Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.714
Cevap
56
Favori
436.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizz1987

    136 hp 10'5 sn 100 kmh vw 1.2 tsi 1.6 fsi bile 10 11 sn

    ya kardeşim takmışsınız 0-100e bırakın ya 130hplik meganın testini geçen sene okudum hb dergide 9.8 saniye idi astra da daha ağır daha yavaş çıkması normal ne abarttınız ya kıskanıyor musunuz ne yapıyorsunuz anlamadım gitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: cengizz1987

    136 hp 10'5 sn 100 kmh vw 1.2 tsi 1.6 fsi bile 10 11 sn

    ya kardeşim takmışsınız 0-100e bırakın ya 130hplik meganın testini geçen sene okudum hb dergide 9.8 saniye idi astra da daha ağır daha yavaş çıkması normal ne abarttınız ya kıskanıyor musunuz ne yapıyorsunuz anlamadım gitti

    Alıntıları Göster
    Opel in en son konsept tasarımından yola çıkılarak Bild in yayınladığı temsili yeni modeller aşağıdadır..

    Opel Coup
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP


    Opel Insignia
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP


    Opel Activa
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP


    Opel Astra
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP


    Opel Astra Country Tourer
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnGets -- 11 Nisan 2014; 2:03:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain58

    Chip ile güç artırımını ve yakıt ekonomisi GERÇEĞİNİ denemeden yapılmış bir yorum mudur yoksa denediniz de mi yaptınız yorumu? Cevabınızı bilemiyorum ama denemediğinizi düşünerek size 4 farklı araç ile elde ettiğim değişimleri sıralıyorum. Kullanılan chip markası önemsiz değildir kesinlikle çok önemlidir.

    1. aracım 2007 model seat cordoba 1.4 tdi stylance stock verileri 80 hp 190 nm ortalama yakıt verisi 4.5 litre /Orjinal audi amblemli ebay dan aldığım tdi power box ile değişen veriler 110 hp 260 nm ortalama yakıt 3.7 litre
    2.aracım corsa c 2006 model 1.3 cdti manuel 69 hp 170 nm 5 litre civarı ortalama yakıtı standart verileri/ Gepardo power box ile elde ettiğim veriler 82 hp 210 nm ve ortalama 4.5 litre yakıt
    3.aracım ve en başarılı değişimi yaşadığım araç astra h 2008 model sendan kasa 1.3 cdti 90 hp 200 nm ortalama yakıtı 5.4 litre standart olarak/ kullandığım RACECHIP power box ile değişimler 116 hp 260 nm 4.4 litre ortalama yakıt (3-3 ayarlarda), maksimum performansta ise (4-5) max ayarları kullanarak (ilginçtir bu motor bu yüksek ayarları 0-4000 devir bandında kaldırabiliyor, daha üst devirde zorlarsanız motor arıza yakıyor akü sök-tak yapınca düzeliyor ) 120 hp üstü beygir ve 280 nm tork veriyor yaklaşık 4.8 litre ortalama yakıyor, inanılmaz bir gaz tepkisi ile ve düz yolda 210 km/h hızlara ulaşabiliyor.
    4.aracım 2004 model 1.3 cdti easytronic c kasa corsa (halen kullanmaktayım) standart 69 hp 170 nm tork var 5.0 litre karma yakıt/ Yine Racechip kullanmaktayım aracın şuanki verileri (2-3 eco ayarlarda) 80 hp civarı güç ve 210 nm cvarı tork verirken sadece 4.7 litre ş.içi yakıtım var tahmini ortalama yakıtım 4.2 litre seviyelerinde. Neden derseniz 950 km de çoğunluğu ş.içi olmak üzere 44 litre mazot tüketiyorum. uzun yol fırsatım olmadı. Bu yakıt tüketimi değerlerinde hız sabitleyicinin de katkısını inkar edemem. Yol bilgisayarı da olsa idi mutalaka ekonomiyi artıracak şekilde kullanabilirdim.

    konuya yorumum da olması için söylüyorum 1.6 cdti 136 hp 320 nm lik bir araç için Racechip kullanıldığında tahminen 150 hp civarı güç ve 370 nm civarı tork değerleri elde edilir ve yine ortalama 0.5-1 litre aralığında tasarruf sağlanabilir. Fabrika verileri üstünden değil kullanım verileri üstünden konuşuyorum. Çünkü konya gibi bir düz şehirdeki verilerle istanbul gibi sürekli dur kalk trafiği olan şehirlerde aynı araçta aynı değerleri veya fabrika değerlerini yakalamak mümkün değil. ben konyada corsa c otomatik ile 4.7 litre ş.içi yakalıyorum ancak aynı araçtan babam sivasta kullanıyor onun araç 5 litrenin üstünde yakıyor 5.3 gibi. İstanbulda 5.5-6 litre çok başarılı kabul edilmelidir diye düşünüyorum. Bir de sıkıntı şu ki yeni astrada da astra h da olduğu gibi ağır kasa mevzusu devam ediyor. + kişi ile yolculukta aracı ağırlığı neredeyse 2 tonu geçiyor. Dolayısı ile yeni bir platformda bu şase teknolojisinin hatta genel üretim teknolojisinin yenileneceği ve kasaların hafifletileceği söyleniyor. Yeni kasanın avrupada 2015 yılı bitmeden piyasaya çıkacağı(söylentilere göre) düşünülürse ülkemize 2016 içerisinde gelir. Ayrıca GM küçük hacimli turbo boost motorlarda da rakiplerinden çok daha iddialı olacağını beyan etmiş. Opel maalesef 1.3 dizel motorları haricinde güçlü rakiplerine tüm motor ve şanzuman kıyaslarında yeniliyor. Özellikle hızlanma ve ekonomi açısından. Örneğin 1.4 140 hp turbo motorları 1.4 122 hp tsi motorlardan çok yakıyor ve hızlanma da çok az farkla da olsa geride üstüne üstlük şanzumanda da daha başarılı değil. İyi forumlar.


