Şimdi Ara

ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
3.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence işi dandik bir şartname ile 3 kuruşa ihale etmişlerdir ondan işçi sayısı azdır. Bu kamu nun tüm işlerinde böyle, malesef kamuda işi bilen personel az olduğundan firmalar kamu dan ihale alabilmek için can atıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Bu 3. köprü mevzusundan niye rahatsız millet çözemedim ?

    Yeşil alanın katledilmesi, 3. köprü civarındaki arsaların rant haline dönüştürülmesi, 3. köprüye harcanılacak para yine bizim cebimizden çıkacak. Yani uzun lafı kısası "vatandaştan yandaşa".

    parası tabiki bizden çıkacak başka kim verecek de parayı . . ..çevre ve rant olayında katılıyorum. . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    önce asfalt plantlarını yapıyorlarmış işçiler, sonra kamyonlarla götürüyorlarmış.

    Gece geç saatlere kadar çalışıyorlarmış.

    Ulan asabım bozuldu yine akşam akşam.

    Bir grup işçi plantları yapsın, öbür işçilerde onları yerleştirsin, 24 saat çalışılsın sıkıntı kalır mı?

    Kafaları çalışmıyor diyeceğim ama bunlar cin gibi.

    Niyet kötü arkadaş

    bir tane doğru düzgün teknik açıklama yapılmadı.

    neden köprü üstünde 3-4 tane işçi var, neden 24 saat çalışılmıyor doğru düzgün bir tane açıklama yok. "teknik sebeplerle" diye açıklama olmaz. hangi teknik sebeplerle ? gece yapmanın hiç mi yolu yok ? gerekirse asfalt dökeceğin alanı izole eder nemden arıtırsın yahu türkiye' nin en önemli iki köprüsünden bahsediyoruz. batıya gitmeye gerek yok, dubai' li Araplar deniz suyunu yendi; kalıcı hem de, üstüne palmiye yaptı, dünya haritası yaptılar biz bakım yapmak için neme birkaç hafta çare bulamaz mıyız? yok mu hiçbir yolu ? yoksa bizde mi yok ?

    hani çok ilerlemişti inşaat sektörü. 3. köprüyü hala japonlar mı yapsın koreliler mi yapsın onu düşünüyoruz... inşaat sektörü değil rant sektörü demek ki. birileri iteliyor, bunlar da ilerliyor. yersen.

    gece geç saatlere kadar çalışıldı demek zaten komik. sen türkiye' nin en yoğun köprüsünde ikişer üçer şerit kapalı bakım yapıyorsun, gece geç saatlere kadar çalışmayı nasıl marifetten sayarsın belli değil. 24 saat de değil 25 saat çalışman lazım o köprüde ama dalga geçiyor heralde. insanı çıldırtmak istiyorlar, çok küfür yemek istiyorlar herhalde. başarıyorlar. başarılılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 27 Temmuz 2012; 0:14:25 >




  • Hickimse marmaray dememis. Sahi yahu ona ne oldu ;) evveliyatı 3. Kopruden de eskidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buraya yazıyorum

    BU HÜKUMETİ YA KÖPRÜLER;YA SURİYE BİTİRECEK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Niyetleri bitirmek olsaydı 24 saat çalışmayı devam ettirirlerdi...Sonuç : rezillik!!!

    Neden 24 saat çalışılmadığını, neden gece daha az adamla çalışıldığını yetkililer teknik sebepleri ile açıklamıştı. Sanırım kaçırmışsınız.
  • Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    CÜMLE ALEM ÖĞRENDİ BİLİYOR BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜN FATİH KÖPRÜSÜNDEN DAHA ÇOK BAKIMA İHTİYACI OLDUĞUNU HER FIRTINA DA HALATLARI KOPAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHA ESKİ OLAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ AMA BAKIMI YAPILAN FATİH KÖPRÜSÜ

