Şimdi Ara

OLDUBİL KAMPANYALAR [GENEL KONU] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
350
Cevap
68
Favori
54.984
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • osman.2609 kullanıcısına yanıt

    yalan söylüyorsun osman.2609 seni bot seni


    oldubil kampanya yapmış gibi görünüp yan çizmektedir


    en son 21 aralık uzun gece yapmaya cearet edemediği gibi


    31 aralıka kadar vereceğim diye söz verdiği trendyol siparişleri 150 tl.ye kadar cashback %5 iadeleri vermez ilgilenmez oldu


    o kadar yazdık şikayet ettik halen iade yok hiç cevap da vermedi


    oysaki trendyok %5 ilk gün siparişlerde %5 iadeyi anında verip hesaba yansıtıyordu


    ne olduysa 8 gündür hiçbir iade vermemekte


    olmamışbil



    oldubil bu kafayla bir yere varamaz oldubil güvenimizi sarstı bir daha işimiz olmaz


    fups gibi ol kampanyanın arkasında dur ya yap ya hiç yapma


    bunu böylece oldubil emi?

  • Fiziki kart talep edin, ücreti iade edelim dediler. Ben de iyi bari alayım kartı dedim.

    Oldubil Fiziki kartımı teslim aldım. 

    Mobil uygulamadan kartı barkod okutarak aktif etmeye çalıştım ama kart işlemi onaylanmadı.

     10363 daha sonra tekrar deneyiniz hatası veriyor. Çağrı merkezini aradım. Kart şifresi almak için SMS atın dediler.

    Çağrı merkezinin talimatlarında söylediği şekilde SMS atıp şifre oluşturdum ama gene de aynı hataları almaya devam ediyorum. 

    Kartı kullanamıyorum.

    Şikayetvar'a yazdım, dönen olmadı. Param destek de konuya yanıt vermiyor.

    Şu an para yüklemeyi denedim onda da gene 10363 hatası veriyor.

  • Bu adamlara güvenip de iş yapmayın öncelikle onu söyleyeyim. Hesabımı onaylayıp sınırsız statüye geçirdikten sonra 70bin TL gönderdim, çat diye bloke koydular hesaba. İşin kötüsü hesaba bi girdim 0 TL gözüküyor, bir gariplik olduğunu anladım da, Allah muhafaza insan kalp krizi geçirir bir anda. Aradım, yüklü miktar olduğu için bankadan teyit alacaklarmış. Neyin teyidi bu diyorum, kendi hesabımdan kendi hesabıma para göndermişim. 1 hafta paraya el koydular, sonra dedim ki iade edin o zaman, 1 hafta da onun için bekledik. Sonra bir şans daha vereyim dedim, 10Bin TL olarak gönderdim, bir kaç kez sorun olmadı. En sonunda komple hesaba girişimi engelleyip 2 hafta da öyle el koydular paraya, zar zor iade aldım. Su anda uygulamaya da giremiyorum.

  • serji kullanıcısına yanıt

    O kadar parayı neden buraya attınız ki bir avantajı mi var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serji kullanıcısına yanıt

    Böyle bi uygulamaya güvenip 70 bin atmak büyük cesaret geri alabildiyseniz çok iyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendileri daha efsane cuma iadesini yapmadılar. Hiçbir şekilde sorulara cevap vermiyor, geri dönüş yapmıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Papara gibi bankalar arası parayı döndürmek gerekiyor bazen, daha fazla bankayla anlaşmaları olduğu için denedim. Sahibi zaten Limak Holding o açıdan sorun yok ama operasyonel açıdan tam bir fiyasko.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu fatura ödeme kredisi hakkında bilgisi olan var mı. Kullandık diyelim. Gününde ödersek faiz falan ödüyor muyuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şaka gibi, oldubil e mi 70bin koydunuz,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shutterbug kullanıcısına yanıt

    10363 hatasını almamın nedeni bir ay içinde 1250 TL yüklemem imiş. Halbuki komisyonsuz ödeme tutarı 250 TL filan görünüyordu. Black Friday'de Denizbank kampanyası vardır ya o nedenle 1000 lira yüklemiştim. Her neyse hesap yükselttik, sorunu çözdük. Süreç hızlı işlesin aktivasyon {at} param.com.tr'ye evrakları e-posta ile attık. Hesapları bir günde yükselttik. (param-oldubil) Lakin hala Trendyol'da kartları kullanamıyorum.

