< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
PAYCELL - KAMPANYALAR - [GENEL KONU] (1100. sayfa)



-
-
Sağolun. Saklarım. Bu arada anneme sordum eczane adı yazıyor diye hatırlıyorum dedi. Evimizin hemen altında zaten
-
Bu paycell ne dert uygulamaymış. YouTube için kartı yönlendirdim parayı çekti cashback yatırmadı kampanyaya katıl demem gerekmiş. Kimlik doğrulayamadım bir türlü para da çekemiyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yav yine mi sorun var,banka kartıyla para yatırdım paycelle,hesaba geçmedi..karttan çıkmış ama
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Google Play hediye para var da işe yarar ne alınır fikri olan?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Amaan iyice cozuttular paycell, nays, tosla hepsi ayrı dert.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün eczane ve market kampanlasından yararlanayım dedim. Eczane de ödeme sırasında kartla ödemede sorun çıktı. Q kod ile denedik o şekilde ödeme oldu ve 50 TL iade geldi. 1 tane ilaç aldım 200 TL miş. Aft ilacı diş doktoru önerdi umarım işe yarar.
Sonra bir bankamatiğe kartı taktım çıkardım. Ardından Bim'e gittim bu defa kart ile ödemede sıkıntı çıkmadı. 85 TL iade aldım onda da.
Bu arada bir şey sormak istiyorum. Paycell kartıma başka bir yakınımım kredi kartıyla para yükleyip ondan sonra Bim den alışverişi öyle yaptım bu bir sıkıntı yaratır mı?
-
İlk defa kullandıysanız veya uygulamadan şifre değiştirdiyseniz şifre yüklemesi yapmıştır ondan kaynaklanmıştır sıkıntı.
-
Herifler resmen çöktüler paraya 2 gündür,hesaba geçmediler..paycell de var bi işler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet öyle oldu. Yılbaşından beri sanal kart kullanıyordum fiziksel kartı yeni aldım ve ilk defa kullandım.
-
Oha yani sanal kart ve fiziki kart arasında para aktarımı bile kapanmış bunların yapacağı işe...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Neredeyse 1 aydır operatör değişikliği sebebiyle yaşadığım SIM ve hesap blokesi sorunu devam ediyor...
0212 243 45 33 numarayı aradım ve ne şifre sıfırlayabildiğimi ne de uygulamaya girebildiğimi söyledim. Kadın bana, yakınındaki Turkcell dükkanına git dedi.
Bunu yaptım zaten, oralar da "bunlar için yetkimiz yok müşteri hizmetlerini ara" diyorlar. Hesabımı bi kontrol edin dediğimde 3-5 tane güvenlik sorusu sordu sonra sistemlerimiz hata veriyor daha sonra bidaha arayın diyip kapattı.
Mail atmıştım ona da 4 haftadır işleminizin henüz sonuçlanmadı SMS'leri geliyor. Allah kahretmesin bunları, reziller.
-
İşi bile bazı müşteri temsilcileri bu sorunu çözüyor. Aynı durumlari yaşadım bende. Kartlarımin hesabımın silinmesi ile bu sorunum çözülmüştü bende. Sizde aynısını talep edin bence
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Son bir kez daha sorayım. Belki bilen vardır.
-
Bişey olmaz. Zibilyon çeşit kartla işlem yapıp harcamışlığım var devamke.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2 kez fiziki kartla iade aldım
-
evet hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X