L

Binbaşı
30 Mart 2021
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 285 (Bu ay: 23)
Gönderileri

Arkadaşlar selam, Gigabyte ga-p55a-ud3r anakart var elimde, 12 gb ddr3 ram taktığım zaman çalışmıyor, ram miktarı ne olursa olsun 4 gb ramdan fazlasını görmüyor cihaz. Diğer anakartta Xeon x3450 ile kullanıyordum, canım sıkıldı, 3.8 ghz'e çıkartayım dedim, çıktı fıstık gibi de çalışıyordu, eski anakart dandik olduğu için hemen kızardı Anakart  ramlari görmüyor. Dalın içeri. Anakart  ramlari görmüyor. Dalın içeri. 


Neyse bu anakarta taktım, güç kaynağı vs hiç bir şeyde arıza yok, bu anakartta "gigabayte" sağlamdı da kenarda duruyordu öylece, buna takayım dedim sistem sorunsuz çalışıyor ama 12 gb ram taktığı zaman işletim sistemini yükleyeceği sırada bilgisayarı yeniden başlatıyor ve o zaman çalışıyor ama o zaman da 4 gb ram ile çalışıyor. Sistemdeki herhangi bir şeyde sorun yok bir anakart sıkıntı işte, ramlari aktifleştirmiyor. Diğer 3. bir anakarta hız aşırtmada yaktığım bütün donanımları aktardım, her şey sorunsuz çalışıyor, çift çekirdek olduğu için şu an ki işlemci bir halta yaramıyor.


Xeon işlemciyi kullanabilmek için o anakart şart, sorunsuz çalışıp sadece rami aktifleştirmiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.


Resimde DIMM SLOT 3 ve 4'te görüldüğü üzere anakart ramlari görüyor ama Enabled etmiyor. Bunun bir ayarı vs olmalı sanki. Ofis işleri için falan kullandığımdan sistemden memnunum ama 4 gb bir halta yaramadığı için 12 gb ram şart.

Anakart  ramlari görmüyor. Dalın içeri.

Arkadaşlar selam, buradan sonra şikayet var' a da yazmıştım, orada daha sade ve net dille durumu anlatıp asla iadeden başka seçenek kabul etmediğimi ve fotoğraflarla desteklenen şikayetimi gece yazmıştım. Sabah 9 gibi aradılar, son kararın HB'ye ait olduğunu ve süreç içerisinde benim elimi güçlendirmesi için ek şerh düşeceklerini söyleyip, endişelenmemem gerektiğini, müşteri memnuniyetinin en önemli öncelikleri olduğunu söylediler. Bu sayede oylama yapılırken 2 farklı müşteri temsilcisi ilgilendiği için 2 kat daha güçlü olduğumu söylediler :) Neyse Geçen hafta Cuma günü satıcıya ihtar çektirmiştim, o ellerine ulaşmış, bizzat konuştuğum adam almış. Sanıyorum ihtarında etkisiyle bugün iade gerçekleşti, 8 iş günü içerisinde hesabıma yansıyacakmış. TANTECH FİRMASINDAN UZAK DURUN! AMAZON DIŞINDA YÜKLÜ MİKTARLARDA ALIŞVERİŞ YAPMAYIN TR SERVERLARINDA.








Asıl olay:

Arkadaşlar selam, 28 Şubat tarihinde Hepsiburada üzerinden TANTECH firmasından 6500 TL'ye Huawei Mateview GT 34" 165 Hz 4ms VA Monitör aldım. Monitörün kurulumunu yaptım kullanmaya başladım ilk izlenim çok iyi projeleri geliştirirken tek ekranda 3 farklı uygulamayla aynı anda çalışabiliyorum büyük rahatlık, renk tonları çok iyi tam aradığım monitör vs ama o da ne? Tam ekran video izlediğimde, oyun oynadığımda, masaüstünde pencereleri vs hareket ettirdiğimde yaklaşık 3 cm kadar görüntüler aşırı titriyor ve siyah bir gölge takip ediyordu. Yani bildiğiniz Flicker free ve ghosting sorunu bariz bir şekilde vardı. Neyse dedim çok oyun oynamıyorum iş odaklı kullanıyorum belki idare ederim çünkü VA ve İps panellerin hemen hepsinde bu sorun olabiliyor, idare edeyim dedim o da ne ortalama 45 dakika 1 saat sonra mide bulantısı yaşıyorum.


