Şimdi Ara

opel 1.6t cosmo alıp lpg taktırmak istiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 model pejo 407 dizel bir arabam var. 8 yılı doldurmak üzere araba. dizel olmasına rağmen 8 yılda yaptığım km 55.000. belki bir çoğunuza tuhaf gelebilir ama evimle işim çok yakın olduğu için arabanın günlük kullanımı 5km yi geçmiyor. artık yavaştan yavaştan sıkıntılar başlayabilir diyerekten arabamı yenilemek istiyorum. e bide tabi 8 yıl boyunca aynı arabayı kullanmaktanda sıkıldım bir nevi. fakat hem d sınıfı olsun hem tutumlu olsun dediğinizde minumum 80 binlerden başlıyor yeni araba fiyatları. bende o kadar yüksek meblağları arabaya yatırmayı pek düşünmüyorum açıkçası. 50-55 bin civarına düşük km li opel insignia 1,6t alıp buna lpg kiti uygulatsam sizce mantıklı olurmu? özellikle bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum



  • hocam sakin lpg taktirmayin cunku opellerde turbo motor ile pek verimli calismiyor. Takildigi zaman subablar eriyor.. magnezyum dan olmasinsan dolayi ama 2bin tl ile cozuldugu soyleniyor o zamanda asgari yuzunden pahali oluyor lpg.. Hocam zaten evin ile isin arasi yakinmis, 5km benzinde kullanmak koymaz diye dusunuyorum...:) digcegim o ki guzelim motora takilmayi degmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.
  • Sıfır avensis te mantıklı olabilir lpg ile uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avensisin tipini bir türlü tutmadım nedense. özellikle dış görütüsü çok kalas geliyor gözüme. yoksa toyotanın kalitesine kesinlikle güvenirim. ama son dönemlerde iğrenç tasarımlara imza atıyorlar. bir diğer seçeneğimde c180. ama tabi c180 için bütçeyi daha da yukarılara taşımam gerektiğinin farkındayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    avensisin tipini bir türlü tutmadım nedense. özellikle dış görütüsü çok kalas geliyor gözüme. yoksa toyotanın kalitesine kesinlikle güvenirim. ama son dönemlerde iğrenç tasarımlara imza atıyorlar. bir diğer seçeneğimde c180. ama tabi c180 için bütçeyi daha da yukarılara taşımam gerektiğinin farkındayım.

    arabanin gunluk kullanimi 5 kmyi gecmiyorsa zaten neden lpg taktirip arabanin orjinalligini bozuyorsunuz ki?

    km de 50krs yaksa zaten gunde 2,5-3 tl eder yol parasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günde 5 km diyorsunuz. Git gel mi yoksa sadece gidiş mi ?

    Neden sordum , çünkü lpg ye geçene kadar benzinle gideceksiniz... yani o mesafelerde lpg ye anca geçer geçmez. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 2 LPG Önerisi
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    avensisin tipini bir türlü tutmadım nedense. özellikle dış görütüsü çok kalas geliyor gözüme. yoksa toyotanın kalitesine kesinlikle güvenirim. ama son dönemlerde iğrenç tasarımlara imza atıyorlar. bir diğer seçeneğimde c180. ama tabi c180 için bütçeyi daha da yukarılara taşımam gerektiğinin farkındayım.

    arabanin gunluk kullanimi 5 kmyi gecmiyorsa zaten neden lpg taktirip arabanin orjinalligini bozuyorsunuz ki?

    km de 50krs yaksa zaten gunde 2,5-3 tl eder yol parasi

    arada uzun yolda yaparız. hatta lpg li olunca daha bir hevesli çıkarız uzun yolculuklara bunun neresi kötü. ama motora zarar veren herhengi bir işleme de girmek istemem açıkçası. sorun şu, pejo 407 den sonra çok yüksek meblağlar ödemeden tutumlu ama güzel bir d sınıfı araca binmek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    avensisin tipini bir türlü tutmadım nedense. özellikle dış görütüsü çok kalas geliyor gözüme. yoksa toyotanın kalitesine kesinlikle güvenirim. ama son dönemlerde iğrenç tasarımlara imza atıyorlar. bir diğer seçeneğimde c180. ama tabi c180 için bütçeyi daha da yukarılara taşımam gerektiğinin farkındayım.

    arabanin gunluk kullanimi 5 kmyi gecmiyorsa zaten neden lpg taktirip arabanin orjinalligini bozuyorsunuz ki?

    km de 50krs yaksa zaten gunde 2,5-3 tl eder yol parasi

    arada uzun yolda yaparız. hatta lpg li olunca daha bir hevesli çıkarız uzun yolculuklara bunun neresi kötü. ama motora zarar veren herhengi bir işleme de girmek istemem açıkçası. sorun şu, pejo 407 den sonra çok yüksek meblağlar ödemeden tutumlu ama güzel bir d sınıfı araca binmek.

