Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.712
Cevap
56
Favori
414.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Evil Dead

    Yorumum silinmiş.Tekrar yazıyorum.Astra'yı eleştirenlerden biri bendim.Ama Ceed'in 128 lik dizelinin astrayı geçeceğini sanmıyorum.8 beygirlik fark etkisini uzunda da devam ettirecektir.Hele otomatik Ceed'in performansı çok törpüleyen şanzımanla Astra'yı geçeceğini hiç sanmıyorum.

    Hocam arac agirliklari nedir, 100 kg=10 hp buna gore hesabini yap.. Sizin demenize gore ortaya soyle bir sonuc cikar, ayni motoru 2 tonluk araca koy, hizlanma sureleri degismez.. Oylemi acaba,, bakin teknik veriler bos,, golf tdi 105 hp 250 tork,, bu sonuca gore golf cogu 1.6 dizel aracin gerisinde kalir, peki gercekte oylemi..

    Tamam biliyorum zaten ağırlık çok etkili.Ama astra daha ağır galiba ceed'ten.Bir de ceed'in 0-100 hızlanması çok kötü bence o beygire rağmen.Sonradan açılıyordur belki ama astra'yı geçeceğini sanmıyorum.




  • Bence arkadaşa haksızlık yapıyorsunuz.. Adam haklı,, araç gerçekten içler acısı.. O paraya değmez,, Ama sokağa atılacak paranız varsa gidin alın tabi..
  • erhanciliz E kullanıcısına yanıt
    Her türlü görüşe saygılıyız oturur tartışılır.. Kimseye haksızlık yaptığımız yok..Ama uslübü bozuk bir troll olduğu için 9 günlüğüne ormana uçurdular
  • Alıntıdır.. YORUMSUZ...
    Arkadaşlar merhaba.Bu video da sizler için yeni motoruyla Astra 1.6 cdti'yi test ettim.Umarım bu arabayı alacaklar için bir fikir verir.Video'da araç hakkında uzun uzadıya yorum yapamadığım için araç hakkındaki genel izlenimlerimi bu bölümde sizlerle paylaşacağım.Test aracımız Opel'in yeni piyasaya çıkardığı 1.6 litre hacmindeki yeni dizel vitesli versiyonuydu.Test aracımız en üst donanım seviyesi olan "Cosmo" donanıma sahipti.Araç, doanım olarak yeterli bir seviyedeydi.Otomatik kararan dikiz aynası,yağmur sensörlü silecekler,otomatik yanan farlar,çift bölmeli otomatik klima,hız sabitleme,çok fonksiyonlu direksiyon simidi,deri vites topuzu ve direksiyon simidi,radyo/cd/mp3 çalar,aux ve usb girişi,gündüz yanan led farlar,afl far sistemi,start-stop...Araçta navigasyonlu dokunmatik ekran ve açılır cam tavan opsiyonel olarak alınıyor.
    DIŞ TASARIM/ÖN KONSOL/KONFOR:
    Aracın dış tasarımı gayet spor görünüyor.Baktığımızda İnsignia'nın biraz küçüğüymüş gibi bir algı oluşuyor.Ayrıca araçta yer alan 225/65 R17 jantlar oldukça hoş görünüyor.Led farların bumerang tarzı görünümüde araca hoş bir hava katmış.İç mekana gelince;ön konsolda bulunan kalabalık tuş takımı açıkçası benim gibi sade kokpitleri sevenler için hoş bir görüntü oluşturmuyor.Bu tuşların yeni İnsignia'daki gibi dokunmatik ekrana toplanması bence daha iyi olur.Ayrıca aracı kullanırken,tuşları kullanmaya çalışmak sürüş güvenliği açısından da tehlikeli olabilir.Aracın genel malzeme kalitesi kendi sınıfı için oldukça başarılı.Ön konsolda kullanılan yumuşak malzemeler aracın kalite algısını arttırmış.Ayrıca sıfır araçlarda oluşan plastik kokusu bu araçta kaliteli malzeme nedeniyle oldukça az hissediliyor.Yarı deri-kumaş koltukların sürüş pozisyonu ve sürücüyü sarması oldukça başarılı.Ayrıca aracın dizel olmasına rağmen ses yalıtımını çok beğendim.Araç gayet sessiz ve konforlu.
    MOTOR/ŞANZIMAN/YAKIT TÜKETİMİ:
    Opel'in yeni geliştirdiği 1.6 litrelik motor 2000 devir/dakika'da 320nm tork,4000 devir/dakika'da da 136 bg güç üretiyordu.Aracın fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 100 km'de 3.8 litre.Kullandığımız test aracında ise yol bilgisayarı ortalama yakıt tüketimini 9.6 litre olarak gösteriyordu.Test aracı olduğu için ve motorun rodaj dönemini tamamlamadığı için bu tüketimlerde olduğunu düşünüyorum.Yaptığım test sürüşü esnasında aracın sanki 136 bg değilde daha düşük bir güce sahip olduğu gibi bir his uyandı içimde.Kendi aracım Seat Leon 1.6 tdi 105hp ile karşılaştırdığımda böyle bir sonuca vardım.Belki de aracın konforlu olmasından kaynaklanan bir algıydı.Çünkü aracın fabrika verilerine göre 0-100 km çıkış zamanı 10.3 saniye.
    İÇ MEKAN VE BAGAJ GENİŞLİĞİ:
    Aracın iç mekanda sunduğu genişlik rakiplerini göz önüne aldığımızda (VW Jetta,Skoda Octavia,Toyota Corolla,Renault Fluance) yetersiz.Eğer benim gibi 1.86 cm boyunuz varsa koltuğu kendinize göre ayarladığınızda arkadaki diz mesafesi oldukça daralıyor.Ayrıca aracın sunduğu 420 litrelik bagaj hacmi rakiplerinin çok gerisinde.
    SONUÇ:
    Aracın sport+stil paketli versiyonuna Antalya bayisinde 73.000tl'lik bi fiyat aldım.Satış fiyatı,aracın sunduğu konfor ve donanım göz önüne alındığında şuan için piyasadaki en cazip araç halini alıyor.Rakiplerine göre sunduğu yüksek çekiş gücü ve düşük yakıt tüketimini de göz önüne alırsak; C sınıfı sedan arabaların içinde liste de kendine birinci sırada yer edinmesi için hiçbir engelin olmadığını görüyoruz.Tabi buna Almanların sağlamlığını ve yüksek mühendisliğini de eklemeyi unutmayalım.
    TEST VİDEOSU:
    http://www.youtube.com/watch?v=BVhwOYqaXy8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanciliz -- 3 Mayıs 2014; 22:20:16 >




