Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.714
Cevap
56
Favori
435.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    Yorumlar opel in beygirlerinin yine sütçü beygiri oldugu yönünde

    Opel in sütçü beygiriyse diğer markaların ölü eşektir herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 16 Temmuz 2014; 12:58:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn

    Gt line megane gerçekten yol tutuş konusunda iyi. Ülkemizde üretilen megane larla kıyaslanmaz bile. Ama flexride şaşili bir astradan daha iyi olduğunu düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn

    Gt line megane gerçekten yol tutuş konusunda iyi. Ülkemizde üretilen megane larla kıyaslanmaz bile. Ama flexride şaşili bir astradan daha iyi olduğunu düşünmüyorum.

    megane kötüdür demiyorum ama, bi astra bi focus değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn

    Gt line megane gerçekten yol tutuş konusunda iyi. Ülkemizde üretilen megane larla kıyaslanmaz bile. Ama flexride şaşili bir astradan daha iyi olduğunu düşünmüyorum.

    megane kötüdür demiyorum ama, bi astra bi focus değildir.

    Ben de bir opelci olarak diyorum ki bu megane (gt line ) bildiğiniz megane lardan değil. İnanıp inanmamak size kalmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn

    Böler böler emin ol :) Kullanmani tavsiye ederim..

    Megane Gt-line'lar da Megane RS sasisi var...Yeterli sanirim...

    Ama arabada Konfor sifir...O derece yani..Focus da yalan olur yanin da..Normal Megane 3 sandin sanirim...Arastirmani tavsiye ederim..Gt-Line Renault Sport'un gelistirdigi bir arac...

    Bunun disin da Civic Hb ile 10 saniye degeri yakalayanlar var..Gps olcumleriyle..Hafifliginden oturu 120 Km/s hizdan sonra cidden cok basarili...Son hiz 207 Km/s diye belirtilmis zaten...Fazlasinda var zaten..225 Km/s'de biraktim ben...232 Yapanlar var...

    Opel yeni kasasinda hafiflerse rakip cikmasi cok zor,1.6 dizeller de..

    Yalniz Megane 4'de geliyor onu da beklemek lazim tabi..Kg vs..Ayrica 1.6 Cc-150 Bg civari guc uretecek yeni motorun da...Calismalari bu yöndeymis sanirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 17 Temmuz 2014; 1:14:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    Öncelikle merhaba daha önceden forumda üyeliğim vardı ama vakit olmadığından giremiyordum üyeliğimin maili şifresini kaybettim yeni hesap aldım açıkcası burdaki yorumları görünce biraz sinirlerim bozuldu.Neyse

    Astra 1.6 136 hp sedan cosmo paketini mayıs ayında test ettim aracın eksileri ve artıları yazim öncelikle

    +ARTILARI+

    +Motor tdi,multijet,crdi,dci,hdi gibi son nesil tüm 1.6 dizel motorlardan açık ara sessiz aksini söyleyen yalan söylüyordur açık ve net
    +kullanımı gerçekten çok rahat debriyaj gaz fren pedalları ve tepkileri gerçekten çok iyi çok rahat arabayı sürerken neredeyse hiç sıkılmadım ve yorulmadım araba resmen kaymak gibi
    +Araba nerdeyse 1.5 ton ağırlığına rağmen yokuşlarda çok iyi tırmanıyor
    +19 km kullanım sonrası yakıt ortalamam 6.3 tü bu da gayet yeterli araç daha rodaj süresini doldurğunuda sanmıyorum 640kmdeydi (opelde çalışan arkadaşım sayesinde uzun süre kullanabildim)
    +arabanın dış görünümü mükemmel

