Şimdi Ara

OpeL Astra 1.3 CDTI Xenon Çözümü...!!! Opel Odak *750 ytl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
30.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 37
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 28 gün 13 saat 31 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 378
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 37
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • infinite (7 mesaj) gorele2000 (5 mesaj) alysentr (5 mesaj) kapadokyalı (3 mesaj) Whisper911 (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> OpeL Astra 1.3 CDTI Xenon Çözümü...!!! Opel Odak *750 ytl
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2055 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000



    Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı



    Hayır onda yok. çünkü arkadaş taktırdığını söylemedi ve yaptığı masraftan da anlaşılıyoki far yıkama ve otomatik yüks yaptırmamış zaten baya bi masraf onları yaptırmak. yani orjinal olarak xenona sahip olmayan ve sonradan takılan xenonlarda bu iki özellik olmaz ayrıca yaptırman lazım o da çok zor. bi kere aracının orjinal xenon opsiyonu olacak sonra orjinal xenon farları alacaksın ve orjinal far yıkama ve otomtk far yükseklik ayarlama mekanizmalarını alman lazım. opel astrada olduğu gibi kit takıldıysa zaten onlara sonradan yapılamaz far yıkama ve otamtık far yüks ayarı. bu ekipmanlar sadece orjinal xenon farlara takılabilir. buarada opel astranin ışığı da biraz dağınık duruyo ama rahatsız edici değil resimlerden anladığım kadarıyla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı





    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000



    Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı



    Hayır onda yok. çünkü arkadaş taktırdığını söylemedi ve yaptığı masraftan da anlaşılıyoki far yıkama ve otomatik yüks yaptırmamış zaten baya bi masraf onları yaptırmak. yani orjinal olarak xenona sahip olmayan ve sonradan takılan xenonlarda bu iki özellik olmaz ayrıca yaptırman lazım o da çok zor. bi kere aracının orjinal xenon opsiyonu olacak sonra orjinal xenon farları alacaksın ve orjinal far yıkama ve otomtk far yükseklik ayarlama mekanizmalarını alman lazım. opel astrada olduğu gibi kit takıldıysa zaten onlara sonradan yapılamaz far yıkama ve otamatik far yükseklik ayarı. bu ekipmanlar sadece orjinal xenon farlara takılabilir. buarada opel astranin ışığı da biraz dağınık duruyo ama rahatsız edici değil resimlerden anladığım kadarıyla.





    Ayrıca astraların orjinal xenonları bixenon, yani uzun farları açtığında xenonlar yukarı kalkıp ışık veriyor + olarak H7 ampullerde yanıyor, felaket güçlü bir ışık veriyor. Sonradan takılan dandik kitlerin bu performansın yanına yaklaşmaları bile imkanı yok. En iyisi arabayı alırken dar görüşlülük etmeyip orjinali almak ama sonradan pişman olanlar için gene de orjinal farları almaya çalışmakta fayda var en azından far kısmı alınabilir. Biraz daha pahallı olacaktır (biraz mı??) ama değeceğini düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    14848 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı





    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000



    Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı



    Hayır onda yok. çünkü arkadaş taktırdığını söylemedi ve yaptığı masraftan da anlaşılıyoki far yıkama ve otomatik yüks yaptırmamış zaten baya bi masraf onları yaptırmak. yani orjinal olarak xenona sahip olmayan ve sonradan takılan xenonlarda bu iki özellik olmaz ayrıca yaptırman lazım o da çok zor. bi kere aracının orjinal xenon opsiyonu olacak sonra orjinal xenon farları alacaksın ve orjinal far yıkama ve otomtk far yükseklik ayarlama mekanizmalarını alman lazım. opel astrada olduğu gibi kit takıldıysa zaten onlara sonradan yapılamaz far yıkama ve otamatik far yükseklik ayarı. bu ekipmanlar sadece orjinal xenon farlara takılabilir. buarada opel astranin ışığı da biraz dağınık duruyo ama rahatsız edici değil resimlerden anladığım kadarıyla.





