Şimdi Ara

Nissan QashQai Sürüş Deneyimim (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
1
Favori
211.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap
  • aracın en önemli özelliği yol tutuşu + üst donanımında esp var
    arka çok kollu süspansiyon sistemi nissan tarafından yeni geliştirildi ve bundan sonraki megan jenerasyonunda da kullanılması düşünülüyor

    forumlarda gördüğüm kadarı ile aracın bagaj kısmından tıkırtı geldiğinden ve yan plastik kaplamalarda şikayet ediliyor bir de nokia n 95 in araç bluetooth ile çalışmadığından
    bu aracı kullanan arkadaşların böyle bir sorunu varmı
  • Araçlarının yanından geçerken tokat yemiş gibi olunmuyor stablite bozulmuyor çok şiddetli yan rüzgarlarda his var, Her iri ve yerden yüksek araç gibi şiddetli yan rüzgarları hissediyorsunuz, ama bu normal araçlarda da oluyor.

    Bluetooth konusunda ; sadece samsung sgh-520 deneyimim oldu, gayet verimli çalışıyor.
  • Merhaba Benim öğrenmek istediğim şu.

    Şu an Bulgaristan dayım 95 bmw 318 i LPG araç kullanıyorum. Yakında Tr. döneceğim ve Qashqai almaya karar verdim. Şu an Fiyatları 45-50 arasında 1 yıl beklesem seneye Ağustos gibi 1 yaşındaki arabayı kaça alabilirim. İkinci el için 1 yıl beklememe değermi Örneğin 35.000YTL 2007 modelini 2008 ağustosta alabilirmiyim.

    2.Sorum : 1.5 Dizelleri Tr. ne zaman gelecek. Avrupada şu an satılıyor. Almanyada 22.000 avro İngilterede 17.000 sterlin

    3. Sorum. 1.6 Benzinli aldığımda sıralı sistem taktırmayı düşünüyorum önerirmisiniz.

    4. Sorum araçta 4. kişi iken klimayı açtığımızda yokuşlarda zorlanırmı.
    Şimdiden ilgilenen bu konuda oteride olan arkadaşlara teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.
  • qashqainin testi oto haberin 13. sayısında çıktı dergi yanımda bahsettiğiniz tokat yeme olayı bu dergide yer almıyor

    sonraki sayılarda rüzgar testi var rüzgar testinde diğerlerinden daha az savrulma gerçekleştiriyor

    autoshow da da testin çıktığı sayı bende var ancak dergi yanımda değil hatırlamamakla birlikte bakmam lazım

    sonucu yazarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: EXTREMETE

    qashqainin testi oto haberin 13. sayısında çıktı dergi yanımda bahsettiğiniz tokat yeme olayı bu dergide yer almıyor

    sonraki sayılarda rüzgar testi var rüzgar testinde diğerlerinden daha az savrulma gerçekleştiriyor

    autoshow da da testin çıktığı sayı bende var ancak dergi yanımda değil hatırlamamakla birlikte bakmam lazım

    sonucu yazarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.



    Akşam baktım Auto Show 12. sayı 20-26 Mart haftasında çıkan.
    Dergide her ne kadar rüzgarlı ve soğuk bir havadan söz edilse de ifadeler dediğim gibi hatta anlık kontrol kaybı yaşandığı gibi daha ağır ifadeler de kullanılmış.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: EXTREMETE

    qashqainin testi oto haberin 13. sayısında çıktı dergi yanımda bahsettiğiniz tokat yeme olayı bu dergide yer almıyor

    sonraki sayılarda rüzgar testi var rüzgar testinde diğerlerinden daha az savrulma gerçekleştiriyor

    autoshow da da testin çıktığı sayı bende var ancak dergi yanımda değil hatırlamamakla birlikte bakmam lazım

    sonucu yazarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.