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -satana-


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    sollamalarda ve rampada iyiyse zaten sıkıntı yok. 110 km pek geçmiyorum çünkü uzun yolda nereye gitsem radar var. ve genelde gündüzleri yolculuk yapıyorum. aslında lpg li insignia kullanan bir arkadaşa denk gelsek şurda hoş olurdu, tabi objektif olması koşuluyla, iniğini cıcığını öğrensek şu meletin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -satana-


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    110-120 giderken 7litre ortalama yakıyor 1.6t 180 lik insignialar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: -satana-


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    110-120 giderken 7litre ortalama yakıyor 1.6t 180 lik insignialar

    7 litre normal gibi. ama ortalama 10 litreyi bulur kanaatindeyim. çünkü hep düzlükte gitmeyeceğiz, bunun rampası olacak,sollaması olacak. bide en çok kafamı kurcalayan pejo gibi orasından burasından sesler geliyormu. en ufak bir sese tahammülü olmayan bir insanım pejo her nekadar yanlış seçim gibi gözüksede hem yakıt tüketimi, hemde aracın güzelliği beni 8 sene kullanmaya itti ne yalan söyleyeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: -satana-


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    110-120 giderken 7litre ortalama yakıyor 1.6t 180 lik insignialar

    7 litre normal gibi. ama ortalama 10 litreyi bulur kanaatindeyim. çünkü hep düzlükte gitmeyeceğiz, bunun rampası olacak,sollaması olacak. bide en çok kafamı kurcalayan pejo gibi orasından burasından sesler geliyormu. en ufak bir sese tahammülü olmayan bir insanım pejo her nekadar yanlış seçim gibi gözüksede hem yakıt tüketimi, hemde aracın güzelliği beni 8 sene kullanmaya itti ne yalan söyleyeyim

    bazi kullanicalarin gogusten geldigini soylesedd benim arkadaslarimin insignialarinda 0 tukirti sesi gunul rahatligi ile kullanabilirsin Opeller mekanikte saglam araclardir zaten opel mekanik alt yapili elektronik sistem mantiginda arac uretiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: -satana-


    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    yani 4000 tl yi bulur diyorsun o zaman lpg masrafı. o zaman tabiki ciddi maliyet. yani onu heralde bir 5 yılda anca çıkarırım ben.

    aynen ole hocam, ama kesinlikle oneriyorim aracin uzun yol performansi cok iyi sollamalarda olsun, top speed deneme olsun cok keyif verir. Eger uzun yolda 100 kmh gibi stabil giderseniz araciniz cok yakmaz :)

    110-120 giderken 7litre ortalama yakıyor 1.6t 180 lik insignialar

    7 litre normal gibi. ama ortalama 10 litreyi bulur kanaatindeyim. çünkü hep düzlükte gitmeyeceğiz, bunun rampası olacak,sollaması olacak. bide en çok kafamı kurcalayan pejo gibi orasından burasından sesler geliyormu. en ufak bir sese tahammülü olmayan bir insanım pejo her nekadar yanlış seçim gibi gözüksede hem yakıt tüketimi, hemde aracın güzelliği beni 8 sene kullanmaya itti ne yalan söyleyeyim

    Yanlış yönlendirme olmasın; bozuk yolda tıkırtı geliyor. Geldiği yerleri ben ezberledim artık:

    - ön kameranın durduğu kutu: servis yalıtım malzemesi ile hallediyor, bu parçayı tasarlayanın elleri kopmuş o derece.
    - bilgi ekranının durduğu yer: şu an için ses çıkarırsa, parmağımla bastırıyorum geçiyor. bu sıcaklık farkından olan bir durum. genleşme veya büzüşmeden dolayı tekrar ses yaparsa yerine yine bir tık yapıyorsunuz geçiyor. bu da serviste trim işçiliği ile hallediliyor.
    - vites topuzunun etrafındaki krom kaplama plastik parçası: bir önceki ile aynı.
    - sağ ve sol emniyet kemeri yükseklik ayarı kutucuğu; bu beni en çok uyuz eden. trim ile düzeltilebilecek gibi durmuyor, araya bir kağıt falan sıkıştırsan düzelir gibi.

    not edelim, soğuk ve bozuk asfaltta gelir bu sesler. düzgün asfaltta (illa yeni dökülmüş kaymak asfalttan bahsetmiyorum) gelmiyor.

    senede 7bin km için LPG çok gereksiz bir yatırım. sizin durumunuzda "aslan besleyen sütünü eksik etmez" gibi bir avunma ile durum geçiştirilebilir.




