Şimdi Ara

Numara taşıma sonrası Fatura Kazığı !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
8.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafoneda Devreden super paketinde 53 TL fatura ödüyordum.
    Turkcelle geçtim 24.07.2015 tarihinde.
    Vodafonda 15.07.2015 fatura kesim tarihi

    9 gün kullanmışım, tam fatura gelmiş 53 TL!!!
    İtiraz veya şikayet etsem sonuc alir miyim?
    Bilsem fatura kesimden birkac gun once geçerdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Fatura detaylarını iyi incelemek lazım. Yeni mevzuat gereği kullandığınız gün kadar fatura çıkarabilirler fakat dakika internet vs. hakları da kullanılan gün ile orantılı olarak bölünüyor dolayısıyla paket aşımı yapılmış olabilir. Diğer bir sebep de telsiz kullanım ücretinin kalan taksitlerini son faturada toptan alırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ağustos 2015; 13:46:50 >
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    1 Nisan Kıst Uygulamasına göre abone iptal işlemlerinde kaldığı gün kadarını öder.
    BTK üzerinden şikayet et
  • Yakin zamanda benimde basıma bu durum geldi.Müşteri hizmetleriyle uğraşarak kayıt oluşturmanız lazim.Kayıt açılınca hakli olduğunuz anlaşılıyor ve size Vakıfbank hesap numarası veriliyor ödemeniz gereken tutar söyleniyor.Ödemeyi yapıp dekontu ve dilekcenizi 0850 542 50 00 numarasına fax cekiyorsunuz ve borcunuz kapanmış oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gefe16 -- 20 Ağustos 2015; 15:30:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-1938

    1 Nisan Kıst Uygulamasına göre abone iptal işlemlerinde kaldığı gün kadarını öder.
    BTK üzerinden şikayet et

    Bugün vodafone müşteri hizmetlerini aradım. 1 gün dahi kalsanız tam fatura yansır dedi.
    BTK'dan şikayet nasıl yapılıyor internet üzerinden mi? Nasıl yapacağımı açıklarsanız sevinirim
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    http://forum.donanimhaber.com/m_107049267/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1881-1938

    http://forum.donanimhaber.com/m_107049267/tm.htm

    Kimlik Bilgileriniz MERNİS tarafından doğrulanamamıştır. Lütfen Kimlik Bilgilerinizi kontrol ederek tekrar deneyiniz.

    Nüfus kağıdından bakarak yaptığım halde üye olamıyorum. Var mı bir bilginiz? Teşekkürler
    Memlekette bir şey de düzgün çalışsa
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla nufus dairesinden güncellemen gerekiyor.
    İnternet üzerinden yapılabiliyor mu diye araştırdım net bir bilgiye ulaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Fatura detaylarını iyi incelemek lazım. Yeni mevzuat gereği kullandığınız gün kadar fatura çıkarabilirler fakat dakika internet vs. hakları da kullanılan gün ile orantılı olarak bölünüyor dolayısıyla paket aşımı yapılmış olabilir. Diğer bir sebep de telsiz kullanım ücretinin kalan taksitlerini son faturada toptan alırlar.

    bu haber süper oldu. 4 gün turkcell'de kaldım. tarife ücreti 75 lira idi. cayma bedeli aylık 30 lira idi. bu durumda bana ne kadar fatura çıkar? 4 GB kota vardı, 1 GB hediye internet vardı. Dakika paketi 1500 dakika ve fazla konuşmadım.
  • Yardımınız sayesinde btk'ya şikayet ettim.
    Şikayetim işletmeciye gönderilen kısmında duruyor.
    Sanırım gönderildi 1 hafta oldu. Bunun sonucu ne kadar sürede belli olur. 3 gün sonra da faturamın son ödeme tarihi var. Sizce ödemeli miyim?
    Teşekkürler
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Borcu ödemen gerekecek ondan sonra şikayetin kabul edilirse iadesini vermiş olduğun hesaba yatırılacak lakin şöyle bir durum var o para o hesaba yatmıyor
    Kimlik silik çıkmış hesap numarası gözükmüyor diye diye insanları 6 ay kadar oyalıyorlar.

    EDİT : Borcu ödeme sonuçlanana kadar bekle zaten taşımızsın ödemezsen bir şey olmaz.


    Kurumumuza tüketicilerden gelen şikâyetlerde; abonelik tesisi, numara taşıma, abonelik feshi, aboneliğin dondurulması vb. durumlarda fatura dönemi içerisinde tüketicilerin almış oldukları hizmetlerin tamamından yararlandırılmış gibi ücretlendirildikleri belirtilerek, işletmeci uygulamalarının şikayet edildiği görülmüştür. Bunun üzerine Kurumumuzca yapılan çalışma sonucu tüketicilerin sunulan hizmetten yararlandıkları süre ve/veya miktar kadar ödeme yapmalarının tüketici haklarının korunması açısından yerinde olacağı değerlendirilmiştir ( BTK )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 28 Ağustos 2015; 16:52:52 >




  • Beyler merhaba, bende 16 yıllık "faturalı" Türkcell hattımı Mayıs 15'de "faturasız" Vodafone'a taşıdım. Mayıs 12'sinde başvurdum, sağ olsunlar 3 günde taşıma tamamlandı ve 15'inde Vodafone SIM kartımı taktım. Bilindiği gibi genelde ve benim içinde Türkcell fatura kesim tarihi her ayın 25'i. Yani Ayın 25'ine 10 gün kala benim taşıma işlemi tamamlandı. Bu durumda Türkcell bana son faturayı TAM ücret olarak mı yoksa KIST (Kısmi) olarak mı gönderecek?

    Birde numaramızı Vodafone'a taşıdıktan sonra Türkcell Müşteri Hizmetlerine telefon ile ulaşamıyoruz. Bu ne vefasızlık?

    Bilgi sahibi kardeşlerimden yardım bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Mayıs 2016; 11:50:38 >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    btkya sikayet ettim sonuc aldim. Turkcell tam fatura kitlemeye kalkarsa siz de faturayi odemeyin sikayet edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.