Şimdi Ara

penta bilgisayar ve acer x34p rezilliği ! devlet kanunlarını tanımadıklarını söylediler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba
    sizleri bir konuda bilgilendirmek isterim
    bir kac gün icerisinde türkiye ye acer predatör x34p model monitör tr ye giriş yapti.ve ceşitli araci bilgisayar firmalarına teslim edildi.ancak monitorun fiyati 8000 tl ve satmış oldukları ürünlerinde koşulsuz iadeyi ve ölü piksel cıkması dahilinde geri iadeyi kabul etmeyeceklerini söylediler. penta nın kendi prosudurlerini uygulayacaklarını devletin kanunlarını uygulamadıklarını söylediler.bizzat telefonda söylüyorlar. siz 8000 tl vericeksiniz ve ölü piksel cıkması durumunda veya internetten almanıza rağmen geri iade hakkınızı kullanamıycaksınız.kendi presüdürlerinin gecerli oldugunu söylediler.alttaki linkde iletişim numaraları var.yorumlarınızı merak ediyorum.buyrun arkadaşlar.
    https://www.penta.com.tr/iletisim/







  • Koşulsuz iade siz ve satın alımı yaptıgımız firma arasında olan bir konu değil mi? penta nasıl söz sahibi oluyor anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lemartes

    Koşulsuz iade siz ve satın alımı yaptıgımız firma arasında olan bir konu değil mi? penta nasıl söz sahibi oluyor anlayamadım.
    hocam satın aldımız yer bir aracı.sabahın 10 nundan beri her yeri aradım.hepsi penta nın söylediği şeyi söylüyorlar.kabul etmiyorlar diyorlar.hatta aracı firmalarda bu durumdan son derece rahatsız.görüştüğüm yerler, sinerji.gen.tr, sanalmarketim.com, teknobiyotik.com,istanbulbilişim . ve firmalardan disbiritorunun penta oldugunu öğrendim.ve aradım.cözüm merkezindeki kişiye boyle boyle sordum.gerekli kişiyle gorusmek stiyorum dedim.sizi gorusturemem ama ben bi sorayim dedi.sordukdan sonra okadar kesin ve net cevaplar verdiki.evet o kanunu tanımıyoruz ve direk soyledi penta nın prosuduru gecerlidir dedi.telefonları orada hocam.direk kanunu tanımıyormusunuz diye sorabilirsiniz

    ben suan tuketici hakem heyetini aradım boyle boyle diyorlar dedim.bulundugunuz sehirden o firma hakkında inceleme kararı cıkarttıra bilirsiniz dedi.bu tarz cevap veren firmaları en yuksek mecrilere varana kadar şikayet edelim arkadaşlar.yardımcı olursanız sevinirim.valilik binası icinde tuketici hakem heyetleri oluyormuş bu durumu danışa bilirsiniz dedi.




  • Ekim 2018'de X34P monitörü HB.com'dan aldım. Aslında özellikle oradan aldım. Çünkü olası bir durumda diğer firmaların kesinlikle böyle bir sorun çıkaracağını biliyordum. Ben de ölü piksel çıktı. İade konusunda başta biraz sorun çıksa da HB sonuçta kabul etti. Yok öyle yasayı tanımayız falan. Ben THH kaydı açmıştım. Şikayetvar'a da yazdım. Sonuç olarak 10 gün içinde iadem tamamlandı ve ücreti geri aldım. HB.com hakkını da yemek istemem. İade işlerinde biraz zorluk çıkarsalar da alıyor.

    Şu iki husus gerçekten anlaşılması güç durumlar:

    1. Markanın segmentinde amiral modeli olan bir cihaz için bu kadar kötü kalite kontrol olması (ölü piksel bende ekranın ortasında idi)
    2. Bizim firmaların yasayı tanımayız biz demesi.

    Resmen insan aklı ile dalga geçiyorlar/geçemeye çalışıyorlar.

    Ben cihazı aldığımda KDV indirim ile Amazon.com'dan bile ucuza gelmişti. Cihazı 6570TL'ye aldım. Gümrük ve kargo ile Amazon'dan alsam 7200TL civarına geliyordu. Ölü piksel ekranın ortası değil de köşelerde bir yerde olsa iade bile etmezdim aslında. Ama bu modeli TR'den almaya korkarım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 25 Nisan 2019; 18:27:35 >




