Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.712
Cevap
56
Favori
414.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    116d'deki motor BMW'nin kendi gelistirdigi N47 kodlu motorlardandir. Hatta yakinda ayni motoru Toyota'ya verecek.
    PSA grubuyla benzinli motordaki ortakligindan karistirdiniz herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    116d'deki motor BMW'nin kendi gelistirdigi N47 kodlu motorlardandir. Hatta yakinda ayni motoru Toyota'ya verecek.
    PSA grubuyla benzinli motordaki ortakligindan karistirdiniz herhalde.

    http://www.otogündem.com/ekonomik-seride-sporcu-keyfi/#more-1276

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben size dandik bir otomobil dergisini kaynak gostermeyecegim. PSA motoru 1560 cc, BMW 1598 cc. Bunu okurken hatirlayin.
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

    BMW N47 is a four-cylinder common rail diesel engine from BMW, with many improvements over its predecessor, the BMW M47. In 2014 it is due to begin being replaced with the B47

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine

    The 1.6 L (1,560 cc) Diesel is part of the DV/DLD family and is, depending application, called the DV6 (PSA), W16 (MINI) or DLD-416 (Ford). 90 PS and 110 PS versions are available. Though both intercooled, the major difference being that the 90 PS has a conventional waste-gated Mitsubishi MHI TD025 turbo charger, whilst the 110 PS uses a Garret GT15V variable geometry (VNT) turbocharger. The 110 PS version of this engine can be ordered in an unprecedented variety of car models, representing either side of the motoring spectrum, ranging from the MINI Cooper D to the Volvo S80 1.6D DRIVe. From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with BMW/Mini

    Yukarida gordugunuz gibi PSA da isin icine girecekti ama sonradan bu is ne hal aldi bilinmiyor. Zaten BMW'nin 1598 cc hacmindeki motoru 2010 senesinden beri Mini'de kullaniliyor. 2011'den sonra gelistirilecek olan unite hakkinda yeni bir bilgi yok.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mini_(marque)
    All Prince four-cylinder petrol engines for Mini and BMW are produced at the Hams Hall Plant[63] near Birmingham, United Kingdom, which has around 800 employees.[64] Diesel engines are manufactured by BMW's Plant Steyr in Austria, having previously been manufactured in France and England by PSA.

    Mesela Mini D versiyonlari 2010 senesine kadar PSA iken 2010 sonrasi BMW motorludur.

    http://www.thetruthaboutcars.com/2011/11/toyota-and-bmw-forge-diesel-alliance/
    Sizinki gibi kaynaklardan buyrun, Toyota'ya motor satma haberi. PSA degil, BMW satiyor.


    http://www.drive.com.au/motor-news/first-drive-new-mini-cooper-diesel-20101124-1867r.html
    Peugeot diesel out, BMW diesel in for most fuel efficient Mini.

    http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/07/22/the-toyota-alliances-bmw-part-1-the-first-volley/
    In August 2010, for the 2011 model year, however, BMW changed MINI diesel sources yet again. This time, it turned inward and took its own N47D20 4-cylinder 2-liter diesel, reduced the bore and stroke from 84mm x 90mm to 78mm x 83.6mm to create the 1598cc N47D16. As with the N47D20, its smaller D16 sibling is offered in several states of tune, although in a more manageable number of choices. In MINI One D models, the D16 produces 90 hp and 159 lb/ft of torque, while MINI Cooper D manual transmission models 112 hp and 199 lb/ft of torque. The 16d’s first rear-wheel-drive application is in the BMW 116d EfficientDynamics Edition, where it produces 116 hp and 192 lb/ft of torque.

    Umarim aciklayici olmustur.