    -EKSİLERİ-

    -tdi ve multijet gibi ani tork yükselişine sahip olmadığı için koltuğa bu motorlar kadar yapışmıyorsunuz
    -araba 136 beygir olduğunu hissettirmiyor.bmw 116d 115 beygir olmasına rağmen vede arkadan itişli olmasına rağmen beygir daha net hissediliyor(sanırsam güç bandı aralığıı ve şanzımandan)
    -donanım seçenekleri çok saçma
    -iç konsol çok karmaşık
    -0-100km aralığı cidden sinir bozucu ama 110 km/h dan sonra tüm 1.6 dizelleri madara edeceğini düşünüyorum çünkü o hızdan sonra 136 beygir güç belirgin şekilde farkını ortaya koyuyor

    SONUÇ

    Motor mühendislik harikası cidden (bu arada bende otomotiv müh okuyorum) bmw den sonraki net olarak en iyi 1.6 dizel
    bu motoru dsg şanzımanlı bir golf e koysak eminim 0-100 hızlanması 8-9 saniye arasında olur.opelin en büyük sorunu 1 ve 2 vitesdeki güç aktarması ve güç bandı aralığı güç bandı 3500-4000 değilde
    2750-4000 gibi geniş bir aralığı hafif bir karoseri birde dsg veya bmw gibi şanzımanı olsa 0-100 hızlanması rahat bir şekilde 8 sn olurdu.

    özet olarak 91.673 TL ye kadar alınabilecek (bmw 116d nin fiyatı ) EN İYİ 1.6 DİZEL MOTOR iç tasarım dış tasarım felan bunlar tartışılır.ama şuan 75 bin param olsa hemen Opel astra hb 1.6 136 bg dizel sport stil paket +afl far paketi beyaz renk hiç düşünmeden alırdım bu fiyata alınabilecek en iyi araba bana göre.diğer arabaları fiyat ve kaliteye göre sıralarsak bana göre en iyi 1.6 dizel arabalar

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
    5-vw golf
    6-honda civic hb
    7-fiat bravo
    8-alfa romeo giulietta
    9-ford focus
    10-skoda rapid
    11-kia ceed
    12-hyundai i30
    13-Citroen c4
    14-pejo 308
    15-audi a3
    16-audi a1

    yaptığım sıralama araçların kullandıkları motor dış görünüm iç görünüm işçilik kalitesi ve bunu en uygun fiyata satan araçlara göredir ve sıraladığım tüm araçlara bindim sadece pejo 308,skoda rapid,alfa romeo,audi a1 modellerini sürmedim ama zaten aynı motoru kullanan markalarını sürdüm hepsinide gayet iyi biliyorum

    ++++++++++++++++++++bonus kendim hazırladığım tork güç devir karşılaştırma tablosu tork ta %2,5 güç te %5 hata payım olabilir.++++++++

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    edit: imla yeni bilgi


    Ya bilmesek yiyeceğiz, bir de inandırıcılık olsun diye mi otomotiv öğrencisiyim demişsin, artık bunla nasıl bir güven duygusu verdiğini sanıyorsun bilmiyorum ama,

    Liste komple saçmalık. Allah'tan korkun lineayı almışsın bir de golfün üstüne koymuşsun bir de işçilik falan yazmışsın az vicdan ya linea nere golf nere.


    İ30 ve C4 çok kullandım yine yanlış bie tercih. Motor kalite vs her yönden c4 daha iyi bir araç.

    Sen derslerine daha iyi çalış, olmamış böyle Allah'ım listeye bak ya nerden tutsan elde kalıyor.

    Liste harbiden de komedi...Dci-130 Bg nerdeeee, Honda'yi 6. Siraya yazmis kardesimiz...Masallah masallah :))

    Arti Bir 130'luk Gt-Line yol tutusta Astra'yi ikiye boler,4 ile carpar,daha da performansli bir arac hem de..

    Honda Hb mesela Hafifliginden dolayi Astra'dan daha performansli olacagini tahmin ediyorum...



    yavaş bölsün astrada yarış araçlarında kullanılan watts arka aks bağlantısı var, ayrıca suan bile iyi olan 136 cdti astra 100-150 kilo hafiflesin 0-100 rahat 9sn altına düşer. 1365kg olan civic 1.6 dizel hb 0-100 10.5 sn

    Böler böler emin ol :) Kullanmani tavsiye ederim..

