Şimdi Ara

ÖNE doğru eğilince ARTAN bi göğüs ağrım var şu an :((((

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
33.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÖNE doğru eğilince ARTAN bi göğüs ağrım var şu an :((((

    3-4 gündür oluyo ..Sanki kalbim ağrıyo gibi ama özellikle öne doğru eğilince.sebebi ne olabilir arkadaşlar??



  • Bendede var fakat bende bilmiyorum kalbin üzerindeki kemikten geliyor gibi sanki ağrı
  • yaş nedir hocam?
  • Hacı, ekran kartından memnunmusun ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarriorAngel

    Hacı, ekran kartından memnunmusun ?

    Bu zamanda o kart alınmaz.
  • Yaşım 27 arkadaşlar.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: ProtezBacak


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarriorAngel

    Hacı, ekran kartından memnunmusun ?

    Bu zamanda o kart alınmaz.

    2 sene önce topladığım pc için.. x1600 ati var onda..yenilemek lzm
  • Jinekomasti
  • o ne demek?
    quote:

    Orjinalden alıntı: cefucsa

    Jinekomasti
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kersoz2003

    o ne demek?
    quote:

    Orjinalden alıntı: cefucsa

    Jinekomasti





    Jinekomasti = Erkekte meme büyümesi

    öylesine yazdım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    yaş nedir hocam?

    Yav senle hep aynı şeylerimi düjavascript:void(AddText(''))şünüyoz
  • başında dönme
    midende bulanma varmı
    hamilemisin yoksa
  • arkadaşlar neden herşeyle dalga geçiyosunuz yaa??
  • büyük ihtimal pnomotoraks !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kersoz2003

    arkadaşlar neden herşeyle dalga geçiyosunuz yaa??


    Hakikaten ha.




  • Yutkunurken o bölgede bi rahatsızlık varsa hızlı şekilde maden suyu iç iyi bir geğir. Bol bol WC'ye çık. Olmadı doktor.
  • Geçmiş olsun. En yakında iyileşmesi dileğiyle.
  • kusura bakma da neden öne egiliyosun
  • Yüksek ihtimalle reflüdür, aksatmayın doktora gidin vereceği ilaç ve gündelik hayat ile ilgili tavsiyeler sayesinde eğer sorununuz reflü ise rahat edersiniz. Başka birşey de olabilir tabi, bu sebeple reflüdür diyip geçmeyin gidin bir doktora.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kersoz2003

    arkadaşlar neden herşeyle dalga geçiyosunuz yaa??



    Hocam bir an önce hasteneye git buradaki kimse sana yardımcı olamaz gibime geliyor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.