Şimdi Ara

OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.485
Cevap
61
Favori
381.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba aslında merak ettiğim şudur ki ; tam bir depo ile şehir içi/ şehir dışı karma kullanımda , toplamda gittiğiniz menzil nedir ? ilk depom ve 70lt ile aracım 800km gidecek gibi , çünkü çeyrek deponun biraz üstündeyim ve şuana kadar gidilen mesafe 600km... Bilgi paylaşımlarınızı rica ediyorum....

    ARAÇ : INSGINIA COSMO 1.6CDTI 136HP OTOMATİK ŞANZIMAN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osafakk -- 21 Aralık 2015; 8:57:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    Arkadaşlar merhaba aslında merak ettiğim şudur ki ; tam bir depo ile şehir içi/ şehir dışı karma kullanımda , toplamda gittiğiniz menzil nedir ? ilk depom ve 70lt ile aracım 800km gidecek gibi , çünkü çeyrek deponun biraz üstündeyim ve şuana kadar gidilen mesafe 600km... Bilgi paylaşımlarınızı rica ediyorum....

    ARAÇ : INSGINIA COSMO 1.6CDTI 136HP OTOMATİK ŞANZIMAN.

    Kaç gündür bende bu araca bakıyorum şu an için araç alma lüksüm yok,1 aylık hyundai tucson satmak zorunda kaldım ekonomik sebeplerle ama bu araçla ciddi şekilde ilgileniyorum ilerleyen zamanlarda düşünebilirim,yakıt konusu bir araç için en öenmli 1. faktör siz değerli kullanıcıların yorumlarıyla kafamızdaki soru işaretleride bir nebze ortadan kalkacaktır.Belirttiğiniz değerler bana inanılmaz yüksek geldi ne bileyim fabrika değerleri ile sizin aranızda uçurum varmış gibi geliyor ayrıca depo 70 lt.miş ben 60 sanıyordum.1000 km bile burun kıvıracakken siz 800 km diyorsunuz bu gerçekten can acıtı bir değer, Tucsonda bile benzinli, 4*4 , ağır otomatik vitesli araçta bile 8,5 lt ortalaması yakalarken dizel 1.6 araç için bu değer çok çok fazla geldi bana...Takiptekim hocam paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    Arkadaşlar merhaba aslında merak ettiğim şudur ki ; tam bir depo ile şehir içi/ şehir dışı karma kullanımda , toplamda gittiğiniz menzil nedir ? ilk depom ve 70lt ile aracım 800km gidecek gibi , çünkü çeyrek deponun biraz üstündeyim ve şuana kadar gidilen mesafe 600km... Bilgi paylaşımlarınızı rica ediyorum....

    ARAÇ : INSGINIA COSMO 1.6CDTI 136HP OTOMATİK ŞANZIMAN.

    Kaç gündür bende bu araca bakıyorum şu an için araç alma lüksüm yok,1 aylık hyundai tucson satmak zorunda kaldım ekonomik sebeplerle ama bu araçla ciddi şekilde ilgileniyorum ilerleyen zamanlarda düşünebilirim,yakıt konusu bir araç için en öenmli 1. faktör siz değerli kullanıcıların yorumlarıyla kafamızdaki soru işaretleride bir nebze ortadan kalkacaktır.Belirttiğiniz değerler bana inanılmaz yüksek geldi ne bileyim fabrika değerleri ile sizin aranızda uçurum varmış gibi geliyor ayrıca depo 70 lt.miş ben 60 sanıyordum.1000 km bile burun kıvıracakken siz 800 km diyorsunuz bu gerçekten can acıtı bir değer, Tucsonda bile benzinli, 4*4 , ağır otomatik vitesli araçta bile 8,5 lt ortalaması yakalarken dizel 1.6 araç için bu değer çok çok fazla geldi bana...Takiptekim hocam paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz

    Merhabalar , tam sağlıklı raporumu 2.depo da sizlerle detaylı bir şekilde paylaşacağım...

    Ancak şunu da söyleyebilirim , aracı sürmek için resmen bahane yaratıyorum , o kadar konforlu gidiyor ki... Motor sesi sanki benzinli gibi... Yok denecek kadar az... Dsg octavia kullanan biri olarak Vites geçişleri de kesinlikle beni rahatsız etmedi ,bir dsg gibi değil ama geçişler nerdeyse hissedilmeyecek gibi... Beni tatmin etti... Donanıma zaten diyecek yok..




