Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.714
Cevap
56
Favori
439.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Iki farkli guce farkli motor uretmezler, uretmediler. Hicbir firma bunu yapmaz. Ayni motorun farkli versiyonlari sadece.

    Ne kadar da emin sekilde uretmediler diyor.

    Opel degil mi iki ayni guce iki farkli motor kullanacak kadar psikopat olan.

    Corsa/Combo 1.7 Dti ve 1.3 Cdti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizz1987

    136 hp 10'5 sn 100 kmh vw 1.2 tsi 1.6 fsi bile 10 11 sn

    Sütçü beygiri bu olsa gerek...


    Sonra derlerki Golfculer Tsi cilar fsi cilar başladı. başlarlar tabii
  • Evomania kullanıcısına yanıt
    Aynı hacimi kasdettim. Sandığın kadar cahil değilim. Yanlış kişiyle uğraşıyorsun. Söylediğin örnek gibi onlarca var zaten. Aynı hacimde iki farklı güçte farklı motor bloğu üretmezler. Üretseler bile yeni olan kalır, diğerinin üretimi biter. Kapiş?

    Ekleme : Bu arada muharremin test konusuna baktın mı? Senin bayılıyor dediğin araba hakkında neler söylemiş bi baksaydın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 9 Nisan 2014; 12:24:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Aynı hacimi kasdettim. Sandığın kadar cahil değilim. Yanlış kişiyle uğraşıyorsun. Söylediğin örnek gibi onlarca var zaten. Aynı hacimde iki farklı güçte farklı motor bloğu üretmezler. Üretseler bile yeni olan kalır, diğerinin üretimi biter. Kapiş?

    Opel en son ne zaman kendisi dizel motor üretti ki ? Olmuş mudur 20 yıl ?

    Fiat 1.3 verir takar. Utanmaz eşek yüküyle para ister. Ondan sonra ben Doblo,Fiorino ve C3'le geçerim.

    Isuzu 1.7 verir takar. Adamakıllı mazot pompası takmaz. 3 tane müşür sırayla ve sürekli arıza çıkartır. Pompa beyni bozulur. O da yetmez araç beynini bozar.

    Göreceğiz bakalım kendi yaptığı 1.6 motoru.


    Önce "kastettim" yazmayı öğren, ondan sonra bana İtalyanca "Anlıyor musun?" diye sorarsın.

    Anlıyor musun ?


    Düzenleme:



    Ben kendi hatama üzlüyorum. Açacaktım telefonu video çekecektim. Bu arabada bu sıkıntı var diye. Geçsin 1-2 ay, yol yapsın test arabası gider bir daha denerim. Eğer 4200'de yine yığılmazsa öne o zaman derim araçla alakalı ya da başka bir şeyle alakalı bir sorunmuş. Motor karakteristik özelliği değilmiş diye.


    Yanımda arkadaş vardı forumdan. Kafamdan uyduruyor değilim yani.


    Bir de bu var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_90191288/tm.htm


    Yazık valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evomania -- 9 Nisan 2014; 12:38:06 >




  • Evomania kullanıcısına yanıt
    Yazık doğru. Verecek adam akıllı cevabın olmayıp çaresizce farklı kulvarlara yönelmeni gördükçe yazık diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Yazık doğru. Verecek adam akıllı cevabın olmayıp çaresizce farklı kulvarlara yönelmeni gördükçe yazık diyorum.

    Sen geldin Opel fanboyluğu yapıyorsun. Ben de sana Opel gerçeklerini söylüyorum.


    Sağdan soldan site takip edip, çaba gösterip, düzenleyerek buraya aktarmak da bir yere kadar.

    Çaba sarfediyorsun, anlıyorum ve takdir ediyorum ama çaban bilgi seviyeni yükseltmiyor.

    Kaç farklı araba kullandın ? Kaç farklı araçla tecrübe ettin aynı parkuru ?

    Opel'in aktarma sıkıntısını sağır sultan duydu artık.


    Açık ve net. Bu araba bu gücü gösteremiyor. 1.3'ün olmaması gerekenden daha da kötü olan performansına nazaran muhteşem,harika vb yorumlar yapılıyor.




  • Evomania kullanıcısına yanıt
    Ben opel fanboyluğu yapmıyorum ama sen opeli kötülemek için bir taraflarını yırtıyorsun bu çok açık biçimde görülüyor

    Yeni 1.6 dizeli kullanan herkes iyi diyorsa, sadece sen kötü diyorsan sorunu kendinde aramalısın bence.

