Şimdi Ara

Nissan NOTE (178. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.223
Cevap
55
Favori
822.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genixalfa

    Teşekkürler yorumlarınız için.Araç gelince fotosunu eklerim.Biraz daha düşünüp araştırıyorum kasko için.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 70.000 bakımını ay sonuna doğru yaptıracağım. Neler değişiyor bu bakımda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GhosTon

    Arkadaşlar 70.000 bakımını ay sonuna doğru yaptıracağım. Neler değişiyor bu bakımda ?

    Alıntıları Göster
    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genixalfa

    Teşekkürler yorumlarınız için.Araç gelince fotosunu eklerim.Biraz daha düşünüp araştırıyorum kasko için.

    Ben Nissan Bayisi'ndeki arkadaştan Aksigorta yaptırdım. En uygun fiyatlı oydu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NVN

    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?


    Arka kapıda açınca kilidin olduğu yerde var çocuk kilidi. Görürsünüz muhtemelen.
    Kapıyı açın, kapı üstünde kilidin olduğu yere bakın, bir ufak çubuk gibi birşey var, onunla oluyor.
    resim bulsam resimde göstereceğim de resim de bulamadım.
    Anlatamadım sanırım ama, kapıyı açın bakın siz, görürsünüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: l0stc0ntr0l

    quote:

    Orijinalden alıntı: NVN

    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?


    Arka kapıda açınca kilidin olduğu yerde var çocuk kilidi. Görürsünüz muhtemelen.
    Kapıyı açın, kapı üstünde kilidin olduğu yere bakın, bir ufak çubuk gibi birşey var, onunla oluyor.
    resim bulsam resimde göstereceğim de resim de bulamadım.
    Anlatamadım sanırım ama, kapıyı açın bakın siz, görürsünüz.




    Çocuk kilitleri her iki arka kapıdada var ama sizin bahsettiğiniz içeriden tek düğmeyle tüm kapıları içten ve dıştan kilitleme zannedersem.

    Note'un en büyük eksikliği bu kilit'in olmaması. El freninin yanındaki kilitleme düğmesine bastığınızda sadece dışarıdan açılmaları engelliyor. Çocuk kiitlerini devreye soktuğunuzda ise sizin kalkıp kapıları dışarıdan açmanız gerekiyor buda yorucu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: l0stc0ntr0l

    quote:

    Orijinalden alıntı: NVN

    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?


    Arka kapıda açınca kilidin olduğu yerde var çocuk kilidi. Görürsünüz muhtemelen.
    Kapıyı açın, kapı üstünde kilidin olduğu yere bakın, bir ufak çubuk gibi birşey var, onunla oluyor.
    resim bulsam resimde göstereceğim de resim de bulamadım.
    Anlatamadım sanırım ama, kapıyı açın bakın siz, görürsünüz.




    Çocuk kilitleri her iki arka kapıdada var ama sizin bahsettiğiniz içeriden tek düğmeyle tüm kapıları içten ve dıştan kilitleme zannedersem.

    Note'un en büyük eksikliği bu kilit'in olmaması. El freninin yanındaki kilitleme düğmesine bastığınızda sadece dışarıdan açılmaları engelliyor. Çocuk kiitlerini devreye soktuğunuzda ise sizin kalkıp kapıları dışarıdan açmanız gerekiyor buda yorucu.

    Bunun sebebi sanırım güvenlikten dolayı. Allah korusun yangın, kaza vb. şeylerde kapılar bu şekilde kilitli olursa açılmayabilir ve hemen dışarı çıkamayabilir yolcular. O nedenle diye düşünüyorum. Slmlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgisatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: l0stc0ntr0l

    quote:

    Orijinalden alıntı: NVN

    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?


    Arka kapıda açınca kilidin olduğu yerde var çocuk kilidi. Görürsünüz muhtemelen.
    Kapıyı açın, kapı üstünde kilidin olduğu yere bakın, bir ufak çubuk gibi birşey var, onunla oluyor.
    resim bulsam resimde göstereceğim de resim de bulamadım.
    Anlatamadım sanırım ama, kapıyı açın bakın siz, görürsünüz.




    Çocuk kilitleri her iki arka kapıdada var ama sizin bahsettiğiniz içeriden tek düğmeyle tüm kapıları içten ve dıştan kilitleme zannedersem.

    Note'un en büyük eksikliği bu kilit'in olmaması. El freninin yanındaki kilitleme düğmesine bastığınızda sadece dışarıdan açılmaları engelliyor. Çocuk kiitlerini devreye soktuğunuzda ise sizin kalkıp kapıları dışarıdan açmanız gerekiyor buda yorucu.

