Şimdi Ara

Opel Astra 1.6 CDTI 160 ps 350 nm (0-100 8.6 saniye 220 km/h) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
252
Cevap
3
Favori
14.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiyeye gelmeyeceği için heyecan yapmak yersiz.
  • İyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Golften ucuz olursa alınabilir

    Golften ucuz olmasi icin bir sebep goremiyorum. Bu yeni astranin her yonuyle golften eksigi yok hatta açik ara fazlasi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 21 Haziran 2015; 0:14:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sütün proteini iyi gelecek kemiklere

    yavrum sütçü bastır
  • Bir çok insanın aklını çelebilecek motor ve değerler.Opel bu sefer çok sağlam geliyor.
  • opel sonunda birşeyler yapabildi o hantal aktarmasınıda toparlarsa varya vag grubu oturup ağlasın sağlam darbe vurur. değerler çok çok iyi yakıt konusunda şehir içi 7 lt lere razıyım
  • Guzel gelismeler. Gecmiste boyle bir motorun gelecegini belirtmistim, bu motor Insignia da cok ekmek yiyecektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0-100 cü garibanlar gelmis gene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vaay tuttum bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyati ne olur bu 136 ligin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de Golf'ün tahtını sallayacak tek model var, o da Astra. J kasa ile Golf 7'nin ensesine yapışan Astra, Golf 8 gelene kadar K kasa ile birlikte arayı iyice kapatacak; hatta belki de öne geçecek. Golf 8 gelince nolur bilinmez.

    Ama bu Astra K beni çok keyiflendirdi, "Aktarması yok yea, sütçü yeaa, 0-100'e bak yeaa" güruhu geriden izliyor artık Astra'yı

    Azalarak bitmeleri dileği ile.
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Golf 7 cikana kadar astra golften fazla satiyordu zaten K kasa ile astra yine one gececek bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Golf 7 cikana kadar astra golften fazla satiyordu zaten K kasa ile astra yine one gececek bence.

    Astra iyice oturdu artık imaj olarak, uzak bir ihtimal ama Insignia da yeni kasası ile Passat'ı sıkıştırır umarım. Gerçi D segmentinde ana kriter "ikinci el", o yüzden kısa vadede zor görünüyor.
  • 160 beygir araba 350 nm ama 0-100 8.5 saniye iyimi yani simdi bu

    Araba yine agir 1350 kg passat kadar ya agirligi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stage 1 yazılım down pipe komple duz boru ile tadından yenmez ula bu makine :)))) temizinden 195 hp 400 tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    160 beygir araba 350 nm ama 0-100 8.5 saniye iyimi yani simdi bu

    Araba yine agir 1350 kg passat kadar ya agirligi var

    0-100 8.5 saniye değil, 0-96 8.0 saniye. Kesin bir 0-100 verisi yok.

    150'lik DSG Golf'ün 0-100'ü 8.2 saniye. Ki aynı güç bandındaki benzinli motorlar dizel motorlara göre 0-100'de daha hızlı yürüyor.

    Ek olarak DSG manuel şanzımana göre daha hızlı.

    Bu bağlamda aktarma konusunda Golf ile kafa kafaya gelinmiş denilebilir.
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Yeni benzinli motorlarda yeni şanzıman kullanılmaya başlandı ve 150 beygir turbo motorun 0-100 ü 8.3 saniye Eski 140 beygir turbonun 9.9 saniyeydi. Bu dizellere de uygun yüksek torka dayanıklı bir manuel şanzıman geliştirirlerse rahatlıkla 8 saniye altına inecektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bu konuda kaynak verebiliyor musunu. En son 2004-2005 yıllarında sstra gokften fazla satmış olabilir. Şu an golf avrupanın en çok satan arabası ve 2 3 4. Sıralardaki b segmentinin toplamı kadar satıyor nerdeyse. Golfü hedef alan arabaların durumu ortada. Mazda 3 olsun 308 olsun sadece ülkemizde değil avrupada da düşük rakamlara sahip. Hedef golften iyi olmak olmalı fazla satmak şu bağlamda zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aktarma işi hikaye, dişli öbür dişliyi döndürüyor, en son tekerlekte son bbuluyor işte bu kadar basit. Güç nerede kaybolacak? Arkadan itişteki gibi şaft diferansiyel vs de yok. Aktarmayi uyduran bu forumda ama kim

    Olay bariz ağırlık kaynaklı idi o da düşüyor ve sorun çözülüyor. Ama şahsen bundan daha fazla hafiflemesini istemem kalite güvenlik vs taviz vermesinler. J kasa taş gibi araba bu da taş gibi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Turkiye icin dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.