  • fiyatı çok iyi bence. yakında 100ü bulmazsa ona şükredin siz.
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Yukarda yazdığınız görüşlerinizin yalıtım-sessizlik dışında bir kısmına katılabilirim ama araba sıralaması tam bir saçmalık olmuş,,leon un golf ten sonra gelişi audinin son sıralarda yer alması,,çoğunu kullanmış bir kişi olarak keyfe keder bir sıralama yaptığınız düşüncesindeyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++




    edit: imla yeni bilgi


    Yukarda yazdığınız görüşlerinizin yalıtım-sessizlik dışında bir kısmına katılabilirim ama araba sıralaması tam bir saçmalık olmuş,,leon un golf ten sonra gelişi audinin son sıralarda yer alması,,çoğunu kullanmış bir kişi olarak keyfe keder bir sıralama yaptığınız düşüncesindeyim..




  • Merhabalar ,

    1.6 cdti 136 hp sport ile ilgili nacizane deneyimlerimi paylaşacağım.

    Aracı alalı henüz 2 hafta oldu, 680 km yol kattetim.

    Pazar günü 480 kmlik buyukcekmece-edirne mecidiye-tekirdag kumbag-buyukcekmece rotasini ortalama hiz 70 km/h , 5.3 lt/100 km yakıt tuketimi ile katettim.

    Sürüşün % 15 i Tem otoyolunda agresif sürüş tarzi ile 190km hızları görerek, % 50 si bölünmüş yolda radara girmemek icin 6.viteste 120 hiz civarinda cruise controlle geri kalan kısmı sehir içi sarti diyebileceğimiz max. 70 görecek şekilde geçti. Ancak dur kalk durumunda neredeyse hic kullanmadim.
    Yük; şoför +1 yolcu ve ~ 30 kg bagaj.

    Umarim yakıt tüketimi ile ilgili fikir açısından faydali olmuştur.

    Konfor ve begeni açısından izlenimleri de iftardan sonra başka 1 mesajda paylaşacağım :)

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dış tasarım

    Lansman rengi olan Neptün mavi aracın kendini ortaya çıkarmasını sağlıyor.

    Krom çerçeveler köpek baligi yuzgeci anten ve opsiyonel olarak yaptirdigim cam filmleri, boya koruma araca kişilik katıyor.

    Jantlar; Ben Enjoy active paketteki titanium alaşım jantlari daha cok beğendim, ancak üst paket cosmoya göre sportun jantlari daha iyi. Donanim paketi yükseldikçe jant tasarımı daha kötü gözüktü gözüme.

    Konfor ve ic tasarım

    Ayarlanabilir kol dayama, yukseltilebilir koltuk, arka diz meafesi, koltuk rahatlığı, cd hazirlama derdinden kurtaran aux ve usb girişleri, cruise control ve hız limiti aracı sevmenizi sağlayan faktörler.

    320 nm tork sayesinde gidis dönüşlu yollarda güvenli sekilde sollama yapabiliyor, sirtinizin koltuğa yapistigini hissediyorsunuz.

    Ic tasarimda eksiler

    Telefonunuzu ya bardak tutucu haznesinden feragat edip hazneyi kapatıp üstüne koymaniz , ya da vitesin önündeki bolmeye koyup zor bir sekilde ulasmaniz gerekiyor.

    Boyunuz uzunsa koltuğun yuksekligini ve ileri geri konumunu iyi ayarlamazsaniz direksiyon simidi devir ve hız kadranini tam olarak görmenizi engelliyor.

    2 haftalik izlenimlerim şimdilik bu kadar, iyiki almışım diyor ve aksamlari camdan kontrol etmeden duramiyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 110 HP CDTI ve 1.6 136 HP CDTI bonus olarak da Astra H :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eg2203 -- 15 Temmuz 2014; 13:10:28 >
  • Eg2203 arkadaşımızın özel mesajla benle paylaştığı bir baska artiyi ben de herkesle paylasmis olayim.

    Config- arac ayarları ndan kapılar uzaktan kumanda ile açıldığında farlar ve stoplar yansın özelliğini aktiflestirebiliyorsunuz, bu sayede özellikle avm otoparklarinda aracinizi daha kolay bulabilirsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piccadillycircus

    Eg2203 arkadaşımızın özel mesajla benle paylaştığı bir baska artiyi ben de herkesle paylasmis olayim.