    Bravo hocam kullanmaya devam edin, 60 bin km kullanıp birine satarsınız kız gibi araba diye nasıl olsa :)

    Kullandığınız bu arabaları satarken sattığınız kişiye ben bu arabyı 60-70 bin km yazılımlı chipli mipli kullandım diyorsanız benim için hiç bir sorun yok alan razı satan razı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krom7 -- 11 Nisan 2014; 10:35:03 >




  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Neyini kıskanym arkadaş opelin insigna hariç hepsine bindim şuan vw biniyorum araba değilmiş diyorum vw yanında bunlar :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Yok hayır. Sport donanima afl ozel siparise giriyormus. Normal xenon fari servis takiyor

    Normal degil , cakma cin mali uyduruk, trafikte insani kor eden, tamamen diger insanlarin canina kast etme amacli uretilen aptal bir xenon takiyorlar.

    Ankara'daki Opis ve Opan bayileriyle bu konuda kavgaliyiz zaten, musterilerin her birini kandiriyorlar 'orijinal xenon far takiyoruz' diye, sonra olan trafikteki sade vatandasa oluyor.

    Neyse, Astra Sport kullandim kisa bir sure, gayet yeterli bir aydinlatmasi var. Beni kesmez diyorsaniz da Cosmo paket alin, 70 milyar bir arabaya gomcek gucunuz varsa, bir zahmet ust pakedini de aliverin ya da bizleri kor etmekten vazgecin.
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    +1
  • Bana gore sport donanim cosmodan daha konforlu. Cosmo da koltuklar daha sert. Afl far icin 3 ay ozel siparis sirasi var. Sizin bildiginiz xenon far varsa soyleyin servis disinda alip takalim dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Yok hayır. Sport donanima afl ozel siparise giriyormus. Normal xenon fari servis takiyor

    Normal degil , cakma cin mali uyduruk, trafikte insani kor eden, tamamen diger insanlarin canina kast etme amacli uretilen aptal bir xenon takiyorlar.

    Ankara'daki Opis ve Opan bayileriyle bu konuda kavgaliyiz zaten, musterilerin her birini kandiriyorlar 'orijinal xenon far takiyoruz' diye, sonra olan trafikteki sade vatandasa oluyor.

    Neyse, Astra Sport kullandim kisa bir sure, gayet yeterli bir aydinlatmasi var. Beni kesmez diyorsaniz da Cosmo paket alin, 70 milyar bir arabaya gomcek gucunuz varsa, bir zahmet ust pakedini de aliverin ya da bizleri kor etmekten vazgecin.

    hocam cosmoda da o direksiyon ve koltuklar opsiyon olarak bile yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Yok hayır. Sport donanima afl ozel siparise giriyormus. Normal xenon fari servis takiyor

    Normal degil , cakma cin mali uyduruk, trafikte insani kor eden, tamamen diger insanlarin canina kast etme amacli uretilen aptal bir xenon takiyorlar.

    Ankara'daki Opis ve Opan bayileriyle bu konuda kavgaliyiz zaten, musterilerin her birini kandiriyorlar 'orijinal xenon far takiyoruz' diye, sonra olan trafikteki sade vatandasa oluyor.

    Neyse, Astra Sport kullandim kisa bir sure, gayet yeterli bir aydinlatmasi var. Beni kesmez diyorsaniz da Cosmo paket alin, 70 milyar bir arabaya gomcek gucunuz varsa, bir zahmet ust pakedini de aliverin ya da bizleri kor etmekten vazgecin.

    hocam cosmoda da o direksiyon ve koltuklar opsiyon olarak bile yok.

    Alıntıları Göster
    hocam racechipin hangi modeli var sizde. racechip 179 avro olan mı yoksa daha pahalı olan bir modeli mi?

    sitesinde 3 tane ürün olduğuna göre çorsa aracımda kullandığım bir ürünü yeni aracımda da kullanabilir miyim? (örnek 308)

    benim de sizin gibi 20 beygir artı ekonomi odaklı bir talebim var. fazla güçle işim yok. ancak aracıma göre 115 beygir zaten fazla. bir de DPF li araçlarda yüksek güçte arıza ışığı yanıyor. bizzat tecrübem oldu.

