Şimdi Ara

OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.486
Cevap
61
Favori
381.912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bende SIDI Insignia var, önceden de Ford araçlarım vardı Ford u da çok severim.

    Yeni Mondeo yu ben de denemek isterdim, hemen her kullanan ya da testte şanzımanı neden eleştiriliyor merak eidyorum.


    Ben hem insignia hem de mondeo kullandım. Mondeonun şanzımanı gerçekten kötü. 3. vites 3-4 bin arasındayken gaza sonuna kadar bastım. Araç vites düşürdü 5 bin devirlere geldi. Sonra devir yükseldi 6 bin oldu yükseltmedi. 6bin 500 oldu hala yükseltmedi ve araç kesiciye girdi İvmelenme bitti araç artık kesiciden dolayı yürüyemiyor buna rağmen şanzıman vites değiştirmedi. İlk kez otomatik vites bir arabanın d modunda kesiciye girdiğini gördüm.

    Kuga ilk çıktığında 1.6 EB modelini denemiştim, onda da şanzıman en ufak gaz tepkisinde gereksiz yere vites küçültüyordu yani neredeyse vites küçültmeden araç hızlanmıyordu.

    Ford a yakıştıramadım, en azından dünyanın en iyi manuellerinden birini üreten bir markadan..





    Bu arada konuyla alakasız olacak ama; hayatımda ilk defa geçen gün Afyon dan gelen kaymaklı lokum yedim, tek kelimeyle mükemmelmiş!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bende SIDI Insignia var, önceden de Ford araçlarım vardı Ford u da çok severim.

    Yeni Mondeo yu ben de denemek isterdim, hemen her kullanan ya da testte şanzımanı neden eleştiriliyor merak eidyorum.


    Ben hem insignia hem de mondeo kullandım. Mondeonun şanzımanı gerçekten kötü. 3. vites 3-4 bin arasındayken gaza sonuna kadar bastım. Araç vites düşürdü 5 bin devirlere geldi. Sonra devir yükseldi 6 bin oldu yükseltmedi. 6bin 500 oldu hala yükseltmedi ve araç kesiciye girdi İvmelenme bitti araç artık kesiciden dolayı yürüyemiyor buna rağmen şanzıman vites değiştirmedi. İlk kez otomatik vites bir arabanın d modunda kesiciye girdiğini gördüm.

    Kuga ilk çıktığında 1.6 EB modelini denemiştim, onda da şanzıman en ufak gaz tepkisinde gereksiz yere vites küçültüyordu yani neredeyse vites küçültmeden araç hızlanmıyordu.

    Ford a yakıştıramadım, en azından dünyanın en iyi manuellerinden birini üreten bir markadan..





    Bu arada konuyla alakasız olacak ama; hayatımda ilk defa geçen gün Afyon dan gelen kaymaklı lokum yedim, tek kelimeyle mükemmelmiş!


    Biz de afyonluyuz. Her memleketten gittiğimizde kutu kutu kaymaklı lokum alırız. Zaten kullanıcı adımı da ramazan bayramı dönüşünde değiştirmiştim o lokumlar sayesinde

    Reklam gibi olacak biraz ama eğer afyona yolunuz düşerse ve kaymaklı lokum alacaksanız yayla öztaylan şekerleme var. Afyon merkezde kime sorsanız söyler, herkes oradan alıyor. Kapısında biraz sıra beklersiniz ama beklediğinize değer. Hem kaymağı bol, hem de çok satış yaptıkları için lokumlar hep taze oluyor. Diğer dükkanlar da güzel aynı tadı alabiliyorsunuz ancak yayladaki gibi taze olanı hiç denk gelmedi. Afiyet olsun




  • Yakın arkadaşıma Afyonlu komşusu getirmiş, bende geçen arkadaşlardayken bana ikram edilince çok beğendim, yüzsüzlüğe vurup hepsini yedim


    Dediğiniz firmayı not alayım, telefonla tedarik etmeye çalışırım, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yakın arkadaşıma Afyonlu komşusu getirmiş, bende geçen arkadaşlardayken bana ikram edilince çok beğendim, yüzsüzlüğe vurup hepsini yedim


    Dediğiniz firmayı not alayım, telefonla tedarik etmeye çalışırım, teşekkürler.


    Rica ederim. Afiyet olsun şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bende SIDI Insignia var, önceden de Ford araçlarım vardı Ford u da çok severim.

    Yeni Mondeo yu ben de denemek isterdim, hemen her kullanan ya da testte şanzımanı neden eleştiriliyor merak eidyorum.


    Ben hem insignia hem de mondeo kullandım. Mondeonun şanzımanı gerçekten kötü. 3. vites 3-4 bin arasındayken gaza sonuna kadar bastım. Araç vites düşürdü 5 bin devirlere geldi. Sonra devir yükseldi 6 bin oldu yükseltmedi. 6bin 500 oldu hala yükseltmedi ve araç kesiciye girdi İvmelenme bitti araç artık kesiciden dolayı yürüyemiyor buna rağmen şanzıman vites değiştirmedi. İlk kez otomatik vites bir arabanın d modunda kesiciye girdiğini gördüm.

