Şimdi Ara

Next'e ve teknık servısıne tesekkurler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Next navigasyon 5055 te sıkıntım vardı.Netxt'ten bülent beye ,next ailesine ve next servisine cok tesekkur ederım.Ertesi gunu cıhazı degıstırıp yenısını yolladılar.İlgi ve alakaları ıcın cok ama cok tesekkurler.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Tebrikler, zaten kaç ay olmuştu ki bu cihazların satışa sunulması, garanti kapsamında ve tüketici hakları kapsamında işlem yapılması normal. Ama işte bizim gibi ülkelerde bu tip şeyler insanı bu şekilde sevindiriyor

    Tebrikler tekrardan
  • evet, cabuk bozulmus, musterıyı uzmemısler ama. Bu elektronık hep kısmet ısı olur zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evren kullanıcısına yanıt
    Bu elektronık şans işi
  • Sıkıntım vardı kısmından çabuk bozulma sonucu ilginç olmuş ama geçmiş olsun.
  • cabuk bozulma kısmı enteresna gelır bana her zaman.Her elektronık esya arızalanabılır :) laptop alırsın eve gelırsın acılmaz farz-ı misal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evren

    cabuk bozulma kısmı enteresna gelır bana her zaman.Her elektronık esya arızalanabılır :) laptop alırsın eve gelırsın acılmaz farz-ı misal

    Çok özel değilse cihazınızdaki sorun neydi?
  • tbs calısmadı aparat sorunluymus ama komple degısım yapmıslar hocam
  • Teşekkürler. KAzasız belasız günlerde kullanın
  • cok sagol hocam
  • Geçmiş olsun firma müşteri memnuniyetini ön planda tutmuş helal olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.