    BİR KAÇ GÜN DEĞİL 3 AY SÜRECEK FATİH KÖPRÜSÜ BAKIMI

    SENEYEDE 1 SENE SÜRECEĞİ SÖYLENEN BOĞAZ KÖPRÜSÜ BAKIMI VAR SÖZDE ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 27 Temmuz 2012; 0:31:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlı

    ustalık dönemi ;)



    Deprem fonlarında söke söke alınan paralarla duble yol yapan bir sene sonra YAMANAMAYACAK kadar kötü durumda delik deşik olan yolları baştan söküp yapanlardan daha ne bekliyorsunuz. bahsedilen yer Türkiyenin kalbi ve ulaşım herşeyi. vıdıvıdıvıdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    Ezbere konuşmaya gerek yok. Grafikler aşağıda. Var olanı sonuna kadar kullanıyoruz, görmüyor musunuz?

    Otobüsler, metrobüsler ağzına kadar dolu, hiç bakmıyor musunuz? Bütün hatla azami çalışıyor. Var olanı sonuna kadar kullanıyor halk.

    Demek ki sorun toplu taşımada alt yapı eksikliği, sorun insanlarda değil.. Ezbere konuşmayın.


    1) toplu taşıma kullanım oranı, Türkiye 1. sırada :

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




    2) kişi başına düşen araç sayısı, Türkiye' de kişi başına araç sayısı en düşük yani son sırada

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    CÜMLE ALEM ÖĞRENDİ BİLİYOR BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜN FATİH KÖPRÜSÜNDEN DAHA ÇOK BAKIMA İHTİYACI OLDUĞUNU HER FIRTINA DA HALATLARI KOPAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHA ESKİ OLAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ AMA BAKIMI YAPILAN FATİH KÖPRÜSÜ

    BİR KAÇ GÜN DEĞİL 3 AY SÜRECEK FATİH KÖPRÜSÜ BAKIMI

    SENEYEDE 1 SENE SÜRECEĞİ SÖYLENEN BOĞAZ KÖPRÜSÜ BAKIMI VAR SÖZDE ...

    iyi bakım falan yapmasınlar. Köprü nasılsa bir gün yıkılır. O zaman yenisini yaparlar.

    Dememizi mi bekliyorsun?

    O köprü 24 yıılık.
    İki kıtayı birbirine bağlayan, ülkedeki ağır vasıtaların %80 i nin kullandığı ve her gün üzerinden milyon tane aracın geçtiği bir köprü.
    Ve siz hala bakımın yapılmasını istemiyor ya da öküz altında buzağı arıyorsunuz.

    http://www.cnnturk.com/2012/turkiye/07/26/fsmdeki.cilenin.bitis.tarihi.belli.oldu/670451.0/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    Ezbere konuşmaya gerek yok. Grafikler aşağıda. Var olanı sonuna kadar kullanıyoruz, görmüyor musunuz?

    Otobüsler, metrobüsler ağzına kadar dolu, hiç bakmıyor musunuz? Bütün hatla azami çalışıyor. Var olanı sonuna kadar kullanıyor halk.

    Demek ki sorun toplu taşımada alt yapı eksikliği, sorun insanlarda değil.. Ezbere konuşmayın.


    1) toplu taşıma kullanım oranı, Türkiye 1. sırada :

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




    2) kişi başına düşen araç sayısı, Türkiye' de kişi başına araç sayısı en düşük yani son sırada

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




    sorun da bu altyapı istersen 30 tane köprü yap metrobüs koy her köprüye altyapın çürük global mega köy = istanbul metropol müş hadi ordan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 27 Temmuz 2012; 1:08:49 >




  • belki cumaya gitmişlerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    Ezbere konuşmaya gerek yok. Grafikler aşağıda. Var olanı sonuna kadar kullanıyoruz, görmüyor musunuz?

    Otobüsler, metrobüsler ağzına kadar dolu, hiç bakmıyor musunuz? Bütün hatla azami çalışıyor. Var olanı sonuna kadar kullanıyor halk.