    Akşam baktım Auto Show 12. sayı 20-26 Mart haftasında çıkan.
    Dergide her ne kadar rüzgarlı ve soğuk bir havadan söz edilse de ifadeler dediğim gibi hatta anlık kontrol kaybı yaşandığı gibi daha ağır ifadeler de kullanılmış.



    quote:

    Orjinalden alıntı: miki

    Araçlarının yanından geçerken tokat yemiş gibi olunmuyor stablite bozulmuyor çok şiddetli yan rüzgarlarda his var, Her iri ve yerden yüksek araç gibi şiddetli yan rüzgarları hissediyorsunuz, ama bu normal araçlarda da oluyor.

    Bluetooth konusunda ; sadece samsung sgh-520 deneyimim oldu, gayet verimli çalışıyor.




  • miki,

    arabanı güle güle kullan güzel bir seçim yapmışsın. Araba seçimi tamamen tarz olayıdır. Kimisi tek kapı arabaları sever. Kimisi yüksek arabaları sever vs. Ancak anladığım kadarıyla bu araba daha çok bayan sürücüler tarafından tercih edilir. Çünkü ülkemizde jeep hastası birsürü bayan sürücü var. Çekiyorlar altlarına Cherokee leri Range Roverları yada TAHOE gibi devasa jeepleri sanki dağa çıkacaklar. Halbuki bu araç tam jeep almak isteyen bayanlara göre. Bu aracın otomatik vitesinin sadece 2.0 da oluşu kötü olmuş. 1.6 da da olmalıydı bence. Kimbilir belki Nissan onuda ithal eder...
  • ok. ben yanlış hatırlıyormuşum .arkadaştan özür dilerim

    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: EXTREMETE

    qashqainin testi oto haberin 13. sayısında çıktı dergi yanımda bahsettiğiniz tokat yeme olayı bu dergide yer almıyor

    sonraki sayılarda rüzgar testi var rüzgar testinde diğerlerinden daha az savrulma gerçekleştiriyor

    autoshow da da testin çıktığı sayı bende var ancak dergi yanımda değil hatırlamamakla birlikte bakmam lazım

    sonucu yazarım

    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.



    Akşam baktım Auto Show 12. sayı 20-26 Mart haftasında çıkan.
    Dergide her ne kadar rüzgarlı ve soğuk bir havadan söz edilse de ifadeler dediğim gibi hatta anlık kontrol kaybı yaşandığı gibi daha ağır ifadeler de kullanılmış.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: @NTARES

    miki,

    arabanı güle güle kullan güzel bir seçim yapmışsın. Araba seçimi tamamen tarz olayıdır. Kimisi tek kapı arabaları sever. Kimisi yüksek arabaları sever vs. Ancak anladığım kadarıyla bu araba daha çok bayan sürücüler tarafından tercih edilir. Çünkü ülkemizde jeep hastası birsürü bayan sürücü var. Çekiyorlar altlarına Cherokee leri Range Roverları yada TAHOE gibi devasa jeepleri sanki dağa çıkacaklar. Halbuki bu araç tam jeep almak isteyen bayanlara göre. Bu aracın otomatik vitesinin sadece 2.0 da oluşu kötü olmuş. 1.6 da da olmalıydı bence. Kimbilir belki Nissan onuda ithal eder...


    hocam yapma yaff deme öyle bayan arabası diye, bi qashqai kullanıcısı olarak bak alınıyorum arabanın kesinlikle çok güzel ve keyifli bir kullanımı var. bana göre tek eksisi içi biraz küçük, eeh benim gibi 1.94'lük adama zaten çoğu araba küçük geliyor bu arada uzun süre otomatik vites nissan primera kullanıcısı olarak belirtmeliyim ki (ve ayrıca şantiye de renault clio kullanmaktayım) nissan qashqai düz vitesle kullanmak inanılmaz zevkli, vitesler akıyor resmen.




