Şimdi Ara

ORİS TELEKOM ABONE İPTAL ZORLUĞU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
2.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ORİS telekoma 1bucuk sene once forumda okuduklarım vasıtası ile abone oldum abone olurken whatsuptan evrakları yolladılar ertesi gün kurulum yaptılar hatta bulunduğum ildeki ilk müşterisi bile olabilirim.


    bulunduğum muhitten taşındıgım için artık interneti kpattırmam gerekiyordu son 2 aydır abonelik iptali ile ulaşıyorum


    defalarca mail attım. maillerime geri dönüş bile sağlanmadı. mh lerini defalarca arıyorum ama en az 10 kişi sürekli bekliyor ve süreyi beklediğimde yaklaşık 45 dk ila 1 saat arası sıra bana her geldiğinde telefon kaptılıyor


    anlıyacağınız kolay abone oldugunuz ama iş ayrılmay geldiğinde iptal etmiyen bir firma


    2 aydır fazladan fatura cıkartıldı ip almamış ve kullanılmamış bir internet için


    burdan firma yetkilisi kimse varsa bana bir dönüş sağlayın fazladan cıkardığınız faturalarıda iptal edin


    burdan abone olacak arkadaşlara yaşadığım tecrübeyide paylaşmak isterim benim gibi şikayet varda binlerce insan var


    iptal etmiyerek haksız kazanç sağlıyorlar kullanılmayan internetlerle


    btk ve e devlette abıne sayısı az oldugu içinde iptal kısmı yok

    bu uygulama en cok bu firmaları işine geldi ne btkya ne edevlette şikayet edecek biryer bile yok


    abone olurken 40 kere düşünün


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • bu arada yoğunluk var bahanesi sunmasınlar abone olacakmışım gibi arayınca telefon kesildi 15 dakıka sonra kendileri aradılar abonelik yapalım diyorlar.iptal ettirmek istiyorum dedim ona biz değil su numara bakıyor diyor dedim kaç defa aradım hep kapnıyor diyorum.yapacak birşey yok mail atıp arayıp bekleyeceksiniz diyorlar


    böylede bir firma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazlikta kullandığım interneti,geçen ay mail ile bir günde iptal ettim...kimlik fotokopisi ve iptal dilekçesi ile..Yetkili Nur hanım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalavela

    bu arada yoğunluk var bahanesi sunmasınlar abone olacakmışım gibi arayınca telefon kesildi 15 dakıka sonra kendileri aradılar abonelik yapalım diyorlar.iptal ettirmek istiyorum dedim ona biz değil su numara bakıyor diyor dedim kaç defa aradım hep kapnıyor diyorum.yapacak birşey yok mail atıp arayıp bekleyeceksiniz diyorlar


    böylede bir firma

    Maalesef ben de ulaşamaz oldum, arıza kaydım var ilgilenmiyorlar ve dönmüyorlar... Arıyorum sizin gibi bekletiyorlar, kısacası abone olana kadar ilgi sonrası ise hüsran. Ben direkt başka issye taşıyacağım siz de öyle deneyin.

  • bu foruma bayadır üyeyim önceden bu foruma yazılan şikayetler anında düzeltilirdi şimdi buranın önüne şikayet var geçmiş.oraya yazdıktan 1 gün sonra oris telekomdan aradım nur hanım ilgilendi.

    iptal işlemi sağlandı.


    ama hala düşüncelerim aynı bir yere şikayet etmöeden iptal edilmesi gerekiyor.abone olurken açaldırıp kapatınca bile abone olurken iptal ederken şikayet vara yazmak zorunda olmamalıyız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalavela

    bu foruma bayadır üyeyim önceden bu foruma yazılan şikayetler anında düzeltilirdi şimdi buranın önüne şikayet var geçmiş.oraya yazdıktan 1 gün sonra oris telekomdan aradım nur hanım ilgilendi.

    iptal işlemi sağlandı.


    ama hala düşüncelerim aynı bir yere şikayet etmöeden iptal edilmesi gerekiyor.abone olurken açaldırıp kapatınca bile abone olurken iptal ederken şikayet vara yazmak zorunda olmamalıyız.

    ben de şikayet vardan kayıt açayım böyle olmayacak, dün akşam da saturasyon sorunu başladı net 1 mbit hala  

  • Uzak durun arkadaşlar arıza kaydı bıraktık neredeyse 15 gündür internetimiz yok. Sözde Telekomcu arkadaşlar gelip bakmış. Gelen giden yok kutumuzdaki kablonun rengi değişmiş. Bir yanlışlık yapılmış ama gelip düzeltecek adamları yoksa o firma ile iş yapılmaz.

  • Başka bir firmaya taşıyın, o zaman mecbur iptal ediyorlar.