    Demek ki sorun toplu taşımada alt yapı eksikliği, sorun insanlarda değil.. Ezbere konuşmayın.


    1) toplu taşıma kullanım oranı, Türkiye 1. sırada :

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




    2) kişi başına düşen araç sayısı, Türkiye' de kişi başına araç sayısı en düşük yani son sırada

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR




    Olaya bir de şu yönden bak. Yani söz konusu İstanbul'un toplu taşıma oranlarına.

    http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=39

    Metropollerin Karayolu Toplu Ulaşım İstatistikleri
    Şehir Adı Nüfus(Milyon) Otobüs(Adet) Yolcu(Milyon)

    Londra 7,500.000 8000 6.000.000

    Roma 3.000.000 2760 2.500.000

    İstanbul 12.500.000 4892 3.425.000


    Bazı Metropollerde Raylı Sistemler




    Metropol Adı Uzunluk (Km) Taşınan Yolcu (Günlük)

    İstanbul 147,8 1.009.000

    Londra 408 2.700.000

    Roma 88 731.000

    Tokyo 880 8.000.000


    Tabi bu rakamlara İstanbulun günlük 1 Milyonlukyerli ve yabancı turisti dahil değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dellino -- 27 Temmuz 2012; 1:27:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino

    Nasıl bir mantıktır ki köprü bakımının altında çetrefel aratır?
    Bakım yapmasınlar mı?
    Sezonun en sesszi dönemi Ramazan ayında değil de okullar açılınca mı yapılsaydı?
    Demekki büyük bakım zamanı gelmiş ki adamlar yolu kapatıyorlar.

    Herkes otomobile binmeyiversin bir kaç gün. 4 kişilik araçlarda birer kişi tıngır mıngır trafikte.
    Eeee tabi ki biz rahatımıza düşkün milletiz, gelemeyiz öyle sıkıya.
    Bir de toplu taşıma araçlarına binip kaliteyi düşürmek te var işin sonunda. Hele buna hiç katlanamayız.

    CÜMLE ALEM ÖĞRENDİ BİLİYOR BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜN FATİH KÖPRÜSÜNDEN DAHA ÇOK BAKIMA İHTİYACI OLDUĞUNU HER FIRTINA DA HALATLARI KOPAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHA ESKİ OLAN BOĞAZ KÖPRÜSÜ AMA BAKIMI YAPILAN FATİH KÖPRÜSÜ

    BİR KAÇ GÜN DEĞİL 3 AY SÜRECEK FATİH KÖPRÜSÜ BAKIMI

    SENEYEDE 1 SENE SÜRECEĞİ SÖYLENEN BOĞAZ KÖPRÜSÜ BAKIMI VAR SÖZDE ...

    Mantıken bakımı daha kısa sürede bitecek köprünün daha önce onarılması ya da bakımlarının yapılması doğru bir hareket.
    Biraz zorla bulursun mantığı.,Not: Aklın yolu birdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dellino


    Olaya bir de şu yönden bak. Yani söz konusu İstanbul'un toplu taşıma oranlarına.

    http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=39

    Metropollerin Karayolu Toplu Ulaşım İstatistikleri
    Şehir Adı Nüfus(Milyon) Otobüs(Adet) Yolcu(Milyon)

    Londra 7,500.000 8000 6.000.000

    Roma 3.000.000 2760 2.500.000

    İstanbul 12.500.000 4892 3.425.000


    Bazı Metropollerde Raylı Sistemler




    Metropol Adı Uzunluk (Km) Taşınan Yolcu (Günlük)

    İstanbul 147,8 1.009.000

    Londra 408 2.700.000

    Roma 88 731.000

    Tokyo 880 8.000.000


    Tabi bu rakamlara İstanbulun günlük 1 Milyonlukyerli ve yabancı turisti dahil değil.