  • nissanın beğendiğim araçlarından oldu kendisi.gerçekten albenili,fiyatıda mantıklı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: continental

    Ben bu arabanın Türkiye'ye geldiği gün ankara-ist. yolu üzerinde nissan bayisinde 1.6 tekna donanımlısını kullandım.Geniş yol üzerinde az da olsa aracı zorlama,limitlerde kullanma şansım oldu.Öncelikle bu aracın sınıfı kesinlikle yeni.kabaca tanımlamak gerekirse mpv-crossver-station wagon-suv karışımı olmuş.Çok hoş,sevimli,güven veren bir tasarımı var.Ama bir süre sonra gözünüz araca alışıyor ve tasarımı sönük,basit gelmeye başlıyor.Yakınlarda yaşlılık sinyali vermeye başlar.Boyutları yeterli özellikle iç mekanda rahat edebilirsiniz.5 kişi uzun yolculukların keyfini çıkartır.Malzeme kalitesi,işçilik,iç mekan tasarımı gayet güzel.Aracın motoru yanılmıyorsam renaultta görev yapan 1.6 motordan türetilmiş veya aynısı.Motorlar arasında güçlü bir benzerlik var.Bizdeki 2006 1.6 megane ile aynı performansı,tüketimi,motor gürültüsünü paylaşıyor.Motor başarılı.Frenler olağanüstü kuvvetli,aracı dizginlemeyi biliyor.Yol tutuş çok başarılı(sanırım bağımsız süspansiyonlu).Yukarıda da yazdığım gibi aracı zorlama fırsatım oldu.Kullandığım yerin ilerisinde geniş bir kavşak vardı.Görevli buradan geri döneceğiz dedi.Ben aracın hızını düşürmeden yaklaşık 65 km hız ile kavşağı döndüm,dönerkende gazı bırakmadım.Araç kesinlikle milim oynamıyor,yolu bırakmıyor ve izine sadık.Dönerken esneme hareketi de yok.Sağlam süspansiyon yapmışlar.Direksiyon yeterli keskinlikte ve hisli.Allahtan renault bu konuya karışmamış yoksa meganedeki gibi hissiz,yol hakkında bilgi vermeyen direksiyon bu arabaya hiç yakışmazdı.Araba her konuda sportiflik hissi verebiliyor.Ben gayet başarılı buldum.Değişik tarz araç bakanlar için ideal,çok yönlü kullanılabilir.Az çok araziye gireyim(hafiif arazide),yola hakım bir görüş açısından kullanayım,jeep tadı alayım,havam olsun,birazda spor kullanayım,arkadaşlarımı alıp,bagajı doldurup,dağa gideyim,kamp kurayım diyorsanız alınacak bir araç.Ayrıca N-CAP testinden son 10 yılın alınan en yüksek puanını aldı.Servis biraz daha geliştirilse tam süper olacak kanımca


    çok profesyonel bir yorumlama gerçekten bravo




  • altin-orfoz dostum naber .sanada yakışır bu araç fenada değil sorento gibide heryerden ciii yapmıyor,gayet karizma ,nissan kalitesinde bir araç.valla bu araçta yoğunlaş,sizin gibi geniş ailesi olanlar için ideal.benimde aklımı çeliyor bu araç
  • selam ne haber

    bilmim ki bakacağız

    ama kaşkai alıpta sonra 2. elde keşke i demekte işime gelmez

    fadıl takipte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 8 Eylül 2007; 14:52:08 >
  • Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    ama kaşkai alıpta sonra 2. elde keşke i demekte işime gelmez ------------burası kopardı beni.

    1.16 yı bile sattığına göre bunu daha rahat satarsın derim.hemde oralarda rahat kullanırsın.
  • işte benim için yanlış olan bu gt-40 kardeş

    bu arabam çok güzel ama bizim için ergonomik değil tek kusuru bu ..

    ben araba alıp satmak istemiyorum artık nikah kıyayım istiyorum

    bu araba satma alma işi benim işim değil karakterimede ters aslında ..

    alıp altından surpriz çıkmasın diye bu kez muhteşem derecede ince eleyip sıkı dokuyorum

    gerekirse içime sinmesi için 5-6 ay beklerim ne olacak

    12 sine kadar sürem var belki satmamda ..

    gönderirim adamın bir milyarını ne olacak ..

    hem siz düşünün dedim hem bendiyerek öyle bir opsiyon koyduk

    yeterki alıcı uçağa binmeden karar vereyim

    şimdi kaşkai alsam otomatik vites değil benzinli ...

    akibeti nedir belli değil

    düşündüğüm şey şu yeni kasa d sınıfları çıksın (vectra avensis laguna ) bir bakacağım

    sarmazsa 320 d alacağım ve bu mevzuyu kapatacağım

    benzinli arabaya millet burun kıvırıyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 8 Eylül 2007; 15:17:43 >




  • Arabamı Haziran'da aldım. Eskişehir'den almak zorunda kaldım(İstanbul ve Ankara'da Eylül ayına gün veriyorlardı sıradan dolayı).

