Şimdi Ara

Passat Linea Kafa Kafaya Çarpışma.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
3.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz esnek ve sürtünmesiz sistemlerde işler,bu sistemde çok fazla bağımlı ve bağımsız değişken bulunmakta.

    lineya tebrikler tr üretilmesi yeter,
    passatın da; vw'in ulkeye bi kuruş yatırımı olmamakla dogus gibi skandal kralı bi ithalatcıya sahip olması yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Burada fizik kanunları işler. Eğer ikisi aynı hızda kazaya girerse eşit, enerji aktarımından dolayı da yavaş olan fazla, hızlı olan az hasar alır.

    O zaman baktık kaçar yolu yok (Allah korusun da) Allah ne verdiyse basalım mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Burada fizik kanunları işler. Eğer ikisi aynı hızda kazaya girerse eşit, enerji aktarımından dolayı da yavaş olan fazla, hızlı olan az hasar alır.

    sizin teoriye göre duran duvara çarpan arabanın hıç hasar almaması gerek .
  • şu kazada ölen olmaması sevindirici
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Burada fizik kanunları işler. Eğer ikisi aynı hızda kazaya girerse eşit, enerji aktarımından dolayı da yavaş olan fazla, hızlı olan az hasar alır.

    sizin teoriye göre duran duvara çarpan arabanın hıç hasar almaması gerek .

    Yolda giderken yazmayı unutmuşum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın size passat,

    Hala şu aracı övenleri anlamıyorum linea daha az hasar almış mı ne ?

    Birde bazıları fizik kanunu bahsediyor, hızlı olan daha az hasar alır diyor, arkadaşım karşılıklı 2 araç çarpışırsa aynı gücü alırlar eşit olarak bunu bi kenara not alın, sizin dediğini fizik 2 tahta kütüğünü çarpıştırıp enerjilerini birbirine aktarma oluyor, fakat araçlarda bu durum farklı, 2 araçta hasar aldığı ve darbeyi sömürdüğü için enerjiyi eşit olarak paylaşıyor. İsterseniz işi iyice derine indirip çarpışma sırasında ısıya dönüşen enerjiyi de dahil ederim, benim oyum linea ya maşşallahı var fotoya bakın yav
    Benim teorim bu yönde kanıtlayacak varsa buyursun. Sizin dediğiniz, duran bir duvara veya araca vurup, duran araç daha çok hasar alıyor demek gibi bişey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mütevazı Üye -- 16 Ocak 2016; 0:54:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Burada fizik kanunları işler. Eğer ikisi aynı hızda kazaya girerse eşit, enerji aktarımından dolayı da yavaş olan fazla, hızlı olan az hasar alır.

    sizin teoriye göre duran duvara çarpan arabanın hıç hasar almaması gerek .

  • Linea sürücüsü Passatta olmadığı için şanslıymış.

    The bomb has been planted.
  • hep aynı konular otomobil genel gün geçtikçe çocuk parkına dönüyor...
  • Hemen Fiat bayisine koşuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip başlık açan arkadaşlar için tamamı demirden 5 tonluk bir araba üreteceksin, sonra bu arkadaşları içine doldurup çarpışma testine sokacaksın, aaaa ne güzel araba hiç hasar almadı diye düşünemeden ölecekler tabiki çünkü iç organları birer birer patlamış olacak..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka hirsiniza iddianiza insanların acılarını malzeme etmeyin. Günahtır.orda kaza olmuş can pazarı var, hala o resimden araba kiyasi yapılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bilerek çarpıştırdılar test için sandım. O ne biçim konu başlığı? kaza vs yazılsaydı iyiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Hala hasar ile saglamlik olcen var yil 2016 .

    Hangisindeki yolcu daha kotu yaralanmis ? Bu onemli . Ureticiler kaza sonrasi araba yamulmasin 2. El degeri dusmesin diye tasarlamiyor bunlari

    İş volksvagen oldu mu lafı ille dolandırıp vw yi haklı çıkaracaksınız değil mi?Hasarlara değil içinden çıkanlara bak o zaman bir fark var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide et impera

    Söylediğiniz esnek ve sürtünmesiz sistemlerde işler,bu sistemde çok fazla bağımlı ve bağımsız değişken bulunmakta.

    lineya tebrikler tr üretilmesi yeter,
    passatın da; vw'in ulkeye bi kuruş yatırımı olmamakla dogus gibi skandal kralı bi ithalatcıya sahip olması yeterli.