    Megane Gt-line'lar da Megane RS sasisi var...Yeterli sanirim...

    Ama arabada Konfor sifir...O derece yani..Focus da yalan olur yanin da..Normal Megane 3 sandin sanirim...Arastirmani tavsiye ederim..Gt-Line Renault Sport'un gelistirdigi bir arac...

    Bunun disin da Civic Hb ile 10 saniye degeri yakalayanlar var..Gps olcumleriyle..Hafifliginden oturu 120 Km/s hizdan sonra cidden cok basarili...Son hiz 207 Km/s diye belirtilmis zaten...Fazlasinda var zaten..225 Km/s'de biraktim ben...232 Yapanlar var...

    Opel yeni kasasinda hafiflerse rakip cikmasi cok zor,1.6 dizeller de..

    Yalniz Megane 4'de geliyor onu da beklemek lazim tabi..Kg vs..Ayrica 1.6 Cc-150 Bg civari guc uretecek yeni motorun da...Calismalari bu yöndeymis sanirim...




    Megane coupe gt line yol tutuşu iyiydi, gt line hb versiyonlarinda orta sertlikte süspansiyon olduğunu duydum test etmedim bilemiyorum. Ayrıca yeni 2014 makyajlı kasa meganin euro ncaptan 3 yıldız almasida komedi. Bana göre gerek malzeme kalitesi gerek donanim olarak olsun gerek sürüş pozisyonu olsun astra çok üstün bir araba meganeden. Yıllardır renault kullanicisiyim dün, Astra1.6 cdti 136 sport hb siparişi verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Bakın sürüş pozisyonuymuş, Euro Ncapmış, işçilikmiş vs tartışılır siziz görüşünüzdür de, Yol tutuşun tartışılacak bir tarafı olmadığı kanaatindeyim...Coupe olsun HB olsun aynı Şasi farketmiyor...Bayağı bayağı bir rijit kasa yani, araç hiç yatmıyor salınım vermiyor virajda, o kadar net..Gt adı üstünde zaten...

    Bende 4,5 sene ithal Megane 3 kullandım, şimdi başka marka araç kullanıyorum, bazı şeylerin de hakkını yememek lazım doğruya doğru ama...

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bakın sürüş pozisyonuymuş, Euro Ncapmış, işçilikmiş vs tartışılır siziz görüşünüzdür de, Yol tutuşun tartışılacak bir tarafı olmadığı kanaatindeyim...Coupe olsun HB olsun aynı Şasi farketmiyor...Bayağı bayağı bir rijit kasa yani, araç hiç yatmıyor salınım vermiyor virajda, o kadar net..Gt adı üstünde zaten...

    Bende 4,5 sene ithal Megane 3 kullandım, şimdi başka marka araç kullanıyorum, bazı şeylerin de hakkını yememek lazım doğruya doğru ama...

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah...

    Sağolun teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea Bravo'dan önde listede
  • mrtarumar kullanıcısına yanıt
    golf tabiki leon dan üstün bir araç ama golf e 15bin fark vereceğime(15binde az para değil benim için) leon alırım.Audinin şuan en büyük rakibi bmw dir ve ikiside aynı fiyatsa benim için audi bir hiçtir.Sıralamaya gelirsek çok uzun bir liste ve çok kriterli bir liste yaptım kafanız karışablir o yüzden ciddiye almayın isterseniz.Ve şimdi ana konumuza dönersek opel astra çok iyi bir araba diğer arabalardaki fiyatları görünce fiyatını sonuna kadar hak ediyor.Segmentinin f/p da 1 numarasıdır.Ama eğer param çoksa ve 1.6 tdi motor yeterliyse tasarımıda hoşuma gidiyorsa bende golf alırım.Ki tasarımı hoşuma gitmiyor ve fiyatıda pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    Ben size dandik bir otomobil dergisini kaynak gostermeyecegim. PSA motoru 1560 cc, BMW 1598 cc. Bunu okurken hatirlayin.
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47

