Şimdi Ara

ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde bir şeridin daha kapatılmasıyla zaten yoğun olan trafik sürücüleri isyan etme noktasına getirdi. 18 Haziran’dan bu yana trafik çilesini çeken İstanbullu, FSM onarımında vardiya usulü 24 saat çalışılmamasından, bu yüzden işlerin uzamasından şikayetçiydi. Bu sabah saat 08:30 itibariyle köprüden çekilen fotoğraflar bu düşünceyi adeta kanıtladı. Üç şeridi birden trafiğe kapatılan FSM’nin üzerinde onarımda kullanılan 5-6 araç ve az sayıda işçi vardı. Ancak hiçbir çalışma belirtisi yoktu. Bunun nedenini ise Karayolları İşletmeler Başmühendisi Beyhan Yaraman açıkladı: “Bu çalışmaların geri planı var”

    Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde bir şeridin daha kapatılmasıyla köprü trafiğinin de saati günden güne geriye gidiyor. Bugün saat 15:40 itibariyle Avrupa-Anadolu geçişinde Birinci Köprü yoğunluğu Okmeydanı’ndan başlarken. İkinci Köprü ise Hasdal itibariyle yoğun.

    Anadolu Avrupa geçişlerinde ise Birinci Köprü, köprü girişi, İkinci Köprü Ümraniye itibariyle yoğun. Avrupa Yakası şehir içi trafiğinde, E-5 Karayolu’nda yoğunluk göze çarpıyor. Çağlayan – Haliç, Küçükçekmece – Avcılar (çift yönlü), Tekstilkent – İkitelli istikametleri yoğun. Sahil yolunda ise arabalı vapur kuyruğu nedeniyle yoğunluk Yenikapı – Beşiktaş ve Kabataş – Karaköy istikametleri yoğun durumda.

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr//galeridetay.aspx?cid=58654&rid=2&p=1


     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR


     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR



    Peki sabah saatlerinde işçiler neden çalışmıyordu?

    "ÇALIŞMALAR ERKEN SAATLERDE BAŞLIYOR"

    Karayolları İşletmeler Başmühendisi Beyhan Yaraman, ‘işe geç başlama’ gibi bir durumun söz konusu olmadığını söyledi. Sabahın erken saatlerinde asfalt plentlerinde üretim yapıldığını belirten Yaraman, çalışmaların sahadan önce (FSM Köprüsü) arka planına dikkat çekti.

    Asfalt üretiminin yapılmasının ardından, kamyonlara asfaltın doldurulduğunu söyleyen Yaraman ‘İşe geç başlama gibi bir durum söz konusu değil. Asfaltlama işleminin geri planı var. Üretilen asfalt kamyonlara doldurulduktan sonra FSM’de çalışmalar yapılıyor’ dedi.



    "OLAĞANÜSTÜ BİR DURUM YOK"

    Dün gece geç saatlere kadar çalışıldığını ve olağanüstü bir durumun olmadığını söyleyen Yaraman, ‘Planladığımız şekilde asfaltlama çalışmaları sürüyor. Çalışmalar, daha önce açıkladığımız Cuma günü 00.00 itibariyle sona erecek’ diye konuştu.

    Diğer iki şeritteki bakım-onarım çalışmaları 18 Haziran’da başlamış ve üç ay süreceği açıklanmıştı.



    HERŞEY 3.KÖPRÜ İÇİN DURMAK YOK YOLA DEVAM ANLAYANA ...







  • Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?
  • Geçenlerde bende geçtim dikkatimi geçti koca köprü üzerinde anca 10 tane işçi vardı
  • Birileri yine zengin oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?

    Yeşil alanın katledilmesi, 3. köprü civarındaki arsaların rant haline dönüştürülmesi, 3. köprüye harcanılacak para yine bizim cebimizden çıkacak. Yani uzun lafı kısası "vatandaştan yandaşa".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?

    Yeşil alanın katledilmesi, 3. köprü civarındaki arsaların rant haline dönüştürülmesi, 3. köprüye harcanılacak para yine bizim cebimizden çıkacak. Yani uzun lafı kısası "vatandaştan yandaşa".

