Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

NOTEBOOK Servis Geçmişleri ARŞİVİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
332
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> NOTEBOOK Servis Geçmişleri ARŞİVİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    8058 Mesaj
    Merhaba,

    Notebook alırken genelde teknik özelliklerine ve fiyatına bakılıyor ilk aşamada.

    Bunlar tabi ki önde gelen tercih sebepleri, ancak teknik servise duyulan güven benim için çoğu zaman diğerlerinden önce geliyor.

    Bu doğrultuda ACER, ASUS, DELL, HP, SONY, TOSHIBA ve diğer markalar ile yaşanan teknik servis geçmişlerinin toplandığı bir konu çok faydalı olur diye düşünüyorum.

    - Kullanılan notebook marka modeli
    - Hangi tarihte satın alındığı
    - Ne kadar sürede ne sorunlar çıkardığı,
    - Hangi teknik servis firmasına bırakıldığı, ne kadar sürede ürünün teslim alındığı

    Böylece ilk 10 mesajı ile 1000. mesajı aynı kalitede ve tok bilgi veren, herkese faydalı olacak bir konu oluşturulabilir.

    Umarım konu olumlu yönde gelişir ve uzun süre amacına hizmet edecek şekilde seviyesini koruyabilir.



    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    8058 Mesaj
    Örnek niteliğindeki ilk mesajı ben gönderiyorum.

    HP Compaq Evo N1020V
    - 8.ay pil ömrü 15-20 dakikaya indi. HP yetkili servisine bırakıldı. 2 gün sonra yeni pil temin edildi.
    - 2.yıl içerisinde (kuvvetle muhtemel virusten dolayı) anakartı yandı. Hp yetkili servisinde 1 haftada değiştirildi.
    - 3.yıl içerisinde ekran menteşesi zayıfladı ve Dvd-CdRw orjinal cd'leri okumuyordu (!). HP onarım merkezinde,
    ekran ve combo sürücü 2 .iş gününde değiştirildi.(carepack kapsamında olduğu için 3. yıl ücretsiz yedek parça & servis vardı.)

    Hp Nx9010
    - 2.sene içinde Bios update yaparken anakartı yandı. Yetkili servisinde anakart değişimi yapıldı; sonradan yetkili servisin kendi insiyatifiyle tamir edilmiş anakart taktığı anlaşıldı (teknisyen ağzından kaçırdı). Durum HP'ye bildirildi. Hemen düzetleme yapıldı. HP onarım merkezinde yeni anakart takıldı.
    Bu olay'dan sonra bir daha HP Yetkili Servislere cihaz bırakmadı; ancak illa ki düzgün çalışanları da vardır.
    - Touch Pad iki kez farklı zamanlarda arıza yaptı, HP onarım merkezinde değiştirildi. Bekleme süresi ortalama 1 hafta.
    - Dvd-CdRw sürücü okuma arızası dolayısıyla ve adaptör temassızlık olduğu için 2. sene içerisinde değiştirildi.
    - Anakart 2. yıl tekrar arıza yaptı ve Hp onarım merkezinde değiştirildi.
    Sonuç : 17 ay sonra müşteri talebi üzerine ücret iadesi yapıldı

    Hp Nx9010
    - Anakart ilk sene içerisinde yandı ve Hp onarım merkezinde değişti.
    - 2.sene sonlarına doğru, genel şikayetlerle gittiği serviste Dvd-Cdrw sürücü, işlemci, Touch-pad, batarya değişti. İşlem süresi 2 hafta kadar)
    - Dvd-Cdrw arızası yineledi ve sistem performansı düşük.
    Sonuç : 23 ay sonra müşteri talep üzerine ücret iadesi yapılacak (!)

    Dell Inspiron 5100
    - Yaklaşık 1,5 senedir kullanılıyor; şu ana kadar herhangi bir arızası göstermedi.
    Sadece adaptör kablosunda çok ender temassızlık oluyor; daha servise gönderilmedi.

    Yorum :
    - HP ürünlerinin sorun çıkarma yüzdesi yüksek. Ancak HP Onarım Merkezi'nin yaklaşımı olumlu.
    Tüketici haklarına ve müşteriye saygılı davranıyorlar. Tabi asıl istenen hiç sorun olmamasıdır.
    - DELL bilgisayar şimdiye kadar sorun çıkarmadı. Ancak çok yoğun kullanılan ve zorlanan bir ürün değil.
    Bu nedenle az kullanımdan da olabilir, DELL'in kalitesinden de olabilir.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2508 Mesaj
    HP Pavilion

    Aldığımın 3. günü,f2 f3 f4 tusları ustunde bombe vardı ve fan çalışmıyordu.
    Teknik servise değil once Bimekse gitti 1 saat içinde yeni bir pavilionla değiştirildi.
    |
    |
    _____________________________
    Hyundai I30 7DCT Style Design Pack
  • Er
    6 Mesaj
    Acer Ferrari 4005