  • Aracı sıfır aldığımda depoyu tamamen doldurmuştum, şuan ki durum bu şekilde...

    Çeyrek deponun biraz üstünde ve 594,9km gitmişim... Ama bir yandan da ortalama 6,9lt gösteriyor 7 desek bile 70lt depo ile 1000km gitmesi lazım , bir mantıksızlık var sanki :)
    OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE
  • 70 litre deponun ışık yanınca en az 10 litresi içeridedir.yani sizin tahmini 850-900 arası ışık yanmalı,ışık yandığında ki resimi lütfen paylaşınız,bide ışık yanınca kaç litre, kaç lira tam dolum yaptığınızı paylaşırsanız olay ortaya çıkar.
    Bide az önce volvo bursa arkas ta idim.S60 premium için son fiyat 120 bin verdiler(132 den düşmüşler...)Şok oldum.yakıtı 4,2 ortalama, 5,5 rahat yakar.1-1,5 lt.az yaksın diye 120 bin ben vermem.içi özellikle ön taraf tavan dar, bagaj 380 lt.Stephen yok..
    Ben acaba 85k civarı octavia mı alsam,ki az yakıt,geniş hacim,yoksa D segment insignia mı,,,,bu konuda ikisinide kullanan olarak sizin yorumunuzu bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haklısınız bir mantıksızlık var hani bazı araçlarda bu tüketim değerleri saçma sapan verir ya belki opelde bu durum söz konusudur,hyundai de iddaa ediyorum 1 e 1 en doğru hesaplamayı yapıyordu ekrandaki değerle gideceği km falan hepsi örtüşüyordu ve bu durumu çok sevmiştim bende doğupilot arkadaşın yazdıklarına katılıyorum hatta bir ara octavia ilede ilgilendim ama beni heyecanlandırmayan bir araca para vermek istemiyorum hatta benim durumum daha fena 7 senedir suv araç kullanıyorum sedan bir araca ne kadar soğuk olsamda maddi sıkıntılar beni sedana doğru (c veya d sınıf) zorluyor bakacaz duruma sonra karar verecem ben özellikle 5-6 lt yakan bir araç bulmakta ısrarlıyım donanımlı 110.000 bandında her aracı incelemeye aldım hayırlısı diyelim
  • Arkadaşlar depo 70 Litre ama kullanılabilir miktar 60 Litre, 10 Litresi siz depoyu söktürüp boşaltmadıkça hep kalacak olan miktar yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doğupilot

    70 litre deponun ışık yanınca en az 10 litresi içeridedir.yani sizin tahmini 850-900 arası ışık yanmalı,ışık yandığında ki resimi lütfen paylaşınız,bide ışık yanınca kaç litre, kaç lira tam dolum yaptığınızı paylaşırsanız olay ortaya çıkar.
    Bide az önce volvo bursa arkas ta idim.S60 premium için son fiyat 120 bin verdiler(132 den düşmüşler...)Şok oldum.yakıtı 4,2 ortalama, 5,5 rahat yakar.1-1,5 lt.az yaksın diye 120 bin ben vermem.içi özellikle ön taraf tavan dar, bagaj 380 lt.Stephen yok..
    Ben acaba 85k civarı octavia mı alsam,ki az yakıt,geniş hacim,yoksa D segment insignia mı,,,,bu konuda ikisinide kullanan olarak sizin yorumunuzu bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.

    Doğu bey , Öncelikle yorumlarınız için tekrar teşekkür ediyorum , ışık yanınca tabi ki paylaşacağım ve hatta kaç lt aldığı bilgisini de veririm. Hatta 2.depo da daha dikkatli gözlemlemeyi düşünüyorum... Durumu Opel merkeze de bildirdim... Onlarda ısrarla 3000km kadar kullanmamı söylüyorlar , ondan sonra terslik olduğunu halen düşünüyorsam , yardımcı olabileceklerini söylediler.

