Şimdi Ara

****PANATEL'İN İLGİSİZLİĞİ!*****

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
3.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar.kardeşime kendi f2 mi verdim ve yeni bi cowon f2 aldım.cihaz 8 günde 2 defa ,şarj ettikten sonra açılınca batarya zayıf deyip kapanıyordu.neyse yolladım servise 14ünde onlara 22 sinde ulaşmış nasıl oluyorsa.

    neyse telefonla aradım ettim filan test edelim filan dediler.yoksa cihazdan haberleri bile yoktu.

    2 gün sonra aradılar işte o soruna rastlayamadık,falan filan.ben de zaten bazen oluyor dedim .ama adamlar son derce katı."yok değiştiremeyiz 1 hafta daha kalsın rastlarsak değiştiririz."zaten 20 gündür onlarda hala zaman istiyorlar.bende sinirlendim yollayın ürünü bi daha da cowon almam sizin yüzünüzden dedim.

    yani zaten ürünün sıfırdan farkı yok.değiştirseler nolur sanki.

    demekki müşterilerine güvenmiyorlar.hangi insan 1 haftalık cihazı öylesine servise yollarki.

    yani panatelin müşteri memnuniyeti umurlarında değil.

    bilmenizi istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 5 Eylül 2007; 21:35:03 >







  • abi sadece panatel değil benimde arkadaşın başına böyle birşey geldi başka bir firma ismi aklımda değil aynı senin olay gibi yaptılar.firmalarında neden böyle yapar anlamam müşteri kaybediyorlar akıllılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kobe_bryant_24

    abi sadece panatel değil benimde arkadaşın başına böyle birşey geldi başka bir firma ismi aklımda değil aynı senin olay gibi yaptılar.firmalarında neden böyle yapar anlamam müşteri kaybediyorlar akıllılar.

    haklısın ...satışlarını epey düşüreceğim ben...herkese anlatacağım ...270 tl için onlarca müsterilerini kaybedecekler haberleri yok.

    peki ben mağdur olacağım diyorum umurlarında değil.bir de yanlış yere kargoluyorlar..
  • Geçmiş olsun. Panatel'in bu tür huyları vardır. Mesela yurt dışı cihazları kesinlikle tamir etmiyorlar (uluslararası garantisi bile olsa).

    Umarım bir daha yaşanmaz ama...
  • En iyisi risk alıp USA'dan almak makinayı. Sen hem 2 kat fiyat çek, hemde satış sonrası hiç ilgilinme. Ayıp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: theraptorx

    En iyisi risk alıp USA'dan almak makinayı. Sen hem 2 kat fiyat çek, hemde satış sonrası hiç ilgilinme. Ayıp

    En doğrusu bu bence. Zaten 65 dolarlık ürünü 240ytl satan bir distribütörden ürün alınmaz. Amerikadan alın şansınız kötü gitti 8-9 ayda bozuldu gidin bi tane daha alın yine kardasınız. Hemde onların suradını çekmezsiniz.
  • Aslında internet ve yazılı basında ne kadar tüketici köşesi varsa panatel firmasını ve bunun gibi davrananları afişe etmek gerekir ki biraz olsun satış işinin , müşteri memnuniyetinden geçtiğini anlasınlar.
    Bunlar sadecesatana kadar ondan sonra senin sorununla ilgilenmemek için 40 takla atıyorlar , yalan üstüne yalan söylüyorlar.
    Bundan sonra panatel'e ait panasonic , cowon , leica vs.. hiçbir ürünü almayalaım ve tüketici köşelerine de bunları yazalım arkadaşlar...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hammerusta

    Aslında internet ve yazılı basında ne kadar tüketici köşesi varsa panatel firmasını ve bunun gibi davrananları afişe etmek gerekir ki biraz olsun satış işinin , müşteri memnuniyetinden geçtiğini anlasınlar.
    Bunlar sadecesatana kadar ondan sonra senin sorununla ilgilenmemek için 40 takla atıyorlar , yalan üstüne yalan söylüyorlar.
    Bundan sonra panatel'e ait panasonic , cowon , leica vs.. hiçbir ürünü almayalaım ve tüketici köşelerine de bunları yazalım arkadaşlar...