    Peugeot 106 dan Mercedes S serisine kadar bir çok araç kullandım. Yeter mi?

    Opelin aktarma sorunlarını git başka yerde konuş. Konu başlığını oku bakayım ne yazıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Ben opel fanboyluğu yapmıyorum ama sen opeli kötülemek için bir taraflarını yırtıyorsun bu çok açık biçimde görülüyor

    Yeni 1.6 dizeli kullanan herkes iyi diyorsa, sadece sen kötü diyorsan sorunu kendinde aramalısın bence.

    Peugeot 106 dan Mercedes S serisine kadar bir çok araç kullandım. Yeter mi?

    Opelin aktarma sorunlarını git başka yerde konuş. Konu başlığını oku bakayım ne yazıyor?

    Çok yakın olduğum 2 arkadaşımda Opel Astra J var.

    Birisi 1.3 birisi 1.4 Turbo.

    Bu adamlar biliyorlar kendi arabalarını. Sence sürekli bindiğim araçları üstün körü kötüleyecek birisi olmam mümkün mü ?

    Bunlardan biri surisan. Ki açık açık yazdı. Test sürüşünde de yanımdaydı.


    Lafla peynir gemisi yürütecek olduktan sonra.

    Ben Enzo bile sürdüm derim.

    Neyse ne.

    Uzatmıyorum.



    Sadece yazılım farkı mı diyen soran arkadaşa ithafen.

    Yazılımın yanında, enjektörler, egzoz sistemi vb bir kaç mekanik aksamda farklılık olması muhtemel. BMW 1.16 ile 1.18 arasındaki farkın sadece egzoz sistemi ve yazılım olduğu biliniyor.

    Ama Renault motoru kullanan araçlarda farklı güçlerdeki iki aracın yazılımlarından güçlü olanınki güçsüz olana aktarılamıyor. Aynı enjektörler kullanıldığı halde araç hata veriyor.

    İlla ki orijinal yazılım üzerinden yeniden programlama yapmak gerekiyor.




  • grknrize kullanıcısına yanıt
    aynen 1.6 136 lık dizeli vw çıkarsaydı en fazla 9 sn olurdu
  • Herkese iyi forumlar beyler. Bende bugun haramidere erdemir de astra sedan 136 beygir cosmo donanim test ettim. Motor kesinlikle bana gore olmus. Yokus ciktim araba da 4 kisiydik erken 2. Vitese attim bilerek ve ona ragmen hic zorlanmadan cikti. Ciddi anlamda gaza dokundunuz mu cok rahat akip giden bi arac. Gazi koklediginiz zaman 136 beygir ve torkun verdigi gucu hissedebiliyorsunuz. Kalkarken gazi biraz kokleyip kalktim patinaja kalmiyor sarsinti falan hic olmadi. Arac 2. Viteste 60 km hizlari rahat goruyor. Test aracim 500 km bile olmamisti. Ben gazi kokleyerek ve iki kademe klima acik halde tuketim 8,1 litre idi. Test surusunde izlenen yolda 2 yokuslu yolun olmasi ve daha aracin yeni ve test arabasi olmasi ve klima gibi etkenler vs.. bence 8 lt normal. Vites gecisleri ve debriyaj cok guzel hic yormuyor. Start-stop ve yokus kalkis deneyemedim malesef. Gelelim fiyata. Kendi alacagim modelin fiyati soyluyorum. Astra 1.6 cdti 136 hb sport modelini anahtar teslim 69200 tl ye biraktilar. Kendim icin opsiyon fiyatlari da aldim. Ama daha karar vermedim. Deri koltuk 2000 tl, navigasyon paketi 1800 tl geri gorus kamerasi icinde, camlar icin film 500 ve xenon far 750 tl. Diger opsiyonlari dusunmedigim icin fiyatlarini almadim. Benim test surusum ve izlenimlerim bunlar arkadaslar. Sizlere yardimci olabildiysem ne mutlu bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • grknrize kullanıcısına yanıt
    vwler daha seri hafif oldukları için opel ağır platformdan kurtulamadı bi :) ama opelde daha akıcı bi hızlanma var yüksek hızlarda vw biraz daha ağır kalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Herkese iyi forumlar beyler. Bende bugun haramidere erdemir de astra sedan 136 beygir cosmo donanim test ettim. Motor kesinlikle bana gore olmus. Yokus ciktim araba da 4 kisiydik erken 2. Vitese attim bilerek ve ona ragmen hic zorlanmadan cikti. Ciddi anlamda gaza dokundunuz mu cok rahat akip giden bi arac. Gazi koklediginiz zaman 136 beygir ve torkun verdigi gucu hissedebiliyorsunuz. Kalkarken gazi biraz kokleyip kalktim patinaja kalmiyor sarsinti falan hic olmadi. Arac 2. Viteste 60 km hizlari rahat goruyor. Test aracim 500 km bile olmamisti. Ben gazi kokleyerek ve iki kademe klima acik halde tuketim 8,1 litre idi. Test surusunde izlenen yolda 2 yokuslu yolun olmasi ve daha aracin yeni ve test arabasi olmasi ve klima gibi etkenler vs.. bence 8 lt normal. Vites gecisleri ve debriyaj cok guzel hic yormuyor. Start-stop ve yokus kalkis deneyemedim malesef. Gelelim fiyata. Kendi alacagim modelin fiyati soyluyorum. Astra 1.6 cdti 136 hb sport modelini anahtar teslim 69200 tl ye biraktilar. Kendim icin opsiyon fiyatlari da aldim. Ama daha karar vermedim. Deri koltuk 2000 tl, navigasyon paketi 1800 tl geri gorus kamerasi icinde, camlar icin film 500 ve xenon far 750 tl. Diger opsiyonlari dusunmedigim icin fiyatlarini almadim. Benim test surusum ve izlenimlerim bunlar arkadaslar. Sizlere yardimci olabildiysem ne mutlu bana.