  • Turbosuz 115 hp lik modelini alin. Arkadasimda var (astra) memnun suanda. Insignia yazmissiniz onda ayni motor secenegi var mi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anladığım kadarıyla insignia performans ve görsellik hariç diğer şartlarda bana uymayan bir araba. ben çok fazla araba markası ve modelleriyle haşır neşir olmadığımdan yineleyerek soruyorum: sessiz konforlu, takırtı,tıkırtı yapmayacak mekaniği ve elektroniği zırt pırt bozulmayacak, max. 80 bini geçmeyecek sıfırda olabilir az km 2. elde, neyi tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    2006 model pejo 407 dizel bir arabam var. 8 yılı doldurmak üzere araba. dizel olmasına rağmen 8 yılda yaptığım km 55.000. belki bir çoğunuza tuhaf gelebilir ama evimle işim çok yakın olduğu için arabanın günlük kullanımı 5km yi geçmiyor. artık yavaştan yavaştan sıkıntılar başlayabilir diyerekten arabamı yenilemek istiyorum. e bide tabi 8 yıl boyunca aynı arabayı kullanmaktanda sıkıldım bir nevi. fakat hem d sınıfı olsun hem tutumlu olsun dediğinizde minumum 80 binlerden başlıyor yeni araba fiyatları. bende o kadar yüksek meblağları arabaya yatırmayı pek düşünmüyorum açıkçası. 50-55 bin civarına düşük km li opel insignia 1,6t alıp buna lpg kiti uygulatsam sizce mantıklı olurmu? özellikle bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum

    Konu dışı olacak ama 8 yıl 407 kullanmışsınız ben de bu arabadan almayı düşünüyorum, memnunmusunuz özellikle sorunsuzluk konusunda ve genel olarak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BEASKRiA

    quote:

    Orijinalden alıntı: carlove

    2006 model pejo 407 dizel bir arabam var. 8 yılı doldurmak üzere araba. dizel olmasına rağmen 8 yılda yaptığım km 55.000. belki bir çoğunuza tuhaf gelebilir ama evimle işim çok yakın olduğu için arabanın günlük kullanımı 5km yi geçmiyor. artık yavaştan yavaştan sıkıntılar başlayabilir diyerekten arabamı yenilemek istiyorum. e bide tabi 8 yıl boyunca aynı arabayı kullanmaktanda sıkıldım bir nevi. fakat hem d sınıfı olsun hem tutumlu olsun dediğinizde minumum 80 binlerden başlıyor yeni araba fiyatları. bende o kadar yüksek meblağları arabaya yatırmayı pek düşünmüyorum açıkçası. 50-55 bin civarına düşük km li opel insignia 1,6t alıp buna lpg kiti uygulatsam sizce mantıklı olurmu? özellikle bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum

    Konu dışı olacak ama 8 yıl 407 kullanmışsınız ben de bu arabadan almayı düşünüyorum, memnunmusunuz özellikle sorunsuzluk konusunda ve genel olarak?

    sana şöyle cevap vereyim. eğer amacın uzun yolda yayıla yayıla rahat gitmek, giderkende az yakıt harcamaksa tam arabasını buldun demektir. inanılmaz rahat arabadır uzun yolculuklarda. dizel olmasına rağmen 60 dan sonra motor sesi içeri girmez, rüzgar seside 150km kadar duyamassın kolay kolay. şehir içinde kilosunda ve uzunluğundan dolayı sana hantal gelebilir ama bu seviyedeki araçların genel sorunudur zaten bu. motoru son derece sorunsuzdur, sadece bozuk yollarda ufak tefek de olsa bazı rahatsız edici sesler duyarsın kabin içinde. buda zaten fransız arabaların ortak özelliği olsa gerek. yani temiz araba bulursan bu fiyatlara alınabilecek en güzel aile arabalarından biridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carlove -- 25 Kasım 2013; 10:23:00 >




  • Dizel araba ile yılda 7.000km anca yapabiliyor olsam, alacağım 1.6T benzinli araca lpg taktırmam. Bence gereksiz...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.