Neyse dedim yapacak bir şey yok, 1 hafta dolmadı zaten 14 gün içerisinde de koşulsuz iade hakkım var, iletişime geçeyim, gelsin alsınlar. Bu kararı verirken de internetten alış veriş yaptığım ve Türk firmalarıyla iş yaptığımın bilincinde olduğum için ürünün ambalajlarına gözüm gibi baktım. Fotoğraflarıyla mevcut hepsi, birazdan paylaşacağım. Yani ürünü iade almamaları için tek gerekçe firmanın şerefsizliği olabilir, başka da herhangi bir gerekçe gösteremezler diye düşünüyordum ki tam da öyle oldu.


İade süreci başladı, Hepsi Jet geldi ürünü aldı, sorunsuz hasarsız teslim ettim. Satıcıya ürün ulaştıktan 1 saat sonra iade talebiniz olumsuz sonuçlanmıştır, ürününüz adresinize iade edilecektir diye bildirim geldi. Neden kabul etmediler acaba diye merak ettim çünkü herhangi bir gerekçe yok, hatta geçenlerde Amazon'dan Logitech MX Keys Mini aldım 1800+ liraya, o kadar çok sevdim ki klavye zaten ne olacak diye de kutusuna falan dikkat etmeden açtım ama o da ne ürün kronik arızalıymış. 1 hafta sonra iade ettim 2 gün içinde ücret iadesi yaptılar.


Neyse hepsiburadayla konuştum ürünün kutusu açıldığı için satıcı iade kabul etmiyor dendi, aradım buldum numarasını, işte selam ben Semih KURNAZ, ürünün durumunu öğrenmek istiyorum iadesi neden reddedildi diye sordum, olay bu noktada patladı. Daha hiç bir şey yokken ortada tek kelime etmemişken;


+Arkadaşım sizinle mi uğracaşağız lan biz, aha fotoğrafını attım ürün çalışıyor, kutusunu açtığın ürünü ben müşteriye nasıl satacağım dedi.


-Ya birader önce sakin ol ağzını topla ne azarlıyorsun? Sana insan gibi 6500 lira parasının ödediğim ürünün durumunu soruyorum, bana ne senin müşterilerinden, kanun var, sözleşme var, hepsiburada'da satıyorsun onun iade politikalarına uymuyorsun dedim. İnternetten satın alınan ürünlerde kutunun açılması bir gerekçe değil, kabul etmek zorundasın dedim. Umursamadığını belirten bir yapıya büründü.


-Dedim belli ki çamura yatıyorsun, şu an yaşadığımız durumun herhangi bir mantıklı açıklaması yok, inadından dolayı kabul etmiyorsun.


+Nasıl anlıyorsan artık, kutusunu açmışsın ürünün, hasar vermişsin ben nasıl satayım bunu müşteriye dedi.


-Satma arkadaşım, sizin işbirliği yaptığınız firmalarla sözleşmeniz yok mu? Gönder yenilesin bir sorunu varsa, beni ilgilendirmez senin işin dedim.


+Çin'e mi göndereyim yani ürünü diyor.


-Gönder arkadaşım bana ne, kullanamadığım ürünü mü satın alacağım, dedim. Gönder bakalım neresine zarar vermişim kutunun dedim çıt yok.


+Sizinle mi uğraşacağım lan almıyorum ürünü deyip suratıma kapattı.