    Moneypay-Oldubil ve Param kartları ve sanal kartları ile işlem yapamıyorum.

    Adamlara destek e-postası atıyorsun. Arıyorlar kart numarası soruyorlar. Desteğe yazdım son 4 hanesini diyorsun. Tekrar yazıyorsun GSM numaranızı yazar mısınız diye yanıt veriyorlar. Hata nedir diye soruyorlar. Ekran görüntüsü attım diyorum filan.

    Profesyonel değiller açıkçası.


    Neyse elimde onaylı 3 tane kart var. Hepsi de Trendyol'da "bir hata oluştu. Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Daha sonra tekrar deneyin" diyor.

    Çağrı merkezi beni arıyor acaba bakiye sorunu mu var diyor.

    Oldubil'deki bakiyeyi Param'a yükledim dedim acaba sıkıntı kartta mı diye görmek için ama Moneypay ve Param'da bakiye var dedim.

    Bu çağrı merkezinde çalışan emekçilerin komik ücretlerle yorucu bir iş yaptığının farkındayım ama nasıl bir sistemleri var merak ediyorum doğrusu. Bankanın tekini aradın mı e-postan, telefonun kart numaralarının son haneleri her şeyi görüyorlar. Bunlar neden böyle sorular soruyorlar anlamıyorum. Neyse kartları 1 aydır kullanamıyoruz bakalım çözebilecekler mi?





  • serji kullanıcısına yanıt

    Papara hariç hiçbir ödeme kurumuna yüklü miktar için güven yok maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konudaki mesajları ve Apple store daki yorumlara baktığımda memnun olmayan olumsuz geri dönüşler daha çok o yüzden vazgeçtim.
    Papara kartım var ancak cashback geçeli olan dükkanlar çok az acaba alsam mı mi ne diyorsunuz 100-300 TL arası alışveriş için (tendyol vb) değer mi acaba bu kart yoksa hiç bulaşmayım mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hesabımdaki parayı başka bir platform a yükledim diye 127 tl bakiyem sıfırlandı Bildiri sms falanda gelmedi.Aklımda olmasa para uçup gidecek tarzdan yani .Neyse aradım bereket müşteri hizmetleri var bağlanmak kolay neyse bayan baktı şüpheli işlem nedeniyle bloke işlemi olmuş.Benden yükleme yaptığım kartların resimlerini istediler gönderdim de birkaç gğne bakiyem geri geldi.

    Kısaca yüklü para bırakmayın, netflix vs. gibi yerlerde kullanmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • memnunum hocam. trendyol harcamaları %3 indirimli oluyor. 1250tl de yükleme ücreti yok. moneypay e de 1000tl yüklemeye komisyon yok.

  • shutterbug kullanıcısına yanıt

    trendyol hesabınızda sıkıntı olabilir mi ? cüzdana başka kartlarla yükleme yapabiliyor musunuz hocam. yeni sanal kart oluşturup yükleme yapmayı deneyin bir de hocam

  • Eyv neyse ne gördüm nede duydum :) kar edelim derken sinir stres olmaya gerek yok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM kullanıcısına yanıt

    Valla şu an PC'den denedim, sorunsuz yükledim.

    Mobil uygulamada sıkıntı nedir bilmiyorum. Akbank, Cepteteb, Denizbank vs sorunsuz yükleme yaparken Param kartları ile sanal ya da fiziki olmuyor. 3D şifresini girdikten sonra daha sonra deneyiniz hatası alıyorum.

    İlginize teşekkür ederim.

  • shutterbug kullanıcısına yanıt

    iki kartta da olması ilginç. bana hiç öyle sorun denk gelmedi. web de sorun olmuyorsa, telefonun uygulama ayarlarından trendyol uygulama verilerini silip öyle deneyebilirsiniz

  • serji kullanıcısına yanıt

    Junk iş gerek yok böylesine.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.