Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.713
Cevap
56
Favori
414.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    ama ben en çok hangi otomatiği kullanacakalrını merak ediyorum eğer bir çift kavrama kullanırlarsa alınmaz tam otomatik kullanırlarsa sadece 136 hp olana korlar çünkü araç çok ağır.
    mokkoyada dizel+otomatik gelecekmiş mokkonun şase uzunluğu ve genişliği biraz arttırılırsabu kombinasyonlar alınır ama böyle kafadan kaymaya meyilli koca kafa vitaminsiz bir liseli gibi duran mokka alınmaz tipsiz ve bir suvcuk bile olmaktan çok uzak



    bu pazarda işi pejo 308 götürecek 308e sorunsuz bir dizel otomatik gelecek hem sw olanına hemde hb olanına. ayrıca 308 in 1.6 130 beygir e-hdi, versiyonu da gelecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 1 Mayıs 2014; 0:44:29 >
  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Sanziman Cift kavrama olmayacak buyuk ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    zaten olmasın sırf performans alacağım diye 0-100 biraz daha iyi olacak diye çift kavramanın derdiyle uğraşılmaz, ama senin yanılma ihtimalin çok daha yüksek ben opelin aylar önce çift kavramaya geçeceğini okumuştum bir çok yerde, eğer ki japon bir tam otomatik korlarsa gözü kapalı alırım, sizin aracın çidt kavrama olmayacağı konusunda kaynağınız nedir?
    yukarıda bir arkadaş yazmış bende katılıyorum ağır araç kaliteli araçtır kim ne derse desin ben şu 1.6 110 hp torkunu bilmiyorum 2006 1530 kg dizel otomatiğe biniyorum bu bile zaman zaman üzsede akselarasyon konusunda makul ki bir astra sport tourer 1.6 cdti tam otoamtik 6 ileri alırsam beni fazla üzmem tek sevmediğim konu opellerin oturma pozisyonunun çok aşağıda kalması yükseltincede kafanın tavana yaklaşması ben suv bir aracın oturuş pozisyonunun hem araç güvenliği hem yolcu güvenliği için şart olduğunu düşünüyorum çünkü etrafa daha ahkimsin diğer şekil yerin dibinde hiç bir yeri görmüyorun.

    Birde milletin bu 0-100 olayına deli oluyorum 0-100 değildir önemli olan, benim için 90-180 akselarasyonu daha önemlidir nitekim sollama için bu devir bandı kullanıyor yoksa düz yolda açık trafikte zaten basıyorsun yedire yedire hızlanıyorsun her araçla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 1 Mayıs 2014; 15:04:31 >




  • 2012 fd7 civic sedan elagance otomatik aracımı salı günü 52000 tl den sattım salı astra hb soprt beyaz 136 hp dizel siparişini geçtim çarşamba günü arac teslim edildi seramik kaplama ve güvenlikli cam film ile birlikte 69200 tl arac civic ten sonra ilk astram çok çok iii en azından yakıt çok güzel yol tutuşu stabilitesi mükemmel
  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Biryerde okumustum hatirlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun 1.6 dizel astrayi test ettim,,, yorumum kisaca BERBAT!
    Bu arabaya kimse 1.6 dizel 136 hp, 320 tork demesin,, ayrica motor felaket gurultulu.. Opel dizayn konusunda cok iyi fakat, motor konusunda berbat..
    Not; su an kullandigim araba Kia Ceed Premium 1.6 dizel 128 hp, 260 tork otomatik,, gazi kokleyin koltuga yapisin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axiprens -- 2 Mayıs 2014; 2:14:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    Bugun 1.6 dizel astrayi test ettim,,, yorumum kisaca BERBAT!
    Bu arabaya kimse 1.6 dizel 136 hp, 320 tork demesin,, ayrica motor felaket gurultulu.. Opel dizayn konusunda cok iyi fakat, motor konusunda berbat..
    Not; su an kullandigim araba Kia Ceed Premium 1.6 dizel 128 hp, 260 tork otomatik,, gazi kokleyin koltuga yapisin..

