Şimdi Ara

Online Store ön siparişimi teslim etmedi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
402
Cevap
3
Favori
28.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
197 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onboardx O kullanıcısına yanıt

    Hocam fiziksel mağazalarda 13 Pro Max 256 GB Sierra stoğu yok. Böyle yapacaklarını bilsem zaten Cuma sabahı sabah erkenden gider alırdım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada çok enterasan bir şey farkettim. Arkadaşlarıma denettim sıfırdan alıyorlar gibi. Verilen tarih çok çok daha önce. Buyrun bir örnek:


    Online Store ön siparişimi teslim etmedi

    Bu nasıl oluyor. Resmen oyun oynuyorlar gibi hissediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt

    Hocam merak ettim ne yaptılar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar bu arada bir konuya açıklık getireyim. Siparişi tabiki iptal edeceğim. Şuan iptal etmememdeki amaç fiziksel mağazalarda stok olmaması ve yapılacak inceleme sonucu haklı bulunma durumumda ortaya çıkabilecek olası kazanımlar. Yoksa böyle bir aymazlığı tabiki beklemem.

    Ancak pek umut yok gibi duruyor. Sanırım hatalarını kabul etmeyip bu meseleyi böyle kapayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de millette para yok derler :D

  • powerring kullanıcısına yanıt
    95 milyon nufusta tabiki alanlar olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende bir durum var sandım


    siparişini göndermemişler diye yaygara yapılıyormuş


    ya milletin boyası atan telefonları, su ile temas eden telefonları tamir edilmiyor ellerinde patlıyor


    bırakın bu boş işleri

  • Benim ipad siparişi de böyle açıldığı an aldim 1 ay sonra kargolanacak diye gözüküyor. Hepsiburada ve ptt ile millet aldı cihazları kullanıyor. İşin saçma tarafı kalem ve kılıfta aldim onlar gönderildi ama tablet yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir destek de benden, bu durum düzeltilmeden apple.com üzerinden sipariş vereceğimi zannetmiyorum. Ben bu konularda pek sabırlı olamıyorum, ps5’ i aldığımda da kolaygelsin’ i canlı takip ediyordum. Konudaki arkadaşım cidden iyi sabretmiş. Umarım mağduriyeti giderilir, aksi takdirde tam bir rezillik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş tenekeden çok ses çıkar isimli çalışmaya nefis bir örnek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zaferkahraman kullanıcısına yanıt
    Bence hepimiz dağılıp tüm dünyadaki Apple mağazalarına stok sormaya gidelim. Ben Somali adengidamidamaga Şubesine sormakla başlayayım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İsterseniz iptal edebilirsiniz... Hadi ya! Biz düşünemedik zaten a.. akıllısı seni! Müşteri memnuniyeti ile her zaman anılan Apple için yakışmayan bir durum. Ciddi anlamda akıllarda yer edecektir okuyanlar için.

  • Apple bitti artık eskisi gibi değil, önce kutu içinden adaptörü çıkarttı, sonra her sene 3-4 model birden çıkartmaya başladı, 12 serisiyle beraber de yetkili olmayan teknik servisleri bitirmek adına piyasaya yedek parça bile sunmaz oldu. Bunu yaptığı içinde ne aksesuarlar, ne de servis desteği kalmadı çünkü yedek parça olmadığı için teknik servislerde cihazı onarmak yerine yenisiyle değiştirme yoluna gittiler, iyi de daha yeni çıkmış modeli piyasaya sürüp talebi karşılayamadın, hem servis kısmında hem satış kısmında insanları mağdur etmeye başladın, her sene 3-4 model çıkartmak ve talebi karşılayabilmek için üretim bandını da şekillendirmek zorunda kaldı. Hata üstüne hata. Bunun sonucunu da ürünü satın aldıktan sonra peş peşe bozulan ürünler hakkında açıklamalar görüyoruz. iOS 15 bile aceleyle çıkmak zorunda kaldı yeni modele yetiştirebilmek için. Apple'ın kalitesi yalan oldu artık. Eskiden kaya gibi telefon üretirlerken şimdi kervan yolda düzülür mantığıyla cihaz üretmeye başladılar. Kağıt üstünde güzel teknolojiler üretiyor ama yaptığı yanlışlar yüzünden insanların canını sıkmaya başladı. Bir an önce kendisini toparlaması lazım, özellikle sık sık yurt dışı seyahati yapan insanları adeta ortada bırakıp umursamıyorlar. Bir şekilde insanların cihazı arızalanmış gidiyor teknik servise cihazınız yurt dışı model diye onarım yapmıyor. Müşterinin tek isteği parası neyse vereyim yeter ki cihazım onarılsın ama aldıkları cevap cihazınız yurt dışı kayıtlı olduğu için maalesef hizmet veremiyoruz, yani insanları başka bir ülkede mağdur ediyorlar. 10-20 bin liralık cihaz olduğu için de servis ilgilenmeyince nerede çakal var onlara gitmek zorunda kalıyorlar, bu hıyarlarda genelde iş bilmediği için basit bir onarım yapacakları yerde cihazı mahvedip veriyorlar. Bütün bunlar Apple'dan kaynaklı. bir an önce eski kalitesini sağlaması lazım. Online Store ön siparişimi teslim etmedi 





  • ReaLGz kullanıcısına yanıt
    Vay be telefonunuz idare edebilecek durumdadır inşallah demiş arkadaş. Oda Iphone 12 pro max diye cevap vermiş, yani en az 5-6 yıl daha gider ulan ben şu an düz iPhone 6 32gb telefondan yazıyorum olaya bak yaaa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir telefona 20 K vermek , kim bilir kaça mal edilmiştir telefon . 100 dolar olabilir mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple'ın yaşattığı bu mağduriyet karşısında bütün forum ahalisini, iPhonelarının üzerine benzin döküp yakmaya davet ediyorum. Neyse...


    Sen bile siparişi iptal edip kişisel bir protestoda bulunmamışsın. Biz ne yapalım bu konuda.


    Ayrıca sistem ve tercihlerine iPhone 12 Pro Max kullandığın yazıyor. Bu nasıl bir tüketim çılgınlığı ki gidip 13 pro max almışsın. 13 ün yapıp 12 nin yapamadığı ne var. Daha eski bir telefon kullansan hadi neyse.

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.