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Yok hayır. Sport donanima afl ozel siparise giriyormus. Normal xenon fari servis takiyor

    Normal degil , cakma cin mali uyduruk, trafikte insani kor eden, tamamen diger insanlarin canina kast etme amacli uretilen aptal bir xenon takiyorlar.

    Ankara'daki Opis ve Opan bayileriyle bu konuda kavgaliyiz zaten, musterilerin her birini kandiriyorlar 'orijinal xenon far takiyoruz' diye, sonra olan trafikteki sade vatandasa oluyor.

    Neyse, Astra Sport kullandim kisa bir sure, gayet yeterli bir aydinlatmasi var. Beni kesmez diyorsaniz da Cosmo paket alin, 70 milyar bir arabaya gomcek gucunuz varsa, bir zahmet ust pakedini de aliverin ya da bizleri kor etmekten vazgecin.

    hocam cosmoda da o direksiyon ve koltuklar opsiyon olarak bile yok.

    Defalarca kullandik, uzun yol da yaptik (gece), samimi soyluyorum aydinlatmasi basarili bir noktada Cosmo'ya gerek yok diyorum kisacasi....

    Ilginctir ki guya alt paket olan Sport'un jantlari da daha guzel (bence) Keske AFL olmayan normal mercekli xenon koysalarmis, Sport'un eksigi degil fazlasi bile olurmus...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 12 Nisan 2014; 1:38:17 >




  • Janjan kullanıcısına yanıt
    kardeşim ben maddi sıkıntım olmasa emin ol tereddüt etmeden ultimate olanından alırdım. şuanda en ucuz olan düz racechip kullanıyorum. ASM kullananlar bilirler aracın standart 0-100 hızlanması 16.5 saniye çekilecek gibi değil. Manuel astra h bile 13 saniyelerde çıkıyor 0-100 e, ben 1.4 80 hp cordoba kullanırken chip ile 10 sn de çıkıyordum 100 e ama dizellerde 10 sn falan veya biraz daha altı 9 sn civarı oldukça başarılı. Şunu da belirteyim opellerle vw gurubu arasında inanılmaz şanzıman farkı var. Seat ile ıslak zeminde normal 3.viteste yol alırken dip gaz yapınca araç 3.viteste patinaj çekiyordu, astra ile 1.viteste bile baya zor, patinaja başlasan bile çok kısa sürüyor. Ben opel kullanıyorum ancak gerçeken mecburiyetten (Allah kimseyi gördüğünden aşağı düşürmesin- Seattan sonra Astra h aracımda da o konforu o performansı bulamadım, lakin hakkını inkar edemem opellere çok kişi sert diyor olsa da bu üstün yol tutuşunu diğer markalarda bulmak zor. Bir de ikinci elde alım satımı çok şehirde oldukça başarılı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: captain58

    Chip ile güç artırımını ve yakıt ekonomisi GERÇEĞİNİ denemeden yapılmış bir yorum mudur yoksa denediniz de mi yaptınız yorumu? Cevabınızı bilemiyorum ama denemediğinizi düşünerek size 4 farklı araç ile elde ettiğim değişimleri sıralıyorum. Kullanılan chip markası önemsiz değildir kesinlikle çok önemlidir.

    1. aracım 2007 model seat cordoba 1.4 tdi stylance stock verileri 80 hp 190 nm ortalama yakıt verisi 4.5 litre /Orjinal audi amblemli ebay dan aldığım tdi power box ile değişen veriler 110 hp 260 nm ortalama yakıt 3.7 litre
    2.aracım corsa c 2006 model 1.3 cdti manuel 69 hp 170 nm 5 litre civarı ortalama yakıtı standart verileri/ Gepardo power box ile elde ettiğim veriler 82 hp 210 nm ve ortalama 4.5 litre yakıt
    3.aracım ve en başarılı değişimi yaşadığım araç astra h 2008 model sendan kasa 1.3 cdti 90 hp 200 nm ortalama yakıtı 5.4 litre standart olarak/ kullandığım RACECHIP power box ile değişimler 116 hp 260 nm 4.4 litre ortalama yakıt (3-3 ayarlarda), maksimum performansta ise (4-5) max ayarları kullanarak (ilginçtir bu motor bu yüksek ayarları 0-4000 devir bandında kaldırabiliyor, daha üst devirde zorlarsanız motor arıza yakıyor akü sök-tak yapınca düzeliyor ) 120 hp üstü beygir ve 280 nm tork veriyor yaklaşık 4.8 litre ortalama yakıyor, inanılmaz bir gaz tepkisi ile ve düz yolda 210 km/h hızlara ulaşabiliyor.
    4.aracım 2004 model 1.3 cdti easytronic c kasa corsa (halen kullanmaktayım) standart 69 hp 170 nm tork var 5.0 litre karma yakıt/ Yine Racechip kullanmaktayım aracın şuanki verileri (2-3 eco ayarlarda) 80 hp civarı güç ve 210 nm cvarı tork verirken sadece 4.7 litre ş.içi yakıtım var tahmini ortalama yakıtım 4.2 litre seviyelerinde. Neden derseniz 950 km de çoğunluğu ş.içi olmak üzere 44 litre mazot tüketiyorum. uzun yol fırsatım olmadı. Bu yakıt tüketimi değerlerinde hız sabitleyicinin de katkısını inkar edemem. Yol bilgisayarı da olsa idi mutalaka ekonomiyi artıracak şekilde kullanabilirdim.