    Kuga ilk çıktığında 1.6 EB modelini denemiştim, onda da şanzıman en ufak gaz tepkisinde gereksiz yere vites küçültüyordu yani neredeyse vites küçültmeden araç hızlanmıyordu.

    Ford a yakıştıramadım, en azından dünyanın en iyi manuellerinden birini üreten bir markadan..





    Bu arada konuyla alakasız olacak ama; hayatımda ilk defa geçen gün Afyon dan gelen kaymaklı lokum yedim, tek kelimeyle mükemmelmiş!


    Dediğiniz gaz tepkisi başlangıçta benimde dikkatimi çekti ancak sonradan motora güncelleme geldi ve daha sonraki zamanlarda baya bi azaldı ancak bazen yüksek hızlarda vites düşürüyor. Alışmak lazım . İlk gaz tepkisi çok iyi yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nejoz kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle, ilk tepkiler muazzam.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Coktesekkur ederim. Daha iyisinesahip olmanizi dilerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bende SIDI Insignia var, önceden de Ford araçlarım vardı Ford u da çok severim.

    Yeni Mondeo yu ben de denemek isterdim, hemen her kullanan ya da testte şanzımanı neden eleştiriliyor merak eidyorum.


    Ben hem insignia hem de mondeo kullandım. Mondeonun şanzımanı gerçekten kötü. 3. vites 3-4 bin arasındayken gaza sonuna kadar bastım. Araç vites düşürdü 5 bin devirlere geldi. Sonra devir yükseldi 6 bin oldu yükseltmedi. 6bin 500 oldu hala yükseltmedi ve araç kesiciye girdi İvmelenme bitti araç artık kesiciden dolayı yürüyemiyor buna rağmen şanzıman vites değiştirmedi. İlk kez otomatik vites bir arabanın d modunda kesiciye girdiğini gördüm.

    Kuga ilk çıktığında 1.6 EB modelini denemiştim, onda da şanzıman en ufak gaz tepkisinde gereksiz yere vites küçültüyordu yani neredeyse vites küçültmeden araç hızlanmıyordu.

    Ford a yakıştıramadım, en azından dünyanın en iyi manuellerinden birini üreten bir markadan..





    Bu arada konuyla alakasız olacak ama; hayatımda ilk defa geçen gün Afyon dan gelen kaymaklı lokum yedim, tek kelimeyle mükemmelmiş!


    Biz de afyonluyuz. Her memleketten gittiğimizde kutu kutu kaymaklı lokum alırız. Zaten kullanıcı adımı da ramazan bayramı dönüşünde değiştirmiştim o lokumlar sayesinde

    Reklam gibi olacak biraz ama eğer afyona yolunuz düşerse ve kaymaklı lokum alacaksanız yayla öztaylan şekerleme var. Afyon merkezde kime sorsanız söyler, herkes oradan alıyor. Kapısında biraz sıra beklersiniz ama beklediğinize değer. Hem kaymağı bol, hem de çok satış yaptıkları için lokumlar hep taze oluyor. Diğer dükkanlar da güzel aynı tadı alabiliyorsunuz ancak yayladaki gibi taze olanı hiç denk gelmedi. Afiyet olsun

    Lütfen lokumdan bahsetmeyiniz...yoksa aracımın çok fazla yakıt tüketmesine neden olacaksınız..
    Zaten uzun yol yapmak için bahane arıyorum....
    :). :). :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • insignia ile ilgili diğer başlığa da yazdım.
    Aşağıdaki konuda İnsignia kullanıcıları yardımcı olabilirse sevinirim.
    Elektrikli bel desteği olan koltuklardaki bel desteği yeterince sönümlenemiyor. en dipte bile çok sert ve çıkıntılı durup, rahatsızlık veriyor.
    bu bel desteğini tamamen sönümlemenin bir yolu var mı? veya koltuğun sırt kısmında sonradan bir revizyon mümkün mü?
    saygılar
  • 1 hafta önce opel insignia 1.6cdti otomatik cosmo aracımı sıfır km olarak bayiden teslim aldım , bende bel desteğinin sert olmasından biraz rahatsızım aslında... Ya da acaba alışmaya mı bağlı :)

    Öte yandan aracım ile yarım depo bitti ve 430km geri kaldı. Orta yoğunluk şehir içi trafiği ve otoban kullanımı karışık , sanki bana tüketim biraz fazla geldi... Otobanda kullanımım 130km sabit hız , şehir içindede sakin kullanım... Bunun dışında araç gerçekten konforlu verdiğim fiyata göre donanım ve konforu düşündükçe rahatlıyorum... Varsın dsg olmasın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osafakk -- 18 Aralık 2015; 10:42:13 >
  • Hayırlı olsun, yani 7.5 lt.ortalama gibi sanırım,ilerleyen zamanlarda biraz daha düşer sanırım!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    1 hafta önce opel insignia 1.6cdti otomatik cosmo aracımı sıfır km olarak bayiden teslim aldım , bende bel desteğinin sert olmasından biraz rahatsızım aslında... Ya da acaba alışmaya mı bağlı :)

