Şimdi Ara

Online sınava gireceğim site, ne yaptığımı görebilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
1
Favori
35.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 15 saat 1 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GakgoBey23 (8 mesaj) DrakeMcCain (4 mesaj) Guest-BC95874BB (4 mesaj) Heisenbergin asistanı (3 mesaj) bursalıtimsah (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (19 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Online sınav esnasında sınav ekranını simge durumuna küçülttüğümü veya başka bir sekme açtığımı, alt+tab yaparak sınav ekranını terk ettiğimi site sahipleri (yani üniversite) görebilir mi?




    |
    |
  • görür de ne diyecekler, bir şey diyemezler takıl sen

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    görür de ne diyecekler, bir şey diyemezler takıl sen

    Usta bilemedim ya. Bir fakültede kopya çekenleri sınıfta bırakmışlar. Gerçi onlar sanırım abartmış biraz, normalde 15-20 alan adamlar online sınavda 90 alınca hoppala demişler.


    Ama yine de korktum ben de. Acaba klavyeden alt+tab yapmasam, fare ile değiştirsem daha mı iyi olur? Neden sık sık ekranı terk ettiğimi soracak olurlarsa güncelleme vardı, dakika başı ekrana çıkıyordu derim. Ama alt+tab yaptığımı görebilirlerse izahı da zor olur. Bazı banka siteleri de klavye kullanımının sakıncalı olmasından dolayı ekran klavyesi koyuyorlar mesela, oradan aklıma geldi.


    Belki de abartiyorum yahu. Sırf bizim dönemde 500 kişi var. Bütün okul bu şekilde giriyor sınava, hangi biriyle uğraşacaklar ki değil mi...





  • Görüyorlar.
    500 kişiyle tek tek ugraşmazlar elbette. Önceki sınav notları ile karşılaştırıyorlar. Eğer 20-30 puanlık bir anormallik varsa o zaman senin hareketlerini incelemeye alıyorlar. Bakarlar antin kuntin işler yapmışsın sınavı iptal ediyorlar. Bizim burada öyleydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faber12

    Görüyorlar.
    500 kişiyle tek tek ugraşmazlar elbette. Önceki sınav notları ile karşılaştırıyorlar. Eğer 20-30 puanlık bir anormallik varsa o zaman senin hareketlerini incelemeye alıyorlar. Bakarlar antin kuntin işler yapmışsın sınavı iptal ediyorlar. Bizim burada öyleydi.

    Sınav anında tespit edilmiyor yani... Peki bu güzel elbette. Benim notlar da 60-70 civarıydı, b*kunu çıkarmadan yapar 75 alırsam sıkıntı çıkmaz herhalde. Teşekkür ederim hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GakgoBey23 -- 21 Haziran 2020; 13:32:5 >
  • Görürler hatta sürekli sınav ekranindan çıkar başka sekmeler açarsan hakkında kopya çekmekten dilekçe verilir ayrıca sınavın iptal edilir. Ugrasmazlar yapmazlar deme bu adamlar aptal değil online bir sınavda tabiki kopya çekme girişimleri olacağını bildikleri için tek tek kontrol edeceklerdir.
  • bu kadar çakallık yerine derse çalışsaydın ya

    işte Türkiye'de asla güvene dayalı iş yapılmayacağının kanıtı. Yanlış anlamayın sırf siz değilsiniz herkes böyle zaten.
  • teams de görünmez

  • Kullanılacak sınav ortamına göre değişir. Ben mesela senin Alt+Tab yaptığını anlayabilecek program yapabilirim. Ben yapabiliyorsam, herkes yapabilir.

  • Aklını kullansan başka yöntemlerle çekersin kopyanı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BC95874BB

    Aklını kullansan başka yöntemlerle çekersin kopyanı

    Bi adam vardı kameranın önüne kendi videosunu koyup kopya çekiyordu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GakgoBey23

    Usta bilemedim ya. Bir fakültede kopya çekenleri sınıfta bırakmışlar. Gerçi onlar sanırım abartmış biraz, normalde 15-20 alan adamlar online sınavda 90 alınca hoppala demişler.


    Ama yine de korktum ben de. Acaba klavyeden alt+tab yapmasam, fare ile değiştirsem daha mı iyi olur? Neden sık sık ekranı terk ettiğimi soracak olurlarsa güncelleme vardı, dakika başı ekrana çıkıyordu derim. Ama alt+tab yaptığımı görebilirlerse izahı da zor olur. Bazı banka siteleri de klavye kullanımının sakıncalı olmasından dolayı ekran klavyesi koyuyorlar mesela, oradan aklıma geldi.


    Belki de abartiyorum yahu. Sırf bizim dönemde 500 kişi var. Bütün okul bu şekilde giriyor sınava, hangi biriyle uğraşacaklar ki değil mi...



    Alıntıları Göster
    Alt atb ,mouse felan hikaye,

    Birkaç ufak scriptle senin pencerenin aktif olup olmadığını,sekme değiştirip değiştirmediğini,Hangi tuşlara bastığını anlayabilir ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scalh

    Bi adam vardı kameranın önüne kendi videosunu koyup kopya çekiyordu.



    Alıntıları Göster

    Anlamadım ne demek istediğini.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1593E8EC2

    bu kadar çakallık yerine derse çalışsaydın ya

    işte Türkiye'de asla güvene dayalı iş yapılmayacağının kanıtı. Yanlış anlamayın sırf siz değilsiniz herkes böyle zaten.

    :(((




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GakgoBey23 -- 19 Temmuz 2020; 17:41:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Görürler hatta sürekli sınav ekranindan çıkar başka sekmeler açarsan hakkında kopya çekmekten dilekçe verilir ayrıca sınavın iptal edilir. Ugrasmazlar yapmazlar deme bu adamlar aptal değil online bir sınavda tabiki kopya çekme girişimleri olacağını bildikleri için tek tek kontrol edeceklerdir.

    Haklısın aga. Riske girmeye değmez.

  • Alt+tab yerine ikinci ekrana geçtiğinizi görebiliyorlar mu onu araştırın.

    İhtiyacıniz olan 2 ekranlı pc gerisi alt+tabdan daha kolay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: an agony

    Alt atb ,mouse felan hikaye,

    Birkaç ufak scriptle senin pencerenin aktif olup olmadığını,sekme değiştirip değiştirmediğini,Hangi tuşlara bastığını anlayabilir ,

    Alıntıları Göster

    Evet öyleymiş hocam. Hatta hekırlar da bu şekilde banka şifrelerini cepliyorlarmış. Onun için ekran klavyesi kullanmak öneriliyormuş genelde.


    Yalnız alt dönemden 20'den fazla kişinin 100 aldığını duydum, şimdilik bir şey olmamış heriflere. Belki ileriki günlerde iptal ederler, belki de yanlarına kalır. 100 almak da görülmüş şey değil ha, hatta 90 üzeri bile 4-5 kişi çıkıyor genelde. Benim gözüm korktu ama. Yapamam bu saatten sonra.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BC95874BB

    Anlamadım ne demek istediğini.



    Alıntıları Göster

    Bi öğrenci yüksek kaliteli kamerayla kendi videosunu çekiyor (oturur vaziyette) sonra onu telefondan açıp pc kamerasının önüne koyuyor. Başka pc den cevaplara bakıp sınavı yapıyor.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.