    konuya yorumum da olması için söylüyorum 1.6 cdti 136 hp 320 nm lik bir araç için Racechip kullanıldığında tahminen 150 hp civarı güç ve 370 nm civarı tork değerleri elde edilir ve yine ortalama 0.5-1 litre aralığında tasarruf sağlanabilir. Fabrika verileri üstünden değil kullanım verileri üstünden konuşuyorum. Çünkü konya gibi bir düz şehirdeki verilerle istanbul gibi sürekli dur kalk trafiği olan şehirlerde aynı araçta aynı değerleri veya fabrika değerlerini yakalamak mümkün değil. ben konyada corsa c otomatik ile 4.7 litre ş.içi yakalıyorum ancak aynı araçtan babam sivasta kullanıyor onun araç 5 litrenin üstünde yakıyor 5.3 gibi. İstanbulda 5.5-6 litre çok başarılı kabul edilmelidir diye düşünüyorum. Bir de sıkıntı şu ki yeni astrada da astra h da olduğu gibi ağır kasa mevzusu devam ediyor. + kişi ile yolculukta aracı ağırlığı neredeyse 2 tonu geçiyor. Dolayısı ile yeni bir platformda bu şase teknolojisinin hatta genel üretim teknolojisinin yenileneceği ve kasaların hafifletileceği söyleniyor. Yeni kasanın avrupada 2015 yılı bitmeden piyasaya çıkacağı(söylentilere göre) düşünülürse ülkemize 2016 içerisinde gelir. Ayrıca GM küçük hacimli turbo boost motorlarda da rakiplerinden çok daha iddialı olacağını beyan etmiş. Opel maalesef 1.3 dizel motorları haricinde güçlü rakiplerine tüm motor ve şanzuman kıyaslarında yeniliyor. Özellikle hızlanma ve ekonomi açısından. Örneğin 1.4 140 hp turbo motorları 1.4 122 hp tsi motorlardan çok yakıyor ve hızlanma da çok az farkla da olsa geride üstüne üstlük şanzumanda da daha başarılı değil. İyi forumlar.


    Bravo hocam kullanmaya devam edin, 60 bin km kullanıp birine satarsınız kız gibi araba diye nasıl olsa :)

    Kullandığınız bu arabaları satarken sattığınız kişiye ben bu arabyı 60-70 bin km yazılımlı chipli mipli kullandım diyorsanız benim için hiç bir sorun yok alan razı satan razı :)

    Alıntıları Göster
    Bravo hocam kullanmaya devam edin, 60 bin km kullanıp birine satarsınız kız gibi araba diye nasıl olsa :)

    Kullandığınız bu arabaları satarken sattığınız kişiye ben bu arabyı 60-70 bin km yazılımlı chipli mipli kullandım diyorsanız benim için hiç bir sorun yok alan razı satan razı :)

    Chip muhabbetine bayılırım :)

    Sattığım araçların üstünde zaten chip var diye veriyorum, istemeyen olursa da 2 dakikada çıkartır alırım ikinci el olarak kullanmasam bile satarım. (Daha önce bunu yaptım)

    Diğer olaya gelince opel mühendislerini överken yine alman mühendislerin ürettikleri performans ürününü detaylarını bilmeden mühendisler değil de sanki bizim çekirdekten yetişme elektrikçilerin ürettiği bir ürünmüş gibi eleştiriyorsun ve doğru yapmıyorsun. Ürün çok uzun süre çok kademeli testlerden geçiyor. Bu ürünü çok pahalı lüks araçlarda da kullanıyorlar. Racechip firmasının ürünlerinde yaşayabileceğiniz en ciddi sıkıntınız arıza lambası yakması olabilir ki o da normal ayarlarda değil de benim gibi üst limitleri denediğinizde olur. Akü kutbunu sök tak yapınca veya chipi söküp ayar düşürüp yeniden takınca o lamba sönüyor. Arıza ışığı dediğim de motor koruma yani, herkesin bildiği. Bu ürün ile ilgili eleştiri olacaksa sadece enjektörleri zorlar mı? diye olabilir. Enjektörleri firmaların uygun gördüğünden daha üst limitlerde zorlamadığı için keza aynı şekilde mazot pompasında da limit değerleri geçmediği için endişelenecek bir durum yok. Ama siz uygun ayarlada kullanırsanız. Mesela opel için 3-3 ayarlar çok yeterli performansı veriyor. Ben corsa da 2-3 de kullanıyorum yani gücü az yükselttim ama torku daha çok artırdım. Dizelde önemli olan da tork değerleri.

