Ç

Yüzbaşı
08 Mayıs 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 275 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Arkadaşlar hepinize merhaba. Coğrafya çalışmam lazım ama Bayram Meral'in anlatımı bana biraz değişik geldi, yani konu anlatımı ile ders notu biraz farklı gibi. Coğrafyada da fazla detay var sanki ya da ben anlamadım. Nasıl çalışmam gerekir sizce, kimleri dinlemem gerek ya da? Temelim yok, bunu bilerek tavsiye verirseniz daha sağlıklı olur.

Herkese mutlu akşamlar değerli DH’li kardeşlerim. En az sizin kadar mutsuz kardeşiniz olarak kitap yazdım. Kitabın ismini vermeyeceğim, buranın üyelerinin kendini yalnız hissettiği için başka yerdeki topluluklardan daha farkındalığı yüksek ve bilgili olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden sizlerin yorumlarını merak ediyorum. Sadece ilgili olan arkadaşlarımdan yorumları dinlemek istiyorum. Kitabı okumak isteyen olursa ismini özelden paylaşacağım. 2013 yılından beri buradayım -eski hesabımı kapattım-, yardımı dokunan herkese teşekkür ederim.

19 Kasım 2020 tarihinde Boyner’den online olarak alışveriş yaptım, Jack & Jones marka deri ceket sipariş verdim ancak ürünün cebinde ufak tefek yırtıklar olduğu için iade ettim. Henüz para iadesi yapılmadan yenisini sipariş verdim ürün stoklarda kalmaz diye. Yeni ürünü sipariş verir vermez müşteri hizmetlerini arayıp ilk ürünümün taksirli geldiğini ve bu kez dikkatli olursalar mutlu olacağımı ifade ettim. Müşteri hizmetlerindeki kadın personel de durumla ilgilenen birimleri uyardığını söyledi ama yine sorunlu bir ürün geldi.


2. Kez kusurlu gelen üründen sonra ürünün stokta bir adet kaldığını görünce kartım yanımda olmadığı için arkadaşımdan rica edip aynı üründen sipariş verdim. Öğretmen olduğum için dersler online olunca ürünü 1 yıla yakın hiç giyme şansım olmadı. Ta ki bu sene okullar açılınca takribi 2 ay kadar “haftada yalnızca 1 gün” giydim, fakat ürünün sol kolunda fark etmediğim yanlış dikiş atılma sonucu izler ve deformasyonlar gördüm. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim ama ürünü arkadaşımın hesabından aldığımız için arkadaşımın görüşmesi gerektiğini söylediler. Durumu arkadaşıma anlattım, o da müşteri hizmetleri ile iletişime geçti ve ürünü kargo yoluyla ya da yakınımda olan Boyner şubesine götürmem gerektiğini ifade ettiler. Ben de “Eğer ürün elinizde yoksa incelemeye göndermek istemediğimi belirttim, müşteri hizmetlerindeki hanımefendi, ürünün stoklarında olduğunu söyledi ve ben de buna istinaden ürünü Capitol Boyner şubesine götürdüm ve ürünü incelemeye aldılar. Ürün incelemesi sonuçlanmıştır diye mesaj gelince arkadaşım bana haber verdi durumu. Ben de müşteri hizmetlerini arayıp sonucu öğrenmek istediğimi sordum ama etik kurallar gereği yalnızca ürün sahibine bilgi verebileceklerini söyledi müşteri hizmetlerindeki kadın personel. “Madem etik kurallarınız yalnızca ürün sahibine bilgi veriyor, o zaman ürünü Capitol Boyner şubesine götürdüğümde niçin incelemeye aldılar? ” deyince cevap vermedi. Öyle ya, madem ürün sahibi ben değilim, niçin ürünü benden aldılar incelemeye, değil mi?


