Şimdi Ara

Operatörlerin Müşteri Hizmetleri Performansları (benim ve sizin incelemeleriniz)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben bir Avea müşterisiyim ancak bugün Turkcell müşteri hizmetlerini bir konuda bilgi almak amacıyla aradım. Doğrusu kaç yıldır unuttuğum o müşteri hizmetleri bir kez daha geri hatırladım. Turkcell Müşteri Hizmetleri deyince ne olursa olsun bir dakika durmak gerekiyor. Çünkü karşımdaki operatörün kibarlıktan kırılması, beni dikkatle dinlemesi beni çok etkiledi. Ben uzun süredir yaşadığım yer nedeniyle Türkçede bazen sıkıntı çeken biriyim. Yani iki anlamsız kelime ya da eki bazen bir arada kullanıp mantıksız cümleler kurabiliyorum. (Belli süre yurtdışında kalanlar ne demek istediğimi anlamışlardır.)

    Bugünkü görüşmemde de Turkcell temsilcisiyle yaptığım görüşmemde yine bu sorun nüksetti =) Dediğim şeyi ben bile anlamama rağmen karşımdaki bayan beni ilgiyle dinledi ve gayet nazik bir şekilde açık bir üslupla durumu izah etti. Gerçekten çok memnun kaldım.

    Şimdi mevcut operatörümün müşteri hizmetlerine dönecek olursak benim fark ettiğim birkaç ince detaya değinmek istiyorum. Birincisi Turkcell'de sadece bayan operatörler çalışırken Avea'da erkek ve bayan karışık çalışıyor. Nedense karşımda bir bayanla konuşmak, benim işimin daha bir titizlikle yapıldığı izlenimini veriyor. İkincisi Avea müşteri temsilcileriyle konuşurken kendimi çok yapay bir konuşmada buluyorum. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama örnek olarak telefonu kapatmadan önce sorulan "Yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı xxx Bey" sorusunu sanki sormak mecburiyetinde olduklarından ve bunu da zoraki bir kibarlıkla yerine getirmek icabında olduklarından söylüyorlarmış gibi hissediyorum. Ancak Turkcell müşteri hizmetlerinde tam tersi cidden karşı taraftaki kişinin bana yardımcı olmak istediğini hissedebiliyorum.

    Diğer bir konu ise ses kalitesi ve dış mekan sesleri... Avea müşteri hizmetleri zannediyorum pazar gibi bir ortamda hizmet vermekte. Öyle ki görüşme sırasında arka planda diğer temsilcilerin başka müşterilerine yardımcı olduklarına dair sesler duyuluyor. Turkcell'de ise sanki kapalı bir odada iki kişi telefonda sohbet ediyormuş gibi ses gayet net geliyor.


    Evet arkadaşlar benim iki operatörde dikkatimi çeken bu unsurlar oldu. Sizin müşteri hizmetleri deneyimleriniz ve düşünceleriniz neler? Vodafone ile hiç görüşmedim, sizce onlar nasıl? Ayrıca soruna çözüm bulmada iki operatörün temsilcilikleri de sınıfta kalır diye düşünüyorum =) Sizin fikirleriniz neler? Bunları paylaşırsak güzel bir başlık oluşur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow_Shooter -- 20 Eylül 2007; 1:39:28 >