    Kazada koltuklari kopan Linea ya mi tebrikler?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=104014129&p=1#104014129

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: Divide et impera

    Söylediğiniz esnek ve sürtünmesiz sistemlerde işler,bu sistemde çok fazla bağımlı ve bağımsız değişken bulunmakta.

    lineya tebrikler tr üretilmesi yeter,
    passatın da; vw'in ulkeye bi kuruş yatırımı olmamakla dogus gibi skandal kralı bi ithalatcıya sahip olması yeterli.


    Kazada koltuklari kopan Linea ya mi tebrikler?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=104014129&p=1#104014129

    vw ciler absorbe oldu ondan dağıldı passat diyorlar,linea daki koltukda yolcuya zarar gelmesin diye absorbe olmuş olamazmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en iyi sonuç kimseye bişey olmamış.
  • Kazalarda deplasman analizleri yapılıyor. Yani kazada hangi arabanın yapısı ne kadar yer değiştirmiş bunlar ölçülüyor. Bu fotograflar öyle gözardı edilecek şeyler değil. Bunlardan önemli kontrol dataları çıkıyor. Tek seferlik standart testler, çok sayıdaki kaotik istatistikle karşılaştırılır. Kaldı ki standart hızlı testlerin de önemli bir kısmı yer değiştime ölçümüdür.

    Arabaları tek taraftan görebiliyoruz ama Linea daha çok hasar almış. Ön aks, süspansiyon kulelrinde deformasyon Linea'da açııken, Passat'ta pek belirgin değil. Yine de iki arabada da ön camda çatlak olmaması bence önemli. Demek ki kabinler büyük ölçüde korunmuş, önemli bir baskılanma olmamış.

    Kabin bakımından ağırlık farkına rağmen fena iş çıkarmamış Linea. Yine de doğru dürüst kaza testi isteriz Fiat'tan. Tabii kaza testi yapılınca koltuk ve emniyet kemerleri standart, tedariği şeffaf ve takip edilebilir olacak. Yoksa NCAP, numuneyi örnekten saymıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Hala hasar ile saglamlik olcen var yil 2016 .

    Hangisindeki yolcu daha kotu yaralanmis ? Bu onemli . Ureticiler kaza sonrasi araba yamulmasin 2. El degeri dusmesin diye tasarlamiyor bunlari

    İş volksvagen oldu mu lafı ille dolandırıp vw yi haklı çıkaracaksınız değil mi?Hasarlara değil içinden çıkanlara bak o zaman bir fark var mı?

    Ben kimseyi korumuyorum hele ki Vag grubu koruyacsgim son otomotiv grubu ama insan hayati daha onemli . Bmw varken Sag arkadan aldigimiz darbe ile arac icinde hareket etmedik emniyet kemeri de takili degildi . Aracin disina bakmayacaksin bile .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Kazalarda deplasman analizleri yapılıyor. Yani kazada hangi arabanın yapısı ne kadar yer değiştirmiş bunlar ölçülüyor. Bu fotograflar öyle gözardı edilecek şeyler değil. Bunlardan önemli kontrol dataları çıkıyor. Tek seferlik standart testler, çok sayıdaki kaotik istatistikle karşılaştırılır. Kaldı ki standart hızlı testlerin de önemli bir kısmı yer değiştime ölçümüdür.

    Arabaları tek taraftan görebiliyoruz ama Linea daha çok hasar almış. Ön aks, süspansiyon kulelrinde deformasyon Linea'da açııken, Passat'ta pek belirgin değil. Yine de iki arabada da ön camda çatlak olmaması bence önemli. Demek ki kabinler büyük ölçüde korunmuş, önemli bir baskılanma olmamış.

    Kabin bakımından ağırlık farkına rağmen fena iş çıkarmamış Linea. Yine de doğru dürüst kaza testi isteriz Fiat'tan. Tabii kaza testi yapılınca koltuk ve emniyet kemerleri standart, tedariği şeffaf ve takip edilebilir olacak. Yoksa NCAP, numuneyi örnekten saymıyor.

    Sağ tarafta aks'da hazar gözükmesinin sabebi lineanın darbeyi ordan daha fazla almasından kaynaklanıyor.Fotoğraflara bakıldığında passat'da iki çamurlukta dağıldığından dolayı hasarı daha ortadan daha dengeli aldığı belli.Videoda daha belli oluyor ki linea nın sol çamurluğunda hiçbir deformasyon yok.Sol tarafta neredeyse hiç hasar yok denebilir.Üstelik linea da tampon deformasyona uğramasına rağmen aracın üzerinde dururken passatın önü iyice açılarak tampon yok olup gitmiş.Muhtemelen tampon altında şasi ucuna bağlı koruma demiri de yamulmuştur.Bu da şasi uçlarının yamulmasına sebep olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.