  • türkiyeye yeni mi giriş yaptı yahu monitör geçen yıl çıktı ve artık neredeyse eskidi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavikıs

    türkiyeye yeni mi giriş yaptı yahu monitör geçen yıl çıktı ve artık neredeyse eskidi
    hocam ne yazıkki acer ve penta disbiritorlugunde felaket bir hizmetleri var. 2 3 ay once bidaha geldi.ancak her firmaya 2 3 tane vermişler.sanki şeker dagitiyorlar.ve bitti hemen.simdi yine her firmaya kritik stok verildi.yine az geldi.aslinda evet 34 curve icin artık bu model eskidi.cunku 200 hz lik hdr li curveler cıkıcak.ancak 34 de ve curvede 3 amiral gemi var. x34p , 348q, ve alienware . gerci 3 ude aynı paneli kullanıyor .ancak bu modellerden daha iyi bir curve 34 yok.ondan dolayida hala satabiliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Ekim 2018'de X34P monitörü HB.com'dan aldım. Aslında özellikle oradan aldım. Çünkü olası bir durumda diğer firmaların kesinlikle böyle bir sorun çıkaracağını biliyordum. Ben de ölü piksel çıktı. İade konusunda başta biraz sorun çıksa da HB sonuçta kabul etti. Yok öyle yasayı tanımayız falan. Ben THH kaydı açmıştım. Şikayetvar'a da yazdım. Sonuç olarak 10 gün içinde iadem tamamlandı ve ücreti geri aldım. HB.com hakkını da yemek istemem. İade işlerinde biraz zorluk çıkarsalar da alıyor.

    Şu iki husus gerçekten anlaşılması güç durumlar:

    1. Markanın segmentinde amiral modeli olan bir cihaz için bu kadar kötü kalite kontrol olması (ölü piksel bende ekranın ortasında idi)
    2. Bizim firmaların yasayı tanımayız biz demesi.

    Resmen insan aklı ile dalga geçiyorlar/geçemeye çalışıyorlar.

    Ben cihazı aldığımda KDV indirim ile Amazon.com'dan bile ucuza gelmişti. Cihazı 6570TL'ye aldım. Gümrük ve kargo ile Amazon'dan alsam 7200TL civarına geliyordu. Ölü piksel ekranın ortası değil de köşelerde bir yerde olsa iade bile etmezdim aslında. Ama bu modeli TR'den almaya korkarım artık.
    hocam daha bugun ne dedi biliyormusunuz acer penta cozum merkezi.paneli cok buyuk oldugundan 1 veya 2 olu pikselin cıkması cok normal diyor penta daki bayan.yani siradan bişeymiş gibi. adamlar efsane şaka gibi cevaplar veriyorlar ya.




  • yani malesef bu standart bir uygulama, sizi neden bukadar sasirtti bilmiyorum.
    https://www.asus.com/us/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-SWIFT-PG279Q/HelpDesk_Warranty/

    "Since LCD panel is made up of millions of micro electronic pixels, if one pixel no longer functions normally, it will become a bright or dark dot. By ISO 13406-2 standards, ASUS conforms to the acceptance level between 3 to 5 defective bright/dark pixels. In order to deliver ultimate vision experience to ASUS customer, if your panel is less than or equal to the above number of dots, then, it is considered as an acceptable LCD monitor"


    bahsi gecen miktarda sorunlu piksel kabuledilebilir deniyor. aslinda size verilen cevapla ayni seyi soylemis, cok fazla piksel icerdigi gibi birkac tanesi sorunlu olabilir seklinde

    tabi ki bizdeki kosulsuz iade uygulamasi turkiyeye ozgu ve bence yukarida bahsi gectigi gibi buyuk firmalarda sorun olmayacaktir iade etmek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lemartes

    yani malesef bu standart bir uygulama, sizi neden bukadar sasirtti bilmiyorum.
    https://www.asus.com/us/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-SWIFT-PG279Q/HelpDesk_Warranty/

    "Since LCD panel is made up of millions of micro electronic pixels, if one pixel no longer functions normally, it will become a bright or dark dot. By ISO 13406-2 standards, ASUS conforms to the acceptance level between 3 to 5 defective bright/dark pixels. In order to deliver ultimate vision experience to ASUS customer, if your panel is less than or equal to the above number of dots, then, it is considered as an acceptable LCD monitor"


    bahsi gecen miktarda sorunlu piksel kabuledilebilir deniyor. aslinda size verilen cevapla ayni seyi soylemis, cok fazla piksel icerdigi gibi birkac tanesi sorunlu olabilir seklinde

    tabi ki bizdeki kosulsuz iade uygulamasi turkiyeye ozgu ve bence yukarida bahsi gectigi gibi buyuk firmalarda sorun olmayacaktir iade etmek.
    hocam ölü pikseli bi kenara koyalim.hatta unutalim onu. koşulsuz iadeyi kabul etmiyorlar.kutu acılmazsa geri aliriz diyorlar. buna ne diyeceksiniz? elin almanyasında elin almanı 8 9 defa kutu actırıyor en sorunsuzu bulabilmek icin.biz 8000 tl vericez.ve geri iade edemiycez oylemi_?hani nerde yasa.hani nerde kanun. penta nın acer in veyahut yukarda yazdıgınız asus un kanunları nedir devletin kanunun yaninda ya. sen bunu satışa sunuyorsan devletin vermiş oldugu yasayı kabul etmiş sayilirsin.

    bak penta dan cevap geldi.şikayetvar.com a bugun bu durumu bildirip yazı şikayet acmiştim diye. 14 icinde kosulsuz iade edebilirsiniz diye.bugunku konusma kayıtlarını dinleseniz ağzınız acık kalir. geri vites in kralini yaptilar.yarın buyuk ihtimalle ararlar benide.