    Bunun sebebi sanırım güvenlikten dolayı. Allah korusun yangın, kaza vb. şeylerde kapılar bu şekilde kilitli olursa açılmayabilir ve hemen dışarı çıkamayabilir yolcular. O nedenle diye düşünüyorum. Slmlar

    Güvenlik için olabilir ama yinede olsa iyi olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgisatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: l0stc0ntr0l

    quote:

    Orijinalden alıntı: NVN

    nissan note 1.5 DCI TEKNA'da arka kapılar için çocuk kilidi yok mu?
    Bizim çocuk 2 defa yolda kapıyı açtı.
    Arka cam kilitleme var ama çocuk kilidi yok mu? Yoksa büyük eksiklik.
    Bilenler -varsa- yerini belirtebilirler mi?


    Arka kapıda açınca kilidin olduğu yerde var çocuk kilidi. Görürsünüz muhtemelen.
    Kapıyı açın, kapı üstünde kilidin olduğu yere bakın, bir ufak çubuk gibi birşey var, onunla oluyor.
    resim bulsam resimde göstereceğim de resim de bulamadım.
    Anlatamadım sanırım ama, kapıyı açın bakın siz, görürsünüz.




    Çocuk kilitleri her iki arka kapıdada var ama sizin bahsettiğiniz içeriden tek düğmeyle tüm kapıları içten ve dıştan kilitleme zannedersem.

    Note'un en büyük eksikliği bu kilit'in olmaması. El freninin yanındaki kilitleme düğmesine bastığınızda sadece dışarıdan açılmaları engelliyor. Çocuk kiitlerini devreye soktuğunuzda ise sizin kalkıp kapıları dışarıdan açmanız gerekiyor buda yorucu.

    Bunun sebebi sanırım güvenlikten dolayı. Allah korusun yangın, kaza vb. şeylerde kapılar bu şekilde kilitli olursa açılmayabilir ve hemen dışarı çıkamayabilir yolcular. O nedenle diye düşünüyorum. Slmlar

    Güvenlik için olabilir ama yinede olsa iyi olurdu.

    Alıntıları Göster
    otomatik vites bir araç almak isityordum..honda civic,mazda3 gibi modellere baktım ve yorumları okudum...nissan note ile ilgili yorumlara bakınca note da çok ilgimi çekti..şimdi yolda falan note görürsem daha farklı bir gözle bakıyorum...:)nissan note sahibi olup daha önce mazda3 veya honda civic kullanan varmı???note ile honda- mazda3 ayrı tip araçlar tabiiki ama mesela güvenlik açısından,performans açısından artı-eksi neler söylenebilir..yüksek bir araç olduğu için virajlarda veya rüzgarlı havalarda sorun yaşatacak bir araçmı...kango kullanmıştım hız yapınca ve rüzgar falan varsa insan biraz korkuyor....saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirayy -- 19 Haziran 2012; 20:41:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirayy

    otomatik vites bir araç almak isityordum..honda civic,mazda3 gibi modellere baktım ve yorumları okudum...nissan note ile ilgili yorumlara bakınca note da çok ilgimi çekti..şimdi yolda falan note görürsem daha farklı bir gözle bakıyorum...:)nissan note sahibi olup daha önce mazda3 veya honda civic kullanan varmı???note ile honda- mazda3 ayrı tip araçlar tabiiki ama mesela güvenlik açısından,performans açısından artı-eksi neler söylenebilir..yüksek bir araç olduğu için virajlarda veya rüzgarlı havalarda sorun yaşatacak bir araçmı...kango kullanmıştım hız yapınca ve rüzgar falan varsa insan biraz korkuyor....saygılar.

    Araba yüksek olduğu için rüzgardan etkilenmesi gayet normal ve araba boşken fazla hız yapmaya uygun değil. 110-120 civarları ideal.Ama bagaj doluyken 150-160 la hiç tereddütsüz çok rahat kullanıştım.

    civic ve mazda3 le note farklı segmentlerde araçlar olduğu için bence direk karşılaştırma yapmak doğru olmaz. Ama civic ve mazda3'e göre tercih edilebilecek yönleri, boyutları ve elektrik destekli direksiyonu sebebiyle şehir içi kullanımının daha rahat olması(bence), daha yüksek görüş açısı ve inanılmaz iç ferahlığı diyebilirim.

    Sonuçta hepsi güzel arabalar. Tabi içlerinde en çok tutulanı civic. Sedan bir araç almayı düşünürsem almayı isteyeceğim araçlardan biri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirayy

    otomatik vites bir araç almak isityordum..honda civic,mazda3 gibi modellere baktım ve yorumları okudum...nissan note ile ilgili yorumlara bakınca note da çok ilgimi çekti..şimdi yolda falan note görürsem daha farklı bir gözle bakıyorum...:)nissan note sahibi olup daha önce mazda3 veya honda civic kullanan varmı???note ile honda- mazda3 ayrı tip araçlar tabiiki ama mesela güvenlik açısından,performans açısından artı-eksi neler söylenebilir..yüksek bir araç olduğu için virajlarda veya rüzgarlı havalarda sorun yaşatacak bir araçmı...kango kullanmıştım hız yapınca ve rüzgar falan varsa insan biraz korkuyor....saygılar.