    Bana dünyadan RACECHIP kullandığı için aracında arızalar oluşan ya da motoru biten turbosu şişen blokları patlayan çatlayan balatası yanan 1(Bir) kullanıcı örneği gösterir misin?

    Birisi kalkıp o ürünü alınca benim cebime para girmiyor, benim zerre kadar menfaatim yok. Sadece parası olup almak isteyen ancak ürün hakkında şüphesi olanlara bilgi aktarmaya çalışıyorum.

    Ben bir aracımı 125 bin km de sattım hep gepardo chip ile kullandım alıcılar araca baktırmadan ölçtürmeden almıyor, ben de almıyorum bilmem siz alıyor musunuz computeste kaporta boyaya falan sokmadan? Araçtaki chipi istemediler ben de çıkarttım aldım. Araç 125 bin km de motor ölçümünde 69 ps lik corsa 67.8 ps ölçüm verdi. Neden düşük diye sordum sıfır araçlarda dahi 1-2 hp eksik çıkar dedi bana KONYA MERKEZ OTO CHECKUP diye özel bir mekan. Tabi aktarmadan sonraki değil bu direkt motor verimi. Astrada 65 bin km de sattım alan kişi anlamıyordu nedir diye sordu, anlattım kendisi bir de hemşehrim olduğu için ürünü sök dedi ama sen beni dinle çıkartma kullan dedim hediye ettim.

    Şuanda da kullanıyorum, insan kendi aracına neden zarar vermek istesin? Kaldı ki modifiyeci bile değilim. Çok da memnunum satarken ilanlarıma da araçta racechip vardır diye yazarım kimseyi kandırmam o hususta. Zararlı diye düşünen başka araç alabilir değil mi. Ayrıca daha önceki mesajlarımda yazılıma karşı olduğumu, dip gazlarda çok duman attığını, etkisini pek hissetmediğimi sadece üst devirlere yaradığını ama ben ekonomik alt devirlerde kullandığım için ve işleme göre ücreti çok fazla olduğu için sevmediğimi gereksiz bulduğumu belirttim. Yazılımı seven vardır ama bana göre değil. Bir defa chip pahalı yazılım uygun olursa yaptırayım dedim 350 tl den chip almadım 250 tl den yazılım yaptırdım ancak param boşa gitti gibi hissettim.

    Bazı arkadaşlar mesaj atmış numaramı istemişler arkadaşlar tüm detayları zaten yazdım. Chip modellerini tek tek denemediğim için sadece şu kadarını söyleyeyim chip satış tanıtımında aracınıza vereceği güç ve tork değerlerini kesinlikle veriyor. hile yok. Kullanıma kesinlikle yansıyor. Aracınızın kilometresi motor durumu önemli değil. Normal bakımlarınızı yapıyorsanız sıkıntı yok. Alışınca chipsiz kullanmak istemiyorsunuz. Ayrıca verdiği güç ve maliyet hesabında da çok mantıklı. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain58

    Bravo hocam kullanmaya devam edin, 60 bin km kullanıp birine satarsınız kız gibi araba diye nasıl olsa :)

    Kullandığınız bu arabaları satarken sattığınız kişiye ben bu arabyı 60-70 bin km yazılımlı chipli mipli kullandım diyorsanız benim için hiç bir sorun yok alan razı satan razı :)

    Chip muhabbetine bayılırım :)

    Sattığım araçların üstünde zaten chip var diye veriyorum, istemeyen olursa da 2 dakikada çıkartır alırım ikinci el olarak kullanmasam bile satarım. (Daha önce bunu yaptım)

    Diğer olaya gelince opel mühendislerini överken yine alman mühendislerin ürettikleri performans ürününü detaylarını bilmeden mühendisler değil de sanki bizim çekirdekten yetişme elektrikçilerin ürettiği bir ürünmüş gibi eleştiriyorsun ve doğru yapmıyorsun. Ürün çok uzun süre çok kademeli testlerden geçiyor. Bu ürünü çok pahalı lüks araçlarda da kullanıyorlar. Racechip firmasının ürünlerinde yaşayabileceğiniz en ciddi sıkıntınız arıza lambası yakması olabilir ki o da normal ayarlarda değil de benim gibi üst limitleri denediğinizde olur. Akü kutbunu sök tak yapınca veya chipi söküp ayar düşürüp yeniden takınca o lamba sönüyor. Arıza ışığı dediğim de motor koruma yani, herkesin bildiği. Bu ürün ile ilgili eleştiri olacaksa sadece enjektörleri zorlar mı? diye olabilir. Enjektörleri firmaların uygun gördüğünden daha üst limitlerde zorlamadığı için keza aynı şekilde mazot pompasında da limit değerleri geçmediği için endişelenecek bir durum yok. Ama siz uygun ayarlada kullanırsanız. Mesela opel için 3-3 ayarlar çok yeterli performansı veriyor. Ben corsa da 2-3 de kullanıyorum yani gücü az yükselttim ama torku daha çok artırdım. Dizelde önemli olan da tork değerleri.