    Ayrıca astraların orjinal xenonları bixenon, yani uzun farları açtığında xenonlar yukarı kalkıp ışık veriyor + olarak H7 ampullerde yanıyor, felaket güçlü bir ışık veriyor. Sonradan takılan dandik kitlerin bu performansın yanına yaklaşmaları bile imkanı yok. En iyisi arabayı alırken dar görüşlülük etmeyip orjinali almak ama sonradan pişman olanlar için gene de orjinal farları almaya çalışmakta fayda var en azından far kısmı alınabilir. Biraz daha pahallı olacaktır (biraz mı??) ama değeceğini düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    yahu sanayideki çıkmacılar ne güne duruyor........adamlarda bütün parçalar war.....



    bmw e 46 kasanın bi-xenon projektörlerinin çiftini 60 milyona aldık......gayet te güzel hiç bi şeyi yok....olsa nolur 30 milyon tanesi ....depo 150 200 e doluo bea=)
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6893 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    yahu sanayideki çıkmacılar ne güne duruyor........adamlarda bütün parçalar war.....



    bmw e 46 kasanın bi-xenon projektörlerinin çiftini 60 milyona aldık......gayet te güzel hiç bi şeyi yok....olsa nolur 30 milyon tanesi ....depo 150 200 e doluo bea=)

    Alıntıları Göster
    Dogus otoda a3 e xenon takmak icin 6.500 ytl istiyor mantıklı düşünürsek o 6500 ytl ye 2.el 1 araba daha alabiliriz.Ama servistekiler bu kadar mantıklı dusunmuyor maalesef.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2903 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: safako

    bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı

















    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: safako

    bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı





    Silverline araban 2006 mı? Bendeki 2004 Essentia için uzunlar da kısalar da H7 ampul kullanıyor. Ama mercek yok malesef.



    30.000 bakımda servise durumu sordum (Bursa, Neskar), daha önce böyle bir uygulama yapmamışlar. Ama yedek parça listelerinde 600-650 gibi fiyat verdiler. İki saat kadar süreceğini tahmin ettikleri işçiliğini de ekleyince 750'ye halledebileceklerini söylediler. "Biz de böyle bir 'ilk deneyim' yaşamak isteriz" dedi servisteki görevli bayan



    Şimdiye kadar taktırıp da memnun olmayan kimse görmedim, ama okuduğum bir iki kişi var. Bir de bu memnuniyeti arkasına geçtiğiniz veya karşıdan gelen kişilere sormak lazım. 4300°K'da çok isabetli bir karar. Tabi sizin için de fonksiyon görünüşten önemliyse



    Safako! Senden biraz daha detay almak isterim: Nerede takıldı, kaç saat sürdü, site varsa bir link, ekstra aksesuar istediler mi, zamanla ışık performansı düşüyor mu vs. Bir de, Xenon ışıkların siste ve yağmurda Halojen kadar verimli olmadıkları, dolayısıyla çok mavi tonların seçilmsinin tavsiye edilmediğini biliyorum. Ben ise halojenlerimin yağmurdaki asfalt yansımasında ve yoğun siste yetmediğini gördüm ve bir metre de olsa ötesini görebilmek için bunu istiyorum. Sendeki durum nedir?



    Arabama şimdilik düşündüğüm tek modifikasyon ışık konusunda olacak gibi: 1-Xenon kit, 2-Sis farı. Bunlar da fonksiyona yönelik.



    .oO°Oo.
    |
    |
    _____________________________
    TOSHIBA Satellite L50-C-17K - Core i7-5500U @2.40/3.00GHz - Intel HD Graphics 5500 - NVIDIA GeForce 930M 2GB DDR3 - Samsung 2Rx8 PC3L 8192MB DDR3L 1.600MHz RAM - Sandisk V-NAND SSD 860 EVO 500GB SATA 3.0 - Toshiba MQ01ABD100 1TB HDD - 15.6” Toshiba TruBrite® Full HD LED IPS - Asus SDRW-08D2S-U External - Logitech G500 - Inca6800i - CanonMX340 - AirTies Air 5760 - TP-Link TL-WA850RE
    Honda Civic Elegance 2012 Otm Füme - BRC 24MY11 - Navitech NX-220r - OnePlus 5 64GB Slate Gray - Spigen OnePlus 5 Rugged Armor (K04CS21513) - Meizu EP52L Stereo Bluetooth Kulaklık Füme - Panasonic P55ST50E NeoPlasma - LG BH6730T Home Theater - Next Minix HD Cool Sat. - Casio Edifice EFX-530 - Dark SmarTime - Canon A510 - Kodak Z915 - Bursaspor - Galatasaray - Kdz.Ereğli




  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    quote:

    Orjinalden alıntı: safako



    bende aracıma uzak doğu zenon taktırdım uzunca zamandırda kullanıyorum gayette memnunum benim araçta mercek optik far var ve dağılım normal fara takılmış zenondan çok toplu düzgün oluyor aynı zenon kitini 2004 focusta kullanmıştım onda mercek olmadığı için çok dağılıyor karşıdan gelen yada önünüzdeki aracı oldukça rahatsız ediyordu her araca zenon kit uygulaması yapılabilinir bence serviste yaptırmanız şart değil çok kaliteli elektrikçiler bu işi temiz titiz yapan yerler var ayrıca her türlüde hem kitine hem ampülüne 2 yıl garanti veriyorlar ucuzada var pahalıda seçim aracın sahibine taktıracak kişiye bağlı





















    dostum senin xenonlar 4300K mı. tonu çok naturel duruyor hoşuma gitti.