    Gelelim Octavia ve insignia arasındaki seçime , Octavia hacim konusunda gerçekten iddalı bir araba , satış rakamları ile de son zamanların gözdesi... Tabi ki ağırlık ve vitesi teknolojisi bakımından da Insignia ile arasında tüketim farkının 1-1,5lt olacağı da bariz ,ancak şu var ki her iki aracı da kullandığınız da sınıf farkını da bariz hissediyorsunuz. Benim olduğu gibi sizin için de konfor ağır basıyorsa ise ve de tüketimden biraz feragat ederim diyorsanız kesinlikle insignia , yok tüketim konusunu ben çok takarım diyorsanız da tabi ki octavia güzel bir tercih olacaktır. Ama Octavia alarak sadece konfor değil bir çok donanıma da veda etmiş olacaksınız , şunu da belirtmem de fayda var ki , dsg sistemini uzun ömürlülüğünün geçişleri kadar iddalı olmadığı düşüncesindeyim keza 40.000km de servis gerekli görerek aracımın kavramasını değiştirmiştir. Bana göre şu aşamada insignia ile octavia yı kıyaslamam bile... Varsın biraz daha yaksın...

    Az yaksın ve konfor da olsun ama biraz donanımdan da vazgeçerim derseniz , Passat Comforline 1.6tdi dsg alın , ancak cosmo ile 17 - 18 civarında farkın olduğunu hatırlatırım... Superb de bir alternatif... Ama gene fiyat farkı hatırı sayılır derece fazla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osafakk -- 21 Aralık 2015; 16:17:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat

    haklısınız bir mantıksızlık var hani bazı araçlarda bu tüketim değerleri saçma sapan verir ya belki opelde bu durum söz konusudur,hyundai de iddaa ediyorum 1 e 1 en doğru hesaplamayı yapıyordu ekrandaki değerle gideceği km falan hepsi örtüşüyordu ve bu durumu çok sevmiştim bende doğupilot arkadaşın yazdıklarına katılıyorum hatta bir ara octavia ilede ilgilendim ama beni heyecanlandırmayan bir araca para vermek istemiyorum hatta benim durumum daha fena 7 senedir suv araç kullanıyorum sedan bir araca ne kadar soğuk olsamda maddi sıkıntılar beni sedana doğru (c veya d sınıf) zorluyor bakacaz duruma sonra karar verecem ben özellikle 5-6 lt yakan bir araç bulmakta ısrarlıyım donanımlı 110.000 bandında her aracı incelemeye aldım hayırlısı diyelim

    İlerleyen zamanlarda tüketim konusuna noktayı koyacağım... Çok net bilgiler vereceğimden şüpheniz olmasın... Konfor hususunda ise insignia aracımı sürmek için resmen bahane yaratıyorum :) Motor sesi de olmadığı için otobanda öyle akıp gidiyor.. Şehir trafiği özellikle bozuk yollarında süspansiyonlarını önceki octavia aracıma göre çok daha başarılı buldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat

    haklısınız bir mantıksızlık var hani bazı araçlarda bu tüketim değerleri saçma sapan verir ya belki opelde bu durum söz konusudur,hyundai de iddaa ediyorum 1 e 1 en doğru hesaplamayı yapıyordu ekrandaki değerle gideceği km falan hepsi örtüşüyordu ve bu durumu çok sevmiştim bende doğupilot arkadaşın yazdıklarına katılıyorum hatta bir ara octavia ilede ilgilendim ama beni heyecanlandırmayan bir araca para vermek istemiyorum hatta benim durumum daha fena 7 senedir suv araç kullanıyorum sedan bir araca ne kadar soğuk olsamda maddi sıkıntılar beni sedana doğru (c veya d sınıf) zorluyor bakacaz duruma sonra karar verecem ben özellikle 5-6 lt yakan bir araç bulmakta ısrarlıyım donanımlı 110.000 bandında her aracı incelemeye aldım hayırlısı diyelim

    İlerleyen zamanlarda tüketim konusuna noktayı koyacağım... Çok net bilgiler vereceğimden şüpheniz olmasın... Konfor hususunda ise insignia aracımı sürmek için resmen bahane yaratıyorum :) Motor sesi de olmadığı için otobanda öyle akıp gidiyor.. Şehir trafiği özellikle bozuk yollarında süspansiyonlarını önceki octavia aracıma göre çok daha başarılı buldum.

