Şimdi Ara

Numara Taşıma Sonrası Gelmeyen SMS Şifre

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
17.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bu sorunu 4 gündür çözemedim sorun Vodafone'da mı yoksa Vakıfbank'da mı anlayamadım.

    Sorunuma gelince Avea olarak kullanmış olduğum hattım 27.06.2014 tarihinde Vodafone taşındı hattım açıldı paketim tanımlandı. Vakıfbank internet bankacılığına girerken bankanın göndermiş olduğu tek kullanımlık SMS Şifre gelmez oldu. İnternet de küçük bir araştırma yaptım bankaların 48-72 saat arasında bloke koyduğu idi tabi Çağrı merkezi ile görüşülürse anında kaldırılıyor bilgisiydi. Vakıfbank'ın kendi SSS kısmında da aynısı yazmakta.

    Vakıfbank çağrı merkezinden 4 defa bloke kaldırtmama rağmen Vodafone çağrı merkeziyle defalara görüşmeme rağmen her iki tarafda diğerine atıyor suçu Vakıfbank bizden sms gidiyor operatörünüz ile görüşün diyor Vodafone gelince o bankayla alakalı diyor.

    Vodafone hattım başka bankalardan ve emeklilik sitelerinden tek kullanımlık şifrelerim geliyor. Mantıken sorun Vakıfbank'da ama çözemedik.

    Onun dışında Vakıfbank çağrı merkezinde çözülemeyen sorun için Vakıfbank şubesine gittim dilekçe vererek telefon numaramın güncellenmesini istedim. Geçici olarak telefon numaram yerine 536 11111111 tarzında bir numara sallandı sonrasında tekrar kendi numaram eklendi tabi bunu yapan personel emin olarak değil bakalım kandırabilecek miyiz sistemi diyerek tabiki buda bir çözüm olmadı. Daha sonra destek birimiyle görüştü banka personeli aynen dediği şuymuş destek personelinin" Numara taşıma sonrasında banka tarafından koyulan bloke kaldırtıldıktan 120 saat sonrasında açılabiliyormuş ancak aciliyetim varsa Vodafone ile görüşmeliymişim." yani bilemedim vodafone kısmında ne sorun olabilir onlara ne demeliyim.

    Ayrıca konu başka bir bölümlük de olabilir yanlış da açmış olabilirim. Eminim bu sitede buna benzer sorun yaşamış olan vardır. Yönlendirebilecek arkadaşların desteğini rica ederim.







  • ATM üzerinden numara güncellemesi yapin silip tekrar kaydedin düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gefe16 kullanıcısına yanıt
    İnternet de bulunan çözümlerden biriside bu ancak Vakıfbank'ın bankamatik ekranında böyle bir özellik yok ayrıca bizzat şubeye giderek şubeden güncelleme yaptırdım.
  • Geçenlerde sim kartı yeniden bastırdık abimin. Sonra sms problemi oldu. Kuveyt Türk banka da. Öyle yaptık böyle ettik olmadı.

    Şube müdürüyle konuştum, "sim değişiklik muvafakatnamesi" gibi bir evrak imzalattırıp merkeze gönderdiler. 15 dk sonra sms gelmeye başladı. Bu tarz bir evrak olabilir, şubeyle ya da farklı bir şubeyle görüşün bence.
  • Hat taşıma sonrası bu tip mesajları alamıyorsunuz. Ben hiç bir yere müracaat etmedim, bir kaç gün sonra düzeldi durum.
  • ben de biraz önce avea dan turkcell e geçtim. yapıkredi yi arayıp akıllı sms bloke sini kaldırdım.. vakıfbank ı denedim ama sms gelmedi.. diğerlerini denemeyeceğim.. birkaç gün bekleyeceğim..
  • vakıfbank ı 4440724 tn aradım.. sms blokesini kaldırmalarını istedim.. sorun çözüldü...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.