    Daha fazla trafik olsun köprü bakımda havası verilsin 3.köprü nün yapılması zorunluluk arz etsin kimse karşı çıkamasın amaçları da bu ...

    Ama bunu anlayamıyacak milyonlar var o yüzden o milyonları süründüren ler hep varolmaya devam ediyor ...

    Deveyi diken insanı ... yaranırmış hakedildiklei gibi yönetiliyor insanlar




  • Hiç acımıyorum vallaha.Aynı yoldan geçmişiz biz şarkıları söylerken iyiydi di mi?Adamların işi gücü rant sağlamak 1 ay fakirin karnını doyurup 11 ay öpücüklemek.
  • Köprü bakım çalışması yapılmasaydı, 3.köprüye ihtiyaç olmayacak mıydı ve yahut köprü yapılmayacak mıydı. Yahu 3. köprünün 5 yıllık mazisi var, ihalesi yapılmış bitmiş yıl çıkmadan inşaat başlayacak.

    Köprü bakımını nasıl 3.köprüye bağlıyorsun bre örümcek kafa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?

    Hocam hakkıyla yapılsa aslında pek kimse bir şey demez. Ama herkez korkuyor yine birileri zengin olacak diye. Hatta şöyle bir şey vardı; Bu 3. köprünün muhtemelen yapılır denildiği yerleri hemen bazı kişiler öğrenip satın almaya falan kalkmışlar. Sonuçta devlette adamı olan kesimler öğrenebiliyor bu tarz şeyleri. Büyük fiyatlara da satıp paralarına para katacaklar. Yeşil alan ve doğa'nın tahribatı da cabası.
  • Niyetleri bitirmek olsaydı 24 saat çalışmayı devam ettirirlerdi...Sonuç : rezillik!!!
  • adanalıyım ama pes yahu insam taş olsa çatlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 günde yapılabilecek çalışmayı 3 ayda boşuna yapmıyorlar, bir bildikleri var elbet.
    Kolaysa siz yönetin ülkeyi peh ;)
  • önce asfalt plantlarını yapıyorlarmış işçiler, sonra kamyonlarla götürüyorlarmış.

    Gece geç saatlere kadar çalışıyorlarmış.

    Ulan asabım bozuldu yine akşam akşam.

    Bir grup işçi plantları yapsın, öbür işçilerde onları yerleştirsin, 24 saat çalışılsın sıkıntı kalır mı?

    Kafaları çalışmıyor diyeceğim ama bunlar cin gibi.

    Niyet kötü arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Hiç acımıyorum vallaha.Aynı yoldan geçmişiz biz şarkıları söylerken iyiydi di mi?Adamların işi gücü rant sağlamak 1 ay fakirin karnını doyurup 11 ay öpücüklemek.

    doğru söze ne denir? ve hala dönen dolaplardan bi haber yaşayanlar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nirvana333 -- 26 Temmuz 2012; 20:41:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?

    Yeşil alanın katledilmesi, 3. köprü civarındaki arsaların rant haline dönüştürülmesi, 3. köprüye harcanılacak para yine bizim cebimizden çıkacak. Yani uzun lafı kısası "vatandaştan yandaşa".

    Daha fazla trafik olsun köprü bakımda havası verilsin 3.köprü nün yapılması zorunluluk arz etsin kimse karşı çıkamasın amaçları da bu ...

    Ama bunu anlayamıyacak milyonlar var o yüzden o milyonları süründüren ler hep varolmaya devam ediyor ...

    Deveyi diken insanı ... yaranırmış hakedildiklei gibi yönetiliyor insanlar

    Düşünüyorum.

    3. köprü civarındaki arsalar önceden halkındı şimdi yandaşlar gaspmı etti? o arsaları satanlar bedava mı verdi? eğer sizin bu ranttan faydalanma şansınız olsaydı geri mi teperdiniz?

    Doğanın katledilmesi konusuna gelelim, sadece 3. köprü civarındamı var doğa? insanlar zaten çeşitli şekillerde doğayı katletmediler mi? oturduğunuz binaların yerinde eskiden çorak araziler çöller mi vardı? Hala hep birlikte katletmiyormuyuz doğayı? büyük şehirlerin oluşması zaten doğayı katlederek olmuyor mu? Benim Ankarada oturduğum binanın yerinde eskiden müstakil evimiz vardı, bahçesindeki ağaçların meyvelerini tüm mahalle yerdik bitiremezdik, şimdi hiçbirinden eser yok kocaman taş bir bina var o ağaçların yerinde.