    Bana dünyadan RACECHIP kullandığı için aracında arızalar oluşan ya da motoru biten turbosu şişen blokları patlayan çatlayan balatası yanan 1(Bir) kullanıcı örneği gösterir misin?

    Birisi kalkıp o ürünü alınca benim cebime para girmiyor, benim zerre kadar menfaatim yok. Sadece parası olup almak isteyen ancak ürün hakkında şüphesi olanlara bilgi aktarmaya çalışıyorum.

    Ben bir aracımı 125 bin km de sattım hep gepardo chip ile kullandım alıcılar araca baktırmadan ölçtürmeden almıyor, ben de almıyorum bilmem siz alıyor musunuz computeste kaporta boyaya falan sokmadan? Araçtaki chipi istemediler ben de çıkarttım aldım. Araç 125 bin km de motor ölçümünde 69 ps lik corsa 67.8 ps ölçüm verdi. Neden düşük diye sordum sıfır araçlarda dahi 1-2 hp eksik çıkar dedi bana KONYA MERKEZ OTO CHECKUP diye özel bir mekan. Tabi aktarmadan sonraki değil bu direkt motor verimi. Astrada 65 bin km de sattım alan kişi anlamıyordu nedir diye sordu, anlattım kendisi bir de hemşehrim olduğu için ürünü sök dedi ama sen beni dinle çıkartma kullan dedim hediye ettim.

    Şuanda da kullanıyorum, insan kendi aracına neden zarar vermek istesin? Kaldı ki modifiyeci bile değilim. Çok da memnunum satarken ilanlarıma da araçta racechip vardır diye yazarım kimseyi kandırmam o hususta. Zararlı diye düşünen başka araç alabilir değil mi. Ayrıca daha önceki mesajlarımda yazılıma karşı olduğumu, dip gazlarda çok duman attığını, etkisini pek hissetmediğimi sadece üst devirlere yaradığını ama ben ekonomik alt devirlerde kullandığım için ve işleme göre ücreti çok fazla olduğu için sevmediğimi gereksiz bulduğumu belirttim. Yazılımı seven vardır ama bana göre değil. Bir defa chip pahalı yazılım uygun olursa yaptırayım dedim 350 tl den chip almadım 250 tl den yazılım yaptırdım ancak param boşa gitti gibi hissettim.

    Bazı arkadaşlar mesaj atmış numaramı istemişler arkadaşlar tüm detayları zaten yazdım. Chip modellerini tek tek denemediğim için sadece şu kadarını söyleyeyim chip satış tanıtımında aracınıza vereceği güç ve tork değerlerini kesinlikle veriyor. hile yok. Kullanıma kesinlikle yansıyor. Aracınızın kilometresi motor durumu önemli değil. Normal bakımlarınızı yapıyorsanız sıkıntı yok. Alışınca chipsiz kullanmak istemiyorsunuz. Ayrıca verdiği güç ve maliyet hesabında da çok mantıklı. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Racechip vs. gibi box tuning işlemi sağlıksız bir uygulamadır. İnternette araştırma yaptığınızda çalışma sistemini detaylarıyla öğrenebilirsiniz. Fakat kısaca açıklamak gerekirse bu cihazlar hava akışmetreden gelen hava miktarı değerini veya motor kontrol ünitesinden gelen enjektör basınç değerlerini değiştirerek daha doğrusu yanıltarak daha fazla yakıt püskürterek güç artırma mantığıyla çalışırlar. Aşırı yakıt püskürtme neticesinde silindirlerde yani yanma odalarında aşırı ısınma meydana gelir, ki buda motor ömrü ve sağlığı için çok olumsuz bir durumdur. Sadece bir yada iki parametreyi değiştirerek işlem yaptıkları için göre chip tuning olarak adlandırmak yanlıştır.
    Chip tuning işlemi yapılırken aracınızın motor kontrol ünitesi (ECU) içinde yazılı olan haritada hava, yakıt, avans vs gibi 18 ile 21 adet parametrede değişiklik yapılarak yeniden programlama yapılır. Bu nedenle çok daha sağlıklı bir tuning işlemi yapılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 12 Nisan 2014; 18:17:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Racechip vs. gibi box tuning işlemi sağlıksız bir uygulamadır. İnternette araştırma yaptığınızda çalışma sistemini detaylarıyla öğrenebilirsiniz. Fakat kısaca açıklamak gerekirse bu cihazlar hava akışmetreden gelen hava miktarı değerini veya motor kontrol ünitesinden gelen enjektör basınç değerlerini değiştirerek daha doğrusu yanıltarak daha fazla yakıt püskürterek güç artırma mantığıyla çalışırlar. Aşırı yakıt püskürtme neticesinde silindirlerde yani yanma odalarında aşırı ısınma meydana gelir, ki buda motor ömrü ve sağlığı için çok olumsuz bir durumdur. Sadece bir yada iki parametreyi değiştirerek işlem yaptıkları için göre chip tuning olarak adlandırmak yanlıştır.
    Chip tuning işlemi yapılırken aracınızın motor kontrol ünitesi (ECU) içinde yazılı olan haritada hava, yakıt, avans vs gibi 18 ile 21 adet parametrede değişiklik yapılarak yeniden programlama yapılır. Bu nedenle çok daha sağlıklı bir tuning işlemi yapılır.