    Alıntıları Göster
    Texon Mtec filan alacağıma Philips alırım. hepsiburada.com hipernex.coma baktım MTEC JAPAN yazısıyla satıyor japonla hiçbir ilgisi olmayan uzakdoğu malını kimsede çıkıp halkı kandırıyorsun bu etiket yanıltıcı demiyor. Avrupada olsa toplatırlar hemen Telefon edince önce japon diyorlar sıkıştırınca biz satıcıyız deyip çamura yatıyorlar Alman philips fiyatına uzakdoğu malı olurmu gözleri doysun Çiçek xenon blender oto kılıfı motor yağı trafik seti bahçe makası bilmem ne hepsi aynı dükkanda bilmedikleri malları satıyorlar bize O kadar para vereceksek philipse verelim Boşuna dememişler uzmanına yaptırın diye
    |
    |




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wings

    Texon Mtec filan alacağıma Philips alırım. hepsiburada.com hipernex.coma baktım MTEC JAPAN yazısıyla satıyor japonla hiçbir ilgisi olmayan uzakdoğu malını kimsede çıkıp halkı kandırıyorsun bu etiket yanıltıcı demiyor. Avrupada olsa toplatırlar hemen Telefon edince önce japon diyorlar sıkıştırınca biz satıcıyız deyip çamura yatıyorlar Alman philips fiyatına uzakdoğu malı olurmu gözleri doysun Çiçek xenon blender oto kılıfı motor yağı trafik seti bahçe makası bilmem ne hepsi aynı dükkanda bilmedikleri malları satıyorlar bize O kadar para vereceksek philipse verelim Boşuna dememişler uzmanına yaptırın diye

    Alıntıları Göster
    İstanbulda Kozyatağı Doğan Otoda montaj dahil xenon far kiti yaptırmak 410 ytl. otofar.comda fiatları indirmiş. Son gelen mailde montaj hariç 250 ytl kampanya diyordu. Bu gidişle xenonlarda cep telefonları gibi iyice ucuzlayacak.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aaral

    İstanbulda Kozyatağı Doğan Otoda montaj dahil xenon far kiti yaptırmak 410 ytl. otofar.comda fiatları indirmiş. Son gelen mailde montaj hariç 250 ytl kampanya diyordu. Bu gidişle xenonlarda cep telefonları gibi iyice ucuzlayacak.

    Alıntıları Göster
    Konuyu açan arkadşa selamlar..





    Ankara OPAN da 2 yıl servis garantılı CYLONE marka Xenon ampul set 450 milyona takılıyor..Opel için oldukça araştırma bende yaptım.Arıza vermemesi için.Cylone marka set kesinlikle arıza ışığı yakmıyor..Ayrıca parklar için Led taktırcam demişsin.Emin ol o ledleri 5 saniyeden fazla çalıştıramıyorsun.Çünkü 5 defa yakıp söndürüyor ve birdaha farı açıp kapatana kadar işe yaramıyor..ampulleri alman..sisler ve parklar için marka bilgisi için düşünürsen bana pm den mesaj at ne marka olduğunu söyleyeyim.



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2402 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Dogus otoda a3 e xenon takmak icin 6.500 ytl istiyor mantıklı düşünürsek o 6500 ytl ye 2.el 1 araba daha alabiliriz.Ama servistekiler bu kadar mantıklı dusunmuyor maalesef.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..



    Dogus otoda a3 e xenon takmak icin 6.500 ytl istiyor mantıklı düşünürsek o 6500 ytl ye 2.el 1 araba daha alabiliriz.Ama servistekiler bu kadar mantıklı dusunmuyor maalesef.





    Konu hortlamış ama yinede bi yorum yapayım.



    |
    |
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aaral

    İstanbulda Kozyatağı Doğan Otoda montaj dahil xenon far kiti yaptırmak 410 ytl. otofar.comda fiatları indirmiş. Son gelen mailde montaj hariç 250 ytl kampanya diyordu. Bu gidişle xenonlarda cep telefonları gibi iyice ucuzlayacak.

