Şimdi Ara

Nissan QashQai Sürüş Deneyimim (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
1
Favori
211.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen katılıyorum. Özellikle Almera'da çeşitlilik çok az; yurtdışında 1.5 dci dan 2.2dci'ye ve 1.5, 1.8 benzinli(ben bu kadarını hatırlıyorum) var. Ayrıca çok farklı donanım seçenekleride mevcut.
  • Bolu Dağında bir restorantta yemek yemek için durduğumda yanıma yanaşan ve adını çözmek için baya uraştığım araç (bkz:kaşkay)
  • İzlenimleriniz faydalı olacaktır,teşekkürler.Araç gerçekten güzel görünüyor ama bir dergide okuduğum testinde uzun yolda biraz süratli gidince yol tutuşunun çok azaldığını hatta kamyon otobüs vs yanından geçerken tokat yemiş gibi olduğunu ve stabilitesinin bozulduğunu söylemişlerdi bu yorum beni araçtan soğutmuştu.
  • baz versiyonu 41000 ytl olan ve benzinin litresinin 3 ytl olduğu bir ülkede bu araca para verilmez.arkadaşlar kim ne derse desin; zevk desin,imaj desin fakat devir ekonomi devri.Avrupada sıra olabilir ama bu onların sorunu.Orası avrupa.Burası türkiye.Birde işin servis (yedek parça),ve ikinci el yönü var tabii.Bu konularda nissan bu ülkede ölü.

    Bu ayın sonunda 2 yıldır biriktirdiğim paramla Ford Fiesta Cool 5K 1.4 TDCi alacağım.Fiyatı 31.000 ytl.Çok araştırdım ve bu sonuca vardım.Bu araç ful bir araç. Donanım dersen donanım,motor dersen motor ve daha birçok özellik.

    Şimdi bir düşünün, Nissanla arasındaki fiyat farkı:41000-31000=10000 ytl.Bu bu paraya ölene kadar fiseta'ya yakıt alıp binerim.Satmak istesem istediğim fiyata satarım.1 saat elimde durmaz.

    Herkese sevgiler,saygılar...
  • polemiğe girmek istemem ama ikisi aynı sınıf araç değilki
    ona göre daha alt sınıf 20000 ytl ye araç alırsın 31000-20000=11000 ytl daha fazla yakıt alıp dünya turu yaparsın

    quote:

    Orjinalden alıntı: farmerintown

    baz versiyonu 41000 ytl olan ve benzinin litresinin 3 ytl olduğu bir ülkede bu araca para verilmez.arkadaşlar kim ne derse desin; zevk desin,imaj desin fakat devir ekonomi devri.Avrupada sıra olabilir ama bu onların sorunu.Orası avrupa.Burası türkiye.Birde işin servis (yedek parça),ve ikinci el yönü var tabii.Bu konularda nissan bu ülkede ölü.

    Bu ayın sonunda 2 yıldır biriktirdiğim paramla Ford Fiesta Cool 5K 1.4 TDCi alacağım.Fiyatı 31.000 ytl.Çok araştırdım ve bu sonuca vardım.Bu araç ful bir araç. Donanım dersen donanım,motor dersen motor ve daha birçok özellik.

    Şimdi bir düşünün, Nissanla arasındaki fiyat farkı:41000-31000=10000 ytl.Bu bu paraya ölene kadar fiseta'ya yakıt alıp binerim.Satmak istesem istediğim fiyata satarım.1 saat elimde durmaz.

    Herkese sevgiler,saygılar...




  • Bu aracın tipi pek hoşuma gitmedi açıkcası
  • fiestaya karar veren arkadaş tahmin ediyorum daha önceden test etmişssindir. eğer etmediysen fiesta konfor konusunda sınıfında kilerden baya bi geride diyebilirim.

    yaklaşık 500 km sürdüm.tdci ekonomi konusunda çok iyi. 90 milyona 600-650 km falan yaptırıyor. ama inanılmaz bir yol gürültüsü ve süspansiyon sertiliğiyle yollar uzuyo ve yorucu hale geliyor....

    tavsiyem skoda fabia veya clio 3 olabilir.bu ikisinide uzun yolda kullandım inan fiestadan kat kat üstünler. ama aynı fiyata bulunurmu bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oliwer -- 17 Ağustos 2007; 15:20:26 >
  • Almak isteyenlere faydalı bir konu. Son hızının biraz daha fazla olmasını beklerdim.
  • müzik sisteminin başarılı olmaması çok ilginç. halbuki note`larda müzik sistemi çok güzel. aynı şekilde micra`larda da gayet başarılı. bunun haricinde benimde çok sevdiğim bir araç. fiesta ile karşılaştırmak bence hem bu araca hem de fiestaya haksızlıktır. sonuçta her ikiside farklı sınıf ve dünyaların araçları
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farmerintown

    baz versiyonu 41000 ytl olan ve benzinin litresinin 3 ytl olduğu bir ülkede bu araca para verilmez.arkadaşlar kim ne derse desin; zevk desin,imaj desin fakat devir ekonomi devri.Avrupada sıra olabilir ama bu onların sorunu.Orası avrupa.Burası türkiye.Birde işin servis (yedek parça),ve ikinci el yönü var tabii.Bu konularda nissan bu ülkede ölü.