  • Forumda arabadan anladığını sanan ama hiç birşeyi tam olarak bilmeyen,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan o kadar çok insan var ki üzülüyorum,bu kişiler öyle ki bir arabanın performansını sadece 0-100 değerine bakarak ölçüyor,halbuki 100'den sonra motorun nitelikleri ortaya çıkar,dalga geçip durduğunuz motorları sütçü beygirinden dediğiniz Opel'lerin kağıt üzerindeki değerlerine rağmen uzun yolda madara ettiği araçlardan haberiniz var mı acaba? Bugün bir Insignia 1.6 Turbo 100 kilometreye 9 saniyede çıkmasına rağmen 0-100 ü 8 saniye olan Sciroccoya 0'dan son hızına çıkana kadar nasıl ayar verdiğini tecrübe ettiniz mi? Etmediniz çünkü araştırma yetiniz yok sadece eleştirme yetiniz var. Ağırlık konusunda rakiplerinden biraz daha fazlaları var bu araçların ve şanzımanının ise 1 ve 2 arasında duvar olması 0-100 hızlanmasında büyük bir handikapı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Forumda arabadan anladığını sanan ama hiç birşeyi tam olarak bilmeyen,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan o kadar çok insan var ki üzülüyorum,bu kişiler öyle ki bir arabanın performansını sadece 0-100 değerine bakarak ölçüyor,halbuki 100'den sonra motorun nitelikleri ortaya çıkar,dalga geçip durduğunuz motorları sütçü beygirinden dediğiniz Opel'lerin kağıt üzerindeki değerlerine rağmen uzun yolda madara ettiği araçlardan haberiniz var mı acaba? Bugün bir Insignia 1.6 Turbo 100 kilometreye 9 saniyede çıkmasına rağmen 0-100 ü 8 saniye olan Sciroccoya 0'dan son hızına çıkana kadar nasıl ayar verdiğini tecrübe ettiniz mi? Etmediniz çünkü araştırma yetiniz yok sadece eleştirme yetiniz var. Ağırlık konusunda rakiplerinden biraz daha fazlaları var bu araçların ve şanzımanının ise 1 ve 2 arasında duvar olması 0-100 hızlanmasında büyük bir handikapı.

