< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|
|
Smok Nord 4 yerine 5 kullan çünkü 4 çok aşırı likit akıtması yapar ben uzun süredir 5 kullanıyorum gayet güzel ve akıtma felan olmuyor duman vurumu ve aroma konusunda da kaliteli likitleri denemelisin |
|
_____________________________
There's always a reason to live. The gods would set you on the proper path.
武士度 PSN GalacticHope #Playstation |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|
|
Smok Novo 4 ve Nasty Vanilla Cuban likit kullanıyorum. Sigaranın yerini tutuyor, yıllardır ağzıma sigara sürmedim. |
|
_____________________________
Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13 |
|
Smok Nord 5 çok fazla duman attırır normalde boğaz vurumu felan iyidir ama wat ayarlarını düşürerek sigara içimine de çekebilirsin hocam smok 5 çok iyi bir cihaz sağlam ve ömürlük içindeki coil i sürekli doldurduğunuz taktirde bir coil i 6-7 ay boyunca bile kullanırsınız düşük wat çekimlerde coilin ömrü daha da artabilir ben 30 W da çekiyorum her yer duman altı oluyor tek çekimde sende 10 12 wat Dan çeksen azar azar sigara çekimi gibi olur likit aromasını da güzel bir şekilde alırsın smok Nord 5 coil leri mesh tır ortası delik tir yani likit aromasını güzel verir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GalacticHope -- 26 Eylül 2023; 11:49:6 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
There's always a reason to live. The gods would set you on the proper path.
武士度 PSN GalacticHope #Playstation |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|
|
Ben artık kullan at Vozol 10k ya geçiş yaptım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
There's always a reason to live. The gods would set you on the proper path.
武士度 PSN GalacticHope #Playstation |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben nord 5'te dumanaltı yapıyorum ortalıgı. :D tabi nargile için bendeki ve likit önemli. ben 2 tane 60ml likite 1.000 tl verdim. |
|
_____________________________
|
|
caliburn x in aroma performansı çok daha iyi, bundan 3 sene öncesine kadar elektronik sigara kullanıyordum ama bir çok cihaz kullansamda dumandan ziyade aroma peşindeydim ve hiç bir cihazda aroma performansını yakalayamadım ve esigara kullanmayı bıraktım, geçen sene vozol puf a başladım mükemmel aroma tadlarıyla bir sene kullandım fakat vozol hakkında sağlık yönünden olumzsuz yorumlardan sonra vozol kullanmayı bıraktım hatta çinde vozol kullanımı yasaklandı haberleri okudum açıkçası çok araştırmadım aslı var mıdır yok mudur bilmiyorum ama vozolun sakıncalı olması verdiği aromdan belli aslında, arkadaşım nord 5 kullanıyordu bende bu cihazı almak için gittiğim yerde caliburn x tavsiye edildi yanında nasty salt likit aldım evet nord 5 ten aroması daha iyi ama vozol ile karşılaştırdığında vozolun verdiği aromanın 10'da 2'sini anca veriyor :) nord 5 pod cihaz olarak geçsede 80w'a kadar çıkan gücü ile duman performansı caliburn'a göre çok daha fazla olacaktır ama likit tüketiminizde keza yüksek olacaktır istediğiniz şey aroma ise kalitesiz ucuz likitler kesinlikle kesmeyecektir fakat nasty,halo, one hit wonder gibi markaları kullandığınızda da maliyet çok artacaktır, kısacası amacınız yoğun dumanlamaksa zaten pod cihaz size göre değildir taşıması kolay ortalama duman için alıyorsanız nord derim ucuz likit alır bol bol dumanlarsınız ama amacınız aroma ise caliburn x derim. |
|
_____________________________
2008 laguna 2 phase 2 1.6
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yeni Hesabım. (ESKİ ÜYEYİM -2009-)
|
|
2 sene Luxe 2 Kullandım,ne zaman vazol aldım o gündür icmiyorum elektronik sigara. Likit olarak vazolun yerini tutan yok bana kalırsa. |
|
_____________________________
|