|
Otoyollarda yeni hız sınırı uygulaması 1 Temmuz itibarıyla başladı
-
-
Hız sınırlarını kaldırın rahat rahat 300 basalım
-
Bölünmüş otoyolların tamamında 150 sınır olmalı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
yerinde uygulama. hiz sinirlari kac sene oncesinin kanunlariyla belirlenmis. o zamandan bu zamana arabalarda yollarda cok degisti.
-
Bakalın Avrupa genelinde bu değişiklik nasıl bir etki oluşturacak?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüksek hız demek yüksek yakıt tüketimi demek.
Akaryakıtta vergi demek..
-
150 km ile çarptığında kendine zarar versen eyvallah da ... hem devlete hem başka birilerine de zarar verebilirsin. devlet bunu düşünmek zorunda
-
Bunu hız sınırlarını düşürerek değil de insanımızın eğitim seviyesini arttırarak yapsak daha iyi değil mi?
Alman otobanında 300 ile gidenleri Almanya devleti düşünmüyor mu yani?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ÖTV yi kaldırıp otoyol güvenliğini artırmak yerine hız sınırını yükseltip tehlikeye davet çıkarıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
derdini seveyim türünden gelişme.
-
Bu toplum eğitilemez. Hız sınırını aşağıda tutmak daha uygulanabilir bir yöntem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
AKP öncesi yapılmış otoyollarda hız sınırı 10 kms, AKP sonrası KÖİ ile yapılmış yollarda hız sınırı 20 kms artırılıyor.
Bunun mantığı nedir?
-
Ücreti fazla,belki hızı artırırsak talebide arttırmış oluruz diye düşünmüş olabilirler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yakında, sol şeridin 200+ ile gidebilmeleri için kendilerine tahsis edildiğini düşünenlerin açacağı başlıklar da güncellenir "sol şeritte 150 ile gidenlerin ehliyetleri toplansın, trafikten men edilsinler" diye.
-
Evet, benim de aklıma gelen en ikna edici açıklama bu, aksi halde bir mantığı yok.
-
Teknoloji, yol şartları vs nedeni ile yeni otoyollar yüksek hıza daha uygun gibi geliyor bana. KMO 4 şerit, TEM bazı yerleri 2 şerit , bundan dolayı özel otoyollar 140, devlet otoyolları 130 oldu diye tahmin ediyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Paralı yollarda sinir yok yalan zaten gecen 204 ile gittik niğde-ankara otoyolunda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
değişen bi şey yok. eski araçların ve kendini dünyanın en iyi şöförü sananların bu kadar fazla olduğu ülkede var olan hızlar bile yüksek.
Erol Şahintwitter“Türkiye'nin Araç Parkı ve Ortalama Yaşı ‼️ 2020 sonu itibari ile 13,1 milyon olan otomobil parkımızın ortalama yaşı 13,2 Toplam araç parkımızın ise 14,2 ‼️ 1.000 kişiye düşen otomobil sayısı ise 161 ‼️ Araç parkımızın %25'i 21+ yaşa sahipken,%52'si ise 11+ yaş grubunda ‼️”https://twitter.com/erolsahin_ebs/status/1452873342734700544 -
Adama Bak Şunu Yazmış.
Yıllar öncenin yolu yıllar öncenin arabası :)
100 Km/s ile 120 Km/s arasındaki farkı güncel araçlarda kaza anındaki dağılmalarını youtube üzerinden izleyebilirsin.
60 Km/s saat ile düz duvara çarpan bir arabanın model yılı farketmeksizin size zarar verme ihtimali çok yüksektir.
Kısaca yıllar öncenin kanunları veya yıllar öncenin araçları ile ilgili değil 120 Km/s hızı değiştirmemeleri.
Devlet erkanı zaten 120 ile gitmiyor ki, hangi zengin hız limitlerine uyuyor zannediyorsunuz ?
Yüksek hız demek yüksek yakıt tüketimi demek.
Akaryakıtta vergi demek.. |
Toplum hız sınırıyla eğitilmez ki. Baştan iyi eğitim verdireceksin, ağaç yaşken eğilecek. Ondan sonra istersen Almanya'daki bazı otobanlar gibi hız sınırını komple kaldır. Bak bir ambulans geçiş videosuna Almanya'nın. Orta şerit inci gibi açılmış. Almanya'nın hız sınırı olmayan otobanında sollamalar, sağlamalar, makaslar kazalar okuyor musunuz yok.
Daha dünün haberi. Adam 3 kere alkollü çıkıyor. Sonunda ehliyeti elinden alınıyor. Buna rağmen ehliyetsiz ve alkollü yine trafiğe çıkıp, Bursa'ya giden anane ve 6-7 yaşındaki toruna çarpıp öldürüyor. Daha yeni karnesini almış kız çocuğu da ölüyor. Hız sınırı 20 artmamıştı. Alkollü araç cezası vardı. Yine dün, Trabzonsporlu bir futbolcunun, emniyet kemersiz, hızla makas atarken ki videosu düşmüştü. Bir de utanmadan arkada ilahi dinliyor. Kul hakkını önemsemiyor, sözde müslüman ama. Baştan iyi eğitim, sevgi verilmiş olsa bunu yapmaz. Olay yani hız sınırında değil. Düzgün eğitimde. Ona da hiç bir hükümet önem vermiyor. Hatta eğitimli insan istemiyoruz diyen hükümet bile gördük. |
İnsanların acelesi olabiliyor efenim, sol şeritte hız sınırı kaç olursa olsun yol vermek zorundasınız yoksa makasa zorluyorsunuz insanları, magandalığı övmüyorum kuralı böyle.
|
Bu toplum eğitilemez. Hız sınırını aşağıda tutmak daha uygulanabilir bir yöntem. |
Bunu hız sınırlarını düşürerek değil de insanımızın eğitim seviyesini arttırarak yapsak daha iyi değil mi?
Alman otobanında 300 ile gidenleri Almanya devleti düşünmüyor mu yani? |
yerinde uygulama. hiz sinirlari kac sene oncesinin kanunlariyla belirlenmis. o zamandan bu zamana arabalarda yollarda cok degisti.
|
150 km ile çarptığında kendine zarar versen eyvallah da ... hem devlete hem başka birilerine de zarar verebilirsin. devlet bunu düşünmek zorunda |
Hangi hak? Sürekli sol şeridi işgal etmek yasak. İşin bitince orta,sağ şeride geçmiyorsan bu senin hakkın değildir, yaptığın çocukluktur.
|
Sizin gibi cahiller de kaza sebeplerinden biri. En sol şerit sollama şerididir. Sadece ve sadece sollama durumunda en sol şeritte gidebilirsin. Sollamayı bitirdiğin gibi bi sağındaki şeride geçmek ZORUNDASIN. Ben hız sınırında gidiyorum kimseye yol vermek zorundayım gibi bir şey yok çünkü o yol zaten senin değil. Arkandan 200 ile gelen de seni geçtiği gibi senin önüne geçmek zorunda (eğer sollayacağı başka araba yoksa). Onun arkasından biri 240 ile geliyor olabilir. Edit. Daha perşembe günü KMO'da Edirne istikametinde gidiyordum, normalde o kadar hız yapan biri değilim ancak yol müsait ve yokuş aşağı diye 180e çıktım, ona rağmen vızır vızır insanlar beni solluyordu. Araban iyiyse yeni otobanlar için 180 200 vs çok normal hızlar. |
Benzer içerikler
- twitter mavi tik alma
- twitter beğeni gizleme
- threads ne işe yarar
- twitter takipçi hilesi
- telegram çeviri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X