Aha dedim çattık, forumlarda laf anlatmaya çalıştığımız geri zekalının biri denk geldi. Yapacak bir şey yok sakin sakin bütün yöntemleri devreye sokacağız dedim. Hemen hepsiburadaya durumu ilettim. Anlattım durumu, dedim ben babamdan böyle azar yemedim, ürünün iadesinin neden kabul edilmediğini sordum, bana böyle böyle söyledi, azarlayıp, hakaret etti, telefonu suratıma kapattı. Derhal bu firmaya gerekli yaptırımların uygulanmasını talep ediyorum, sizin politikalarınızı tanımayan, müşterisinin haklarını görmezden gelip 6502 sayılı konunda yer alan haklarından mahrum bırakmaya çalışan, 14 günlük iade hakkımı da yakmaya çalışan ve bana zorla bu kullanamadığım ürünü kakalamaya çalışan bu firma hakkında gerekenleri yapın, bu tarz olaylarla karşılaştığım içinde Hepsiburada'ya olan güvenim sarsıldı. Ben size güvenerek almıştım ürünlerimi, güzel bir ürün alıp mutlu mesut yoluma devam etmek isterken, ürünü sizin platformunuzdan satın aldığım için bu haysiyetsiz insanlarla bu tarz durumları yaşamama siz neden oldunuz. Güvenimi sarstınız, bir daha sizi tercih etmeyeceğim dedim. İşte özür dileriz efendim, yaşadığınız durumu anlıyoruz, paramızı hak etmeye çalışıyoruz bizde, elimizden gelen her şeyi yapacağımıza emin olabilirsiniz, dediler. Güvenim sarsıldı, ben olayı tüketici hakem heyetine taşıyorum, sizden de güzel haberler bekliyorum umarım sorunu çözersiniz diye yazdım. 3 gün içerisinde süreç incelenip size ulaşacağız, lütfen yaşadığınız bu olağanüstü durum için özürlerimizi kabul edin diyerek konuyu kapattılar o gün.


Ben de her ihtimale karşı önce kaymakamlıkta çalışan arkadaşımı aradım durum hakkında bilgi aldım. Sonra hemen Kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyetine gittim, ihtar çektirmemi söylediler, güzel bir ihtar dilekçesi yazdım, haklarımı bildiğimi ve işin sonuna kadar takipçisi olacağımı gösterir bir dilekçeyi yazdım, bütün sözleşmelerde ve kanunlarda yer alan maddelerle nasıl haklı olduğumu ve işin takipçisi olacağımı belirtip, bu maddelerin, sözleşmedeki cayma hükümlerinin ve platformda yer alan 14 gün içerisinde koşulsuz iade garantisi verildiğini belirten maddelerin yer aldığı ekleri de ekleyerek iadeli taahhütlü adresine yolladım. THH'deki memurun söylediğine göre üründe sorun yoksa 6502 sayılı kanuna rağmen satıcı, platformun ve platformda açıkça belirtilen iade şartlarına ve satış sözleşmesinde yer alan şartlara satıcı mutlaka uymak zorunda. Ve yine kanunda, platformda ve satış sözleşmesinde yer alan maddelere göre satın aldığım ürünün sağlam olduğu sürece kutusunun zarar görmesi kesinlikle iadeye engel olarak bir durum değil! Oradaki memur, İhtar çektirdikten sonra 14 gün bekle, bu süreçte iadeyi kabul etmezse satıcı o zaman THH'ne veririz, oradan yüksek ihtimalle lehine sonuçlanır dedi.


Bugün Hepsiburada'dan aradılar, gerekli uyarıların yapıldığını, durumun hassasiyetle takip edildiğini, satıcının ürünü kargoyla gönderdiğini, teslim aldıktan sonra geri iadeye göndermek için hepsijet ile gün belirledik. 14 günlük iade hakkımı tekrar tanımladıklarını ve iadeyi kabul etmezlerse süreci yakından takip edip beni mağdur etmeyeceklerini belirttiler.


Neyse gelelim bugüne kargo geldi. Gelmez olaydı.


Şimdi gelelim olayın ve rezilliklerin tavan yaptığı noktaya!!!


Arkadaşlar bu 3 resim benim bir sorun yaşanmayacağını düşündüğüm için ürünün kutusu dışında geri kalanları güzelce teslim ettiğimi kanıtlasın diye ne olur ne olmaz diye çektiğim fotoğraflar. Aptal kafam keşke her şeyi çekseymişim.


Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!








