Şimdi Ara

Oyuna girebilen ve ya şu anda oyunda olan varmı acaba ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar saat 01.15 ten bu yana ne start geliyor , nede login failed veriyor (daha launcher da)... Benimle aynı sorunu yaşayan varmı acaba ? Yada şu anda oyuna girebilen veya oyunda olan varmı ?



    _____________________________
  • bendede aynı sorun war salı bakımı
    _____________________________
  • yani bu sorunu sadece ben yaşasaydım , knight ı kaldırıp tekrar yüklücektim...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tuningchi

    yani bu sorunu sadece ben yaşasaydım , knight ı kaldırıp tekrar yüklücektim...


    ok
    _____________________________
    FORUMDA DEĞİLSEM, BİL Kİ EVDE DEĞİLİM
  • saat 7:55 giremiyorm
    _____________________________
  • lanet olsun oyun açıldı bir çok kişi oyunda anca bana 1-1 buçuk ay önce aldığım hatayı vermeye başladı yine,çözümü nedir bilen de yok sanırım..

    failed logging into the login server server.(10038)

    Kullanıcı adı ve şifremi yazdıktan sonra bu hatayı alıyorum.
    _____________________________
    FORUMDA DEĞİLSEM, BİL Kİ EVDE DEĞİLİM
  • oyunu tekrar kurarsan bi sorun olcğını sanmıorm.. bu arada bnde de sürekli dc dünden beri TTneT'in de K2'nin de kulakları çok çınlıyor su sıralar
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Eskisi Gibi Oynayan Yok mu ?
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.