    Xenon derken afl mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ekrem742 kullanıcısına yanıt
    Yok hayır. Sport donanima afl ozel siparise giriyormus. Normal xenon fari servis takiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia 1.6 180 hp çıktığında da bazı bilirkişiler yorumda bulunmuştu.Bu araba yürümüyor,fazla yakıyor felan fistan.Sonra kullanıcı deneyimleri,videoları **** formunda paylaşıldı.Ne kadar tersi bir durum olduğu görüldü.
    Kuru sıkı sıkmak,teknik bilgi olmadan,kullanmadan,kullansa bile yanlış kullanarak araç yorumlamak,takım tutar gibi marka fanatikliği yapmak hem rahatsızlıktır hem de insanların hayatta "bak ben de bir konu hakkında birşeyler söyleyebiliyorum" egosunu tatminden başka bişey değildir.
    Bloklayıp geçiyorum bence siz de öyle yapın.
  • fabrika verileri ortada ,136 beygirle 10,5 saniyede ancak 0-100 yapabiliyor,neyini övüyorsunuzkasa 150-200 kilo hafif olsaydı belki bişeyler olabilirdi ama bu haliyle 130 hp megane dcı den rahatlıkla tokat yer.aralarında aşağı yukarı 1 saniye fark varki bu 1 saniyede 100 le giden bir araç 100 metrede 3 araç boyu fark atar anlamına geliyor..alman arabası alıp fransızdan tokat yemek hiç işime gelmez,,ben şahsen tercih etmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 10 Nisan 2014; 19:11:27 >
  • Arkadaşlar karartılmış arka camlar neden sadece enjoy active modelinde sunuluyor bir bilgisi olan var mı?Cosmo ve sport donanımda bile yok bana ilginç geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apocalypto33 -- 10 Nisan 2014; 19:19:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sport donanımdaki direksiyon ve koltuk konforu da cosmo da yok dostum. Opelin bu özelliğini hiç beğenmedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tameer10

    Sport donanımdaki direksiyon ve koltuk konforu da cosmo da yok dostum. Opelin bu özelliğini hiç beğenmedim.

    Haklısınız donanım paketlerinde bazı ilginçlikler mevcut.Karartılmış arka camlar sport donanım 2013 te var.2014 modellerde yok.Neden kaldırmışlar merak ediyorum bence gerekli bir özellik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katlanabilir ayna sadece cosmo da mesela ilaveten cosmo donanim olan afl ozel siparise giriyor sportta ve suresi en az 3 ay opel bu sikayetleri dikkate almali..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krom7 K kullanıcısına yanıt
    Chip ile güç artırımını ve yakıt ekonomisi GERÇEĞİNİ denemeden yapılmış bir yorum mudur yoksa denediniz de mi yaptınız yorumu? Cevabınızı bilemiyorum ama denemediğinizi düşünerek size 4 farklı araç ile elde ettiğim değişimleri sıralıyorum. Kullanılan chip markası önemsiz değildir kesinlikle çok önemlidir.