Satıcı ürünün iadesi yapılamasın diye ürünün kutusuna kasıtlı olarak hasar vermiş, tekmelemiş, içindeki koruyucu beyaz dolguyu kırmış, ürünün her yeri vıcık vıcık terli ellerle lekelendirilmiş, kabloları alelade sarılıp, ambalajları sökülüp gönderilmiş. Hani bana sırf kutusunu açtığım için iadeyi kabul etmeyen firma yetkilisi var ya, ürünüme zarar verip sırf iadesi yapılamasın diye hasarlı ürün göndermiş, monitörü çalıştırmaya cesaret edemedim. Kutusunu toparladım geldiği gibi duruyor. Normalde ellemeyecektim ama kutu böyleyse bunlar kesin ürünü de kırmışlardır deyip bakma ihtiyacı hissettim ve sonuç ortada. Kutusu açılmış diye kabul etmeyen TANTECH firması ürünü böyle iade ediyor. Ürünün koruyucu bantları falan da yok, ağzı açık bir şekilde kargoya vermişler.


Hemen durumla ilgili hepsiburadayı bilgilendirdim ve asla bu ürünü kabul etmediğimi, kesinlikle iadeden başka bir seçenek kabul etmediğimi belirttim. Şimdi bekliyoruz bakalım.




Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!

Arkadaşlar selam,


Huawei Mateview GT 34" 165Hz 4ms VA Monitör almıştım, genel kullanım, renk ve ekran genişliği olarak monitöre aşık oldum ama arada girip iki oyun oynayayım dediğim zaman neredeyse 2 cm ghosting olayı var, midem bulanıp başım dönüyor o derece rahatsız etti oyunlarda, mecburen iade etmek zorunda kaldım, çok üzüldüm ama gözlerimden daha değerli değil, 3 Martta gelip alacaklar, iade tamamlandıktan sonra yenisini alacağım.


Sizden istediğim mümkünse Huawei gibi geniş ekran, olmazsa en az 27 inç 2K ve Hdmi bağlantısı bulunan bir monitör önerisi istiyorum. Kullanım amacım borsaları takip ederken ve uygulama geliştirirken yan yana 3 sekme çalışabileceğim düzeyde bir genişliği olacak düzeyde büyük, renk kalitesi olarak Huawei'den aşağıda kalmayan en az 100 Hz laptopa bağlayacağım Hdmi üzerinden 100 hz rahatlıkla alabiliyorum ve oyun oynarken ghosting, flickering ile falan uğraşmak istemiyorum. İnternet üzerinden satın alacağım, Amazon olmazsa mecbur Hepsiburada ve Vatan Bilgisayardan alış veriş yapacağım, bir sorun çıkarsa en azından sarı çizmeli mehmet ağadan almamış olayım.


Önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.


Edit: Bütçe 8 bin arkadaşlar, önerilerinizi bekliyorum. 4-5'e çözebilecekken marka adına birkaç bin lira fazladan vermeyelim :)


Konuya yazmayı unutmuşum. Vatan Topkapı şubesinden Asus VG27AQL1A 27 inç 2k monitörü aldım. Fıstık gibiymiş, DisplayHdr 1000 ve üzerine çıkılmadığı sürece süper bir monitör. Alacak olanlara tavsiye ederim. 6-7 aydır kullanıyorum, çok memnunum. Eskiden dizi-film vs usb'ye torrentten atar, 4k TV'de izlerdim. Bu monitörü aldıktan sonra başkasını aramaz oldum.



asus türkiye
TUF Gaming VG27AQL1A|Monitör|ASUS Türkiye
https://www.asus.com/tr/displays-desktops/monitors/tuf-gaming/tuf-gaming-vg27aql1a/

Arkadaşlar selam, pdf dökümanları üzerinde çalışmak ve verimliliği artırmak için karalama yapıp not alabileceğim bir cihaz arıyorum. Tablet güzel olur ama her zaman yanımda 2. büyük bir cihazı taşımak zorundayım, sizce Note 10 Lite bu ihtiyacımı karşılar mı? İleride tablet de alabilirim ama hem yeni seriyi bekliyorum hem de artık çalışmalara başlamam lazım, kağıt kalem güzel ama dijital içeriklere erişemiyorum ve gereksiz pis yığın birikiyor bir süre sonra. Tecrübeli arkadaşlar sizin görüşlerinizi bekliyorum. İmkanım olsa M1 işlemcili ipad alacağım bilgisayardan da kurtulup ama şu an o masrafa girmek istemiyorum.

Hakkında
Konum: İstanbul, Küçükçekmece
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 5 sa. önce
Mesaj Sayısı: 1.170
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.246
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 154)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.465 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.