    Yanlız problem şu.. Hergün otobanda değiliz... Bence o kadar para saydığım aracın 0-100 ve yakıt tüketim değerleri en azından kabul edilebilir olmalı, rakiplerine kıyasla... Teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Forumda arabadan anladığını sanan ama hiç birşeyi tam olarak bilmeyen,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan o kadar çok insan var ki üzülüyorum,bu kişiler öyle ki bir arabanın performansını sadece 0-100 değerine bakarak ölçüyor,halbuki 100'den sonra motorun nitelikleri ortaya çıkar,dalga geçip durduğunuz motorları sütçü beygirinden dediğiniz Opel'lerin kağıt üzerindeki değerlerine rağmen uzun yolda madara ettiği araçlardan haberiniz var mı acaba? Bugün bir Insignia 1.6 Turbo 100 kilometreye 9 saniyede çıkmasına rağmen 0-100 ü 8 saniye olan Sciroccoya 0'dan son hızına çıkana kadar nasıl ayar verdiğini tecrübe ettiniz mi? Etmediniz çünkü araştırma yetiniz yok sadece eleştirme yetiniz var. Ağırlık konusunda rakiplerinden biraz daha fazlaları var bu araçların ve şanzımanının ise 1 ve 2 arasında duvar olması 0-100 hızlanmasında büyük bir handikapı.

    Beygir farkı üst hızlarda kendini belli ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanciliz

    quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Forumda arabadan anladığını sanan ama hiç birşeyi tam olarak bilmeyen,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan o kadar çok insan var ki üzülüyorum,bu kişiler öyle ki bir arabanın performansını sadece 0-100 değerine bakarak ölçüyor,halbuki 100'den sonra motorun nitelikleri ortaya çıkar,dalga geçip durduğunuz motorları sütçü beygirinden dediğiniz Opel'lerin kağıt üzerindeki değerlerine rağmen uzun yolda madara ettiği araçlardan haberiniz var mı acaba? Bugün bir Insignia 1.6 Turbo 100 kilometreye 9 saniyede çıkmasına rağmen 0-100 ü 8 saniye olan Sciroccoya 0'dan son hızına çıkana kadar nasıl ayar verdiğini tecrübe ettiniz mi? Etmediniz çünkü araştırma yetiniz yok sadece eleştirme yetiniz var. Ağırlık konusunda rakiplerinden biraz daha fazlaları var bu araçların ve şanzımanının ise 1 ve 2 arasında duvar olması 0-100 hızlanmasında büyük bir handikapı.

    Yanlız problem şu.. Hergün otobanda değiliz... Bence o kadar para saydığım aracın 0-100 ve yakıt tüketim değerleri en azından kabul edilebilir olmalı, rakiplerine kıyasla... Teşekkürler..