    Bu ayın sonunda 2 yıldır biriktirdiğim paramla Ford Fiesta Cool 5K 1.4 TDCi alacağım.Fiyatı 31.000 ytl.Çok araştırdım ve bu sonuca vardım.Bu araç ful bir araç. Donanım dersen donanım,motor dersen motor ve daha birçok özellik.

    Şimdi bir düşünün, Nissanla arasındaki fiyat farkı:41000-31000=10000 ytl.Bu bu paraya ölene kadar fiseta'ya yakıt alıp binerim.Satmak istesem istediğim fiyata satarım.1 saat elimde durmaz.

    Herkese sevgiler,saygılar...


    31.000 liran varsa elbette Fiesta veya aklına yatan benzer bir araç alırsın. Ama üzerine koyabileceği 10-15 bin lirası olan ve yakacağı benzini çok da dert etmeyen (geliri iyidir veya az yol yapıyordur) birisi neden Kaşkay almasın? İkisini yanyana koysan Fiesta Kaşkay'ın yanında Ciguli gibi durur. Araç alırken herkesin içinde az veya çok prestij kaygısı vardır. Kaşkay'ın yanında Fiesta'yı gören mi olur.

    Bence Kaşkay çok güzel bir araç. Bu araç 3-5 sene önce çıksaydı Honda 1 tane bile HR-V satabilir miydi acaba?




  • kaşkay ve fiesta aynı sınıfta değil.bunu bende biliyorum.benim demek istediğim şu:ekonomi.kaşkay alan şahıs gücü yetmiş almıştır.buna bir diyeceğim yok.ama buna verilen para dolaylı olarak aslında milletin yani herkesin cebinden çıkan paradır.yazıktır.sonuçta hepsi yeni teknoloji araçlar.yeni arçlar yani.bastınmı gidiyor.işlevi yapıyor.yani " access denied" olayı yok.:).10 milyon dolarım olsa yine bu arabayı almam.bilmiyorum ama birde kayserililik var.oda bu görüşlerde etkilidir herhalde...:).
    tekrar sevgiler....:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farmerintown

    kaşkay ve fiesta aynı sınıfta değil.bunu bende biliyorum.benim demek istediğim şu:ekonomi.kaşkay alan şahıs gücü yetmiş almıştır.buna bir diyeceğim yok.ama buna verilen para dolaylı olarak aslında milletin yani herkesin cebinden çıkan paradır.yazıktır.sonuçta hepsi yeni teknoloji araçlar.yeni arçlar yani.bastınmı gidiyor.işlevi yapıyor.yani " access denied" olayı yok.:).10 milyon dolarım olsa yine bu arabayı almam.bilmiyorum ama birde kayserililik var.oda bu görüşlerde etkilidir herhalde...:).
    tekrar sevgiler....:)


    bu düşüncenize bende katılıyorum. olaya makro açıdan yaklaşmışsınız. fakat ülkemizde böyle düşünen yada düşünebilecek vatandaşlarımızın çok sınırlı olduğunu tahmin ediyorum. biz millet olarak biraz gösterişi severiz. hatta kendimiz hiç bir araç üretemezken öyle yada böyle araç üretmek için çabalayan çinlileri eleştiririz. hatta çin ve çin ürünlerini öyle bir kötülerlerizki sanırsınızki hayatımız çinde geçmiş ve çini biliyoruzdur. halbuki uzaya füze ve uydu gönderebilen 4 ülkeden biridir. diğerleri: (amerika, rusya ve fransa)





  • arkadaşım gerçekten konfor konusunda fiestayı bir daha düşün


    Orjinalden alıntı: oflazca


    Orjinalden alıntı: farmerintown

    birisi neden Kaşkay almasın? İkisini yanyana koysan Fiesta Kaşkay'ın yanında Ciguli gibi durur. Araç alırken herkesin içinde az veya çok prestij kaygısı vardır. Kaşkay'ın yanında Fiesta'yı gören mi olur.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainyday -- 17 Ağustos 2007; 17:47:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farmerintown

    kaşkay ve fiesta aynı sınıfta değil.bunu bende biliyorum.benim demek istediğim şu:ekonomi.kaşkay alan şahıs gücü yetmiş almıştır.buna bir diyeceğim yok.ama buna verilen para dolaylı olarak aslında milletin yani herkesin cebinden çıkan paradır.yazıktır.sonuçta hepsi yeni teknoloji araçlar.yeni arçlar yani.bastınmı gidiyor.işlevi yapıyor.yani " access denied" olayı yok.:).10 milyon dolarım olsa yine bu arabayı almam.bilmiyorum ama birde kayserililik var.oda bu görüşlerde etkilidir herhalde...:).
    tekrar sevgiler....:)