    Birazlardan linc ederler sizi. Biz soyledigimizde direk yalanci konumuna dusurduler sagolsunlar.

    Kendi kendilerine kapak oluyor beyefendilerin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dost2003 D kullanıcısına yanıt
    Yok arkadas arabayı hafifletmesinler ya.!! Ben aracımı ilk aldığımda bu ne ya böle cok ağır kalıyo kalkışlarda diyodum, genc bir şöförüm 4 yıllık bi deneyimim var ama bir süre sonra virajlara rahat girebilmek, aracın ağırlığı, insana verdiği güven, yola oturuşu vs. vs ben 43 bine 2012 senesinde nerde bulucam öle bir araç ? Sorarım size kemikli sağlam güvenliğim üst düzeyde. Hız arıyan adam zaten dizel araba almaz ekonomidir dizel hız istiyenler gitsin hafif modellere baksınlar opel de aracı hafifletip güvenliğinden ödün vermez inşallah yaparsa öyle birşey yazık olur cidden.

    Dost2003 arkadasıma katılıyorum d segmenti arac o fiyata alabilirmisin fazla sözede gerek duymuyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mol3v

    Yok arkadas arabayı hafifletmesinler ya.!! Ben aracımı ilk aldığımda bu ne ya böle cok ağır kalıyo kalkışlarda diyodum, genc bir şöförüm 4 yıllık bi deneyimim var ama bir süre sonra virajlara rahat girebilmek, aracın ağırlığı, insana verdiği güven, yola oturuşu vs. vs ben 43 bine 2012 senesinde nerde bulucam öle bir araç ? Sorarım size kemikli sağlam güvenliğim üst düzeyde. Hız arıyan adam zaten dizel araba almaz ekonomidir dizel hız istiyenler gitsin hafif modellere baksınlar opel de aracı hafifletip güvenliğinden ödün vermez inşallah yaparsa öyle birşey yazık olur cidden.

    Dost2003 arkadasıma katılıyorum d segmenti arac o fiyata alabilirmisin fazla sözede gerek duymuyorum...

    Araba ağır olunca mı viraj performansı iyi olurmuş?
    Opel ağırlığı nedeniyle motorlarını verimli kullanamıyor burda ki verimden kasıt performans değil tüketim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mol3v

    Yok arkadas arabayı hafifletmesinler ya.!! Ben aracımı ilk aldığımda bu ne ya böle cok ağır kalıyo kalkışlarda diyodum, genc bir şöförüm 4 yıllık bi deneyimim var ama bir süre sonra virajlara rahat girebilmek, aracın ağırlığı, insana verdiği güven, yola oturuşu vs. vs ben 43 bine 2012 senesinde nerde bulucam öle bir araç ? Sorarım size kemikli sağlam güvenliğim üst düzeyde. Hız arıyan adam zaten dizel araba almaz ekonomidir dizel hız istiyenler gitsin hafif modellere baksınlar opel de aracı hafifletip güvenliğinden ödün vermez inşallah yaparsa öyle birşey yazık olur cidden.

    Dost2003 arkadasıma katılıyorum d segmenti arac o fiyata alabilirmisin fazla sözede gerek duymuyorum...

    Araba ağır olunca mı viraj performansı iyi olurmuş?
    Opel ağırlığı nedeniyle motorlarını verimli kullanamıyor burda ki verimden kasıt performans değil tüketim.