    BMW N47 is a four-cylinder common rail diesel engine from BMW, with many improvements over its predecessor, the BMW M47. In 2014 it is due to begin being replaced with the B47

    http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine

    The 1.6 L (1,560 cc) Diesel is part of the DV/DLD family and is, depending application, called the DV6 (PSA), W16 (MINI) or DLD-416 (Ford). 90 PS and 110 PS versions are available. Though both intercooled, the major difference being that the 90 PS has a conventional waste-gated Mitsubishi MHI TD025 turbo charger, whilst the 110 PS uses a Garret GT15V variable geometry (VNT) turbocharger. The 110 PS version of this engine can be ordered in an unprecedented variety of car models, representing either side of the motoring spectrum, ranging from the MINI Cooper D to the Volvo S80 1.6D DRIVe. From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with BMW/Mini

    Yukarida gordugunuz gibi PSA da isin icine girecekti ama sonradan bu is ne hal aldi bilinmiyor. Zaten BMW'nin 1598 cc hacmindeki motoru 2010 senesinden beri Mini'de kullaniliyor. 2011'den sonra gelistirilecek olan unite hakkinda yeni bir bilgi yok.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mini_(marque)
    All Prince four-cylinder petrol engines for Mini and BMW are produced at the Hams Hall Plant[63] near Birmingham, United Kingdom, which has around 800 employees.[64] Diesel engines are manufactured by BMW's Plant Steyr in Austria, having previously been manufactured in France and England by PSA.

    Mesela Mini D versiyonlari 2010 senesine kadar PSA iken 2010 sonrasi BMW motorludur.

    http://www.thetruthaboutcars.com/2011/11/toyota-and-bmw-forge-diesel-alliance/
    Sizinki gibi kaynaklardan buyrun, Toyota'ya motor satma haberi. PSA degil, BMW satiyor.


    http://www.drive.com.au/motor-news/first-drive-new-mini-cooper-diesel-20101124-1867r.html
    Peugeot diesel out, BMW diesel in for most fuel efficient Mini.

    http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/07/22/the-toyota-alliances-bmw-part-1-the-first-volley/
    In August 2010, for the 2011 model year, however, BMW changed MINI diesel sources yet again. This time, it turned inward and took its own N47D20 4-cylinder 2-liter diesel, reduced the bore and stroke from 84mm x 90mm to 78mm x 83.6mm to create the 1598cc N47D16. As with the N47D20, its smaller D16 sibling is offered in several states of tune, although in a more manageable number of choices. In MINI One D models, the D16 produces 90 hp and 159 lb/ft of torque, while MINI Cooper D manual transmission models 112 hp and 199 lb/ft of torque. The 16d’s first rear-wheel-drive application is in the BMW 116d EfficientDynamics Edition, where it produces 116 hp and 192 lb/ft of torque.

    Umarim aciklayici olmustur.

    Evet verdiğiniz bilgiler doğrudur.Bmw 116d deki motor bmw nin kendi motorudur ama PSA grupdaki 1.6 e-HDİ bmw ye çok benzemektedir(beygir ve torkuna bakarsanız anlarsınız) çünkü bmw psa a kendi motor teknolojisini kısmen kullanmasına izin vermiştir.




