Şimdi Ara

OĞUZ SASİ HARD DEPRESSION (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 12
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 9 saat 7 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hamza5806 (16 mesaj) Guest-8FB5351A6 (3 mesaj) şoray uzun yolda (3 mesaj) SarıBıyık87 (3 mesaj) ItsAtakan24 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (7 mesaj) (1 mesaj) (5 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Gençler sizin hiç işiniz yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oğuz sasi kim gene neyi kaçırdım awk

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu boş adamları izleyip takip edene kadar bir kitap okusanız bir belgesel izleseniz ne bileyim bir programlama dili öğrenmek için o değerli vaktinizi harcasanız şimdi daha iyi bir hayatınız olabilirdi fakat o iyi hayatı sizin yerinize bu boş insanlar yaşıyor çünkü onlara ayırdığınız her dakika kendilerine dolar olarak dönüyor, peki sizin elinize geçen ne ? Hiçbir şey.

  • hard depression yasiyorum yalvaririm bana yardim edin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İşim yok ailem de problem yumağı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Noldu kanka ne yapabilirim senin için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    elden bir sey gelmez hocam sagol

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu adamı harbi seviyorum la. 2020 de keşfettim ama hoşuma gidiyor. Eski videolarınıda seyrettim. 2018 de attığı şu 5 6 hadi en fazla 10 dakikalık bilgilendirici videoları çok daha hoşuma gidiyor. Diksiyonu falanda sağlam. Arada absürtlükler yapıyor o da hepimiz robot değiliz ya, işin tuzu biberi oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ItsAtakan24 kullanıcısına yanıt

    Oğuz sasi

    YouTube sasi

    Çılgın sasi

    Naber sasi

    Haydi sasi

    Ossur sasi

    Çıldır sasi

    Manyak sasi

    Xbox sasi

    Pc sasi

    yayıncı sasi

    kuddur sasi

    Paranoyak sasi

    Anksiyete sasi

    Arabalı sasi

    Bas gaza sasi

    Arabada var şasi

    (çocuk tekerlemesiii)

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Velet sasi
    Sasi yayın klibi
    Sasi uzay
    Sasi konuşuyor
    Sasi bdfyobgsougt
    Sasi uzay konuşuyor
    Sasi oyunları seviyoruz
    Sasi younow
    Sasi twitch
    Sasi facebook
    Oğuz sasi anı
    Oğuz sasi memleket gibisi yok
    Sasi xbox
    Sasi playstation
    Sasi velet sasiyi dövüyor
    Sasi kameraya kafa atma

    :D

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ItsAtakan24 kullanıcısına yanıt

    kafiyeli yapsana olm benim gibi :(

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Oh, kusura bakma dikkat etmemişim ona :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • up

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    https://mobile.donanimhaber.com/bdfyobgsougt-hakkinda--7122778


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 07kubi07 kullanıcısına yanıt
    Şaşı bazi konularda inanılmaz uçuk düşünüyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan ne efsane adam ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.