    Öte yandan aracım ile yarım depo bitti ve 430km geri kaldı. Orta yoğunluk şehir içi trafiği ve otoban kullanımı karışık , sanki bana tüketim biraz fazla geldi... Otobanda kullanımım 130km sabit hız , şehir içindede sakin kullanım... Bunun dışında araç gerçekten konforlu verdiğim fiyata göre donanım ve konforu düşündükçe rahatlıyorum... Varsın dsg olmasın...

    Bu arada kaça aldınız, lastik ebadı ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doğupilot D kullanıcısına yanıt
    Kış paketi ile beraber 103 e geldi... Lastik ebatı : 245 - 45 / r18 , şuan ortalama 7,1 göstermekte... menzil de 540 gösteriyor... 440km gidilen mesafe... Aslında 70lt ile bu aracın rahat 1100km yapması gerekirdi diye düşünüyorum...
  • Hayırlı olsun,sanırım 5000 den sonra 0,5 daha düşer,zaten karışık 5-6 arası olsa tadından yetmezdi,ama fiyatdüşünüldüğünde iyi...Beni de şu an tek tutan yakıtın biraz fazla olması,Şu an iş dolayısıyla bursadayım,Aydın A dönünce tekrar bakıcam,hayırlısı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doğupilot D kullanıcısına yanıt
    Açıkçası yakıt konusunda biraz fazla ama konfor ve rakipleri ile 15 bin üstünde fiyat farkını görünce sanki çok da önemi kalmıyor gibi... Öte yandan ilk depo bittiği ve ışık yandığı zaman duruma tekrar bakacağım. Temiz 1000km yapması gerekir ama ilk depo da gözüken yapamayacak... Gene de bekleyip görelim... :D Ancak motor sesi otobanda benzinli moıtor gibi sessiz... :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osafakk

    Açıkçası yakıt konusunda biraz fazla ama konfor ve rakipleri ile 15 bin üstünde fiyat farkını görünce sanki çok da önemi kalmıyor gibi... Öte yandan ilk depo bittiği ve ışık yandığı zaman duruma tekrar bakacağım. Temiz 1000km yapması gerekir ama ilk depo da gözüken yapamayacak... Gene de bekleyip görelim... :D Ancak motor sesi otobanda benzinli moıtor gibi sessiz... :D

    Aracıma ikinci defa 100 tl lik yakiti aldim ve bugun ilk uzun yolumu yaptim..( ist-luleburgaz)
    Ortalama 6.6 litre hız 120-180 arası....vites değişimleri çok tutarlı...6. Vites dişlisi uzun..araç 150 km/h le giderken devir 2500d/d
    Süspansiyonlar sessiz ve çok konforlu ( lastikler 245/40/19)
    Tahminen karma tüketimde 100 tl lik yakitla 330-350 km yol yapacak...ilk bakimdan sonra yakit biraz daha düser...bu her araç için geçerli...
    Uzun yolda gayet sessiz,yol ve lastik sesi çok değil...motor sesi çok çok az geliyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    120'yi düz yolda hangi devirde yapıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    120'yi düz yolda hangi devirde yapıyor?

    Araç 2000d/d de 120 km/h hızla gidiyor....buda yüksek hızlarda sessizlik ve yakıt ekonomisi oluyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ettiğim 70 litre depo ile menzil ne oluyor ? 800-900km arası anca gidecek şuanki gidisatima bakılırsa, otobanda 120km hız ve şehir ici trafiğim oldukça az. Bence 1 depo ile 1000km yapsa iyiydi... Konforun yanında ekonomide olsaydi tadından yenmezdi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royalblue

    insignia ile ilgili diğer başlığa da yazdım.
    Aşağıdaki konuda İnsignia kullanıcıları yardımcı olabilirse sevinirim.
    Elektrikli bel desteği olan koltuklardaki bel desteği yeterince sönümlenemiyor. en dipte bile çok sert ve çıkıntılı durup, rahatsızlık veriyor.
    bu bel desteğini tamamen sönümlemenin bir yolu var mı? veya koltuğun sırt kısmında sonradan bir revizyon mümkün mü?
    saygılar

    selam,bende 2.0 cdti cosmo insignia var,ilk aldığımda aynı konu benide rahatsız etmişti, epey kurcaladıktan sonra bel desteğini yukarı aşağı ilerleten koltuk kenarındaki yuvarlak tuşun sağına uzun süre basarak sönümlemiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 21 Aralık 2015; 13:05:39 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.