    Alıntıları Göster
    90 küsür bin TL para veriyorsanız ekli opsiyonlar ile adam gibi bir Astra J oluyor...

    Hee bu kadar para verip Astra J alırmısın derseniz valla billa almam... Alana hayırlı uğurlu olsun kaza bela vermesin güle güle kullansın..

    Ama o paraya ufak bir ekleme ile gider aşağıdaki makinelerden birini alırım... Hiç değilse 100 Bin TL bandına yakın bir araca hak ettiği parayı vermiş olurum





     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Opsiyonlarsizda gayet dolu bir arac. Eklediginiz opsiyonlar fazla zevk isi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Opsiyonlarsizda gayet dolu bir arac. Eklediginiz opsiyonlar fazla zevk isi.



    Üstad , 100 Bin TL yakın para vereceksin araca , bi zahmet biraz da zevk alacak aksesuarlar olsun di mi...
    Filo Kiralama aracı donanımında araç almaya ve buna 80-90 K arasında para vermeye gerek var mı sence...

    Hem o zevk dediğin opsiyonlar öyle buzlu badem exclusive hizmeti gibi bi şey de değil artık
    Hani sadece Sunroof için zevk dersin ona eyvallah... Onun dışındaki tüm opsiyonlar sürüş dinamiklerini ve konforu arttırmaya yönelik...


    CD 600 - Radyo/CD/MP3 Çalar
    Sunroof
    18 " Hafif Alaşım Jantlar Çok Kollu
    Alçaltılmış Spor Şasi
    Elektrikli katlanır yan aynalar
    Gelişmiş Park Asistanı
    Kör Nokta Uyarı Sistemi

    Şu seçimlerin içinde misal entegre navigasyon yok... Bunu almak istersen 2,500 TL daha ver diyor sana....

    Alana kullanana hayırlı olsun ama ben alacak olsam 100 Bin TL ye dayanan fiyatı ile benim tercihim olmaz... Daha üst segment az kullanılmış 2.el araçlara bakarım...

    Zaten işin suyu çıktı 0 Km araç fiyatlarında.... İş arkadaşıma B sınıfı Dizel bi araç bakalım dedik geçen hafta sonu bayileri gezdik durum facia...
    Clio 4 Icon Rlink vs opsiyonu ile gelmiş 56 K fiyatlarına, muadil rakipleri Polo Comf. 55 K bandında...
    Kafayı uzak doğuya çevirelim dedik Kia Rio Fancy 53 K istiyor... Abisi Ceed' e bakmaya gelmiyor Concept Plus 70 K etiket var üzerinde...

    Kısaca bu fiyatları görünce şahsen içimden 0 km araç almak gelmiyor... Bir üst sınıf ikinci el temiz kullanılmış araçlar çok daha cazip geliyor bana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Opsiyonlarsizda gayet dolu bir arac. Eklediginiz opsiyonlar fazla zevk isi.



    Üstad , 100 Bin TL yakın para vereceksin araca , bi zahmet biraz da zevk alacak aksesuarlar olsun di mi...
    Filo Kiralama aracı donanımında araç almaya ve buna 80-90 K arasında para vermeye gerek var mı sence...

    Hem o zevk dediğin opsiyonlar öyle buzlu badem exclusive hizmeti gibi bi şey de değil artık
    Hani sadece Sunroof için zevk dersin ona eyvallah... Onun dışındaki tüm opsiyonlar sürüş dinamiklerini ve konforu arttırmaya yönelik...


    CD 600 - Radyo/CD/MP3 Çalar
    Sunroof
    18 " Hafif Alaşım Jantlar Çok Kollu
    Alçaltılmış Spor Şasi
    Elektrikli katlanır yan aynalar
    Gelişmiş Park Asistanı
    Kör Nokta Uyarı Sistemi

    Şu seçimlerin içinde misal entegre navigasyon yok... Bunu almak istersen 2,500 TL daha ver diyor sana....

    Alana kullanana hayırlı olsun ama ben alacak olsam 100 Bin TL ye dayanan fiyatı ile benim tercihim olmaz... Daha üst segment az kullanılmış 2.el araçlara bakarım...