    şikayetvara bol bol şikayet yazabiliriz mesela.

    bundan sonra panatelden ölsem bir şey almam.getirtirim yurtdışından




  • sıkıyosa yapsın.kapı gibi elimde faturayla garanti belgesi var.şikayet ederim vallaha.
    neyse uyardığın için sağol
  • yeni mi öğrendim arkadaşım geçmiş olsun, ben adamlara 500ytl para ödicem istemiyorlar herhalde 1.5 aydır adanaya getirecekler bende bekliyorum artı... çok ilgisiz panatel...
  • ben d2 yi amerikadan almıştım.şanssızlık eseri müzik atarken alet usb den kısa devre yaptı dumanlar falan çıkmıştı.direk amerikaya yolladım.25 ytl kargo parası verdim.1 ayda yenisini verdiler.düşünün taa amerikadan 1 ayda gıcır gıcır yenisini aldım.üstelik geliş kargo parasını da onlar karşılamış.boşverin Türkiyeden garantili alacam diye kendinizi kasmayın.burdan panatele koca bir
  • Garanti falan hikaye arkadaşlar Türkiyede alın markayı yurtdışıondan keyfinize bakın. Sonra topkapı paket müdürlüğünde laf çakıyorlar memleket kazansın almayın bu şekilde diye nasıl almıyım böyle .......lık yaparlarsa bal gibi alınır
  • bu arada hala cihazı teslim alamadım...kapanmış şubelerine yollamışlar falan filan..bi' evime kargolamayı beceremediler 5 günde...hala sinirliyim...şikayetvar'a meaj yazayım bari.
  • yaw siz ne diyorsunuz o gerizekalı adamlara benim f2 yi 24 temmuz da gönderdim daha geçen hafta bana cihazın tamiri için fiyat verdiler.o da her gün telefon her gün telefon yoksa daha bekliyor olurdum.yapılıp bana gelmesi heralde 1 ayı daha bulur.lcd ekran ve dışındaki camın değişmesi için 280 ytl fiyat çekti haywan herifler.(um-1 alcaktım yattı)
  • Harbi kıl oluyorum Panatel'e bende, bizi zorla ülke dışından mal getirenlerden alışveriş etmeye zorluyor, olsun ben o salakların kahrını çekeceğime gider USA'dan getirtirim zaten A2 yi de o yüzden ebay'den aldım 1 sene önce
  • quote:

    Orjinalden alıntı: canozpinar

    yaw siz ne diyorsunuz o gerizekalı adamlara benim f2 yi 24 temmuz da gönderdim daha geçen hafta bana cihazın tamiri için fiyat verdiler.o da her gün telefon her gün telefon yoksa daha bekliyor olurdum.yapılıp bana gelmesi heralde 1 ayı daha bulur.lcd ekran ve dışındaki camın değişmesi için 280 ytl fiyat çekti haywan herifler.(um-1 alcaktım yattı)

    Yenisini alsana 280 ytl verene kadar !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: canozpinar

    yaw siz ne diyorsunuz o gerizekalı adamlara benim f2 yi 24 temmuz da gönderdim daha geçen hafta bana cihazın tamiri için fiyat verdiler.o da her gün telefon her gün telefon yoksa daha bekliyor olurdum.yapılıp bana gelmesi heralde 1 ayı daha bulur.lcd ekran ve dışındaki camın değişmesi için 280 ytl fiyat çekti haywan herifler.(um-1 alcaktım yattı)

    ben aradığım da cihazım noldu diye,yok böyle bi cihaz ne zaman yolladınız filan dediler...burda ekranı kırık bir f2 var o mu dediler...şunu söyleyebilirim ki TÜRKİYEDEN COWON ALMANIZIN HİÇ BİR MANTIĞI YOK..........




  • Bu sayfanın linkini direk mail atmak lazım adamlara ama bu adamlar bu kadar vurdumduymaz olduğuna göre bunu da sallamazlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baharcan

    Bu sayfanın linkini direk mail atmak lazım adamlara ama bu adamlar bu kadar vurdumduymaz olduğuna göre bunu da sallamazlar.

    ben yurtdışı foırumlarında benim sorunumla aynı sorunu yaşayan 2 kişinin konusunun linkini attım hiiç takmadılar...bunu da takmazlar..
  • arkadaşlar uluslararası garantisi olan bir cihaza bakmamaları gibi bir olayın cowonla olan anlaşmalarında yeri var mıdır? ismi üstünde uluslararası garanti bu, biz bakmıyoruz kardeşim demeleri olur mu? acaba isteyen kimselerin adlarıyla beraber cowon a olan biteni anlatan bi mail göndersek bi fay dası olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rashuem -- 10 Eylül 2007; 16:26:18 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.