    Araba yüksek olduğu için rüzgardan etkilenmesi gayet normal ve araba boşken fazla hız yapmaya uygun değil. 110-120 civarları ideal.Ama bagaj doluyken 150-160 la hiç tereddütsüz çok rahat kullanıştım.

    civic ve mazda3 le note farklı segmentlerde araçlar olduğu için bence direk karşılaştırma yapmak doğru olmaz. Ama civic ve mazda3'e göre tercih edilebilecek yönleri, boyutları ve elektrik destekli direksiyonu sebebiyle şehir içi kullanımının daha rahat olması(bence), daha yüksek görüş açısı ve inanılmaz iç ferahlığı diyebilirim.

    Sonuçta hepsi güzel arabalar. Tabi içlerinde en çok tutulanı civic. Sedan bir araç almayı düşünürsem almayı isteyeceğim araçlardan biri.

    cevabınız için çok teşekkür ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirayy

    otomatik vites bir araç almak isityordum..honda civic,mazda3 gibi modellere baktım ve yorumları okudum...nissan note ile ilgili yorumlara bakınca note da çok ilgimi çekti..şimdi yolda falan note görürsem daha farklı bir gözle bakıyorum...:)nissan note sahibi olup daha önce mazda3 veya honda civic kullanan varmı???note ile honda- mazda3 ayrı tip araçlar tabiiki ama mesela güvenlik açısından,performans açısından artı-eksi neler söylenebilir..yüksek bir araç olduğu için virajlarda veya rüzgarlı havalarda sorun yaşatacak bir araçmı...kango kullanmıştım hız yapınca ve rüzgar falan varsa insan biraz korkuyor....saygılar.

    Direksiyon direkt bir yapıya sahip ve aracın kontrolü çok kolay.Yeni astra j kasayı ve bu aracı kullanın direksiyon farkını göreceksiniz.Note nin yol tutuşu sınıfının en iyisidir.Kendi tecrübelerimde bunu destekliyor.

    Automotorsport 06.2008 Karşılaştırma testi

    Nissan Note - Clio Grandtour

    Slalom 18 metre yüklü/yüksüz 59/59 - 60/59

    İso şerit değiştirme 119.1 / 118.4 - 118.1/117.5

    Vda geyik testi Giriş hızı 69/68 - 69/67
    Çıkış hızı 53/52 - 49/50

    Sınıfının en iyi yol tutan arabalarından Clio hb/grandtour versiyonundan daha iyi değerler elde etmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizashi

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirayy

    otomatik vites bir araç almak isityordum..honda civic,mazda3 gibi modellere baktım ve yorumları okudum...nissan note ile ilgili yorumlara bakınca note da çok ilgimi çekti..şimdi yolda falan note görürsem daha farklı bir gözle bakıyorum...:)nissan note sahibi olup daha önce mazda3 veya honda civic kullanan varmı???note ile honda- mazda3 ayrı tip araçlar tabiiki ama mesela güvenlik açısından,performans açısından artı-eksi neler söylenebilir..yüksek bir araç olduğu için virajlarda veya rüzgarlı havalarda sorun yaşatacak bir araçmı...kango kullanmıştım hız yapınca ve rüzgar falan varsa insan biraz korkuyor....saygılar.

    Direksiyon direkt bir yapıya sahip ve aracın kontrolü çok kolay.Yeni astra j kasayı ve bu aracı kullanın direksiyon farkını göreceksiniz.Note nin yol tutuşu sınıfının en iyisidir.Kendi tecrübelerimde bunu destekliyor.

    Automotorsport 06.2008 Karşılaştırma testi

    Nissan Note - Clio Grandtour

    Slalom 18 metre yüklü/yüksüz 59/59 - 60/59

    İso şerit değiştirme 119.1 / 118.4 - 118.1/117.5

    Vda geyik testi Giriş hızı 69/68 - 69/67
    Çıkış hızı 53/52 - 49/50

    Sınıfının en iyi yol tutan arabalarından Clio hb/grandtour versiyonundan daha iyi değerler elde etmiş.

