|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
şimdi yeni bişey çıktı konu açıp kendi ailelerine sövüyorlar genleri kötü diye. Hertürden insan var hangi birine cevap vereceksin az önce birisi "annem çirkin kadının teki lanet olsun" "genlerim ondan bok gibi" yazmış. Şimdi ben buna bi sövsem banlanıcam.kısacası bi bitmediniz düşüncesiyle konuyu görünce kapatıyorum boş koy gitsin.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|