    Şuan o halde kendiniz ile ters düşüyorsunuz bu yorumunuzla,madem otoban şartlarında kullanmayacaksınız 0-100'ü de ilgilendirmiyor olması lazım o halde.Eğer şehiriçi kullanacaksanız aracın ''maksimum tork'' devir aralıklarına bakmak gerekir.Ha diyorsanız ki ben her ışıkta millete ayar vereceğim o sizin zevkiniz birşey diyemem,Aracın yakıt tüketimine gelirsek gözüm kapalı savunuculuk yapacak halim yok yalnız şunu da belirtmek isterim ki bayilerdeki araçlar daha yeni ve çoğu 500-1000 km'de dir en fazla ve her türlü şartta kullanılıyor,daha güvenilir bir referans almak için uzun vadede kullanılarak bakılmalı tüketim değerlerine.




  • İyi geceler arkadaşlar,zevkler ve renkler tartışılmaz demişler golf,kia,astra hepsinin birbirlerine karşı üstünlükleri veya eksileri olması muhtemeldir;altı üstü c sınıfı kompakt orta sınıf araçlardan bahsediyoruz.Burası astra konusu olduğu için astradan söz etmek gerekirse bu motor için bu kadar kesin konuşmanın erken olduğunu söylemek isterim.Ayrıca yeni nesil astra da testlere başlamış durumda.Kullanılacak yeni platformda 80-100 kg arası azalış ve yeni nesil bir çift kavrama şanzıman (Dcg) adapte edilmesi bekleniyor.Ağırlık azaltılması ise sanırım sütunların inceltilmesi ile olacak deniyor.Tabiki diğer etkenlerde vardır elbet.J kasada 1.6 dizele ise seneye bir tam otomatik eklenecekmiş.Yeni kasanın da boyutları arttırılcakmış.Bence ağırlık azlığı veya çokluğu denildiği kadar sağlamlıkla birebir etken değil bunda birçok faktör etkendir ama performansı etkilediği bir gerçektir.Kullanılacak yeni ve sağlam bir şanzımanla ve ağırlık azılışının etkisiyle bu araç benzer çizgilerle çok daha albenili olur gibime geldi.Bakalım o zaman neye bahane bulacaklar astrada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 4 Mayıs 2014; 2:22:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yeniden merhaba , Geçtiğimiz hafta sonu bende aracı test ettim.Bilenler vardır Çekmeköy Gedizlerin test parkurunu.Ben 1.3 dizel aracımla gittim teste. Kullandığım test aracı sedan bir araçtı. İlk işim yol bilgisayarı sıfırlamak oldu sıfırlarken dikkatimi çekti ortalama 7.1 olarak gözüküyordu. Neyse çalıştırıp vitse taktım ilk kalkışta hissediyorsunuz debriyajdan ayağınızı çekerken 1.3 dizel olmadığını :) 1.3 de gaz vermeniz lazım bunda araba yürüyor debriyajdan çekince. Yola çıkar çıkmaz satış temsilcisinin de onayı gaza yüklendim 2000 devir altı hafif bir boşluk arkasından 2.000 devirde sırtınızı koltuğa yaslıyor taki 3250-3500 devir bandına kadar.Sonrasında Araç hızlanmaya devam ediyor ve 4250-4500 devir gibi kesiciye