    Alıntıları Göster
    Son 8 aydır nissan note 1.5 dci (2008) kullanıyorum. Aldığımda 67000 de idi şimdi 84 000 oldu.
    Bir defa yetkili servise periodik bakıma götürdüm ve bir daha götürmemeye karar verdim . (aldıkları ücret çok yüksek geldi)
    genel düşüncelerim:
    1. Kesinlikle aile arabası, ferah ve rahat kullanıma sahip,
    2. 90-105 km/saat hız aralığında yakmıyor... Ani ivmelenmediğiniz sürece yakıt tüketimininden korkmuyorum.
    3. Uzun yolda 100 km de 3,7 L ortalama gördüğüm oldu.

    sorularım ise:

    1. Forum içinde pek çok detaylı bilgi olmasına ragmen siz degerli kullanıclar ve tecrübe sahiplerinden her 10 000 km bakımında hangi parçaların değiştiğini yazmanız. çünkü 20000 de bir servis bakım ücreti yükseliyor. bunun nedeninin anlayamadım.

    2. Hangi yağ olmalı konusunda çokca bilgi var ancak servis şu yağı kullanıyor; muadili yağ markaları şunlardır gibi derli toplu bir bilgiye denk gelemedim.
    3. Filtreler için hangileri kullanılabilir ? Bu bilgiyi paylaşırsanız memnun olurum .
    4. Triger 100 000 de bir mi değişmeli ? (ya da 4 yıl..)

    asıl ve en önemli sorum ise ;
    göstergede görünen 100 km ortalama yakıt tüketimi ile yaptığım km yi çarptığımda istasyondan almam gereken yakıt miktarı çıkmalı (Örnek: 6 L/100km ortalama ile toplam kilometre 600; 36 L yakıt almalıyım) (depoyu tam doldurup, sayaçları sıfırlayıp yola çıktığımda) . son yakıt alımımda 36 L de 4 litre gibi bir fark çıktı. Ya gösterge yanlış gösteriyor ya da pompa eksik basıyor..
    bu sorunu yaşayan oldu mu ? Gösterge ile farklı miktarda yakıt alan kullanıcılar var mı ? tedbir için istasyonu değiştirdim tekrar kontrol edeceğim.

    Herkese iyi yolculuklar dilerim. sağlıklı ve mutlu günlerde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifetimer

    Son 8 aydır nissan note 1.5 dci (2008) kullanıyorum. Aldığımda 67000 de idi şimdi 84 000 oldu.
    Bir defa yetkili servise periodik bakıma götürdüm ve bir daha götürmemeye karar verdim . (aldıkları ücret çok yüksek geldi)
    genel düşüncelerim:
    1. Kesinlikle aile arabası, ferah ve rahat kullanıma sahip,
    2. 90-105 km/saat hız aralığında yakmıyor... Ani ivmelenmediğiniz sürece yakıt tüketimininden korkmuyorum.
    3. Uzun yolda 100 km de 3,7 L ortalama gördüğüm oldu.

    sorularım ise:

    1. Forum içinde pek çok detaylı bilgi olmasına ragmen siz degerli kullanıclar ve tecrübe sahiplerinden her 10 000 km bakımında hangi parçaların değiştiğini yazmanız. çünkü 20000 de bir servis bakım ücreti yükseliyor. bunun nedeninin anlayamadım.

    2. Hangi yağ olmalı konusunda çokca bilgi var ancak servis şu yağı kullanıyor; muadili yağ markaları şunlardır gibi derli toplu bir bilgiye denk gelemedim.
    3. Filtreler için hangileri kullanılabilir ? Bu bilgiyi paylaşırsanız memnun olurum .
    4. Triger 100 000 de bir mi değişmeli ? (ya da 4 yıl..)

    asıl ve en önemli sorum ise ;
    göstergede görünen 100 km ortalama yakıt tüketimi ile yaptığım km yi çarptığımda istasyondan almam gereken yakıt miktarı çıkmalı (Örnek: 6 L/100km ortalama ile toplam kilometre 600; 36 L yakıt almalıyım) (depoyu tam doldurup, sayaçları sıfırlayıp yola çıktığımda) . son yakıt alımımda 36 L de 4 litre gibi bir fark çıktı. Ya gösterge yanlış gösteriyor ya da pompa eksik basıyor..
    bu sorunu yaşayan oldu mu ? Gösterge ile farklı miktarda yakıt alan kullanıcılar var mı ? tedbir için istasyonu değiştirdim tekrar kontrol edeceğim.

    Herkese iyi yolculuklar dilerim. sağlıklı ve mutlu günlerde...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar servisden yürüttüğüm bakım kağıdı aşşağıdadır .Arabasını özel servise götürecekler için neler yapılması gerektiği yazıyor...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifetimer

    Son 8 aydır nissan note 1.5 dci (2008) kullanıyorum. Aldığımda 67000 de idi şimdi 84 000 oldu.
    Bir defa yetkili servise periodik bakıma götürdüm ve bir daha götürmemeye karar verdim . (aldıkları ücret çok yüksek geldi)
    genel düşüncelerim:
    1. Kesinlikle aile arabası, ferah ve rahat kullanıma sahip,
    2. 90-105 km/saat hız aralığında yakmıyor... Ani ivmelenmediğiniz sürece yakıt tüketimininden korkmuyorum.
    3. Uzun yolda 100 km de 3,7 L ortalama gördüğüm oldu.

    sorularım ise:

    1. Forum içinde pek çok detaylı bilgi olmasına ragmen siz degerli kullanıclar ve tecrübe sahiplerinden her 10 000 km bakımında hangi parçaların değiştiğini yazmanız. çünkü 20000 de bir servis bakım ücreti yükseliyor. bunun nedeninin anlayamadım.