  • Turkcell müşteri hizmetlerine son dönemde bikaç kez işim düştü, düşmez olaydı. Avea'da 0 a basıp direk bağlanırken, Turkcell'de en az 10 dk bekledim. Sistem arızası bilmem ne diyerek hiçte yardımcı olmadılar. Her şey değişken. Ama izlenimleriniz net olmuş.
  • Ben bugün Turkcell'e 0'a basarak bağlandım.
  • turkcell e 0 a basarak bağlanabilirsiniz. yıllardır o yöntemi kullanıyorum. turkcell müşteri hizmetleri operatörlerin müşteri hizmetleri içinde en iyisi. ama küçük bir ayrıntıyı düzelteyim. turkcell müşteri hizmetlerinde erkekler de çalışıyor. ama Türkiye genelindeki tüm çağrı merkezlerindeki bayan çalışanların sayısı erkek çalışanların sayısından fazla olduğu için. turkcell i aradığınızda karşınıza bayan çıkma olasılığı daha yüksektir. ayrıca bir de şu durum var. turkcell in şikayet, satış ve bilgilendirme departmanlarında çoğunlukla bayanaların çalışmasına önem veriyorlar. bu nedenlerden dolayı aradığınızda karşınıza bir bayanın çıkması daha iyi oluyor. teknik içerikli, ayarların yapıldığı kısımlarda erkeklerin sayısına ağırlık veriyorlar. çünkü teknik bir çağrıda karşınızdaki kişinin erkek olmasında fayda var.
  • Bir ara turkcell müşteri hizmetleri fena fıtık etmişti beni. 2 haftada bir işlem yaptırabildim
    ama sekreterlerin ilgilenme kalitesi iyi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Turkcell müşteri hizmetlerine son dönemde bikaç kez işim düştü, düşmez olaydı. Avea'da 0 a basıp direk bağlanırken, Turkcell'de en az 10 dk bekledim. Sistem arızası bilmem ne diyerek hiçte yardımcı olmadılar. Her şey değişken. Ama izlenimleriniz net olmuş.


    Turkcelldede # ve 0 a arka arkaya bir kaç kez bas bağlıyor hemen... Turkcell müşteri hizmetleri ve bayi personelleri eğitimi konusunda gerçekten en iyi operatör bence...
  • evet turkcell bı ara çok bekletiyordu hatta bende sınır oluyordum...şimdi nasıl bılmıyorum
    sık sık avea yı aradgm oldu gecenlerde bana hıc de tatmın edıcı çözümler sunmuyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar şu anda en iyi müşteri hizmetleri Vodafone da. Cidden bu konuda kendilerini düzeltmişler ve bir adımda ileri gitmişler. Mail atıyorsun birkaç saat sonra telefon ediyorlar, şikayetvar sitesine mesaj atıyorsun geri arıyorlar. Ulaşamazlarsa mesaj atıyorlar. Çok kibarlar, işlerini biliyorlar.

    Turkcell müşteri hizmetlerini en son 1yıl önce aramıştım. Oda gayet iyiydi.

    Avea müşteri hizmetlerini aramıyorum çünkü niyeyse her aradığımda kavga ediyorum. Avea müşteri hizmetleri berbat ötesi. Müşteriye kızıyorlar. Müşteriye kızılır mı ya manyak mıdır lar nedirler anlamadım

    Birde müşteri hizmetlerinin erkek olmasını şahsen tercih ederim. Çünkü teknik konularda çok daha bilgililer, birde yapmacık değiller. Cidden yardımcı olmaya çalışıyorlar. Bayanlar kibarlıktan işlerini yapmıyor sanki. Teknik bir konuyu bir bayandan öğrenme fikri bana hep saçma gelmiştir




  • Bence Vodafone müşteri hizmetleri diğerlerinden bir adım önde. Diğerleriyle karşılaştırma yapmak doğru olmaz. Vodafone'un müşteri memnuniyeti anlayışı anlatılmaz, yaşanır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebuzaradan

    Bence Vodafone müşteri hizmetleri diğerlerinden bir adım önde. Diğerleriyle karşılaştırma yapmak doğru olmaz. Vodafone'un müşteri memnuniyeti anlayışı anlatılmaz, yaşanır