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Megan coupe piyasadan kalktı sıfırı satılmıyor illa konuşmak istiyorsanız yol tutuşu gt-line ın daha iyi neden acaba????? çünkü spor araba olarak tasarlandı ve ona göre yay var.Astra ya aynı yayı koyup flexride sayesinde spor moduna alırsanız gt line a gözünüzde teneke olarak gözükür.honda yı 6.sıraya koymamın nedeni fiyatı ve tasarımıdır motor olarak oda iyi araç.Listeye kafanızı neden taktınız anlamadım biraz yazdıklarıma göre empati kursaydınız anlardınız.
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    neyi yiyeceksiniz anlamadım ama otomotiv müh öğrencisiyim şuan son sınıfım 3 farklı yerde çalıştım sizin ne gibi nerden kalma bilginiz var bilmiyorum.Performans olarak i30 c4 den daha iyi,donanım ve fiyat olarakta iyi,bakım ve parçasıda da ucuz.C4 ün nesi iyi onu anlamadım tek avantajı motordaki teknolojisi bmw nin sayılır kısmen ama bmw üretimi olmadığı için gözümde bir hiç.Hyundai nin donanım ve parça ucuzluğu 5 yıl garantisi yeter.Linea da multijet motor ve şuan en çok dizel motor üreten firma ve common rail teknolojisinde bmw ile yarışıyor.Linea gibi geniş hacim,geniş bagaj ve ucuz parça sorunsuz 1.6 lık motoru ve 55bin gibi uygun fiyat olması golften daha cazip dediğim gibi golf kötü değil ama fiyatını hakeden bir araba asla değil.

    derslerimede çalışıyorum siz merak etmeyin.Ama size tek soru sormak istiyorum şuan 75 bin tl niz olsa hangi sıfır dizel araç alırsınız ? neden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unci4

    neyi yiyeceksiniz anlamadım ama otomotiv müh öğrencisiyim şuan son sınıfım 3 farklı yerde çalıştım sizin ne gibi nerden kalma bilginiz var bilmiyorum.Performans olarak i30 c4 den daha iyi,donanım ve fiyat olarakta iyi,bakım ve parçasıda da ucuz.C4 ün nesi iyi onu anlamadım tek avantajı motordaki teknolojisi bmw nin sayılır kısmen ama bmw üretimi olmadığı için gözümde bir hiç.Hyundai nin donanım ve parça ucuzluğu 5 yıl garantisi yeter.Linea da multijet motor ve şuan en çok dizel motor üreten firma ve common rail teknolojisinde bmw ile yarışıyor.Linea gibi geniş hacim,geniş bagaj ve ucuz parça sorunsuz 1.6 lık motoru ve 55bin gibi uygun fiyat olması golften daha cazip dediğim gibi golf kötü değil ama fiyatını hakeden bir araba asla değil.

    derslerimede çalışıyorum siz merak etmeyin.Ama size tek soru sormak istiyorum şuan 75 bin tl niz olsa hangi sıfır dizel araç alırsınız ? neden

    Golf alırım, ya da muadili skoda.çünkü kaliteli ve beklentilerime cevap veriyor.

    O listedeki araçların bir kısmını kullandım, C4'ün bakımı da makul, ekonomik, performansı da iyi. linea gibi b segmentinden bozma bir aracı kalkıp tepelere koyarsanız ben o listeye itibar etmem.fiatın motoru iyi tabi ki ama golfle yarışması dahi mümkün değil.

    Mobildeyim çok uzun yazamayacağım, şahsi görüştür tabi ama bana göre listeniz baştan aşağı tutarsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok artık rüyamda görsem bu sıramayı dalga mı geçiyorsunuz derdim. Neye göre sıra yapıyorsanız siz ilk dördü en sona yazın sonra pişman olursunuz

    1-bmw 116d
    2-opel astra hb
    3-seat leon
    4-fiat linea
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    benim teknik acidan bilgim yok ama gorunus olarak ya astra yada focus alirdim
  • Merhaba,
    Bugün opel bayine gittim ve astra hb sport stil paket 110 beygir fiyatı aldım. 69 bin tl.
    sizce 110 beygir nasıl? satıcı 110 lukların daha ekonomik oldugunu soyledi. ayrıca fiyat nasıl sizce?
    bilgilendirmeler icin simdiden tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zavtra

    Merhaba,
    Bugün opel bayine gittim ve astra hb sport stil paket 110 beygir fiyatı aldım. 69 bin tl.
    sizce 110 beygir nasıl? satıcı 110 lukların daha ekonomik oldugunu soyledi. ayrıca fiyat nasıl sizce?
    bilgilendirmeler icin simdiden tesekkurler

    Aynı fiyata pazarlıkla 136 lık isteyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.