    2. Hangi yağ olmalı konusunda çokca bilgi var ancak servis şu yağı kullanıyor; muadili yağ markaları şunlardır gibi derli toplu bir bilgiye denk gelemedim.
    3. Filtreler için hangileri kullanılabilir ? Bu bilgiyi paylaşırsanız memnun olurum .
    4. Triger 100 000 de bir mi değişmeli ? (ya da 4 yıl..)

    asıl ve en önemli sorum ise ;
    göstergede görünen 100 km ortalama yakıt tüketimi ile yaptığım km yi çarptığımda istasyondan almam gereken yakıt miktarı çıkmalı (Örnek: 6 L/100km ortalama ile toplam kilometre 600; 36 L yakıt almalıyım) (depoyu tam doldurup, sayaçları sıfırlayıp yola çıktığımda) . son yakıt alımımda 36 L de 4 litre gibi bir fark çıktı. Ya gösterge yanlış gösteriyor ya da pompa eksik basıyor..
    bu sorunu yaşayan oldu mu ? Gösterge ile farklı miktarda yakıt alan kullanıcılar var mı ? tedbir için istasyonu değiştirdim tekrar kontrol edeceğim.

    Herkese iyi yolculuklar dilerim. sağlıklı ve mutlu günlerde...









    Gösterge bendede az gösteriyor. Her ay ortalamam 4.4 lt oluyor ,ben onu 5 olarak okuyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifetimer

    Son 8 aydır nissan note 1.5 dci (2008) kullanıyorum. Aldığımda 67000 de idi şimdi 84 000 oldu.
    Bir defa yetkili servise periodik bakıma götürdüm ve bir daha götürmemeye karar verdim . (aldıkları ücret çok yüksek geldi)
    genel düşüncelerim:
    1. Kesinlikle aile arabası, ferah ve rahat kullanıma sahip,
    2. 90-105 km/saat hız aralığında yakmıyor... Ani ivmelenmediğiniz sürece yakıt tüketimininden korkmuyorum.
    3. Uzun yolda 100 km de 3,7 L ortalama gördüğüm oldu.

    sorularım ise:

    1. Forum içinde pek çok detaylı bilgi olmasına ragmen siz degerli kullanıclar ve tecrübe sahiplerinden her 10 000 km bakımında hangi parçaların değiştiğini yazmanız. çünkü 20000 de bir servis bakım ücreti yükseliyor. bunun nedeninin anlayamadım.

    2. Hangi yağ olmalı konusunda çokca bilgi var ancak servis şu yağı kullanıyor; muadili yağ markaları şunlardır gibi derli toplu bir bilgiye denk gelemedim.
    3. Filtreler için hangileri kullanılabilir ? Bu bilgiyi paylaşırsanız memnun olurum .
    4. Triger 100 000 de bir mi değişmeli ? (ya da 4 yıl..)

    asıl ve en önemli sorum ise ;
    göstergede görünen 100 km ortalama yakıt tüketimi ile yaptığım km yi çarptığımda istasyondan almam gereken yakıt miktarı çıkmalı (Örnek: 6 L/100km ortalama ile toplam kilometre 600; 36 L yakıt almalıyım) (depoyu tam doldurup, sayaçları sıfırlayıp yola çıktığımda) . son yakıt alımımda 36 L de 4 litre gibi bir fark çıktı. Ya gösterge yanlış gösteriyor ya da pompa eksik basıyor..
    bu sorunu yaşayan oldu mu ? Gösterge ile farklı miktarda yakıt alan kullanıcılar var mı ? tedbir için istasyonu değiştirdim tekrar kontrol edeceğim.

    Herkese iyi yolculuklar dilerim. sağlıklı ve mutlu günlerde...









    Gösterge bendede az gösteriyor. Her ay ortalamam 4.4 lt oluyor ,ben onu 5 olarak okuyorum...

    Alıntıları Göster
    4 aydır yeni aldığım Nisan note dci tekna pack modelini kullanıyorum....3400 km olan arabadan şu an itibari ile fazlasıyla memnunum...tüm beklentilerimi karşıladı....forumda iletilen bilgilerin bu arabayı seçmemde önemli bir etkisi oldu.....aracın şimdiye kadar kullandığım ilk araç olmasından dolayı aklıma takılan bazı sorular var....

