Şimdi Ara

Otomatiği manuele çeviricem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arabam 2006 model Vectra C2 1.9CDTI Active Select. Otomatik(f1 diye bilinen tiptronik mantıkla çalışan) vitesi çok seviyorum, keyfi rahatlığı bir harika ama bu aralar rahat batıyor ve arabayı haddinden fazla zorluyorum ve ısınıp vuruntulu geçiş yapmaya başlıyor. Meşhur bir şanzımancıyla görüştüm %101 hidrolik beyni sorunu var daha yeni tamir ettim seninkiyle aynı sorun yaşayan bir şanzımanı dedi. Kardeşim de otomatik sürmekten pek hoşlanmaz, benim de performansa olan düşkünlüğüm tavan yaptığından ve otomatik şanzıman da performans törpülediğinden manuele çevirmeyi istiyorum. Klasik cevaplar bellidir " sat manuelini al" , "düzen tutmaz" , "arabayı yörütemezsin" , "beyine kadar değişecek" falan filan uzar gider yani. Araştırıyorum, bakıyorum tüm 1.9CDTI piyasası leş arabalarla dolu, eşşek gibi binmişler 500bin km çekmişler 130 140bin kmye ve C2 kasada 1.9CDTImanuel olarak bulma gibi bir ihtimalim de yok. Arabama güveniyorum ve eş değer temizlikte ve aynı fiyata araba bulamayacağıma adım gibi eminim. Hali hazırda fabrikasyon manuel 6 ileri F40 şanzımana sahip 1.9CDTI modeller var. Komple otomatik şanzıman sistemini söküp arabayı orijinal parçalarla manuele çevirmek istiyorum. Daha yalın sistemli arabalarda bmw e36 gibi falan modellerde manuele çevirmek gayet basit ancak 1.9CDTI konusunda emin değilim. Bilgisi veya daha iyi fikri olan varsa kafasına göre yardırabilir. Sonraki adım olarak emme manifold pal kısmını genişletme, değişken zamanlı turbo(üst devirlerde daha yüksek güç alırken alt devirlerde turbo lag olmaması için) , DPF EGR KAT iptali içeren yazılım ve downpipe dahil bir egzos sistemi. Ve bunlar sonrasında 220 230hp civarı kara duman atan bir araba olabilir diye düşünüyorum, fikirlerinize açığım.
    Teşekkürler.







  • Sırf DSG arızası yüzünden çok sevdiğim aracımı sattım yerine daha sorunsuz bir araç aldım.. böyle bi imkan olduğunu bilseydim arabamdan vazgeçmezdim.. :)
    bu konuda hiçbir fikrim yok.. bende merak ettim.. takip..
  • Ooo proje arabasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satmak istersen zorlanırsın onun haricinde keyfine kalmış bir durum imkansız diye bir durum yok.......Manuelden sıkılma ihtimalinde çok yüksek ayrıca.
  • Satmak istersem otomatiğe göre en azınan 3-4 kat daha hızlı satabilme imkanım var çünkü kara borsa durumunda çok az sayıda geldi memlekete bu arabanın manueli. Manuelden sıkılma durumum yok çünkü otomatikten sıkıldım, eski manuel arabamı çok özlüyorum, gücü sönümleme gibi berbat bir özelliği var otomatik şanzımanın. Manuelin sırtı koltuğa yaslama hissine çok özlem duyuyorum, bir DSG de olmadığı için güc kaybı oluyor tork konvertörlüde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinnerAequistas

    Satmak istersem otomatiğe göre en azınan 3-4 kat daha hızlı satabilme imkanım var çünkü kara borsa durumunda çok az sayıda geldi memlekete bu arabanın manueli. Manuelden sıkılma durumum yok çünkü otomatikten sıkıldım, eski manuel arabamı çok özlüyorum, gücü sönümleme gibi berbat bir özelliği var otomatik şanzımanın. Manuelin sırtı koltuğa yaslama hissine çok özlem duyuyorum, bir DSG de olmadığı için güc kaybı oluyor tork konvertörlüde.

    1.7 nin şanzımanı olmuyor mu ? son dişliyi uzatırsınız falan. Bu arada ne yaptınız?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.