    Config- arac ayarları ndan kapılar uzaktan kumanda ile açıldığında farlar ve stoplar yansın özelliğini aktiflestirebiliyorsunuz, bu sayede özellikle avm otoparklarinda aracinizi daha kolay bulabilirsiniz :)

    Işığı karanlık olduğunda sensöre göre mi açıyor yoksa gündüz gece farketmeden direk kumanda ile açınca her zaman yakıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    quote:

    Orijinalden alıntı: piccadillycircus

    Eg2203 arkadaşımızın özel mesajla benle paylaştığı bir baska artiyi ben de herkesle paylasmis olayim.

    Config- arac ayarları ndan kapılar uzaktan kumanda ile açıldığında farlar ve stoplar yansın özelliğini aktiflestirebiliyorsunuz, bu sayede özellikle avm otoparklarinda aracinizi daha kolay bulabilirsiniz :)

    Işığı karanlık olduğunda sensöre göre mi açıyor yoksa gündüz gece farketmeden direk kumanda ile açınca her zaman yakıyor mu?

    Aydınlık bir yerdeyse arac sadece gunduz fari yaniyor, karanliksa kisalar ve gunduz fari yaniyor.

    sormak istedigim bir husus da arac lastik basinclariniz kac arkadaslar?

    Sol kapida eco kullanim icin 27kPa diyor, bunu psi birimine cevirince 39 oluyor. Benzin istasyonlarinda psi birimi gosteriliyor. Sizin lastik basinclariniz kac?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eg2203


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    quote:

    Orijinalden alıntı: piccadillycircus

    Eg2203 arkadaşımızın özel mesajla benle paylaştığı bir baska artiyi ben de herkesle paylasmis olayim.

    Config- arac ayarları ndan kapılar uzaktan kumanda ile açıldığında farlar ve stoplar yansın özelliğini aktiflestirebiliyorsunuz, bu sayede özellikle avm otoparklarinda aracinizi daha kolay bulabilirsiniz :)

    Işığı karanlık olduğunda sensöre göre mi açıyor yoksa gündüz gece farketmeden direk kumanda ile açınca her zaman yakıyor mu?

    Aydınlık bir yerdeyse arac sadece gunduz fari yaniyor, karanliksa kisalar ve gunduz fari yaniyor.

    sormak istedigim bir husus da arac lastik basinclariniz kac arkadaslar?

    Sol kapida eco kullanim icin 27kPa diyor, bunu psi birimine cevirince 39 oluyor. Benzin istasyonlarinda psi birimi gosteriliyor. Sizin lastik basinclariniz kac?

    Gündüz farı dediğiniz sanırım led farlar benim aracım Sport gündüz sadece led yanıyor.Lastiklere de aynen bende çevirdim 39 bastım yalnız lastiğin biraz inik olup yerle temas etmesi lazım.Tekrar 38 e çevirdim daha güzel oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piccadillycircus

    Merhabalar ,

    1.6 cdti 136 hp sport ile ilgili nacizane deneyimlerimi paylaşacağım.

    Aracı alalı henüz 2 hafta oldu, 680 km yol kattetim.

    Pazar günü 480 kmlik buyukcekmece-edirne mecidiye-tekirdag kumbag-buyukcekmece rotasini ortalama hiz 70 km/h , 5.3 lt/100 km yakıt tuketimi ile katettim.

    Sürüşün % 15 i Tem otoyolunda agresif sürüş tarzi ile 190km hızları görerek, % 50 si bölünmüş yolda radara girmemek icin 6.viteste 120 hiz civarinda cruise controlle geri kalan kısmı sehir içi sarti diyebileceğimiz max. 70 görecek şekilde geçti. Ancak dur kalk durumunda neredeyse hic kullanmadim.
    Yük; şoför +1 yolcu ve ~ 30 kg bagaj.

    Umarim yakıt tüketimi ile ilgili fikir açısından faydali olmuştur.

    Konfor ve begeni açısından izlenimleri de iftardan sonra başka 1 mesajda paylaşacağım :)

    Selamlar.