    1-)cam silecekleri haznesine 1.5 paket camsil ve üzerine 1 litre su koydum hala sıvı almaya devam ediyor....kapasitesi bu kadar geniş mi???
    2-)radyotöre baktığımda (motorun öneünde yer alan saydam su deposuna) deponun yarsından fazlasının bitmiş olduğunu görüyorum ne yapmam gerekiyor....o hazneye çeşme suyu koymak yeterlimi yoksa bir karışımmı gerekli yoksa servise mi gideyim ???
    3)arabayı 4 aydır kullanıyorum lastiklerin havası bu sürede azalabilirmi...yoksa normal şartlarde bir şey olmazmı??? nerede kontrol ettitirmek gerekir yoksa gerekmezmi....
    4)Yol bilgisayarında yağ durumunun iyi olduğu yazıyor buna güvenip kontrol etmemek gerekiyormu???

    uzun yolculuklara çıkmadan önce aklıma takılan bu sorulara yardımcı olabilirseniz çok sevinirim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rivet

    4 aydır yeni aldığım Nisan note dci tekna pack modelini kullanıyorum....3400 km olan arabadan şu an itibari ile fazlasıyla memnunum...tüm beklentilerimi karşıladı....forumda iletilen bilgilerin bu arabayı seçmemde önemli bir etkisi oldu.....aracın şimdiye kadar kullandığım ilk araç olmasından dolayı aklıma takılan bazı sorular var....

    1-)cam silecekleri haznesine 1.5 paket camsil ve üzerine 1 litre su koydum hala sıvı almaya devam ediyor....kapasitesi bu kadar geniş mi???
    2-)radyotöre baktığımda (motorun öneünde yer alan saydam su deposuna) deponun yarsından fazlasının bitmiş olduğunu görüyorum ne yapmam gerekiyor....o hazneye çeşme suyu koymak yeterlimi yoksa bir karışımmı gerekli yoksa servise mi gideyim ???
    3)arabayı 4 aydır kullanıyorum lastiklerin havası bu sürede azalabilirmi...yoksa normal şartlarde bir şey olmazmı??? nerede kontrol ettitirmek gerekir yoksa gerekmezmi....
    4)Yol bilgisayarında yağ durumunun iyi olduğu yazıyor buna güvenip kontrol etmemek gerekiyormu???

    uzun yolculuklara çıkmadan önce aklıma takılan bu sorulara yardımcı olabilirseniz çok sevinirim....

    Bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
    1) cam suyu haznesi oldukça geniştir. diğer araçlarda da genelde bu şekildedir.
    2) radyatöre yakın su deposunun üzerinde, (benim arabamda şöför tarafında kalıyor) su haznesinin max çizelgesi vardır. Ona bakarak az olup olmadığı anlayabilirsiniz. Az ise üzerine su ekleyebilirsiniz. Ben ilk baktığımda su seviyesi düşük gibi gelmişti ama max çizgisine bakınca suyun max seviyede olduğunu gördüm.
    3) Lastikleri adet yerini bulsun diye arada bir kontrol ediyorum ama çok şükür nerdeyse hiç değişme olmuyor ama sıcak havalarda yükselme olabiliyor sanırım. Bi lastikçide kontrol ettirirseniz kafanız rahat olur. Önler 35 arkalar 31 civarı olmalı. Sakın lastikçiye uyup bütün araçlara yaptıkları gibi 32 32 vurdurmayın.
    4) Lastiklerde olduğu gibi yağda da çok nadirde olsa yağı kontrol ediyorum ama yağ değişimi yapılalı yaklaşık 15 bin km oldu ve en ufak bir eksilme yok(maşallah). Siz yine de bilgisayarda oil ok yazsa da yola çıkmadan önce mutlaka kontrol edin. Sonuçta taş atıpta kolunuz yorulmayacak.

    Bu arabadan önce megane1 kullanıyordum, yağında, suyunda ve lastik basınçlarında sürekli eksilmeler oluyor ve ara ara bir yerlerinde sorun çıkıyordu, bu arabaya geçince bu saydıklarımda eksilme olmayınca japon sorunsuzluğunun ne demek olduğu gayet iyi anladım

    Tekrar maşallah diyor ve japonlara teşekkür ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifetimer

    Son 8 aydır nissan note 1.5 dci (2008) kullanıyorum. Aldığımda 67000 de idi şimdi 84 000 oldu.
    Bir defa yetkili servise periodik bakıma götürdüm ve bir daha götürmemeye karar verdim . (aldıkları ücret çok yüksek geldi)
    genel düşüncelerim:
    1. Kesinlikle aile arabası, ferah ve rahat kullanıma sahip,
    2. 90-105 km/saat hız aralığında yakmıyor... Ani ivmelenmediğiniz sürece yakıt tüketimininden korkmuyorum.
    3. Uzun yolda 100 km de 3,7 L ortalama gördüğüm oldu.

    sorularım ise:

    1. Forum içinde pek çok detaylı bilgi olmasına ragmen siz degerli kullanıclar ve tecrübe sahiplerinden her 10 000 km bakımında hangi parçaların değiştiğini yazmanız. çünkü 20000 de bir servis bakım ücreti yükseliyor. bunun nedeninin anlayamadım.

