2021'in sonunda piyasaya sürülecek olan altıncı nesil Astra hatchback ve sports tourer görünümünde satışa sunulacak. 50 ve 180 bg'lik benzinli motor ile 81 kW'lık elektrik motoru ve 12,4 kWh'lik bataryanın birleşiminden 180 ve 225 bg bileşik güç sunan iki adet plug-in hibrit seçeneği yeni Astra yelpazesinde görebiliriz. Bu sayede yeni Astra da tıpkı kuzeni gibi 60 km'ye kadar sıfır emisyonlu ulaşım imkânı sağlayabilir. Opel, yeni Astra yelpazesinde üç silindirli 1.2 PureTech benzinli ve dört silindirli 1.5 BlueHDi dizel motorun birkaç farklı versiyonunu da sunacaktır. Altı ileri manuel ya da 8 ileri tam otomatik şanzıman seçenekleriyle gelmesi beklenen otomobilin 300 bg civarında güç sunacak OPC versiyonunu hakkında bazı söylentiler dolaşıyor ancak bunun için lansmanı beklemek gerekecek. Astra'nın teaser görüntüleri yayınlandı. Render görüntüleri yeni astra böyle görünebilir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JanKlod -- 17 Haziran 2021; 17:54:6 > |
OPEL ASTRA L 2022
-
-
Güzel psa yapıyor -
Çok güzel görünüyor.
Ama ben bundan sonra sıfır C segment araba alamayacağıma ikna olmuş durumdayım. -
Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nirvana333Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var
Öyle deme golf sinifinda işlevsel fonksiyonel lider bir araç daswagen üzülür zoruna gider sonra
-
Aman Opel çizgilerini korusunlarda arabasız kalmayalım
İnsignia Kullandığım için onun yenisini daha çok merak ediyorum
Ama astra bu beyaz haliyle ateş ediyor , yakın çıkar umarım -
Güzel durmuyor be -
Vay canina ben G de kaldım ne ileri ne geri -
Forum bitmis. Eskiden olsa sirf on lastigin camurlukla birlestigi yerdeki yamuklugundan bile aceminin biri tarafindan yapilan hobi amacli cizim oldugunu anlarlardi. Arka tekerin yandan yemis çap duruşuna girmiyorum bile. Hey gidi hey..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yagızalp -- 16 Haziran 2021; 23:11:1 > -
Tampondaki sisler sanayide takılmış sanırım
-
Çünkü alıcı gözüyle bakıyorlardı. Trollese bile alma ihtimali olduğu için dikkat ediyorlardı. Mesela c serisinin meşhur tableti çok olay olmuştu. İddia ediyorum yeni c serisi gelsin değil tablet ipad, leptop, hatta kavisli monitör koysalar bile kimsenin umrunda olmaz. Milleti şnanılmaz soğuttular. Ancak bunlar iyi günler. Asgari ücret 150 200 dolara düşsün egeaya bile laf etmeyecekler. Fed bugn sinyali çaktı zatenquote:
Orijinalden alıntı: yagızalp
Forum bitmis. Eskiden olsa sirf on lastigin camurlukla birlestigi yerdeki yamuklugundan bile aceminin biri tarafindan yapilan hobi amacli cizim oldugunu anlarlardi. Arka tekerin yandan yemis çap duruşuna girmiyorum bile. Hey gidi hey.. -
- resim mokka değil miydi ?
-
yeni mokka fiyatlarina paralel kıyaslama yapınca; bu kasa çıkıpta bize gelene kadar geçen zamanda giriş paket bile 400'den aşağı olmaz :/ -
quote:
Orijinalden alıntı: Nirvana333Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var
Olur mu canım hiç öyle şey, golf segmentinin banisi ve tasarım konusunda da segmentinde öncü olmasıyla şaka la şaka şaka
-
Dizel manuel versiyonuna sahip olmak isterdim.. -
Tasarım olarak eski opel çizgilerini görüyoruz bu araçta, özellikle ön taraftaki çizgiler net bir şekilde eski opelleri andırıyor. -
Buna guzel diyen de ne bileyim... -
Yeni 308’in farklı bir varyasyonu olmuş resmen, Opel’den pek bir şey kalmamış. Mevcut kasa dıştan hala çok güzel duruyor bence, içi çok demode kalmıştı onu fazlasıyla geliştirmişler fakat özgünlük kalmamış. -
Opel daha tanıtmadı ki bu aracı.
-
308 e birsey demem ancak bu arac çok komik duruyor önden. Tasarım olarak bana göre golf daha iyi. Astranin onu a sınıfı aracı büyütmüşler gibi duruyor.
Çok güzel görünüyor.
