Şimdi Ara

Egea partikül sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 1.3 dizel 2017 model egea var bende araç 53 bin km de normalde motor sorunsuz çalışıyor ancak bazen motor titremeye ve çiğ mazot kokusu gelmeye başlıyor hatta tam gaz verdiğimde beyazımsı buhar da atıyor araç. Birkaç ustaya gösterdiğimde şehir içi dur kalk yapınca dizel araçlarda patikül birikmesi oluyor yüksek devirde bir kaç dakika kullanmalısın dediler. Her seferinde düzeliyor ancak sık sık olması can sıkıcı garantisi devam ediyor servise söyledim iki defa güncelleme yaptılar bilgisayardan ancak tekrarlıyor. Bu konuda tecrübesi olan var mı neler yaptınız acaba teşekkürler.



  • 25-30dk yüksek devirde sabit hızda ilerleyin örneğin 3. Vites 3500 devir sabit gidin. Kullanım tarzınız nasıl bilmiyorum ama marşa basıp 3 5 km gidip kapatıyorsanız dpf arızası kaçınılmaz. Kaliteli yakıt kullanırsanız, bakımları zamanında ve dpf uyumlu yağ ile yaparsanız iki rejenerasyon arası periyot biraz daha uzun olur.
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Aynen kısa mesafeli kullanımlarda oluyor ama yinede sinir bozucu açıkçası c elize de kullandım bu şekilde değildi umarım büyük bir sorun çıkarmaz
  • ulu_turk kullanıcısına yanıt
    PSA grubunda AdBlue olduğu için temizliği daha rahat yapıyor ama Mj ler böyle, kullanım kaynaklı. Haftasonları 20 25 dk aracı yüke bindirin o temizlenir, yüke sokmak derken arka cam rezistansını farları klimayı vs açın daha çok yük daha çok ısı daha fazla temizlik daha uzun ömür demek.
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Eyvallah dosttum teşekkürler cevap için
  • Aracı devirli kullanmak gerekli. Düşük devirlerde kullanım vites atmak neden oluyor.
  • Kayınpederde 2018 sıfır fiorino var 95 lik. Suan 14 bin km de. Alindigindan beri belki 7-8 kere dpf doldu. Sehir ici kullaniliyor. rezillik dpf
  • ismail76 kullanıcısına yanıt
    Aynen uzun yol araçları demekki bunlar. Yakita göre de değişiyor sanırım TP den uygun diye aliyorum shel deniyelim bakalım fark edecek mi
  • ulu_turk kullanıcısına yanıt
    Ben hep PO dan aliyorum. İnan bi farki yok hepsi ayni şeyin laciverti afedersiniz :) Eski 75 lik 2015 model fiorino da vardi bizde. Onda 40 bin km de bir kere tıkandı DPF. O da ayni hep şehir içi kullaniliyordu. Yeni nesil Multijetler de baya bi sıkıntı DPF olayi ve inan çogu kullanici o gostergede cikan isaretin ne oldugunu bilmiyor. Ara sıra cikan sonra duzel bir sey olarak goruyorlar.
  • ismail76 kullanıcısına yanıt
    Gösterge bir kez çıktı hatta o zaman egzozdan beyaz duman bile çıktı sonra geçti . Benim için sınır bozucu kısmı hiçbir gösterge falan yanmıyor bi bakıyorsun motor titriyor arabada titriyor berbat bi çiğ mazot kokusu geliyor. Bu olay harici araçtan çok memnunum 1.3 motor epey atik linea da kullandım arada çok fark var egea iki gömlek yukarı. Motora bir sorun çıkarmasında bu olayda hallolur yüksek devirde kullanırız arada bir
  • Ben de uzun zamandır 1.3 Multijet kullanıyorum.Daha çok sehirici .Böyle sorunlar yaşamadım.Yuksek devir çevirmek lazım arada.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.