    Bendede ayni zamanda 1.6 dsg elegance ful+full ( tüm opsiyonlariyla) octavia var..insignia mın süspansiyonu 19 inç janta rağmen octaviadan çok daha sessiz ve konforlu...ayrica insignia nin viraj kabiliyeti tartismasiz çok çok iyi..hatta passattan bile çok daha iyi...
    Octavia daha ferah bir araç kullanimi daha kolay...direksiyon turu daha çok,daha hafif dolayisi ile çift kavrama ilede daha atak hissettiriyor...
    Ama insignia d segment bir araç...saglam bir sanzimani var...sıkı bir araç...tercih meselesi tamamen...
    Octavia 62 bin km de ve kmde istanbul sehir ici 23 kuruş yakiyor....insignia 850 km de istanbul sehir içi 31 kurus yakiyor..insignia da 62 bin km ye gelince yakit düser ..octavia kadar yakmasi imkansiz ama 27,5 kurus falan yakar belki...
    Ama şuda tartismasiz bir gercek ki octavia sinifindaki sedanlarin en en az yakani...dolaysi ile biraz insignia 1.6 cdti at6 ya haksizlik yapiyoruz gibi geldi bana...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrica tutup insignia ya 225/45/17 lastik taksak inaniyorumki yakit en az 1 litre düşer...hele 205/55/16 taksak heralde yerinde duramaz ve dahada az yakar..
    245/45/18 yada 245/40/19 jant lastikler 225/45/17 ye göre daha geniş ve bayaa buyük...
    Yakıta etki etmemesi mümkün değil...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik ebadı hakkındaki tespitiniz çok çok doğru....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    Ayrica tutup insignia ya 225/45/17 lastik taksak inaniyorumki yakit en az 1 litre düşer...hele 205/55/16 taksak heralde yerinde duramaz ve dahada az yakar..
    245/45/18 yada 245/40/19 jant lastikler 225/45/17 ye göre daha geniş ve bayaa buyük...
    Yakıta etki etmemesi mümkün değil...

    Varsın 1lt fazla yaksın , araçta duruşu ve görüntüsü , iyi yol tutuşu ile fazlasıyla değer bence... :)

    Gene de ilk 3 deponun analizini yapıp burada sizlerle paylaşacağım...
  • 19" çok büyük bu araç için, 19" ile bile konforlu gerçi ama, 17" takılsa E Class ayarında olur neredeyse. 18" tam ideali bence, hem yol tutuş hem konfor için.
    19" görünüm ve yol tutuş açısından iyi ama, Tüketim ve konfor açısından üzer, her şeyin bir artısı varsa eksisi de var. Herkes kendine uygun tercihi yapar tabi, ama aracın bu kadar büyük ebatlarda bile veridği konfor şaşırtıcı, tatmin edici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    19" çok büyük bu araç için, 19" ile bile konforlu gerçi ama, 17" takılsa E Class ayarında olur neredeyse. 18" tam ideali bence, hem yol tutuş hem konfor için.
    19" görünüm ve yol tutuş açısından iyi ama, Tüketim ve konfor açısından üzer, her şeyin bir artısı varsa eksisi de var. Herkes kendine uygun tercihi yapar tabi, ama aracın bu kadar büyük ebatlarda bile veridği konfor şaşırtıcı, tatmin edici.

    Evet engin bey kesinlikle size katılıyorum , Skoda Octavia ' dan bu araca geçiş yaptım, konfor' un bu denli farketmesi beni hayretler için de bıraktı... Düşünün ki araçta flex ride sistemi olmadan bu şekilde... O da olsa zaten mükemmel bir sürüş zevkine ulaşıyorsunuz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    19" çok büyük bu araç için, 19" ile bile konforlu gerçi ama, 17" takılsa E Class ayarında olur neredeyse. 18" tam ideali bence, hem yol tutuş hem konfor için.
    19" görünüm ve yol tutuş açısından iyi ama, Tüketim ve konfor açısından üzer, her şeyin bir artısı varsa eksisi de var. Herkes kendine uygun tercihi yapar tabi, ama aracın bu kadar büyük ebatlarda bile veridği konfor şaşırtıcı, tatmin edici.

    Evet engin bey kesinlikle size katılıyorum , Skoda Octavia ' dan bu araca geçiş yaptım, konfor' un bu denli farketmesi beni hayretler için de bıraktı... Düşünün ki araçta flex ride sistemi olmadan bu şekilde... O da olsa zaten mükemmel bir sürüş zevkine ulaşıyorsunuz...

    Evet biz burada bir çok arkadaşa aracın kalitesini, ederini gördüğünüz dokunduğunuz özelliklerden çok görmediğiniz dokunamadığınız özellikleri belli eder derken aslında bunu anlatmaya çalışıyoruz.
    Bu ayarda bir süspansiyon konforuna sahip bir araç size mutluluk verir, kullanırken bol bol endorfin salgılatır, türlü yol pürüzlerinde tok ve konforlu yapısı, süzülerek absorbe etmesi kullanıcıdaki
    sükuneti ve kararlılığı konfor hissini üst seviyeye çıkarırz.