    Alıntıları Göster
    ben de 2006 vectra c var

    aracıma xenon taktırmak istiyorum ama

    sadece h7 olduğunu biliyorum

    diğer ölçütleri nedir.benim anlamadığım 3000k 6000k gibi terimler var bunlar nedir

    biliyosan paylaşır mısn benimle??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5831 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000



    Yani topicdeki astraya takılan xenonun otomatik ayarlaması ve far yıkaması var mı? daha dogrusu bilen var mı



    elbette yok.olsaydı ben kendi aracıma kırk kere taktırmıştım.maalesef yükseklik ayarını kendin yapmalısın.Kendisi yükseklik ayarı yapmayan bir xenon far kiti bence daha çok görsellik için.
    |
    |




  • Yarbay
    9073 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: slmsfy

    ben de 2006 vectra c var

    aracıma xenon taktırmak istiyorum ama

    sadece h7 olduğunu biliyorum

    diğer ölçütleri nedir.benim anlamadığım 3000k 6000k gibi terimler var bunlar nedir

    biliyosan paylaşır mısn benimle??

    Alıntıları Göster
    Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.



    Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.



    Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.



    Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.



    Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.



    Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.



    Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.





    Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;



    Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)



    2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.



    Iyi Gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLLyC -- 2 Temmuz 2007; 12:35:31 >
    |
    |
    _____________________________
    Sapere aude!




  • Binbaşı
    1131 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.



    Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.



    Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.



    Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.



    Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.



    Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.



    Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.





    Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;



    Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)



    2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.



    Iyi Gunler

    Alıntıları Göster
    ne güzelde acıklamışsın ustad
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitRoJeN

    ne güzelde acıklamışsın ustad

    Alıntıları Göster
    gayet güzel ama bunlar göz alır yaw
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uL$

    gayet güzel ama bunlar göz alır yaw

    Alıntıları Göster
    sisleri 25 milyona hallettim.Gerçek xenon havası veren tek marka var..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.



    Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.



    Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.



    Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.



    Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.



    Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.



    Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.





    Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;



    Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)



    2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.



    Iyi Gunler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC



    Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.



    Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.



    Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.



    Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.



    Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.



    Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.



    Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.





    Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;



    Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)



    2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.



    Iyi Gunler







    taktire şahan arkadaş

    bir açıklama
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: final fantasy

    quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC



    Kelvin Bir isi birimidir, Isigin Isisini Gosterir, Isigin Rengiyle Direk olarak Orantilidir Isik Saridan, Mora Dogru 3800K~12000K'e kadar isik isisina sahip olan ampuller mevcut piyasada , Orjinal xenon araclarda bu standart olarak 4300K Bu deger Yapilan Testlerde, en optimum Gorunurluk|Parlamayi sundugundan dolayi Bu sekildedir.



    Ornek Olarak, 12000K (Mor Renktedir) olan bir ampul, uzakta Yoldaki Fosforlu cisimleri Parlatir Cunku isik Huzmeleri oraya ulasmaktadir aslinda,Ancak Fosforsuz cisimleri daha zor gorursunuz ve Gorus mesafeniz duser.



    Ornek olarak 3500~3800K sari isiktir Sari renkteki Xenon ampuller Ulkemizde Pek Mevcut degil Ancak Karli ve Sisli Yollara sahip Olan Yerlerde (Kanada Alaska Fransa Isvec Finlandiya) Daha cok Tercih edilir Ve kanada da $50 Fark aliyorlar, Bunun Nedeni Kar Zaten Kristalize Bir Yapida oldugundan dolayi Kar yagisi Sirasinda Parlamayi en aza Indirerek Gorus Mesafesini Daha uzun tutabilmek.



    Ulkemizde Ne yazikki bu yalnis bilinmekte ve bir guc oldugu sanilmaktadir, Siz kit i alirken 35w standartinda olmasina h7 olmasina ve biraz mantiginiza biraz zevkinize gore haraket ederek isi degerini belirlemelisiinz.



    Ben kendi aracimda biraz Gorus Mesafesinden Fedakarlik ederek 6000K taktirdim nedeni Buz Beyazi bir renkte isigin olmasi. Bana Oyle Geliyorki yukaridaki Focus (zaten modifiyeli bir arac anladigim kadariyla) 8000K ve Opel Astrada ise 6500~5500K arasinda bir Ampul kullanilmis, Ancak Fotograf makinasiyla isigin cekilmesi hem zararli hem renk konusunda aldatici olup, Isigin bosbir Duvara yansimasinin cekilmesi ve ayni makina kullanilmasi daha mantiklidir.