    10 milyon doların olsun görüşürüz
  • Gayet güzel yorumlar okuyorum, araca binmemiş kullanmamış kişilerin yaptığı yorumlar müthiş doğrusu, çok faydalı olacak bu konu, katılan herkese teşekkürler

    not:müzik sistemi hakikaten çok kötü, yarın büyük ihtimal müzik işini halledeceğim, forumlar bilgi paylaşımı içindir, ve doğru bilgi paylaşıldıkça değerlenir, kerameti kendinden menkul, işkembe-i kübradan sallamalar ise forum kirliliği yaratmaktan öteye gitmeyecektir.

    Saygılar.
    Mithat.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karahisar


    quote:

    Orjinalden alıntı: ardent_boy

    kaç paramış bu

    QASHQAI 1.6 VISIA 4X2 M/T 41.990
    QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 45.990
    QASHQAI 1.6 TEKNA EXECUTIVE 4X2 M/T 49.990
    QASHQAI 2.0 TEKNA EXECUTIVE 4X4 CVT 65.900



    çok ucuzmuş tata dicor için bile 51,000 ytl istiyor





     Nissan QashQai Sürüş Deneyimim




  • arabamı değiştirmek istesem (ki alalı 1.5 ay oldu)
    birde param biraz fazla olsa aklıma kaşkaydan başkası gelmezdi.

    çok güzel ve de mantıklı bir araç
    hayırlı olsun tekrar
  • farmerintown; 31 milyarım olsa kesinlikle sıfır arac almam alsam bile fiesta almam heralde:) . biraz araştırıp 1-2 yaşını doldurmuş 307,megane 2, focus, astra gibi araçların dizellerini o civarda bi fiyata bulabilirsin. üstelik hem bir üst sınıf olur, donanımları belki daha da iyi olur, tipi desen kuşkusuz daha iyi olur. ama önemli ve zor olan temiz bir araç bulabilmen. orasıda sana kalıyor işte
  • 1.5 dizeli gelse ben de düşünürüm açıkçası
  • Ben bu arabanın Türkiye'ye geldiği gün ankara-ist. yolu üzerinde nissan bayisinde 1.6 tekna donanımlısını kullandım.Geniş yol üzerinde az da olsa aracı zorlama,limitlerde kullanma şansım oldu.Öncelikle bu aracın sınıfı kesinlikle yeni.kabaca tanımlamak gerekirse mpv-crossver-station wagon-suv karışımı olmuş.Çok hoş,sevimli,güven veren bir tasarımı var.Ama bir süre sonra gözünüz araca alışıyor ve tasarımı sönük,basit gelmeye başlıyor.Yakınlarda yaşlılık sinyali vermeye başlar.Boyutları yeterli özellikle iç mekanda rahat edebilirsiniz.5 kişi uzun yolculukların keyfini çıkartır.Malzeme kalitesi,işçilik,iç mekan tasarımı gayet güzel.Aracın motoru yanılmıyorsam renaultta görev yapan 1.6 motordan türetilmiş veya aynısı.Motorlar arasında güçlü bir benzerlik var.Bizdeki 2006 1.6 megane ile aynı performansı,tüketimi,motor gürültüsünü paylaşıyor.Motor başarılı.Frenler olağanüstü kuvvetli,aracı dizginlemeyi biliyor.Yol tutuş çok başarılı(sanırım bağımsız süspansiyonlu).Yukarıda da yazdığım gibi aracı zorlama fırsatım oldu.Kullandığım yerin ilerisinde geniş bir kavşak vardı.Görevli buradan geri döneceğiz dedi.Ben aracın hızını düşürmeden yaklaşık 65 km hız ile kavşağı döndüm,dönerkende gazı bırakmadım.Araç kesinlikle milim oynamıyor,yolu bırakmıyor ve izine sadık.Dönerken esneme hareketi de yok.Sağlam süspansiyon yapmışlar.Direksiyon yeterli keskinlikte ve hisli.Allahtan renault bu konuya karışmamış yoksa meganedeki gibi hissiz,yol hakkında bilgi vermeyen direksiyon bu arabaya hiç yakışmazdı.Araba her konuda sportiflik hissi verebiliyor.Ben gayet başarılı buldum.Değişik tarz araç bakanlar için ideal,çok yönlü kullanılabilir.Az çok araziye gireyim(hafiif arazide),yola hakım bir görüş açısından kullanayım,jeep tadı alayım,havam olsun,birazda spor kullanayım,arkadaşlarımı alıp,bagajı doldurup,dağa gideyim,kamp kurayım diyorsanız alınacak bir araç.Ayrıca N-CAP testinden son 10 yılın alınan en yüksek puanını aldı.Servis biraz daha geliştirilse tam süper olacak kanımca




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.