    1. aracım 2007 model seat cordoba 1.4 tdi stylance stock verileri 80 hp 190 nm ortalama yakıt verisi 4.5 litre /Orjinal audi amblemli ebay dan aldığım tdi power box ile değişen veriler 110 hp 260 nm ortalama yakıt 3.7 litre
    2.aracım corsa c 2006 model 1.3 cdti manuel 69 hp 170 nm 5 litre civarı ortalama yakıtı standart verileri/ Gepardo power box ile elde ettiğim veriler 82 hp 210 nm ve ortalama 4.5 litre yakıt
    3.aracım ve en başarılı değişimi yaşadığım araç astra h 2008 model sendan kasa 1.3 cdti 90 hp 200 nm ortalama yakıtı 5.4 litre standart olarak/ kullandığım RACECHIP power box ile değişimler 116 hp 260 nm 4.4 litre ortalama yakıt (3-3 ayarlarda), maksimum performansta ise (4-5) max ayarları kullanarak (ilginçtir bu motor bu yüksek ayarları 0-4000 devir bandında kaldırabiliyor, daha üst devirde zorlarsanız motor arıza yakıyor akü sök-tak yapınca düzeliyor ) 120 hp üstü beygir ve 280 nm tork veriyor yaklaşık 4.8 litre ortalama yakıyor, inanılmaz bir gaz tepkisi ile ve düz yolda 210 km/h hızlara ulaşabiliyor.
    4.aracım 2004 model 1.3 cdti easytronic c kasa corsa (halen kullanmaktayım) standart 69 hp 170 nm tork var 5.0 litre karma yakıt/ Yine Racechip kullanmaktayım aracın şuanki verileri (2-3 eco ayarlarda) 80 hp civarı güç ve 210 nm cvarı tork verirken sadece 4.7 litre ş.içi yakıtım var tahmini ortalama yakıtım 4.2 litre seviyelerinde. Neden derseniz 950 km de çoğunluğu ş.içi olmak üzere 44 litre mazot tüketiyorum. uzun yol fırsatım olmadı. Bu yakıt tüketimi değerlerinde hız sabitleyicinin de katkısını inkar edemem. Yol bilgisayarı da olsa idi mutalaka ekonomiyi artıracak şekilde kullanabilirdim.

    konuya yorumum da olması için söylüyorum 1.6 cdti 136 hp 320 nm lik bir araç için Racechip kullanıldığında tahminen 150 hp civarı güç ve 370 nm civarı tork değerleri elde edilir ve yine ortalama 0.5-1 litre aralığında tasarruf sağlanabilir. Fabrika verileri üstünden değil kullanım verileri üstünden konuşuyorum. Çünkü konya gibi bir düz şehirdeki verilerle istanbul gibi sürekli dur kalk trafiği olan şehirlerde aynı araçta aynı değerleri veya fabrika değerlerini yakalamak mümkün değil. ben konyada corsa c otomatik ile 4.7 litre ş.içi yakalıyorum ancak aynı araçtan babam sivasta kullanıyor onun araç 5 litrenin üstünde yakıyor 5.3 gibi. İstanbulda 5.5-6 litre çok başarılı kabul edilmelidir diye düşünüyorum. Bir de sıkıntı şu ki yeni astrada da astra h da olduğu gibi ağır kasa mevzusu devam ediyor. + kişi ile yolculukta aracı ağırlığı neredeyse 2 tonu geçiyor. Dolayısı ile yeni bir platformda bu şase teknolojisinin hatta genel üretim teknolojisinin yenileneceği ve kasaların hafifletileceği söyleniyor. Yeni kasanın avrupada 2015 yılı bitmeden piyasaya çıkacağı(söylentilere göre) düşünülürse ülkemize 2016 içerisinde gelir. Ayrıca GM küçük hacimli turbo boost motorlarda da rakiplerinden çok daha iddialı olacağını beyan etmiş. Opel maalesef 1.3 dizel motorları haricinde güçlü rakiplerine tüm motor ve şanzuman kıyaslarında yeniliyor. Özellikle hızlanma ve ekonomi açısından. Örneğin 1.4 140 hp turbo motorları 1.4 122 hp tsi motorlardan çok yakıyor ve hızlanma da çok az farkla da olsa geride üstüne üstlük şanzumanda da daha başarılı değil. İyi forumlar.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.