Takriben 2 hafta sonra olumsuz sonuçlandığını söylediler, inanılmaz şaşırdım. Jack & Jones marka deri ceketten önceki yıllarda da kullandığım için sağlamlığını biliyordum, önceki ceketimi 5-6 sene kullandım ancak o zaman açılmalar, deformasyonlar başlamıştı. Boyner'den aldığım bu ürünün 2 ay içinde yalnızca haftada bir kez kullanmayla deformasyonlar olmasının mümkünatı yoktu. Haliyle Capitol Boyner şubesine tekrar gidip durumu izah ettim, tekrar incelemeye aldılar. Olumlu bir sonuç geldiğine dair bir mesaj geldi. İnceleme sonuçlanmadan önce de kesinlikle ücret iadesi istemediğimi, kesinlikle ürün değişimi yapılmasını istediğimi belirttim. Bugün tekrar Capitol Boyner şubesine gittiğimde ürün ücret iadesi yapacağını söylediler. Ürün şu anda 800 küsur lira, bana yapılacak olan iade ise 210 lira civarı. Ben de öncesinden uyardığımı ve kesinlikle ama kesinlikle ücret iadesi istemediğimi belirttiğimi söyledim. Ancak ürün stoklarında olmadığı için yapabilecek bir şeyi olmadıklarını söylediler. Ürünü incelemeye gönderirken müşteri hizmetleri, stoklarında olduğunu söyledi diye göndermiştim, şimdi yok diyorlar. Bir de, müşteri hizmetlerindeki personel kimse onu bulmamı söylüyorlar! Bu nasıl bir terbiyesizliktir, bu nasıl ticarî ahlaksızlıktır! Madem konuşmalar kayıt altına alınıyor, o zaman benim numaramla görüşme yapan personel kimse onu bulun, deyip kurumsal numarayı aradığımı, o kişiyi bulmamın mümkün olmadığını söyledim. Enflasyon sebebiyle artan fiyatı bana yansıtıyorlar ve haklı bir durumdaymışçasına savunuyorlar! Çözüm olarak ise incelemeye giden kusurlu ürünü geri vermeyi teklif ediyorlar! Ayrıca, ürün kusurlu değildi madem, niçin ikinci incelemede kusurlu bulundu? İlkinde bulmak zor muydu (Sorunu kâğıda yazıp belirtmeme rağmen)? Suçu müşteriye yıkıp kenara çekilmeye çalışmak değil de nedir bu?


Ne ürünü ne de ücret iadesini aldım. Ceketimi de orada bırakıp çıktım. Onlarca kez online alışveriş yapmış biri olarak inanılmaz tiksindim. 2 kez kusurlu ürün gönderdiler, üzerine 3. kez aldığım ürünü de kusurlu gönderdiler. Stoklarında olduğunu söyleyip şimdi de stoklarında olmadığını ve para iadesi yapmayı teklif ettiler. O zaman bana ceket alabileceğim ücretin iadesini yapılsın ki kendime kusuru olmayan ceket alayım. 800 liralık ürün için 200 lira iade yapmayı teklif etmenin ticarî, insanî ve ahlakî boyutunu kendi vicdanlarına bırakıyorum!..


Beyler, abilerim, ablalarım, sizlerden ricam, konuyu öne çıkarmanız. Lütfen yardımcı olun arkadaşlar.



Özet: 200 liraya aldığım ceket 800 olmuş, bana ücret iadesi yapmak istiyorlar. Aradaki fark benden çıkacak yani.



Edit: Ekşi Sözlük'tekiler saldırgan demişim diye yazmış arkadaş. Ekşi Sözlük'tekilerin %70’in fazlası asosyal ve her b*ku eleştiren ayaktakımı! Eleştirmekten başka bir işe yaramayan, yardımcı olmaktan aciz insanlar. Özelden yardım mesajı atan arkadaşlar da oldu, insaniyetini kaybetmemiş, hâlden anlayan insanlar... Onları tenzih ederim. Ayrıca, kaçtığımı iddia etmiş, sayın kendini zeki zanneden mahluk, Boyner'in mesaj attığını belirttim ve bu sebeple kaldırdım. Ben 2013’ten beri DH üyesiyim, 2016 yılından beri de Ekşi Sözlük kullanıcısıyım. Her iki mecrayı da çok aktif kullandığım zamanlar oldu, genelleme yapacak olursam buradaki insanlar çok daha anlayışlı ve yardımsever. Ekşi'deki herbokologlar gibi konu sahibine saldırmıyorlar. Zaten açılan bel altı, gayriahlaki, sapıkça başlıklardan durumun vahameti aşikâr.

Merhaba arkadaşlar, Photoshop öğrenmek istiyorum. YouTube'da birkaç kişi buldum eğitim veren ama tatmin etmedi anlatım tarzı, sizin tavsiyeniz var mı? Yeni başlayacağım.

.