  • bencede en ii müşteri hizmetleri vodafone da adamlar nerdeyse kendileri gelip halledecekler sorunu o kadar çok ilgileniyolar ayrıca çok kibar ve anlayışlılar bekletme yapmıyolar avea ise yorum yapmaya bile gerek duymuyorum o kadar berbat bi defa işim düştü tam 4 kez aradım onları gene çüözüm bulamadılar turkcell hiç kullanmadım yorum yapamam
  • Ne Avea ne Turkcell ne de Eski telsim. Hiç birinin müşteri hizmetlerinden memnun değildim halen de değilim. En ince noktasına kadar anlatmama rağmen ya anlamıyorlar ya da anlamak istemyirolar kimi şeyleri.
  • Müşteri Hizmetlerindeki operatörün bayan olması daha iyi :) sesimiz Şu kalite standartlarında kayıt altına alınmasa muhabbetimiz ne güzel, 25 kuruşa takılıcaz telefonda :))))
    ----

    bence aveada çalışanlarda sıkıntı yok. çalıştıkları mekan çok küçük sesleri birbirine karışıyormuş gibi..
  • benim pek işim düşmedi müşteri hizmetlerine..ama turkcell mh her zaman 1 adım öndedir..vodafoneunki de fena değil son derece kibar bir üslupla şikayetine çözüm buluyorlar..aveanınkiler tam hödük..almışlarcahil cühela insanları oturtmuşlar o koltuklara aybaşı para veriyorlar nede olsa devlet memuru onlar..
  • Müşteri hizmetleri konusunda türkiyedeki 3 operatör içinde VODAFONE 1. DİR
    Müşteri hizmetleri konusunda VODAFONE'Yİ TEK GEÇERİM

    AVEA yı hiç bilmiyorum çünkü hiç avea hat kullanmadım

    TURKCELL e gelince hayatımda TURKCELL Müşteri hizmetleri kadar takoz bir mh görmedim ben

    kıt insanlar dünyadan bir haberler

    sizin dediğinizi tersini yapıyorlar algılama kapasitelerinde çookk sorum bar saatler telde bekletiyorlar 30 dakkaya kadar beklettikleri bile oldu beni kç defa

    aktarım yapmaktan başka bildikleri bi şey yok

    Ayrıca telefonu şak diye suratınıza kapıyorlar insan nezaketen teşekkür etmek istiyor müşteri olarak ama şak suratınıza kapıyorlar işte bu kadar mal bir şirket bu

    VODAFONE Liderdir müşteri hizmetleri ile
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Vodafone TR

    Müşteri hizmetleri konusunda türkiyedeki 3 operatör içinde VODAFONE 1. DİR
    Müşteri hizmetleri konusunda VODAFONE'Yİ TEK GEÇERİM

    AVEA yı hiç bilmiyorum çünkü hiç avea hat kullanmadım

    TURKCELL e gelince hayatımda TURKCELL Müşteri hizmetleri kadar takoz bir mh görmedim ben

    kıt insanlar dünyadan bir haberler

    sizin dediğinizi tersini yapıyorlar algılama kapasitelerinde çookk sorum bar saatler telde bekletiyorlar 30 dakkaya kadar beklettikleri bile oldu beni kç defa

    aktarım yapmaktan başka bildikleri bi şey yok

    Ayrıca telefonu şak diye suratınıza kapıyorlar insan nezaketen teşekkür etmek istiyor müşteri olarak ama şak suratınıza kapıyorlar işte bu kadar mal bir şirket bu

    VODAFONE Liderdir müşteri hizmetleri ile



    bence sallamışsın ve abartmışsın ben vodafone müşteri hizmetlerinden genelde kabalık görüyorum aveadada öyloe turkcell bu konuda fena değil gayet iyi.




  • bugün aveamerkez'i 2 defa aradım.2 görüşmede de sanki otobüs garını aramışım gibi hissettim kendimi.arka planda inanılmaz fazla gürültü vardı. vodafone ise gerçekten mükemmel. 1 kez aradım. adamlar bana gönderikleri reklam mailine kadar kayıtlarındatutuyorlar üstelik 2 aylık hattım ve kontör bile yüklemedim.kim bilir first class müşterilerine hizmetleri nasıldır?30 dakika kapamasam adamlar derdmi sıkılmadan dinler yardımcıu olur.aveayla kıyaslanmaz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.