Şimdi Ara

ölüm tehdidi aldım. ne yapmalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
112
Cevap
0
Favori
9.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ölüm tehdidi aldım. ne yapmalıyım?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1788 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    adamın birisi akşam akşam telefonla aradı ve bi daha karşıma çıkarsan bunu canınla ödersin diyerek tehdit etti.
    Ne yapmam, nereye şikayet etmem lazım?



    |
    |
    _____________________________
    ***YaPTıĞıMıZ YoRuMLaR SaDeCe KeNDiMiZi BaĞLaR ***
    Yaptığın HiçBir Şeyden Pişmanlık Duyma, Pişman Olacağın HiçBir Şeyi Yapma!
  • Yarbay
    4546 Mesaj
    ısırcak kopek dişini göstermes
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1866 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HayatBoş

    adamın birisi akşam akşam telefonla aradı ve bi daha karşıma çıkarsan bunu canınla ödersin diyerek tehdit etti.
    Ne yapmam, nereye şikayet etmem lazım?

    savcılığa gideceksin
    |
    |
    _____________________________
    hayırlısı o zaman
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    "Birdaha karşıma çıkarsan..." derken, ?
    |
    |
    _____________________________
    Nothing is going to stop me from being a proper human:)
    Tomorrow is a different day...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    kelime-i sahadet getır
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1329 Mesaj
    korkunun ecele faydasi yoktur
    |
    |
    _____________________________
    şeker bile yiyemezki kağıt gibi yanan çocuk
    Nazim Hikmet
  • Yarbay
    3801 Mesaj
    Gel öldürde kurtuluyim derim adama. "şahsen"
    |
    |
    _____________________________
    "Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
    Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Yarbay
    2160 Mesaj
    bişey olmaz.bi durum olursa da adımı söylersin sorun hallolur
    |
    |
    _____________________________
    Nothing Doing
  • Yarbay
    5126 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gøød chãrlotté

    ısırcak kopek dişini göstermes

    Beni ısırıyorlardı, pantolonumu yırtmışlardı.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1254 Mesaj
    türk hava yolları ne iş için kuruldu sanıyon atla rusyaya yada amerikaya git;)ben şahsen öle yapardım
    |
    |
    _____________________________
    Marquis de sade,Charles Bukowski,Jack kerouac,William s. burroughs,Franz kafka,Jostein gaarder.
    IBANEZ RG 350 DX W.
  • Binbaşı
    1078 Mesaj
    nickindende belli boş ver hayat zaten boş
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1882 Mesaj
    Polise danış , şakaya gelmez bu işler
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1232 Mesaj
    toplaşalım

    şaka maka ciddi bi durum olursa pm atarsın bana
    |
    |
    _____________________________


    Keep Walking...

  • Yarbay
    44903 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: paTRon

    bişey olmaz.bi durum olursa da adımı söylersin sorun hallolur

    "HayatBoş"
    -Bizim mod seni görmek istiyo adı "paTRon"
    "Adam"
    -"Söle ona onunda patronu gelsin"
    "HayatBoş"
    -Olm bak 4 gün yersen aklın başına gelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 10 Eylül 2007; 22:34:11 >
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yarbay
    10158 Mesaj
    ev telefonunu degiştir cebinide.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2160 Mesaj
    benim adımı söyleyince daha çok dayak yiyormuş bide
    |
    |
    _____________________________
    Nothing Doing
  • Yarbay
    8965 Mesaj
    ateş olmayan yerden duman çıkmaz...

    yaptın bişi demekki ıslatırlar seni merak etme
    |
    |
    _____________________________
    2015 VW Golf 7 1.2 TSI 110 Manuel Comfortline Tungsten Gri
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bence admı bu zevki yaşatma kendi kendini öldür
    |
    |
    _____________________________

  • Binbaşı
    1788 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    abi amma dalga geçmişsiniz.
    |
    |
    _____________________________
    ***YaPTıĞıMıZ YoRuMLaR SaDeCe KeNDiMiZi BaĞLaR ***
    Yaptığın HiçBir Şeyden Pişmanlık Duyma, Pişman Olacağın HiçBir Şeyi Yapma!
  • Binbaşı
    1254 Mesaj
    thy 4 ever
    polise gidecen tabikide numarayı gösteren telefonsa verecen bu kadr basasit tahminen biraz gözaltında tutarlar 1 sa filan sonra bırakırlar...
    |
    |
    _____________________________
    Marquis de sade,Charles Bukowski,Jack kerouac,William s. burroughs,Franz kafka,Jostein gaarder.
    IBANEZ RG 350 DX W.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.