Şimdi Ara

PASSAT PARTİKÜL SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
61
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    2013 model Passat 1.6 tdı dsg aracım 180.000 km de şuanda


    2019 da 90.000 km lerde EGR arızası oluştu. egr iptal edildi ve yazılım atıldı.(iptal ettirdiğim için sonra pişman oldum)


    2 sene sonra (2021) DPF partikül sorunlarım başladı. 130.000 km


    İlk önce egzozcuda makinaya bağlanıp (partikül ve katalizör ayrılmadan) temizlendi ilaçla. 2 ay kadar sorunsuz bindik sonra tekrar aynı problemler devam etti.


    Daha sonra Ankara'ya gidip partikül ve katalizör kesilip ayrılarak temizlettim. 140.000 km de


    1 sene kadarda bu şekilde kullandım aracı sıkıntısız.


    Şimdi araç yaklaşık 1 senedir hemen hemen düzenli aralıklarla (ayda 1) rejenerasyona giriyor. 5 dk rolantide çalışınca devir saati normale dönüyor ve stop ediyorum.


    Eğer Rejenerasyon sırasında devir saati normale dönmeden araç stop edilirse arıza lambası yakıyor.


    Geçen hafta bilgisayara bağlattım. 3 gr kül varmış. kapasiteye bakarsak doluluk %5. Neredeyse boş denebilecek partikül için aracın her ay veya ayda iki defa rejenerasyona girmesi normal mi? İşin ilginç kısmıda sadece şehir içi sürüşlerde değil uzun yolculuklar sonrasında da rejenerasyon yapabiliyor.


    Aracında böyle bir sıkıntısı olan varmı çözümü nasıl buldunuz. partikülü iptal etmek istemiyorum ama can sıkmaya başladı gerçekten.








  • Biz Octavia yaya yemi aldığımızda bile rejenarasyona giriyordu ama kontağı kapatınca fan çalışıp rejenerasyon devam ediyor herhangi bi ariza yakmıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Egea partikül sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Sportage Balata Sorunu
    7 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.