    Aynı şeyi söyleyince, Ben fanatik oluyorum. Çözemedim. Gerçek olan şeyleri bile kabul etmekte zorlananlar. En iyi savunma ataktır yapıyor. Başka açıklamaları yok çünkü. Araçlar hakkında, veriler hakkında, gidip sürüp tecrübeler hakkında konuşmak yerine takılmışlar boş laflara...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mol3v

    Yok arkadas arabayı hafifletmesinler ya.!! Ben aracımı ilk aldığımda bu ne ya böle cok ağır kalıyo kalkışlarda diyodum, genc bir şöförüm 4 yıllık bi deneyimim var ama bir süre sonra virajlara rahat girebilmek, aracın ağırlığı, insana verdiği güven, yola oturuşu vs. vs ben 43 bine 2012 senesinde nerde bulucam öle bir araç ? Sorarım size kemikli sağlam güvenliğim üst düzeyde. Hız arıyan adam zaten dizel araba almaz ekonomidir dizel hız istiyenler gitsin hafif modellere baksınlar opel de aracı hafifletip güvenliğinden ödün vermez inşallah yaparsa öyle birşey yazık olur cidden.

    Dost2003 arkadasıma katılıyorum d segmenti arac o fiyata alabilirmisin fazla sözede gerek duymuyorum...

    Araba ağır olunca mı viraj performansı iyi olurmuş?
    Opel ağırlığı nedeniyle motorlarını verimli kullanamıyor burda ki verimden kasıt performans değil tüketim.

    Aynı şeyi söyleyince, Ben fanatik oluyorum. Çözemedim. Gerçek olan şeyleri bile kabul etmekte zorlananlar. En iyi savunma ataktır yapıyor. Başka açıklamaları yok çünkü. Araçlar hakkında, veriler hakkında, gidip sürüp tecrübeler hakkında konuşmak yerine takılmışlar boş laflara...

    Corsamı satalı daha 8-9 ay oldu. Babamın ve kardeşimin birer corsası annemin astrası var. İmzada golfü gören beni de fanatiklikle suçlar:)
    1.4 t astra golf kadar gidip golf kadar az yakabilseydi 1. Seçeneğim olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Arabadan çok çok iyi anlıyan biri değilim. Araba ağır olsun arkadaş 5 krş fazla yaksın ağır olsun motor illa verimli olucak diyede gidip clioya para bağlamam, can taşıyo sonuçta ama söylede düsünebilirz her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır, beni cok bilgili değil ama orta düzey kazanca sahip bir birey olarak gör ,

    Renault un aracları tüketimde cok önde benim bildiğim ama bana herzaman güvensiz,kalitesiz geldi.

    VW iyi hoş dsg ye lafım yok teknik mesele anlamam ama abicim çok pahalı araba ya !

    Peugeot - Citroen, Parça fiyatlarının yüksek olduğunu duydum bide pek güvenli gelmiyo o araçlarım tasarımlarıda bi garip. ( yeni 308 ve c4 den bahsetmiyorum benim araç aldığım yıl 2012 ona göre değerlendiriyorum )

    Mercedes - Bmw - Audi vb benim param onlara yetmez ne olursa olsun bi arabayada o paraları vermem. ( arabalar olmuş bi daire parası bu ne böle yazık günah )

    Parayı kolay kazanan biri olmadığım için aracım ne çok pahalı olsun nede güvensiz olsun o fiyatlara alabiliceğim en güzel arabayı aldığımı düşünüyorum 1.6 benzin 105 hp otomatik tüpüde taktırdım aga ohh miss ;) dizelmiş falan fistan rahat rahat geziyorum araç 50k ya geldi ne çekişte sıkıntı var nede başka birşeyinde.




  • Opel in bana göre hayal kırıklıklarından birisi şekil şemal tamamda performans vs ofsayt bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mol3v

    Yok arkadas arabayı hafifletmesinler ya.!! Ben aracımı ilk aldığımda bu ne ya böle cok ağır kalıyo kalkışlarda diyodum, genc bir şöförüm 4 yıllık bi deneyimim var ama bir süre sonra virajlara rahat girebilmek, aracın ağırlığı, insana verdiği güven, yola oturuşu vs. vs ben 43 bine 2012 senesinde nerde bulucam öle bir araç ? Sorarım size kemikli sağlam güvenliğim üst düzeyde. Hız arıyan adam zaten dizel araba almaz ekonomidir dizel hız istiyenler gitsin hafif modellere baksınlar opel de aracı hafifletip güvenliğinden ödün vermez inşallah yaparsa öyle birşey yazık olur cidden.