    2. Hangi yağ olmalı konusunda çokca bilgi var ancak servis şu yağı kullanıyor; muadili yağ markaları şunlardır gibi derli toplu bir bilgiye denk gelemedim.
    3. Filtreler için hangileri kullanılabilir ? Bu bilgiyi paylaşırsanız memnun olurum .
    4. Triger 100 000 de bir mi değişmeli ? (ya da 4 yıl..)

    asıl ve en önemli sorum ise ;
    göstergede görünen 100 km ortalama yakıt tüketimi ile yaptığım km yi çarptığımda istasyondan almam gereken yakıt miktarı çıkmalı (Örnek: 6 L/100km ortalama ile toplam kilometre 600; 36 L yakıt almalıyım) (depoyu tam doldurup, sayaçları sıfırlayıp yola çıktığımda) . son yakıt alımımda 36 L de 4 litre gibi bir fark çıktı. Ya gösterge yanlış gösteriyor ya da pompa eksik basıyor..
    bu sorunu yaşayan oldu mu ? Gösterge ile farklı miktarda yakıt alan kullanıcılar var mı ? tedbir için istasyonu değiştirdim tekrar kontrol edeceğim.

    Herkese iyi yolculuklar dilerim. sağlıklı ve mutlu günlerde...


    Gösterge bendede az gösteriyor. Her ay ortalamam 4.4 lt oluyor ,ben onu 5 olarak okuyorum...


    Bende de fazla ölçüyormuş onu gördüm, 36 litreyle ortalama 630 (610-650 arası değişiyor) kilometre gidiyorum, yaklaşık 5,9 lt. ama bilgisayarda şu an 6.4 litre görünüyor. ağlayıp sızlanmıştım, hatırlarsınız belki 6.9un altına indiremedim diye. servisi de arayıp sızlanmıştım, bir çözüm bulamamışlardı, neyse, diğer bir servise sorduğumda sıfırlayın tekrar bakın dedi, sıfırladım, 6,4e geldi, ama asıl yakıt tüketimim 5.9. benim arabada bunu gördüm ben.

    bu arada servisten yürütülen bakım kağıdı çok süper oldu, teşekkür ediyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    Arkadaşlar servisden yürüttüğüm bakım kağıdı aşşağıdadır .Arabasını özel servise götürecekler için neler yapılması gerektiği yazıyor...



    Öncelikle böyle güzel bir paylaşım için size teşekkür etmek istiyorum. Bana çok faydalı oldu.


    Sormak istediklerime gelirsek arkadaşlar...

    60.000 km bakımında
    - Fren Hidroliği
    - Debriyaj Hidroliği

    Değişmesi gerekiyormuş. Bilmediğimden dolayı değiştirmedim. Araç kullanım kataloğuna baktığımda sadece fren hidroliği hakkında kısa bir bilgi vermiş. Demiş ki frende zayıflık olabilir. Balata aşınmış olabilir fakat hiç bir zaman mini seviyesinin altına düşmemelidir demiş.
    Değişmekten kasıt komple boşaltıp yenisini mi koymak yerine. Eğer öyleyse Hangi markayı ve özelliği aramalıyız bileniniz varsa yardımcı olsun.

    Diğer bir konu ise enjektör temizliği 70.000 de bir yapılması gerekiyormuş. Normal şartlarda ben buna inanmıyordum. Depoya katkı koyup temizlemek falan gibisinden ama o da şimdi aklıma girdi. İnternet den bilinen bir marka alıp kullansam mı acaba ?

    Ayrıca Yağımı Shell den alıcam 5-40 Helix tam sentetik 4 litre fiyatı 55 tl idi. motor hacmi 4.5 litre yazıyor katalogda eğer 1 litrelik olanının fiyatı uygunsa ondan da alırım. 4.5 litreye tamamlamış olurum.


    Ufak birde yakıt bilgisi paylaşımı ekliyeyim. Hafta sonu istanbul avcılar - Edirne enez git gel 610 km yol yaptım gidiş gelişte klima full açıktı. Dönüşte silivriden otobana girdim. Süper bi trafik vardı yol çalışmasından dolayı... ortalama hızım 85km, ortalama yakıt 4.2/ 100km araçta 4 yetişkin ve hafif bir bağaj vardı. Hava rüzgarlı ve araç çok savuruyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GhosTon

    quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    Arkadaşlar servisden yürüttüğüm bakım kağıdı aşşağıdadır .Arabasını özel servise götürecekler için neler yapılması gerektiği yazıyor...



