Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.296
Cevap
211
Favori
462.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • phasan P kullanıcısına yanıt
    Ben ikinci hat olarak sadece internet için kullanıyorum. PTTCELL kullanırken ihtiyacım olmadığında paket almadığım aylar oluyordu ama bunda öyle durumlarda mecbur en ucuz paketi seçip yaparım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 10 Nisan 2024; 0:21:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar; Turkcelldeki internetim yetmedigi için yedek hattim Netgsmden sadece internet alacağım oluyor mu ? Hemen başlıyor mu seçtiğim sadece internet ? Şuan 29 tl olan tarifeyi kullanıyorum .bilgisi olan cevap verebilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ek paket olarak paket abilirsiniz diye biliyorum yinede mh sorun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben şu an aynı amaçla öyle kullanıyorum, sadece internetli paketler var. 6GB için 50TL + telsiz kullanım vb. ödüyorum.

    Edit: Siz zaten tarife varken ek internet almayı sormuşsunuz galiba, ek paketler kısmı var, normal tarifeye göre daha pahalı oluyor.
    NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enxg -- 10 Nisan 2024; 3:39:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Netgsm'den başka operatöre taşırken kullandığımız hattı Turkcell olarak mı belirtiyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aqif_ A kullanıcısına yanıt
    netgsm olarak belirtiliyor sanirim tamem emin degilim ama turkcell ait degil net gsm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 10 Nisan 2024; 11:6:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hesabı ilk oluştururken girdiğim kullanıcı adı ve şifremi kabul etmiyor. Şifreyi sıfırlamak için netgsm hattımdan 1010'a sifre yazıp göndermeye çalıştığımda gönderim başarısız diyor. Bu durum neden yaşanır ki kendi müşteri hizmetlerine de sms gönderemeyecek miyiz?

  • Tugay Y. kullanıcısına yanıt

    Alıntı

    metni:
    Mesaj gönderemiyorum, ne yapmalıyım?Hiçbir numaraya mesaj gönderemiyorsanız, SMS Servisiniz kapalı olabilir.
    Telefonunuzun uygulamalar kısmından Mesajlar'a girin. Görüntülenen mesaj merkez numarası +905102229829 olduğundan emin olun.
    Mesaj almak veya göndermek istediğiniz numaralar cihazınızda daha önceden engellenmiş olabilir. Kontrol için cihazınızın Ayarlar kısmına girin ve Mesajlar’ı tıklayın. Engellenen Kişiler'e tıklayın.
    Apple cihazlar için; SMS gönderme sorununuz cihazınızdaki iMessage ayarlarından kaynaklı olabilir. Ayarlar’dan Mesajlar kısmına girip ''SMS Olarak Gönder'' ayarını seçip; sorununuz düzelmezse iMessage butonunu sola kaydırarak kapatınız ve SMS göndermeyi tekrar deneyiniz.
    Sorun çözülmezse telefonunuzu kapatıp açıp tekrar deneyiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tugay Y. kullanıcısına yanıt
    Mh arayin yeni sifre gonderiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tugay Y. kullanıcısına yanıt

    Şifre numara yazıp gönderin. Sadece şifre değil. Çok yapılıyor bu hata.


    Paket iptali yok. Paket değişimi var. Paket degisecekseniz ay sonunda değiştirin. Ayın 30u veya 31i

    Kalan gün kadar tarife yansıması olur. Gün kadar yansıma olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucugen -- 10 Nisan 2024; 19:2:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme mesajı gondermiyorlar, ek paket aldım normalde Bilgilendirme mesajı gondermeleri gerekiyor. Çok fırın ekmeği yemeleri lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda cok eksikleri var tt yanina bile suan yaklasamazlar turkcell saymiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Laa bayram mesajı bile atmamışlar.
    🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sms geliyor veya gelmiyor diyenler hangi operatörden geçtiğini de söylerse birine gelip birine gelmeme sorununu çözebiliriz.


    bir de şu yanıtı da beğenin ki ilk sayfada en çok likelananlar kısmında dursun. https://forum.donanimhaber.com/netgsm-ana-konu--154146049-84#158423460




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitteteke -- 10 Nisan 2024; 21:4:42 >
  • mitteteke M kullanıcısına yanıt
    Bu mesajinizi kendi actigim konuya ekledim sizi etiket yapamadim ama sizden bahsettim konuda netgsm aktif etme konusuna
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/158316616



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 10 Nisan 2024; 21:38:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • enxg E kullanıcısına yanıt

    Tarife değişikliği olmuyormuş anında ,onun için 10gb ek internet aldım. Ek internet sürekli yeniliniliyor mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bomax01 kullanıcısına yanıt

    Bayram mesajını Turkcell bile atmamış 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadiii beeee. Yeahhhh. NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] 

  • mitteteke M kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme mesajları gelmiyor ,Türk Telekomdan geçtim Netgsmye


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda eksikleri var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.