Ama ben bundan sonra sıfır C segment araba alamayacağıma ikna olmuş durumdayım. |
Bir yeni 308e,astraya bak,bir de golfe bak.tasarımlarda uçurum var |
Videolu şekilde bırakıyorum hocam. Umarım bilmeyen arkadaşlara faydası olur. Kapanmasını istediğimiz özellikleri seçtikten sonra artık adas tuşuna 3-5 saniye basmak seçilen özelliklerin kapanmasına yeterli olacaktır.
|
Bu skywalker denen arkadaş forum forum dolaşıp manipülasyon yapar arkadaşlar. Huyudur bu arkadaşın. Ciddiye almayın..
|
Öyle deme golf sinifinda işlevsel fonksiyonel lider bir araç daswagen üzülür zoruna gider sonra |
Vay canina ben G de kaldım ne ileri ne geri
|
Selamlar herkese. 7 yıldır 1.2 tsi Golf Midlineplus manuel kullanıyoruz, 4 yıl da 1.0 tsi Golf Comfortline manuel kullandıktan sonra onu sattık ve ikinci el 2022 Astra 1.2 T Gs paket aracımızı aldık bu hafta başında. Aracı almadan önce çok önyargılı idim Peugeot un alt markası gibi lanse edilmesinden ve forumlardaki kötüleyenlerden dolayı... Volkswagen i çok sevdim hala da severim (1.2 tsi olanı hala bizde duruyor, kullanmaya devam ediyoruz) Neyse İki seçeneğimiz vardı Life paket Golf 8 ve Gs paket Astra... Golf 8 in kronik problemlerini biliyordum bunları göze almıştım ancak 7.5 Comfortline ile 8 Life ı kıyasladığımızda yapılan sadeleşmeler eksiltmeler iç mekanın daha boş olması, klima sisteminin kullanışsızlığı, aracın bize kullanış olarak çok bir yenilik getirmeyeceği vs. hep bir içimi kemiren kurt idi. Astrayı eşim fotoğraflardan çok beğenmişti ben sıcak bakmıyordum 308 belki olabilir diyordum. Satın almadan önce bayiye gidip inceleme ve test sürüşünün ardından çok beğendik Astrayı. Elektrikli hafızalı koltuk ve ön cam ısıtma çok işimize yarayacak özelliklerdi, gerisi bize bonus oldu. Sıfır fiyatı 2023 Gs paket için 1630 denildi 300 bin kredi 12 ay taksit ancak bütçemiz imkansız o noktaya çıkamazdı hem peşinat hem de taksitler bizi aşıyordu, bu yüzden ikinci el tercih ettik. Forumdaki 90 küsür sayfanın hepsini okudum, detaylı doyurucu bilgi yazan tüm üyelere teşekkür ederim. Arada boş konuşanlar da gerçekten gereksizdi. İkili tartışmaların olduğu mesajlar çok vakit kaybıydı... sayfayı kaydırmaktan parmaklarım ağrıdı. Daha nezih bir ortam diliyor insan aslında böyle alt başlıklarda. Ancak yapacak birşey yok... Neyse araçla 900 km uzun yol yapmış oldum, virajları sevmeyen ve viraja düşük hızla giren birisi olmama rağmen Astrada hiç tedirgin olmadım hatta hızlı sürmeye çalışarak kendimi alıştırdım buna. (Golfte 15 ve 16 jantlı araçlar kullandığımız için virajlarda yatma biraz daha çok oluyordu) Aracı getirirken Egeden İç Anadolu'ya tırmanmış oldum 880 km ortalamada 6 litre yaktı araç. Ara hızlanmaları hep dipgaz yaptığım için ve sürekli 120 bandında sürmeye çalıştığım için bu yakıt tüketimi bana normal geldi. Eksikliğini çok hissettiğim şeyler elbette var ama gözardı edilebilecek şeyler. Uzaktan kumanda ile camları açmak ve autohold olmayışı. Bu ikisinin dışında Astra bence mükemmel olmuş. 18 jantları konforsuz bilirdim bu araç hiç öyle hissettirmedi. Kapı ceplerine konfor döşemesi, havuzlu paspas ve bagaj havuzu, son olarak da belki karter koruma aldık mı bu iş tamam diyorum. Herkese kazasız belasız yolculuklar. |
Benzer içerikler
- araç alım vekaleti nasıl verilir
- seramik cam filmi nedir
- castrol yağ orjinallik sorgulama
- caddy lastik havası kaç olmalı
- egea 1.4 yağ eksiltme çözümü
- chery türkiye distribütörü kim
- cherry euro ncap testi
- neta araba
- egea cross hibrit fiyat
- mg zs benzinli yorum
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X