|
Merhaba , ozellikle klima kullanimi ve bugu gibi problemler yuzunden on camin ic kismi cok kirleniyor ve lekeli kaliyor. Camsil + cam temizleme bezi ile silsemde hep hare ve leke kaliyor. Sizce camsil sikip gazete ile silmek mi gerekli ? Siz temizleme ihtiyai duydugumuzda nasil bir yol izliyorsunuz ? Sirkeli su mu kullanmali ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