    Siz kendi koyduğunu grafiklere baktınız mı? Zaten bu koyduğunuz şehirler, toplu taşıma altyapı zenginliğinde en uç şehirler, benim dediğimi destekliyor.

    Sonuçta koyduğunuz veriler benim dediğime geliyor; İstanbul' da toplu taşıma kullanımı çok yoğun yani sizin dediğiniz gibi kimse rahatına düşkün değil, var olanı sonuna kadar kullanıyor nüfus.

    fakat yine nüfusa göre de çok yetersiz bir toplu taşıma alt yapısı var.

    Londro' da : 7.5 milyon nüfusa 8.000 otobüs ve 408 km. metro var.
    İstanbul' da 12,5 milyon nüfusa, 4800 otobüs ve 140 km. metro var ...

    Bu altyapı eksikliği değilse nedir ?
    Ayrıca Londra' daki şehir düzenini düşünün; Londra' daki 440 km. metro ile sağladığınız şeyi, İstanbul' un dağınıklığında ancak 800 km. ile sağlarsınız...

    bakın bu kuşbakışı Londra,

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR


    burası Roma

    />


    bu da istanbul

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 27 Temmuz 2012; 1:50:29 >




  • İşçiler de sizi dinleyip bi delilik yapıp ana halterlere girmiyor demek ki ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:

    Orijinalden alıntı: dellino


    Olaya bir de şu yönden bak. Yani söz konusu İstanbul'un toplu taşıma oranlarına.

    http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=39

    Metropollerin Karayolu Toplu Ulaşım İstatistikleri
    Şehir Adı Nüfus(Milyon) Otobüs(Adet) Yolcu(Milyon)

    Londra 7,500.000 8000 6.000.000

    Roma 3.000.000 2760 2.500.000

    İstanbul 12.500.000 4892 3.425.000


    Bazı Metropollerde Raylı Sistemler




    Metropol Adı Uzunluk (Km) Taşınan Yolcu (Günlük)

    İstanbul 147,8 1.009.000

    Londra 408 2.700.000

    Roma 88 731.000

    Tokyo 880 8.000.000


    Tabi bu rakamlara İstanbulun günlük 1 Milyonlukyerli ve yabancı turisti dahil değil.


    Siz kendi koyduğunu grafiklere baktınız mı? Zaten bu koyduğunuz şehirler, toplu taşıma altyapı zenginliğinde en uç şehirler, benim dediğimi destekliyor.

    Sonuçta koyduğunuz veriler benim dediğime geliyor; İstanbul' da toplu taşıma kullanımı çok yoğun yani sizin dediğiniz gibi kimse rahatına düşkün değil, var olanı sonuna kadar kullanıyor nüfus.

    fakat yine nüfusa göre de çok yetersiz bir toplu taşıma alt yapısı var.

    Londro' da : 7.5 milyon nüfusa 8.000 otobüs ve 408 km. metro var.
    İstanbul' da 12,5 milyon nüfusa, 4800 otobüs ve 140 km. metro var ...

    Bu altyapı eksikliği değilse nedir ?
    Ayrıca Londra' daki şehir düzenini düşünün; Londra' daki 440 km. metro ile sağladığınız şeyi, İstanbul' un dağınıklığında ancak 800 km. ile sağlarsınız...

    bakın bu kuşbakışı Londra,

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR


    burası Roma

    />


    bu da istanbul

     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR


    Siz yine iyisiniz,birde Başkent(!) Ankara'ya bakın.
     ON BİNLERCE ARAÇ TRAFİKTE , çalışan işçi: SIFIR


    Gülsek mi,ağlasak mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    İyi forumlar.

    İki yanlış bir doğru etmez. Alamadınız, alsaydınız diye anlamsızca tahrik edeceğinize, önce bu söz hakkında biraz düşünün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    buraya yazıyorum

    BU HÜKUMETİ YA KÖPRÜLER;YA SURİYE BİTİRECEK

    Bida yazmicam bu foruma demistin. Gene tutanadin sozunu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.