    Xenon Kitler genelde Bilindiginin aksine daha az akim ceker(hatta tavsiyem Halojen olarak 20A olan Sigortanizi Xenondan Sonra 10A lik bir sigorta ile degistirmeniz.) Ancak 2 parca olarak calisir Balast Ve ampul Balast'in Gorevi ilk Patlama ani icin gerekli olan Gerilimi biriktirip(21000V) Tek seferde Ampulde Gazin Patlamasi icin bu Gerilimi saglamaktir.



    Role ise Bazi Araclarda ise Sigorta tasarimi farkliliklarindan dolayi(yeni nesil araclarin cogunda akimin sigorta kutusuna Donmemesi gerekir) Devre topraklanmadan sigortaya doner, bu tur araclarda Role uygulamasi(xenon koruma kiti falan gibi esrarengiz isimleri var piyasada) yapilarak sigorta kutusu korunur. Elektirik kesildiginde akimin elektirik kutusuna balastlardan donmesi engellenir.





    Orjinal Xenon donanimina sahip araclarda Xenon donanimi icin gereksinimler ve nedenleri;



    Far yikama sistemi: Bu Aslinda Mercekli Tum araclarda olmasi gerekiyor. (optik far farklidir bu arada) Bunun nedeni Isik kaynaginin bir Mercekten gecmesi, Mercegin onu kirlendigi zaman. Yolun gorusunuzu engellemesi, bu avrupada zorunlu ve on tampona yikama sistemi entegre ediliyor ya da Tampon degisiyor, Su ana kadar Kimse goremedim o kadar para verip tampon falan degistecek, Ancak ben Bazi yolculuklarda benzin istasyonunda durup farlarimi temizliyorum yola cikmadan evel farlarin temiz olmasina dikkat ediyorum (zaten aracin yarisi far)



    2. Olarak ise Dingil Sensor ile Hiz baginlantili otomatik far ayarlama sistemi bunun nedeni ise aracin egimi ve hizini oranlayarak. En iyi gorus icin acilandirmasi.Ben yine bunu yaptirani duymadim, ancak surekli isigin yuksekligi ile oynayan benim gibi bir kac bilincli insan var.



    Iyi Gunler







    taktire şahan arkadaş

    bir açıklama

    Alıntıları Göster
    sislere xenon taktıran var mı?
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    175 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: happycar

    sislere xenon taktıran var mı?

    Alıntıları Göster
    astra 1.6 16 v ye nasıl bir çözüm önerirsiniz xenon far için????fiyat?sorun?fayda-zarar? açısından bilgisi olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
    |
    |
    _____________________________
    Kula bela gelmez Hak yazmadıkça

    Hak bela vermez kul azmadıkça...

    Hak Kulundan intikamı Kul eliyle alır

    İlmi Hak’kı bilmeyenler,onu Kul yaptı sanır.

    Cümle Eşya Halık’ındır ...Kul eliyle işlenir

    Emri Bari olmadıkça sanma bir çöp deprenir
  • Binbaşı
    1616 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009

    astra 1.6 16 v ye nasıl bir çözüm önerirsiniz xenon far için????fiyat?sorun?fayda-zarar? açısından bilgisi olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009



    astra 1.6 16 v ye nasıl bir çözüm önerirsiniz xenon far için????fiyat?sorun?fayda-zarar? açısından bilgisi olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..







    p.m.





    edit:



    p.m. iniz kapalı bana ulaşırsanız yardımcı olurum size



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impress -- 19 Mart 2009; 21:50:18 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    11550 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    quote:

    Orjinalden alıntı: astra_enj_elgnc2009



    astra 1.6 16 v ye nasıl bir çözüm önerirsiniz xenon far için????fiyat?sorun?fayda-zarar? açısından bilgisi olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..







    p.m.





    edit:



    p.m. iniz kapalı bana ulaşırsanız yardımcı olurum size

    Alıntıları Göster
    konu fena hortlamış da yeri gelmişken söylemeden geçemeyeceğim,



    merceksiz xenon'a
    |
    |




  • Teğmen
    122 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    konu fena hortlamış da yeri gelmişken söylemeden geçemeyeceğim,



    merceksiz xenon'a

    Alıntıları Göster
    Bu kadar büyük paralar artık gerek yok, belli marka uzak doğu ürünleri de mtech veya cyclone kadar kaliteli artık.



    Benim uygulamam şu yönde Sentinel 8000k = 200TL (artık 150 civarına düşmüş)

    Montaj = 50tl



    Arıza ışığı için ekstra hiçbir şeye gerek kalmadı. Şu ana kadar da hiçbir sorun yaşatmadı
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Radyo Dinle
bankalar.org
Bitcoin
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.