    Zaten işin suyu çıktı 0 Km araç fiyatlarında.... İş arkadaşıma B sınıfı Dizel bi araç bakalım dedik geçen hafta sonu bayileri gezdik durum facia...
    Clio 4 Icon Rlink vs opsiyonu ile gelmiş 56 K fiyatlarına, muadil rakipleri Polo Comf. 55 K bandında...
    Kafayı uzak doğuya çevirelim dedik Kia Rio Fancy 53 K istiyor... Abisi Ceed' e bakmaya gelmiyor Concept Plus 70 K etiket var üzerinde...

    Kısaca bu fiyatları görünce şahsen içimden 0 km araç almak gelmiyor... Bir üst sınıf ikinci el temiz kullanılmış araçlar çok daha cazip geliyor bana...

    Alıntıları Göster
    Araçlar gerçekten çok pahalı ama arkadaşlar "şu fiyata şunu-şunu alacağıma 2. el 320 vs" mantığı sadece daha iyi düşünebilen insanların varabileceği bir farkındalık değil; araç maddi yatırım - ihtiyaçtan da öte bir zevk işidir ve kimi insan daha kötü olsun ama sıfır km olsun üzerinde sıfır kokusu olsun ister.


    Demişler ya "otomobiller yetişkin çocukların oyuncaklarıdır" diye, tercih meselesi bu; ister mantıkla seç ister duygularınla oyuncağını!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 13 Nisan 2014; 0:31:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    fabrika verileri ortada ,136 beygirle 10,5 saniyede ancak 0-100 yapabiliyor,neyini övüyorsunuzkasa 150-200 kilo hafif olsaydı belki bişeyler olabilirdi ama bu haliyle 130 hp megane dcı den rahatlıkla tokat yer.aralarında aşağı yukarı 1 saniye fark varki bu 1 saniyede 100 le giden bir araç 100 metrede 3 araç boyu fark atar anlamına geliyor..alman arabası alıp fransızdan tokat yemek hiç işime gelmez,,ben şahsen tercih etmem

    Astra fabrika verisi 10,5 sn değil. 10,3 sn.. ve megane 1,6 dizel hızlanma 9,9 sn idi, yani 0,4 sn fark var, ayrıca artık renault megane ve fluense de 1,6 dizel satışı yok bildiğim kadarıyla.. Çünkü çok tutmadı..




  • Arkadaşlar hangi yüzyıldayız.Aracın hızlanması tamamen ağırlıkla ve şanzuman ile alakalı bir durum.Mutlaka aktarma da farklar vardır ama bu öyle 1 sn 2sn farklar yaratacak bir durum değil.opel bu araçtan 100-150 kg atıp 0-100 9sn yapmayı bilmiyor mu ? Allah kaza bela vermesin benim gözümde güvenli kaya gibi bir araba. Ayrıca ağır olması benim gözümde arabayı daha alınası kılıyor.Ayrıca ağırlık faktörü durağan aracı belli hızlara ulaştırana kadar etkilidir. Örneğin 100 km hızdan sonra bu etki minimuma inecektir.100 km hızdan sonra bu arabanın peşine gelebilecek başka 1.6 dizel yok. Buna 1.6 dci de dahil. Ayrıca eklemek istiyorum ben 1.3 cdti astra kullanıcısıyım.2 kişi ile defalarca deneme yaptım düz olduğuna inandığım sahil yollarında. 13 sn de 100 km hıza ulaşıyorum.Astra j dizel konu başlığında videosunu da görebilirler. Bekleyelim görelim bence 0-100 1.6 dizel astralar da 10 sn altında 0-100 ulaşacaktır. Buna her ne kadar vw ciler inanmak istemesede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Arkadaşlar hangi yüzyıldayız.Aracın hızlanması tamamen ağırlıkla ve şanzuman ile alakalı bir durum.Mutlaka aktarma da farklar vardır ama bu öyle 1 sn 2sn farklar yaratacak bir durum değil.opel bu araçtan 100-150 kg atıp 0-100 9sn yapmayı bilmiyor mu ? Allah kaza bela vermesin benim gözümde güvenli kaya gibi bir araba. Ayrıca ağır olması benim gözümde arabayı daha alınası kılıyor.Ayrıca ağırlık faktörü durağan aracı belli hızlara ulaştırana kadar etkilidir. Örneğin 100 km hızdan sonra bu etki minimuma inecektir.100 km hızdan sonra bu arabanın peşine gelebilecek başka 1.6 dizel yok. Buna 1.6 dci de dahil. Ayrıca eklemek istiyorum ben 1.3 cdti astra kullanıcısıyım.2 kişi ile defalarca deneme yaptım düz olduğuna inandığım sahil yollarında. 13 sn de 100 km hıza ulaşıyorum.Astra j dizel konu başlığında videosunu da görebilirler. Bekleyelim görelim bence 0-100 1.6 dizel astralar da 10 sn altında 0-100 ulaşacaktır. Buna her ne kadar vw ciler inanmak istemesede.

    Hocam boşuna yazmayın:)

    Arkadaşlara kalsa Fiat Linea Astradan iyi araba.

    Tek dertleri ışıklarda araba geçmek kendileri de itiraf ediyor :)




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.