    Siz octavia diyorsununuz, beni çıtayı yukarı taşıyorum gidin bir Superb ya da B7 passat kullanın kesinlike bu hissi alamazsınız ucuz ve yapay bir his alacaksınız, sonra bunu Alman arabası sert olur gibi saçma sapan bahanelerle açıklarlar, aslında durum hiç de böyle değil, bariz kalitesizlik kokuyor, örtbas yöntemi budur.

    Benim için aracın belirleyici özellikleri bunlardır kesinlikle benim için de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    19" çok büyük bu araç için, 19" ile bile konforlu gerçi ama, 17" takılsa E Class ayarında olur neredeyse. 18" tam ideali bence, hem yol tutuş hem konfor için.
    19" görünüm ve yol tutuş açısından iyi ama, Tüketim ve konfor açısından üzer, her şeyin bir artısı varsa eksisi de var. Herkes kendine uygun tercihi yapar tabi, ama aracın bu kadar büyük ebatlarda bile veridği konfor şaşırtıcı, tatmin edici.

    Evet engin bey kesinlikle size katılıyorum , Skoda Octavia ' dan bu araca geçiş yaptım, konfor' un bu denli farketmesi beni hayretler için de bıraktı... Düşünün ki araçta flex ride sistemi olmadan bu şekilde... O da olsa zaten mükemmel bir sürüş zevkine ulaşıyorsunuz...

    Evet biz burada bir çok arkadaşa aracın kalitesini, ederini gördüğünüz dokunduğunuz özelliklerden çok görmediğiniz dokunamadığınız özellikleri belli eder derken aslında bunu anlatmaya çalışıyoruz.
    Bu ayarda bir süspansiyon konforuna sahip bir araç size mutluluk verir, kullanırken bol bol endorfin salgılatır, türlü yol pürüzlerinde tok ve konforlu yapısı, süzülerek absorbe etmesi kullanıcıdaki
    sükuneti ve kararlılığı konfor hissini üst seviyeye çıkarırz.

    Siz octavia diyorsununuz, beni çıtayı yukarı taşıyorum gidin bir Superb ya da B7 passat kullanın kesinlike bu hissi alamazsınız ucuz ve yapay bir his alacaksınız, sonra bunu Alman arabası sert olur gibi saçma sapan bahanelerle açıklarlar, aslında durum hiç de böyle değil, bariz kalitesizlik kokuyor, örtbas yöntemi budur.

    Benim için aracın belirleyici özellikleri bunlardır kesinlikle benim için de.

    Süperb i kullanmadımda passat ın süspansiyonu küt küt vuruyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her yeri viraj ve rampa olan tr yollarında 1.6 lt D segmenti dizel araç bence sıkıntılı. Tabi performansla hiç işi olmayan için sorun yok. Teknik verilerede çok takılmamak lazım 2.0dizelin keyfini hiçbir 1.6 d vermez. Örn. Honda crv 1.6 lt 160 hp lik versiyonu 130hp olan 2.0 dizel insignia kadar başarılı değil, daha güçlü olmasına rağmen hatta çok daha iyi bir şanzımana rağmen araç ben 1.6 motorum diye bağrıyor. 0-100 değeri hikayedir, bana 30 derece rampada 60km den 150 km hıza çıkma süresini versinler, sanki araba kullanırken hep 0-100 e dip gaz dümdüz yolda kuru ağırlık ile kalkıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emremarmaris

    Her yeri viraj ve rampa olan tr yollarında 1.6 lt D segmenti dizel araç bence sıkıntılı. Tabi performansla hiç işi olmayan için sorun yok. Teknik verilerede çok takılmamak lazım 2.0dizelin keyfini hiçbir 1.6 d vermez. Örn. Honda crv 1.6 lt 160 hp lik versiyonu 130hp olan 2.0 dizel insignia kadar başarılı değil, daha güçlü olmasına rağmen hatta çok daha iyi bir şanzımana rağmen araç ben 1.6 motorum diye bağrıyor. 0-100 değeri hikayedir, bana 30 derece rampada 60km den 150 km hıza çıkma süresini versinler, sanki araba kullanırken hep 0-100 e dip gaz dümdüz yolda kuru ağırlık ile kalkıyoruz

    Kesinlikle haklısın, hacim candır.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.