Şimdi Ara

NVIDIA CEO'su: Ekran kartı fiyatlarının düşeceği fikri geçmişte kaldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 80
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guhong01 (4 mesaj) DH Misafiri (3 mesaj) defaulticus (3 mesaj) warking95 (2 mesaj) fractal design (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (32 mesaj) Mobil (15 mesaj) Mini (6 mesaj) (18 mesaj) (3 mesaj) (5 mesaj) (16 mesaj)
  • @
18 oy şu anda #6
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • NVIDIA CEO'su: Ekran kartı fiyatlarının düşeceği fikri geçmişte kaldı



    NVIDIA, geçtiğimiz günlerde yeni RTX 40 serisi ekran kartlarını tanıttı. CEO’nun açıklamasına göre, Nvidia GeForce RTX 4090 ve GeForce RTX 4080 ekran kartı fiyatları normal seviyelerde ve ucuzlamayacak.



    Ayrıca Bkz.Nvidia RTX Remix tanıtıldı: Klasik oyunlar yeniden canlanıyor!



    Nvidia CEO'su: Bu fiyatlara alışın



    NVIDIA’nın yeni ekran kartları GeForce RTX 4090 ve RTX 480 özelliklerinden çok fiyatıyla konuşuluyor. GeForce RTX 4090, RTX 4080 12GB ve RTX 480 16GB Türkiye fiyatları inanılmaz seviyelerde ancak yeni ekran kartı fiyatları Amerika’da da tepki çekti. Şu an Nvidia’nın en güçlü ekran kartı olan RTX 4090’ın yurt dışı fiyatı 1600 dolar. Şu an en güçlü ekran kartını isteyen herkesin kafasında aynı soru var: Nvidia ekran kartı fiyatları ucuzlayacak mı? Kullanıcılar, yeni Nvidia ekran kartı fiyatlarını çok yüksek bulurken CEO, alışılması gereken bir durum olduğunu söylüyor.



    Ekran kartı fiyatları ucuzlamayacak



    CEO Jensen Huang, medya ile gerçekleştirdiği soru cevap oturumu sırasında RTX 40 serisi ekran kartı fiyatlandırmasına ilişkin açıklamada bulundu. CEO’nun sözlerine bakılırsa, ekran kartı fiyatları düşmeyecek, bu beklentiler geçmişte kaldı.



    Nvidia sözcüsü: RTX 3080 hala çok güçlü bir kart



    Nvidia’nın başındaki isim, ekran kartı fiyatlarının yükselmesini bileşenlerin artan maliyetlerine ve ek gücün yavaşlamasına bağlıyor. Nvidia, fiyat noktasına ve genel iyileştirmelere odaklanıyor. Nvidia, en azından yurt dışında ekran kart fiyatlarını nesiller arası çok yükseltmiyor, hemen hemen aynı seviyede tutuyor ancak performans noktasında muazzam geliştirmeler söz konusu. Yeni ekran kartları tanıtıldığında elindekinin eskidiğini düşünen kullanıcılara hitaben Nvidia sözcüsü, “3080 ekran kartı hala çok değerli, uzun süre de geçerliliğini koruyacak” diyor.






    Kaynak:
    https://www.digitaltrends.com/computing/nvidia-says-falling-gpu-prices-are-over/







  • Eskiden aral gemisi ekran kartları taş çatlasa 400 500 dolardı
  • RDNA3 çıkınca AMD bi tokatlasın sizi bak bakalım nası düşüyor fiyatlar.
  • aliveli90 a kullanıcısına yanıt
    Hakkaten ha
  • Virinom V kullanıcısına yanıt
    Umarım yaparlar cidden yoksa bunlarda iyice kontrolden çıkacak
  • Hahahashahdsalhdsas BU FİYATLARA ALIŞIN DİYOR

    Açık açık söylemiş adam, helal olsun. CEO bi de.
  • fanboyların sonsuz sadakatine güvenerek atış yapıyor pezo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palamutix -- 22 Eylül 2022; 14:5:28 >
  • Virinom V kullanıcısına yanıt

    Amd rdna3 le falan uğraşacağına otursun da yazılımcı alıp şu driver ları düzeltsin

  • yabancılar aslında daha tutumlular çoğu oynadığım oyunlarda durumu daha iyi ülkelerde ki yabancılar hala gtx 1060, 1660 kullanıyor. durumu daha kötü ülkelere bakıyorsun adam kredi çekip alma peşine düşmüş.. ekonomi kötü diyorsun ama hep daha üstü.


    alındıkça talep oldukça bu böyle gider. 3080 i olan hemen satıp yenisini alma peşine düşüyor. 3080 veya 3090 neyine yetmiyor?


    oyun mu var sanki bu kartlara yetmeyen? oyun piyasası bile bu kadar hızlı değil.. valorant da 350 fps 450 olmuş valorant aynı valorant. biraz doyum olsa millette saldırmasa bir şeyler değişir ama yok

    dünyanın sonu gelecekmiş gibi tüketim hastalığı var.