  • İade ederken direk cayma hakkı kullanmak istiyorum dedim. Sorun var deseydim zaten servise yönlendirecekti ve bu muhabbetlere maruz kalacaktım. Distribütörle uğraşmak satıcının sorumluluğu. Ben ürünü ne Penta'dan ne de Acer Türkiye'den satın almadım. Ben HB.com'u muhatap aldım ve konuyu onunla çözdüm. Zaten sonuçta mesafeli satış sözleşmesinin tarafları ben ve HB.com. Daha küçük firmalar çok daha fazla sorun çıkartıyor olabilir. Amazon TR ürün gamı US ve DE kadar genişlese de rahat etsek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    İade ederken direk cayma hakkı kullanmak istiyorum dedim. Sorun var deseydim zaten servise yönlendirecekti ve bu muhabbetlere maruz kalacaktım. Distribütörle uğraşmak satıcının sorumluluğu. Ben ürünü ne Penta'dan ne de Acer Türkiye'den satın almadım. Ben HB.com'u muhatap aldım ve konuyu onunla çözdüm. Zaten sonuçta mesafeli satış sözleşmesinin tarafları ben ve HB.com. Daha küçük firmalar çok daha fazla sorun çıkartıyor olabilir. Amazon TR ürün gamı US ve DE kadar genişlese de rahat etsek.
    hocam onu sormadığımımı zannediyorsuz.zaten ben kosulsuz iade yi sordum ilk başta.firmalara ve penta calısanınada bunu soyledim.kosulsuz iade de gelen urun garantiye gonderilir.ancak kutu acıldıysa koşulsuz iade kabul edilmez dediler.

    bugun sabah 10 da aramaya başladıgım ve hepsinden ortak aldigim cevap

    sanalmarketim.com
    sinerji.gen.tr
    istanbul bilisim.com
    teknobiyotik.com

    hepsi aynı şeyi soyledi.ve hepside bu durum disbiritorden dolayi boyle sıkıntılı dediler veya demeye calıstılar.sizler haklısınız diyorlar ama acer ve disbiritor kabul etmiyeceğini soyledi bizlere dediler.




  • Tam olarak bu yüzden Hepsiburada üzerinden aldım. Bir de tabi ki KDV indiriminden dolayı. Hepsiburada'nın 2 müşteri hizmetleri var. Biri standart site mesajları ve sitedeki MH telefonu üzerinden ulaşılan ve genelde müşteriyi püskürten ve bir de "Operasyon Merkezi" dedikleri yer. Bu 2.yer genelde THH başvurusu ve/veya şikayetvar/sosyal medya şikayetlerine cevap veriyor. Zira asıl rahatsız oldukları mecralar onlar. Diş gösteren müşterinin işlemlerimi 2. yer hallediyor. Diğer yerlerden alsanız da eninde sonunda iade edilir. THH kararını beklersiniz, haciz ile alırsınız vs. Ama hepsiburada diğerlerine göre eli daha güçlü bir oyuncu. Bu güç tabi ki distribütörlere de işliyor.

    Büyük parçaları genelde Hepsiburada üzerinden ve kendisi satıcı olduğu ilanlardan alıyorum. KDV indirimi günleri çoğu ürün piyasaya göre aynı veya anlamlı bir indirim olmasa da pahalı ürünlerde genelde o sırada piyasadaki en iyi fiyatı veriyor. Son 2-3 yılda aldığım ürünler LG 34UM65, Gigabyte 1080Ti, Sapphire Vega 64 LC, Viewsonic XG2703GS ve Acer X34P. Hepsini oradan aldım. Sadece son monitörü iade etmek zorunda kaldım. Değişim için uğraşmadım açıkçası fiyat iyi olmasına rağmen. Modelden soğudum zira.

    Ne yazık ki ülkemizdeki yasalara firmalar uymamak için ellerinden gelen her şeyi yapıyor. Müşteriyi bezdirip iadeden vazgeçiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 25 Nisan 2019; 22:51:49 >




  • "Kanunu tanımıyorum" demeden önce Amerika'da 800$ olan monitör bizde neden 8.000TL bir hesabını versinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yoizhik

    "Kanunu tanımıyorum" demeden önce Amerika'da 800$ olan monitör bizde neden 8.000TL bir hesabını versinler.
    o konuda ne yazıkki aldıgımız bu monitorden 1 2 tane de devlete aldıgımız icin fiyatlar boyle hocam.verginin vergisini veriyoruz alırken.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.