Şimdi Ara

Paraf NFC 100/50 ParafPara (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
592
Cevap
16
Favori
38.019
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veysim47

    telefonum samsung galaxy c7 root falan yok diğer bütün bankalarda nfc yi sorunsuz kullandım ama bu sürekli bu hatayı veriyor telefonu resetledim yine aynı var mı çözüm bulabilen aynı durumda olanlardan
    Yukarda da yazıldı kardeş uygulamayı sil yeniden yükle düzeliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba_2233 M kullanıcısına yanıt
    uygulamayı silmekle kalmayıp telefonu bile resetledim uygulamayı kaldırdım yükledim olmadı verileri temizledim olmadı telefonu resetledim hala olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro26

    Evet root yöneticimiz magiskmanager. Ama nasıl gizleyecegimi bilmiyorum.

    Bilgi için teşekkürler.





    @sahin1001 hocam yardımcı olabilir misiniz?
    banka uygulaması rootu görüyor ama magist rootlu değil diyor.

    Garip




  • Arkadaşlar telefonum samsung j7 prime nfc özelliği yok kampanyadan yararlanmak için başka bir yol var mı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kompocyo

    Arkadaşlar telefonum samsung j7 prime nfc özelliği yok kampanyadan yararlanmak için başka bir yol var mı.
    Yakınlarınuzda varsa nfc özellikli tel. Uygulamayı ona yükleyip yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WICARDO kullanıcısına yanıt
    Yok hocam malesef yararlanamiyacaz galiba .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • veysim47 V kullanıcısına yanıt
    Ben kendi telefonum ve kartımla denedim sorunsuz oldu. Eşimin telefonunda bu hatayı aldım. Eşimin kartı benim telefonumda tanımlamaya çalıştım tekrar bu hatayı verdi. Kendi kartımı sorunsuz kaydederken eşimin kartını 3 farklı telefonda da denediğim halde bu hatayı aldım. Bu hatanın telefon ve uygulama ile alakası olduğunu sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysim47 V kullanıcısına yanıt
    Akıl yürütüyorum. Telefonunun Android sürümü eskiyse ondan yapabilir. Eski sürüm telefon kullanıcıları varsa yanıtlayabilir. Diğer bankalarda sorun yaşamamış olman bunda yaşamayacağın anlamına gelmez; çünkü Halkbank devlet bankası. Olmadı, imkanın varsa, sim kartını başka bir telefona takıp, onunla kampanyadan yararlanabilirsin. Müşteri hizmetlerinden çözüm bulmaya çalışabilirsin. Bendeki çözüm bu kadar kusura bakma lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    kartım troy acaba onla mı ilgili eşinizin kartı da troy mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meyerovitch

    Uygulamayı güncelledikten sonra paraf günüm yüzde 5 indirim idi kafalarına göre paraf para olarak değiştirmişler aynı durumu yaşayan var mı ?
    Benim de indirimdi Erteleme yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Geçenlerde yaptıkları temassız kampanyasını gördüğümde kart istedim. Stoklarımızda kart bulunmamaktadır diye cevap geldi. Bir ay kadar sonra bir kez daha denedim, bu kez de adres bilgileri falan bahane edilerek süreç epeyi uzatıldı, neticede temassız kartı vermediler.
    temassız kart neden yazdınız özellikle?
    nfc ile ödüyoruz hocam.
  • Bu rada,
    PARAF artık Hiçbir puanını Silmiyor değil mi?
    kampanyalarda SKT göremiyorum puanlar için?
  • veysim47 V kullanıcısına yanıt
    İkimizin kartıda MasterCard hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _FaCtS_ kullanıcısına yanıt
    İlk başta başlıkta sadece temassız ifadesi vardı, detayları okumamıştım, şimdi NFC eklenmiş, dışarı çıkarsam ben de katılacağım kampanyaya.
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    demek mesele troy olması değil teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysim47 V kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, umarım sorunu çözen bir arkadaş paylaşır çözümü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _FaCtS_ kullanıcısına yanıt
    Kampanyalarda son tarih belirtilmemişse silinmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.