  • AMD'nin düşük fiyat olayı diye bir durumu kalmadı adamlar işlemcide bile fiyatlar uçurdu intel daha ucuza satıyor ? eğer performansı aynı veya bir tık iyi olsun nvdidadan daha pahalı yapar amd

  • dimitradon kullanıcısına yanıt

    aynen öyle düşmesi için daha çok firma lazım 5-6 tane firma olup aynı seviyelere yakın olsalar fiyatlar o zaman değişebilirdi. ama 2 firma olunca kim öne geçerse fiyatı bindiriyor.

  • CEO açık konuşmuş bu fiyatlara alışın
    Hali hazırda yapılan haberlere göre 3000 serisi kartlarda ciddi bir stok doluluğu var buna rağmen bu açıklama biraz düşündürücü yada bir reklam sıtratejisi
    Bakalım AMD RDNA3 Sonrası nasıl bir piyasa oluşucak hep birlikte göreceğiz
  • Guhong01 kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Amd rdna3 le falan uğraşacağına otursun da yazılımcı alıp şu driver ları düzeltsin

    Bende bıktım yazılımdan dolayi hatta elimdeki asus 6900xt lc kartı satıp rtx 4090 yapmayı düşünüyorum.
  • evga gibi firmalarında sizi bırakmasına alışın. ulan amd yapıştır adam gibi bir kartta oyuncular gönül rahatlığı ile sana geçsin. bunlar iyice tekele bağladı.
  • Hellmonger kullanıcısına yanıt

    Aynen hoca render falan yapsa tamam bi karşılığı var ama oyun için 2 belki 3 nesilde bir bile alında yeter xx80 serisi

  • Daha dün satılmıyor diye 30 serisi kartlara niye indirim yaptın o zaman. O 4080 ler satılmasın görürüm ben s.ke s.ke düşürecekler fiyatları. Hele bide amd aynı performansı daha ucuza versin bak o zaman geri vitesi seyret nvidia da.
  • "3080 12Gb" AkarNVIDIA CEO'su: Ekran kartı fiyatlarının düşeceği fikri geçmişte kaldı  Demiş Ceo.

  • Konsol alın geçin millet. Bizim için bilgisayarda oyun devri kapandı. Şahsen ben öyle yaptım ve çok da memnunum. Özellikle PS4 oyunlarını oynamadıysanız PS5 ve Plus aboneliği oyun ihtiyacınızı hayli hayli giderir. Bu ekran kartları fiyatları ve dolar kuru ile adam gibi oyun oynamak bizim gibi ülkelerde ultra lüks oldu maalesef. PS4 dünüz varsa da Xbox series X ve game pass ile de iyi bir çözüm.

    En hoşuma giden şey ise bir oyunu kasmadan 2K da stabil 30-60-120 fps de (oyununa göre tabi) oynamanın acayip zevkli bir şey olduğunu deneyimlemem. Ben eski makinemde oyun filan oynamıyormuşum işkence çekiyormuşum valla ya. Tabi aynı şey Xbox Series X de de mümkün. Ama bu deneyimi PC de yaşayayım dersen minimum 30K TL (2K için en az 3070 ti ve Ryzen 5600X veya i512500 setup) civarına çıkıyorsun maalesef. Bu değerlendirmem sadece oyun için bu arada. PC in yoksa mecbur uygun bir PC alacaksın zaten.




  • Bu arkadaşlar gpu tarafının apple ı olmaya çalışıyorlar bu çok bariz. Belli bir fan kitlesi var en kötü bunlara ürünlerimi satarım "bunlar ben hangi msrp ile ürün çıkarırsam çıkarayim nasıl olsa amd almazlar" diye düşünüyorlar ki öyle zaten. Sadece oyun oynayan render ile stream ile işi olmayan adam gidip nvidiaya tonla para verecek şimdi. Bu durumda amd tarafına büyük koz verildi bakalım amd bunu kullanabilecek mi bu çok önemli. Eğer o da nvidia gibi msrp leri uçurursa o zaman biz oyuncular için kötü zamanlar başladı demektir bu.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.