Şimdi Ara

OİM'de Gözüken Paket Hızı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Az önce OİM'de destek talebimin durumuna bakarken internet kullanım detayına da bakmak istedim ve orada yazan paket hızı dikkatimi çekti. Önce yanlış mı gördüm diye baktım fakat baya baya "16384 mbps" yazıyordu. Türknet kullanan arkadaşlar bakabilir mi acaba? Acaba bende hızı yanlış tanımladılar da o yüzden mi bağlanamıyorum. Eğer kullanan arkadaşlarda da böyleyse sıkıntı yok fakat değilse müşteri hizmetleri ile görüşeyim.

    Buda ss;

    OİM'de Gözüken Paket Hızı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UGzeg -- 15 Nisan 2017; 19:9:27 >







  • 16.384 kbit, nokta işareti unutulmuş ama bununla internete girememen arasında herhangi bi bağlantı yok,sadece paket bilgisi o o kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 15 Nisan 2017; 20:4:28 >
  • Aynı şekilde 16mbps kullanıyorum ve

    quote:

    Paket Hızı: 16384 Mbps


    yazıyor. Büyük ihtimalle ufak bir hatadan dolayı kbps yerine mbps yazıyor.
  • Skörtıl_Nimo kullanıcısına yanıt
    Nokta işareti aşırı derecede önemli bir konu Yani ttnetten uzunca zaman çektikten sonra internete bile şu an giremezken bu şekilde şeyler görünce daha çok sinirleniyorum. Artık sabrım kalmadı o kadar. Ve az önce de canlı destek ile konuşma yaptım. Yazışmayı yapan kişi kusura bakmasın ama bilgisizdi. Özellikle orada yazan sayının 16 mbps'yi ifade etmediğini söyledim fakat kendileri anlamamakta ısrar etti. Sonrasında da bana "hizmetinin mbps olarak tanımlanmıştır" diye sanki başından beri onu anlatmaya çalışmıyormuşum gibi bir yazı yazdı. Ben de tekrardan yazdıkları hızın 16 mbps'ye eşit olmadığını 16 gbps'ye eşit olduğunu anlattım. Sonrasında aldığım cevap "Tüm abonelerimize bu şekilde tanımlanmaktadır" yazdı. Ve ilgili birimlerce takip edildiğini ve şikayetiniz(burada şikayet etmedim gerçi bilgi yanlışının düzeltilmesini talep ettim) dikkate alınacaktır yazdı. Yani yazan şeyin hala doğru olduğunu savundular.




  • atomcu kullanıcısına yanıt
    Evet fakat müşteri hizmetleri bunun doğru olduğunu uzun süre diretti. En sonunda da ilgili birimimiz inceleyecektir yazdı. Bu konularda ki hataları bir iletişim şirketinin yapmaması gerekiyor bana kalırsa.
  • UGzeg U kullanıcısına yanıt
    masa başı müşteri temsilcileri konulardan pek anlamaz
    ben vodafone.net kullanıyorum,onların sistemine girip telefon numaramı yazınca 55mbit destekledigi çıkıyor,paket olarka bu yüzden 64 mbit pakete geçirmediler beni
    1 hafta uğraştım,vodafone foruma gidip modem için ulaşılabilir hız değerlerinin felan resmını attım adamlar o şekilde 64 mbit e çıkardılar ama hala sitelerinde 55 çıkıyor
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php
  • UGzeg U kullanıcısına yanıt
    xDSL üzerinden 16gbps almak ha Konuştuğunuz müşteri temsilcisi bilmiyordur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Skörtıl_Nimo kullanıcısına yanıt
    O da sinir bozucu bir şey . Masa başı müşteri hizmetlerinin de içine en azından bir tane bilgili koysunlar. En azından bilmedikleri konuda onu yönlendirsinler böyle dalga geçer gibi herkese öyle yapıyoruz, hızınız mbps üzerinden yazıyor vb demesinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UGzeg -- 15 Nisan 2017; 19:59:22 >
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcilerinin hangisi biliyor ki? aslında aynı emojideki gibi alıcan bunu göstereceksin nerede benim 16 gbps hızım diye. Bir şey olmaz ama en azından hatalı durumda olduklarını daha çabuk kavrarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UGzeg -- 15 Nisan 2017; 20:0:45 >
  • İşaretlediğin yerin üstünde şöyle yazıyor: "Paket adı: 16 Mb'e kadar kotasız"

    Yani paket hızı yanlış tanımlanmamış, sorun farklı şeyden kaynaklanıyordur.
  • hayata gülümse kullanıcısına yanıt
    Hocam onu fark ettim zaten ve benim söylediğim şey onunla alakalı değil. Kutu içine aldığım yere bakarsanız paket hızı kısmı 16834 mbps yazılmış. Büyük ihtimalle yanlış yazdılar kbps yazacaklarına yada 16,384 mbps yazacaklarına o şekilde yazdılar. Fakat ben sadece diğer arkadaşlarda da aynı mı onu merak ederek açtım konuyu.
  • UGzeg U kullanıcısına yanıt
    Şimdi online işlemlere baktım 35840 mbps yazıyor, bu yazım hatası herkeste var demek ki.
  • hayata gülümse kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, müşteri hizmetleri de herkese aynısını yapıyoruz dedi. Ben de o yüzden dedim o zaman düzeltmeniz lazım diye. Şu an ki haliyle bilgilerde kandırma oluyor. Benim online işlem merkezimde paket hızım 16384 mbps gözüküyorsa benim adamlara bak burada bu yazıyor sen bana bu hızı veriyorsun diye karşı çıkma hakkım olur. Tabi burası Türkiye çoğu şey gibi ilgilenilmez bunla da, bunlar küçük şeyler değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.