    Eskişehir-İstanbul, İstanbul-İzmir, İstanbul- Ankara parkurlarında kullandım arabamı şu ana kadar. 4.000 km yaptım sanırım.

    Şu yol tutuş hikayesini sallayan dergi için üzgünüm ama öyle birşey yok!. Eski 2000 model Range Rover'imden daha iyi yol tuttuğunu, hele ki yanından kamyon-otobüs geçerken daha az sallandığını kesinlikle söyleyebilirim.

    Ford Fiesta ile karşılaştırma konusuna hiç girmeyeyim. Fiesta'ların konforu ve malzeme kalitesi
    Çin işi Cherry'lerin seviyesinde. ( Bu arada Cumartesi günü ATV binasının yanındaki Mazda bayiinde gördüm Cherry marka SUV'u ... Alana allah sabır versin, Çin işi sokakta satılan oyuncakların plastiğinden yapmışlar iç donanımı, yerler de bildiğiniz halıflex.!!!)

    Arabanın 1.6 motorunun düşük viteslerde ciddi bir hızlanma problemi ve rampalarda çekiş problemi olduğu bir gerçek. Bu da 1.6 motorun beygir gücü ve torku ile yaklaşık 1.400 kg lık araca az gelmesinden kaynaklanıyor.

    Ha.. "Benim gibi çocuğum var ne yapayım sürrati?! "diyorsanız ideal aile arabası ne su birikintisi diyor ne kasis.

    Alan veya alacak tüm arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun. Diğer arkadaşlar, daha iyisi sizin olsun.




    quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    yukarıda bir arkadaşta biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğu hakkında bir yerde yazı okumuş.
    Bu eğer gerçekten böyle ise kesinlikle uzak durulması gereken bir araç.Ncapten en yüksek puanı alsa ne olur.Kaza yaptır sonra kurtar neye yaradı ncap



    Arkadaşlar bu yazıyı Oto Show ya da Haber'de okumuştum,belirtmek isterim.




  • selamlar,
    İstanbul-Bodrum-İstanbul turumu tamamladım...

    Araç tam bir aile otosu, o kadar deniz malzemesi eşya banamısın demedi, bagaj ferah içi ferah .
    İvmelenmesi zaman alsada , 200km/h a kadar çıktım ancak yollar müsait değil ,Edirneye giderken denerim artık.
    Normal yol şarları kullanımım da 70/120.km hızlar arasında 6,3.lt benzin yaktı...
    Otoyolda ise 160-200.km/h de 7,8.lt benzin sarfiyatı oldu.
    Yol tutuşu mükemmel ancak direksiyonu bana fazla hisli geliyor halen alışamadım..
    Kasisli yollarda sert amortisörler konforu bozuyor ancak virajlı yollarda tutuş mükemmel..
    5,000.devirden itibaen motor sesi yolcu kabininde , müziğin sesini biraz yükseltirseniz iyi olur :)
    Benim fikrim , tam İstanbul için güvenli araç bakanlara biçilmiş kaftan, her türlü yol şartlarına uygun, konforlu, geniş, 4/4 lük bir araç...
    Otomatiklari 2,0 motor dan itibaren başlıyor, daha düşük motora konursa performans vermeyecektir.
    İlle de dizel isterim diyenler için 1,5 renault motora sahip QQ ler pek yakında satışta olur.
    Ben benzinden memnunum , belkide şimdiye kadar hiç dizel aracım olmadığı içindir ;)




  • 15,000.km bakımı 257.ytl tuttu, Yenibosna Kuzey de yaptırdım..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.