    Dost2003 arkadasıma katılıyorum d segmenti arac o fiyata alabilirmisin fazla sözede gerek duymuyorum...

    Oooooooğ

    Çok ağır geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burda araba verilerine bakıp yorum yapan arkadaslara pek aldirmayin gidip test edin öyle karar verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mol3v

    Arabadan çok çok iyi anlıyan biri değilim. Araba ağır olsun arkadaş 5 krş fazla yaksın ağır olsun motor illa verimli olucak diyede gidip clioya para bağlamam, can taşıyo sonuçta ama söylede düsünebilirz her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır, beni cok bilgili değil ama orta düzey kazanca sahip bir birey olarak gör ,

    Renault un aracları tüketimde cok önde benim bildiğim ama bana herzaman güvensiz,kalitesiz geldi.

    VW iyi hoş dsg ye lafım yok teknik mesele anlamam ama abicim çok pahalı araba ya !

    Peugeot - Citroen, Parça fiyatlarının yüksek olduğunu duydum bide pek güvenli gelmiyo o araçlarım tasarımlarıda bi garip. ( yeni 308 ve c4 den bahsetmiyorum benim araç aldığım yıl 2012 ona göre değerlendiriyorum )

    Mercedes - Bmw - Audi vb benim param onlara yetmez ne olursa olsun bi arabayada o paraları vermem. ( arabalar olmuş bi daire parası bu ne böle yazık günah )

    Parayı kolay kazanan biri olmadığım için aracım ne çok pahalı olsun nede güvensiz olsun o fiyatlara alabiliceğim en güzel arabayı aldığımı düşünüyorum 1.6 benzin 105 hp otomatik tüpüde taktırdım aga ohh miss ;) dizelmiş falan fistan rahat rahat geziyorum araç 50k ya geldi ne çekişte sıkıntı var nede başka birşeyinde.






    durum anlaşıldı,
    ağır araba daha sağlamdır diye kesin bir önerge yok.
    ama ağır araba kendinden daha hafif bir arabaya göre aynı hızda giderken daha fazla enerjiye sahip olur. bir kaza anında bu enerji birden bire açığa çıkar, içindeki yolculara arabanın şasisine, çarpışmanın şekline göre çarptığı nesneye bu enerji aktarılırı.
    kesin olan şey araba hafifledikçe ortaya çıkacak enerji azalacağı için alınacak önlemlerde azalmakta aynı koruma için. arabanın görevi kaza sonrası şeklini değil içindekileri korumaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiprens

    Bugun 1.6 dizel astrayi test ettim,,, yorumum kisaca BERBAT!
    Bu arabaya kimse 1.6 dizel 136 hp, 320 tork demesin,, ayrica motor felaket gurultulu.. Opel dizayn konusunda cok iyi fakat, motor konusunda berbat..
    Not; su an kullandigim araba Kia Ceed Premium 1.6 dizel 128 hp, 260 tork otomatik,, gazi kokleyin koltuga yapisin..

    Don't feed the troll.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Eğer senin dediğine göre varsayım yaparsak benim zihniyetimde volvo dünyanın en güvenlikli araçlarını üretmekte dedimki arkadas bilgili yalnış düşünüyo olabilirim bu istişaredende birşey öğrenebilirsemde benim faydama ! Ancak benim aracımın segmenti volvoda v40 diye biliyorum ve volvo v40 teknik özelliklerinde ağırlığına bakınca benim aracımla eşdeğer bi ağırlığa sahip ?
  • Opel için gereksiz pahalı. Bu fiyata vw golf 7 alırsın kafan rahat olur
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    Opel'in bu motorda gürültü konusunda çok iddialı olduğunu okumuştum. Arka camlardan biri açık kalmış olmasın..Kia ile Opel ??? talihsiz bir karşılaştırma olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 2 Mayıs 2014; 15:53:40 >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.