    Öncelikle böyle güzel bir paylaşım için size teşekkür etmek istiyorum. Bana çok faydalı oldu.


    Sormak istediklerime gelirsek arkadaşlar...

    60.000 km bakımında
    - Fren Hidroliği
    - Debriyaj Hidroliği

    Değişmesi gerekiyormuş. Bilmediğimden dolayı değiştirmedim. Araç kullanım kataloğuna baktığımda sadece fren hidroliği hakkında kısa bir bilgi vermiş. Demiş ki frende zayıflık olabilir. Balata aşınmış olabilir fakat hiç bir zaman mini seviyesinin altına düşmemelidir demiş.
    Değişmekten kasıt komple boşaltıp yenisini mi koymak yerine. Eğer öyleyse Hangi markayı ve özelliği aramalıyız bileniniz varsa yardımcı olsun.

    Diğer bir konu ise enjektör temizliği 70.000 de bir yapılması gerekiyormuş. Normal şartlarda ben buna inanmıyordum. Depoya katkı koyup temizlemek falan gibisinden ama o da şimdi aklıma girdi. İnternet den bilinen bir marka alıp kullansam mı acaba ?

    Ayrıca Yağımı Shell den alıcam 5-40 Helix tam sentetik 4 litre fiyatı 55 tl idi. motor hacmi 4.5 litre yazıyor katalogda eğer 1 litrelik olanının fiyatı uygunsa ondan da alırım. 4.5 litreye tamamlamış olurum.


    Ufak birde yakıt bilgisi paylaşımı ekliyeyim. Hafta sonu istanbul avcılar - Edirne enez git gel 610 km yol yaptım gidiş gelişte klima full açıktı. Dönüşte silivriden otobana girdim. Süper bi trafik vardı yol çalışmasından dolayı... ortalama hızım 85km, ortalama yakıt 4.2/ 100km araçta 4 yetişkin ve hafif bir bağaj vardı. Hava rüzgarlı ve araç çok savuruyordu.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende 15 gün öncesine kadar 1,4 tekna note vardı.Sattım.Amortisörler 1 yıldır tatsızdı.Servis enson 6 ay önceki bakımda 4 amortisöre işçilikle beaber 1300tl gibi bir rakam çıkardı.Özeldede çok düşük fiyatlar bulamadım.Dizele geçmek niyetim vardı.Aracı satıp dizel almak mantıklı geldi.Noteden memnun olduğumdan ve fiyatlar diğer seçeneklere göre uygun olduğundan dizel note tekna için nissan bayisine gittim.Visia vardı.Teknanın ve tekna pack note nin yıl sonuna kadar gelmeyeceğini söylediler.İnternette araştırdım yeni kasa çalışması varmış.Zaten NİSSAN diğer araçların reklamını yaparken note a pek yer vermiyor.Bu nedenle MPV aile arabası sınıfında diğer araçlara yöneldim ve ford cmax sipariş ettim.Aracım yolda.Sanırım bu benim tahminim Note da kasa değişikliği olacak.Şu an stokları bitiriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Arkadaşlar bende 15 gün öncesine kadar 1,4 tekna note vardı.Sattım.Amortisörler 1 yıldır tatsızdı.Servis enson 6 ay önceki bakımda 4 amortisöre işçilikle beaber 1300tl gibi bir rakam çıkardı.Özeldede çok düşük fiyatlar bulamadım.Dizele geçmek niyetim vardı.Aracı satıp dizel almak mantıklı geldi.Noteden memnun olduğumdan ve fiyatlar diğer seçeneklere göre uygun olduğundan dizel note tekna için nissan bayisine gittim.Visia vardı.Teknanın ve tekna pack note nin yıl sonuna kadar gelmeyeceğini söylediler.İnternette araştırdım yeni kasa çalışması varmış.Zaten NİSSAN diğer araçların reklamını yaparken note a pek yer vermiyor.Bu nedenle MPV aile arabası sınıfında diğer araçlara yöneldim ve ford cmax sipariş ettim.Aracım yolda.Sanırım bu benim tahminim Note da kasa değişikliği olacak.Şu an stokları bitiriyorlar.

    Alıntıları Göster
    Bugün İstanbul Avcılar - Tekirdağ Şarköy git gel 398 km yol yaptım ortalama hız 60, ortalama yakıt 4.0L/100km gidiş gelişte klima hiç kapanmadı arabada 3 yetişkindik... Sanırım klimadan dolayı bu sıralar pek 4 litrenin altına düşemedim yol esnasında düşünüyor ama yolu bitirdiğimde yükselmiş oluyor...




  • 
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.