    Ağustosta almıştım.Donanımsal hiçbir hatası yok tam tersine hepsi iyi çalışıyordu.Ancak bu mart ayı içinde bilgisayar ile gelen acer firmasının kendi yazdığı program ile biosa türkçe karakterli şifre attım(dalgınlık işte insan 2 gün aralıksız uyumazsa böle oluyomuş).biosta ALT tuşu çalışmadığı için ALT kombinasyonlu hiçbir tuşta çalışmıyor tabi bilgisayarı teknik servise gönderdim.Biosu yeniden yazıldı.4 iş günü içinde bana geri yollandı.
    |
    |
    _____________________________
    Acer Ferrari 4005 (2.0GHz)
  • Yüzbaşı
    700 Mesaj
    İmzamda ki bilgisayarı kullanıyorum bios güncellemesi sırasında arızalandı.İnfronice yolladım makinayı 14 gün sonra aradılar garanti kapsamı dışında bıraktılar 78.5 ytl masraf aldılar bios çipi yanmış diye.(yazılımla nasıl yandığını anlamadım hala!!!!!!)23. gün makinam elime geçti anlayacağınız hayatımda gördüğüm en kötü servise sahip.

    Bundan önce hp compaq nx7010 ve hp 9010 kullandım.hp 9010 un bataryası 5 ay sonra öldü.Aradım servisi seri numarasını yolladım eski bataryayı yolladım yenisi ertesi gün geldi.

    Cihazın kendi kadar arkasında duran firma da çok önemli bundan İnfronic distribütörlüğünde olan hiç bir ürünü almam ve aldırmam
    |
    |
    _____________________________
    Zte Axon 7 // Samsung NP550P5C // AUDİ A6 3.0 TDI QUATTRO
  • Binbaşı
    1081 Mesaj
    HP Pavilion 4266 aldım. 20 gün sonra ekranın sağ orta köşesinde bir leke benzeri birşey ortaya çıktı.İstanbul arena'ya gönderdim ilk başta ekranda sorun yok diye geri gönderildi sonra tekrar üzerine düşmem sonucu istanbula gönderdim ve 3 gün sonra değiştirmeyi kabul ettiler.

    Her ne olursa olsun güzel makina.Gene alıcam 4398 modeli olucak bu sefer.
    |
    |
    _____________________________
    Macbook Pro 2.5 Ghz-15.4 Matt Led Ekran-512 mb Ekran Kartı-250 Gb Hdd- 4 Gb Ram. --- New İpad 64 Wifi Space Gray --- İphone 8s Plus Red 64 Gb ---
  • Yarbay
    3154 Mesaj
    Selam signore öncelikle seni tebrik ederim.İhtiyaç var böyle forumlara..
    Benim cihazım FUJITSU SIEMENS AMILO PRO 2045'ti.
    Aslında fiyat artı performans çok iyiydi.Fakat aldığım gece touchpad'te sorun olduğunu anladım.Önemsemedim yeni driver falan derken tuş takımının da takılması yüzünden servise götürdüm.Fujitsu'nun kendi servisi yok.Yani dışardan Datapro ile anlaşmışlar.Datapro gerçekten iyi bir servis.Fakat Fujitsu'nun kendi servisi olmadığı için parçaları siparişle yurt dışından geliyor.Bu da aşırı zaman demek.Daha sonra yani toucpad'ten sonra anakartta da arıza çıktı.Daha sonra hard disc fazlasıyla bad sector verdiği için (Sıfır bir makineye göre) değişmesi gerektiği söylendi.Ben de bu kadar yeter deyip makineyi servisten almadım.Zaten onlarda tam iki ay sonra gel al demişlerdi.Şimdi hakem heyetinin kararını bekliyorum.Olmadı dava açacağım.Sizleri yanıltmak istemem.Ben Teknosa'dan almıştım.Forumlarda başka mağazalardan alanlar memnunuz diyorlar.Yine de öyle kampanyalar yapan firmanın burda kendi servisi olmaması düşündürücü...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3154 Mesaj
    Bu arada son makinem TOSHIBA SATELLITE L 10 Nam-ı diğer Öğretmen notebook'u.
    Çok memnumum hiçbir problem yaşamadım yani şimdilik ( 2 ay oldu )Geçenlerde ram az geldiği için servise gittim 2 dakikada değiştirdiler.Gerçekten 2 dakikada ve gözümün önünde ve komik bir rakama.Fujitsu'yla yaşadıklarımdan sonra ilaç gibi geldi.Toshiba tavsiye ederim özellikle servislerinden ve sitesinden ötürü.Kayıt olun her türlü program ve güncellemelerden haberiniz olsun.İsterseniz yeni modellerin bilgileri de geliyor.Toshiba'nın neden bu sektör de nam yaptığını anladım.Biraz geç olsa da
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
haberler
Masal
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.