giriyor.Zaten bu aşamada hızlanma duruyor ve siz vites değiştirmiş oluyorsunuz. Yani öyle dibine dibine zorlayayım olayı yok. Tabi ben aracı 4. Viteste çok fazla deneyemedim. Güzergah gereği 1-2-3 bazen 4 arada ışıklarda durduk.start stop devreye girdi.Neyse parkuru tamamladık yol bilgisayarına baktım durmaya yakın 6.8 den 6.7 litreye düştü.Benden önce süren 7.1 yapmış yolda dur kalk yaptı sanırım. Bana göre aracın artıları 1- Motor çok sessiz ve çok iyi devirleniyor ayrıca çok da rafine çalışıyor. Motor sadece rolanti veya alt devirlerde değil 3500 -4000 devirde bile sessiz. 2- Bu motor kesinlikle çok ekonomik bir motor. Eğer yol bilgisayarımı sıfırlayıp 1.3 aracımla aynı testi yapmış olsaydım 7 litre civarı ortalama yakalama ihtimalim çok yüksekti.Daha önce 1.5 dci 1.6 dci 1.3 cdti 1.6 tdi araçları kullandım bunlardan sadece 1.6 dci bizim değildi. Diğerleri bizim sahip olduğumuz araçlar. 1.6 dci ile de daha önce test sürüşü yaptım. Araç megane station wagon du.kullanırken verdikleri hisler benzer yapıda performans olarak. Dizel motorlarda max torku alt devirlerde verebilmek çok önemli bu yüzden vw nin 1.6 tdi motoru çok başarılı max tork sürekli ayağınızın altında bu da günlük kullanımda özellikle şehir içinde kendini hissettiriyor. 1.6 dci ve 1.6 cdti de 2.000 devire kadar hafif bir boşluk hissediyorsunuz.Tabi tdi motor sıkıştırıldığında fazla yakıyor ve iki motora göre daha gürültülü çalışıyor. Bunu da belirtmek lazım. Araç ile ilgili olumsuz eleştirim. Bence max tork biraz daha alt devirlerde olmalı. Bu 1.6 dci için de geçerli çünkü günlük kullanımda alt devirleri güçlü olan araba daha fazla keyif verir. Bir diğer eleştirimde bana göre motorun kesiciye erken girmesi yani öyle attım 3. Vitese bağırta bağırta 4500 devri zorlayayım olayı yok. Kaç devirde oluyor bakamadım 4.000 devir üzeri bir yerde. Ama öhle motor gitmiyor vs değil bildiğin kesici motoru senden çekip alıyor :) günlük hayatta aslında pek de yaşayacağınız bir durum değil. Kolay kolay kimse aracını o devirlerde kullanmaz.ancak bu konuda 1.3 cdti de kesici kolay kolay girmiyor. Dibine vuruyosunuz yani. Esmese de gürlüyor . Özete gelirsek bana göre son derece ekonomik , çok sessiz 1.6 dci ayarında bir motor. Beğenmediğim yönünü yukarıda yazdım zaten daha önce test edenler de yazmışlar. Ama öyle yazıldığı gibi motor kesiliyor vs değil. Üst devirlerde kesiciye giriyor. Belki bir yazılım güncellemesi yapılabilir bir süre sonra.Son olarak şu an araç alıyor olsam gözüm kapalı alırım. Daha önce 1.3 cdti aldım 3.5 sene 86000 km oldu. Bu bile bana yetiyor yaşım 29