    Merhaba, aracım sizin aracınızla renk ve donanım seviyesi olarak aynı. 20 haziranda teslim almıştım, benim kilometre sayacım 1.700 lere ulaştı. Geçtiğimiz hafta tatil dolayısıyla 1.000 km kadar mesafe katettim ama engebeli bir güzergahta sürekli kullanımdan dolayı paylaştıgınız tüketim verilerine ulaşamadım. Bugün itibari ile yol bilgisayarında 38 km hız ve 6.5 lt tüketim ortalaması görünüyor. Eğer ki paylaştığınız verilere ulaşacaksam sevindirici olacak, araç ara hızlanmalarda benzinli araçlar kadar tüketim gösteriyor, öyle ki 39 lt/100 km anlık tüketim verisini daha önceki araçlarımda görmemiştim. Sakin kullanımda PSA dizellerinin tüketim verilerini tuttursa da yüksek hızlarda Fransız dizellerden biraz daha fazla tüketimi var gibi geldi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++




    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Eg2203
    1.6 cdti icin aracin manuelinde 39 psi ve kapida da yazan değer de 39 psi a denk geliyor, ancak ben yakit tuketimini düşürmek icin 40 da kullaniyorum. Daha önceki araclarimi da hep 1-2 psi ust degerlerde kullandim. Virajlara cok sert girersen riski lastikle yer arasindaki temas yüzeyi azaldigi icin savrulma ihtimalinde artış.

    Bildiginiz gibi gazlarin sicaklikla basıncı artar, tavsiye edilen değerler arac yeni çalıştığı andaki degerlerdir. Bu nedenle lastiklerinizi aracınızı calistirdiktan sonra en yakin mesafede sisirin.

    @arge

    Dedigine benzer anlik yakıt tuketimlerini ben de farkediyorum ozellikle düşük viteslerde 1000 1500 devirlerde gaz verirken. Onun icin usenmeden gerektiginde vites kucultmeni tavsiye ederim.

    Herkese selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piccadillycircus P kullanıcısına yanıt
    hocam hayırlı olsun.maliyeti ne kadar oldu....
    yakıt ortalaması ne durumda,aracın kalkışı hızlanması maksimum süratı nasıl deneyebildin mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    quote:

    Orijinalden alıntı: eg2203


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    quote:

    Orijinalden alıntı: piccadillycircus

    Eg2203 arkadaşımızın özel mesajla benle paylaştığı bir baska artiyi ben de herkesle paylasmis olayim.

    Config- arac ayarları ndan kapılar uzaktan kumanda ile açıldığında farlar ve stoplar yansın özelliğini aktiflestirebiliyorsunuz, bu sayede özellikle avm otoparklarinda aracinizi daha kolay bulabilirsiniz :)

    Işığı karanlık olduğunda sensöre göre mi açıyor yoksa gündüz gece farketmeden direk kumanda ile açınca her zaman yakıyor mu?

    Aydınlık bir yerdeyse arac sadece gunduz fari yaniyor, karanliksa kisalar ve gunduz fari yaniyor.

    sormak istedigim bir husus da arac lastik basinclariniz kac arkadaslar?

    Sol kapida eco kullanim icin 27kPa diyor, bunu psi birimine cevirince 39 oluyor. Benzin istasyonlarinda psi birimi gosteriliyor. Sizin lastik basinclariniz kac?

    Gündüz farı dediğiniz sanırım led farlar benim aracım Sport gündüz sadece led yanıyor.Lastiklere de aynen bende çevirdim 39 bastım yalnız lastiğin biraz inik olup yerle temas etmesi lazım.Tekrar 38 e çevirdim daha güzel oldu.

    Aynen led farlar, benim arac da sport.

    lastikler 38 39 iyi sanirim. Benim lastikler 220 kPa gosteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kitaba bajarsanız önerilen lastik basıncı 32 ile 39 arasında. 39 ekonomik kullanım için ama konfordan ve yol tutuşundan az da olsa ödün verebilir. Ben aldığımda 50 basmışlar,giderken farkettim. Ben 34 bastım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlar opel in beygirlerinin yine sütçü beygiri oldugu yönünde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.