Şimdi Ara

Park Halinde Viteste Geri Kaçırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Benim aracı aynı yere 3, 4 gün önce öne eğimli rampaya park ettim. Aracı R (geri) ye aldım. Eğimin tersi yöne. Soğuk nedeniyle el frenini indirdim , sabaha kadar öne kaçırmadı , durdu.
    Sonra Ankara Özel Dörtnal Toyota Serviste M/M vites kalibrasyonu yapıldı. Şimdi aynı yerde, aynı konumda R (geri) de, öne doğru canavar gibi kaçırıyor. Acaba kalibrosyonda mi hata oldu? El firensiz araba durmuyor. Bu neden oldu acep?
    Soğuk havalarda el freni çekemiyorum.

    Not: vitesi eğimin tersi yönde bırakırım. Eğer öne eğim varsa geri vites, arkaya eğim varsa 1. vites de bırakırım arabayı.


    Araç 2007 model Toyota Corolla 1,6 Dual VVT-I 124 ps. Comfort M/Mt ~~ Landirenzo Omega Plus LPG`li

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • benim arabayı P ye almadan istop edersen anahtarı vermiyor
  • Bizim araçta P yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.
    MMT viteste el frenini çekmeden vitese yük vermek ömrünü bitirmek demektir.
    MMT viteste bu yüzden P konumu yok.
  • Ters yönde parket D ye al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyle yaparsaniz sanzimani elinize alirsiniz yanliz. El frenini cekin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu

    Ters yönde parket D ye al.

    D de yok .
    E (ileri otomatik) , R (geri) , N (boş) , M + (düz vites artırma) , M - (düz vites düşürme ) var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manuel vitesli arabalarda viteste bırakmak ne kadar zararlıysa aynısı mmt içinde geçerli (ki bi zararının olcagını sanmıyorum)

    kalibrasyon sonrası kacırmaması cunku direk akla debriyaj kaçırması geliyor,kalkışlar vs zorlanma var mı? yada hızlanırken devir yükselip aracın hızlanmaması ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U.C.Y

    Boyle yaparsaniz sanzimani elinize alirsiniz yanliz. El frenini cekin.

    El firenini cekiyorum, hatta taş bile koyarım. Ama soğuk havada, -10 derecede mecburen gece el fireni kullanılmıyor. Benim standart uygulamam eğimin tersi yöne gelen Vitese takarım ve el freni çekerim. Hatta taş koyarım, bana gülerler. Düz yerde de 1. vitese takar, el fireni çekip öyle park ederim. Ama kışın yapacak bir şey kalmıyor. En azından altına ben taş koyana kadar vites tutsun yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    manuel vitesli arabalarda viteste bırakmak ne kadar zararlıysa aynısı mmt içinde geçerli (ki bi zararının olcagını sanmıyorum)

    kalibrasyon sonrası kacırmaması cunku direk akla debriyaj kaçırması geliyor,kalkışlar vs zorlanma var mı? yada hızlanırken devir yükselip aracın hızlanmaması ?

    Varsa da ben tespit edemedim. Kalkarken iyi bir sorun yok gibi. Ara hızlanmalarda denedim pek bir şey anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.