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Still paketiyle on konsol dokunmatik mi oluyor yoksa navigasyon ekletince mi oluyor arkadaslar ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Still Paketi ile sadece Sunroff+İntellilink 600+7 Hoparlör+Geri Görüş Kamerası geliyor. Dokunmatik Ekran için Navi 650 ekletmen lazım.
  • DIABLOS kullanıcısına yanıt
    Dokunmatik ekran nasil sizce hic gorup kullandiniz mi ? Yoksa intellilink mi tercih edilmeli still paketiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben astra 1.6 dizel sedan sport paket + stil paketli almayı düşünüyorum bayiden fiyat alanlar buraya yazabilirlermi acaba ?
  • Bunun sport tourerini alan yok mu veya nasldir diye bilen? Hic yorum göremedimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Dokunmatik ekran nasil sizce hic gorup kullandiniz mi ? Yoksa intellilink mi tercih edilmeli still paketiyle

    Dokunmatik ekran tercih etmedim. Bence saçma bir olay. Yolda seyir halindeyken ekran ile uğraşmak. Ben 1.6 Dizel 136 Hp Sport Still Paket aldımve yarın teslim alıyorum aracımı.
    Ve gayet başarılı benim fikrim. Özellikle 2014 modellerde Still pakette sadece sunroff ve bluetooth dışında intellilink 600 ile geri görüş kamerası eklentisi kayet güzel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Forumda arabadan anladığını sanan ama hiç birşeyi tam olarak bilmeyen,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan o kadar çok insan var ki üzülüyorum,bu kişiler öyle ki bir arabanın performansını sadece 0-100 değerine bakarak ölçüyor,halbuki 100'den sonra motorun nitelikleri ortaya çıkar,dalga geçip durduğunuz motorları sütçü beygirinden dediğiniz Opel'lerin kağıt üzerindeki değerlerine rağmen uzun yolda madara ettiği araçlardan haberiniz var mı acaba? Bugün bir Insignia 1.6 Turbo 100 kilometreye 9 saniyede çıkmasına rağmen 0-100 ü 8 saniye olan Sciroccoya 0'dan son hızına çıkana kadar nasıl ayar verdiğini tecrübe ettiniz mi? Etmediniz çünkü araştırma yetiniz yok sadece eleştirme yetiniz var. Ağırlık konusunda rakiplerinden biraz daha fazlaları var bu araçların ve şanzımanının ise 1 ve 2 arasında duvar olması 0-100 hızlanmasında büyük bir handikapı.



    http://www.youtube.com/watch?v=q6VLimjnglE


    araba normal insignia da değil tourer station insignia :))))

    kuzen geçeriz deeee.................asfdalkigjarioıjathjjhgh :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krom7 -- 7 Mayıs 2014; 10:14:57 >




  • DIABLOS kullanıcısına yanıt
    Hayirli ugurlu olsun hocam :) surus izlenimlerinizi ve fotograf paylasabilirseniz guzel olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guard007

    ben astra 1.6 dizel sedan sport paket + stil paketli almayı düşünüyorum bayiden fiyat alanlar buraya yazabilirlermi acaba ?


    Dün aynı donanımları (ve 136 beygir) Eskişehir'de sordum. 76 + 3 (stil paketi için), yani 79 dediler. Bayiide sadece beyaz vardı onun için 1.5 milyar kadar indirebiliriz dediler. Ama ben siyah istediğim için dışarıdan bakacaklar. Şehirden şehire fark gösteriyor fiyatlar. Başka şehirlere de sorduracağım.

    Bir de bayiideki adam sadece Sunroof ekleyemiyoruz Stil paketi ile beraber sunroof ekleniyor dedi. Ben sadece sunroof istemiştim. Bilgisi olan var mı?
  • Arkadaşlar merhaba.

    Uzun zamandır istediğim test sürüşünü bu gün yapma fırsatı yakaladım.Hali hazırda astra kullanıcısı olduğum ve değiştirmek istediğim için merakla 1.6cdti modelini bekliyordum.Artılarını ve eksilerini yazmaya çalışacağım.

    EKSİLERİ:

    1) Motor sesi ilk devirlerden itibaren arabanın içine giriyor,yüksek devirlerde dayanılmaz oluyor.Bazı arkadaşları yalıtımdan veya motorun gürültülü çalışmasından yakınmışlar kesinlikle haklılar.Golf 1.6 tdi ve toyota 1.4 4d daha sessizler yada yalıtımları daha iyi.

    2)136 beygirlik gücü hissedemiyorsun.Ama hemen söyleyeyim sıkıntı motorda değil.Arabanın 1428 kg olması büyük etken.

    3)Süspansiyonları sert haliyle konforsuz.Çoğunlukla şehiriçi kullanılacaksa mutlaka flexiride özelliğiyle alınmalı.Test ettiğim alt orta araçlar içinde en konforlusu toyota corollaydı.

    ARTILARI:

    1)İç ve Dış Şık tasarım.

    2)Koltukların rahatlığı(Yarı deri koltuklar)

    3)Yakıt tüketimi.Kullandığım araçta ort: 8.7....10 kmlik yolda en fazla %40 eğim vardı 40-140 km/s arası 5.9 lt.

    4)Yol tutuşu başarılı..



    Sonuç olarak şunu söyleyebilirim;Opel 2015 de gelecek yeni kasayı hafifletir,yalıtımı iyileştirir ve güç aktarım organlarını yenilerse;Satış rekoru kırar.Bende arabamı yenisiyle değiştiririm...

    Son Söz:Dizel araba vazgeçilmez değil ise;performans ve konfor için Golf 1.4 tsi 122 bg düşünülebilir.Hoşçakalın..,




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.