    Diğer köprüler için de geçerli değilmiydi bunlar?

    Taşı toprağı altın diye, rant var diye, para var diye o şehrin rezil yaşantısına katlananlar yine İstanbullular değil mi?

    Yol, köprü, ulaşım bunlar medeniyettir. Ve her zaman birileri rant peşindedir bu değişmez. Bence o köprünün yapılmasına karşı çıkanlar kendi deyimleriyle yandaş olabilselerdi, tabir ettikleri rant'ın bir parçası olabilselerdi, şimdi burada 3 değil 4. köprü yapılsın diye nara atıyor olurlardı. Yola atılan asvaltın kenarından 30 cm. çalmanın hesabını yapan müteahit lerin olduğu bir ülke burası.

    Her zaman olduğu gibi, birileri rant sağlayacak, sağlayamayanlar itiraz edecek. Bu hep böyle olmuştur. Önemli olan o köprünün İstanbulluların yaşantısına getireceği avantajlar ya da dez avantajlar var ise bunların konuşulması, dez avantajlar var ise nasıl avantaja dönüştürülebileceğinin konuşulması mantıklı olandır. Yoksa karşı çıkma hareketlerinin benim nazarımda tek anlamı, ben rant sağlayamadım o zaman başkalarıda sağlayamasın mantığının ötesinde değildir.

    İyi forumlar.




  • Allah belalarını versin, hemde binbir türlü.. Bugün akşam yine serviste tam 3 saat kaldım o trafikte

    Halen bazı kafalar basmıyor bakım yapılmasamı diyorlar, tabiki köprünün bakımı yapılacak tabiki güçlendirilecek ama bu şekilde olmaz..
    İhaleyi alan yandaş çıkıyor medyaya çeliklere kimyasal müdahale yapılırken gece çalışamayız çiğ etkiliyor diyor, doğrudur kabul ama kimse sormuyor neden 15-20 işçi ile çalışıyorsun...
    Bilip bilmeyen o köprüden belkide bir defa bile geçmemiş kişiler sırf desteklemek için buraya gelip yorum yapmasınlar... İlk iki şerit yapılırken çalışma 23 gün sürdü medya biraz üzerne gitti işçi sayısı artdı diğer iki şerit 11 günde bitti buradan bile nasıl bir kumpas içinde olduğumuz belli.. Ancak dün gece başlayan asfaltlama bu sabah nerde kaldıysa akşam yine oradaydı kasıtlı olarak akşam trafiği çektirmekden başka bişey değil halka...
    İddia ediyorum işçi sayısı maxiumum düzeyde olsun kalan dört şerit bir haftada biter, ilk çalışma günleri 8-10 işçi sayıyordum şuan 18-20 civarı buradan bile durumun vehameti çıkıyor ortaya...




  • 3. köprü vergisi nereye ödeniyordu;

    Radar'a mı? ÖTV içinde gizli şekilde mi? Yoksa KDV ismi ile çaktırılmadan mı alınacak? Köprü Dikme Vergisi?

    Yoksa Telsiz iletişim vergisi adı altında saçma bir uygulama ile mi?
    Yoksa yeni vergi mi geliyor, 3ü bir arada vergisi : 3ver : 3kere ver 1kere al. hatta alamayabilirsin de...
  • izmirde olsaydınız 12 senedir bitmeyen metroyu görseydiniz acaba nederdiniz :):) 12 senedir işkence
  • ustalık dönemi ;)
  • yahu tüm dünya'da kritik köprülere 24 saat sırf o köprü için görevlendirilmiş ekipler bakım yapıyor. her allahın günü en ufak bir şey olsa onarıyorlar, arada tek şerit kapatıp teker teker değiştiriyorlar biz ise ne yapıyoruz ortada.

    köprü geçiş ücretini niye alıyorsunuz neden işkence çektiriyorsunuz be kardeşim bari iş yapın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.