  • oris telekom a taşımak da çözmüyor mart ayından sonra üç fatura çıktı ben üç aydır aynı hat üzerinden türknet kullandığım halde


    normalde 69 tl geliyordu zam yapacağız dediler bende taşıdım


    mart 2021 de türknete taşıdım 35 TL bir fatura çıktı onu ödedim neyse dedim sonun da 50 tl çıktı onuda ödedim

    nisanda 50 tl çıktı aradım bu ne dedim itiraz ettim ilgili birime bildiriyorum dedi defalarca dedim herhalde iptal olmuştur


    mayıs ayında bir fatura daha çıktı tekrar tekrar arıyorum ilgili birime bildiriyorum diyor geri dönüş falan yok (hep aynı cevap İLGİLİ BİRİME BİLDİRİYORUM ACİLİYETİNİDE BİLDİRİYORUM ŞEKLİNDE )


    Not : TÜRNET i de aradım siz taşımadınız mı diye bana cevapları sizin internetinizide telefonunuza taşıdık diğer firmanın (oristelekom) fatura çıkarmaması lazım dediler gerçektende türknet kullanıyorum ve faturasınıda ödüyorum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: selkure

    oris telekom a taşımak da çözmüyor mart ayından sonra üç fatura çıktı ben üç aydır aynı hat üzerinden türknet kullandığım halde


    normalde 69 tl geliyordu zam yapacağız dediler bende taşıdım


    mart 2021 de türknete taşıdım 35 TL bir fatura çıktı onu ödedim neyse dedim sonun da 50 tl çıktı onuda ödedim

    nisanda 50 tl çıktı aradım bu ne dedim itiraz ettim ilgili birime bildiriyorum dedi defalarca dedim herhalde iptal olmuştur


    mayıs ayında bir fatura daha çıktı tekrar tekrar arıyorum ilgili birime bildiriyorum diyor geri dönüş falan yok (hep aynı cevap İLGİLİ BİRİME BİLDİRİYORUM ACİLİYETİNİDE BİLDİRİYORUM ŞEKLİNDE )


    Not : TÜRNET i de aradım siz taşımadınız mı diye bana cevapları sizin internetinizide telefonunuza taşıdık diğer firmanın (oristelekom) fatura çıkarmaması lazım dediler gerçektende türknet kullanıyorum ve faturasınıda ödüyorum

    Aynı durumu türk telekomda bende yaşadım taşıyıp turk net e geçtim eski türk telekom çalışanıyım. arkadaşlara ekrana bakıttığımda taşıma müracatımın olmadığını söylediler. Hem türk net hem de türk telekoma fatura ödedim. Türk Net taşıdık diyor ( inanmıyorum) Türk telekom da taşınmamış yeni internet verilmiş diyor.Şikayet ettiğimde türknet taşındığını söylüyor ısrarla ama taşıma talebi türk telekomda yok. O yüzden taşıma işleminde türknet de dikkatli olun. İki aboneye de fatura çıkartıyorlar





  • e devlet uzerinden iptal yapilabiliyor diye biliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    Abone sayısı belli bir sayıdan fazla olan firmalar edevlette var diye biliyorum rakamı hatırlamıyorum ama edevlet fesih sayfasında yazıyordu.

  • Naçizane fikrim Xdsl no ile churn geçiş işlemi yapıp farklı ısp den hizmet sonlandırma işlemi yapmanız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: selkure

    oris telekom a taşımak da çözmüyor mart ayından sonra üç fatura çıktı ben üç aydır aynı hat üzerinden türknet kullandığım halde


    normalde 69 tl geliyordu zam yapacağız dediler bende taşıdım


    mart 2021 de türknete taşıdım 35 TL bir fatura çıktı onu ödedim neyse dedim sonun da 50 tl çıktı onuda ödedim

    nisanda 50 tl çıktı aradım bu ne dedim itiraz ettim ilgili birime bildiriyorum dedi defalarca dedim herhalde iptal olmuştur


    mayıs ayında bir fatura daha çıktı tekrar tekrar arıyorum ilgili birime bildiriyorum diyor geri dönüş falan yok (hep aynı cevap İLGİLİ BİRİME BİLDİRİYORUM ACİLİYETİNİDE BİLDİRİYORUM ŞEKLİNDE )


    Not : TÜRNET i de aradım siz taşımadınız mı diye bana cevapları sizin internetinizide telefonunuza taşıdık diğer firmanın (oristelekom) fatura çıkarmaması lazım dediler gerçektende türknet kullanıyorum ve faturasınıda ödüyorum

    ŞİKAYET VAR'a yazana kadar bir işlem yapmadılar yazdıktan sonra çözdüler.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.