Herkese mutlu günler dilerim arkadaşlar. YouTube kanalı açtık, sokaklarda röportaj yapmaya çalışıyoruz ama ilgi çekici cevaplar göremiyoruz. Sizce ne sorarsak ilgi çekici cevaplar alabiliriz?

Merhaba arkadaşlar. Çalışmayla hayatımı kazanabileceğime inanmıyorum. Bu yüzden grafik çizmek, borsa öğrenmek istiyorum. Biraz baktım ama çok karışık geldi, bilgisi veya yorumu olan var mı? Ya da e ticaret ile ilgili bilgisi olan var mı? (Nereden başlanır, nasıl yapılır, ne lazım vs.)

Herkese merhaba arkadaşlar. Buraya herhangi bir firmanın övgüsünü yapmaya gelmedim, ki nefret ederim böyle işlerden. Ama bugün, kaliteli firmaların bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az olduğu gerçeği var ortada. Lafı çok uzatmadan konuya geçiyorum direkt:


Net olarak hatırlamamakla birlikte 2015-2016 yılları arasında Logitech G103 klavye kullanıyordum, ancak hem klavyemin garanti süresi dolmuştu, hem de ayaklıklarından teki kırılmıştı. Hâliyle ücreti karşılığında bir ayaklık göndermesi için Logitech'e mail atmıştım, garanti sürenin dolduğunu da eklemiştim tabii. Onlar da böyle işlerle PENTA Teknoloji'nin ilgilendiğini, oraya mail atarsam yardımcı olabileceklerini yazmışlardı. O yıllarda PENTA'ya mail atmıştım ve beni bir yere yönlendirmişlerdi. Bana, kargo ücretini benim ödemem kaydıyla ücretsiz bir çift ayaklık göndereceklerini yazmışlardı. Kargo geldiğinde ne ayaklık için ne de kargo için ücret ödemiştim. O gün de burada bu olayın konusunu açmıştım. Yıl 2017'ye geldiğinde bilgisayarımı satmıştım bazı sebeplerden dolayı. Bugün, 2021 yılı içinde, tam da 1 hafta önce bilgisayar aldım. Teknoloji konusunda muhafazakâr olmamdan dolayı mıdır, alışkanlıktan dolayı mıdır bilmem, klavye olarak yine Logitech’in G105 modelini aramaya koyuldum, zor da olsa buldum. Mutluluğum uzun sürmedi tabii, kedim klavyenin üstüne atlayıp yere düşürmüş ve ayaklıklarının tekini kırmış. Aklıma hemen PENTA geldi. 5 sene önce yaşadığım tecrübe artık nasıl bir yer edindiyse hemen onları aradım. Yine beni bir yere yönlendirdiler. Ve bugün, aradan tam 5 yıl sonra yine aynı durum yaşandı, ne ayaklık ücreti ne de kargo ücreti ödedim. Bana yeni bir çift ayaklık gönderdiler. Belki çok maliyetli ya da önemli bir durum gibi gelmeyebilir, ama bu denli müşteri memnuniyeti sağlayan, kaliteli firmaların var olan çizgisini koruyor olmaları beni çok memnun etti. Sizlerden ricam, bu konuyu öne çıkarmanız. Öne çıkarın ki, işini layıkıyla yapan, müşteriyi, yani bizleri önemseyen firmaların hakkını verelim. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.

Merhaba arkadaşlar, umarım mutlusunuzdur (pek sanmıyorum ama). Kamera ve mikrofon aldık, YouTube'da bir şeyler çekmeyi düşünüyoruz. Şimdilik sokak röportajları düşünüyoruz, kanal için de logo yapmayı düşünüyoruz. Bu konuda yardımcı olabilecek bir kardeşimiz var mı? Ayrıca, ne tür video çekebiliriz, tavsiyelerinize ihtiyacım var beyler.

Herkese mutlu akşamlar dilerim abilerim, kardeşlerim. Çok klişe gelecek ama kaçmak istiyorum, ömrümün sonuna kadar bir daha gelemeyeceğini bilsem de kaçmak istiyorum bu ülkeden. Legal veya illegal, bir çözüm var mı? Kaçmış olan var mı?

Hakkında
Forum İmzası:
İyi bir insan için yaşamak zor, ölmek kolay.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 326
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.953
İkinci El Bölümü Mesajları: 22
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 51)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 4.750 (Bu hafta: 5)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.