Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.296
Cevap
211
Favori
462.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • toxaa kullanıcısına yanıt

    Önceki sayfalarda da belirttim. Forumda bı firmanın elemanı olduğunu düşündüğüm 2 üye pompalayıp duruyor bütün bankaları kullanıyorum sorun yaşamadım diye.

    Firma kendisi kabul ederken şu bankalardan SMS gelmez ve gitmez derken firma için paylaşım yapan 2 farklı hesap milleti yanıltıyor.

    Bakın,bankanın uygulamasını telefonunuzdan silmediyseniz bankadan gelen geçici anlık doğrulama koduyla 2 adımlı doğrulama kullanmadan uygulamaya girmek farklı durum, bankalardan anlık geçici doğrulama kodu alarak gelen SMS kullanımı farklı diyoruz.

    2 adımlı doğrulama ayarlı değilse ve banka uygulamasını telefonundan silmedinse hattını NETGSM'e taşıdıktan sonra da uygulama açılır,hesabına girersin.

    Bu farkı bile bile "ben 6 farklı bankayı kullanıyorum,sıkıntı yaşamadım" diyerek gaz veriyor 2 üye.Belki multi hesaptır,belki aslında aynı kişidir.


    Banka SMS'i önemli olan 2 kere düşünsün kullanmak için.

    Banka SMS'i ile işim olmaz diyen kullansın denesin biz de durumu görelim.

    Google hesapları için doğrulama kodu geliyor mu henüz dönüş yapan oldu mu rastlamadım.

    Google,Twitter,Instagram hesaplarına 2 adımlı doğrıulama kodları geliyor mu,gerçek kulllanıcı deneyip cevap yazarsa çok faydası olacaktır. Firma elemanı kişi klasik cevap olarak "ben kullandım sıkıntı yaşamıyorum" yazacaktır,ben gerçek kullanıcıların dönüşlerini önemsiyorum.


    Bence en önemli durumlardan biri, hattınızı NETGSM'den başka operatöre taşımak isteğinizde başka operatöre taşınabilecek mi?

    Bir kişi, hattımı başka opetatöre taşımak için başvurdum,yasal süre 6 gün ama 8 gün geçti NETGSM'den cevap bekleniyormuş,onay verilmedi başka operatöre geçmeme yazmıştı. Onun durumu ne oldu acaba,NETGSM'deki hattını başka operatöre taşıyabildi mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • colaker kullanıcısına yanıt
    Meil atmaya gerek yok meil atmadan benim ki tasindi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • evenko kullanıcısına yanıt
    3 ay sonra tasiyabilirsiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    Yeni oldugu icin illaki sorunlar olacaktir ama onemli olan bankalar ile surekli isi olanlar gecmesini tavsiye etmem bu banka sorumlu degil su anka sorunlu olabilir yani hic bir banka sorunsuz diyemeyiz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    Hangi kullanıcıları kast ediyorsunuz bilmiyorum ama bende bir kaç mesajımda finansbank ve kuveyttürkte sms sorunun yaşamıyorum dedim ve yaşamıyorum ekran görüntüsüde koydum.
    Evet banka uygulamaları kuruluydu taşımadan önce ve girmek için gerekli kod geliyor ve kullanabiliyorum başka girme yöntemini ve başkasını bilmiyorum.
    Firma elemanı olarak 17 senelik üye olan beni suçlamıyorsunuz sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kara duman kullanıcısına yanıt

    Kuveyt Turk ve Enpara'ya webden şifre ile giriniz,onay kodu geliyor mu bakınız konuya katkı sunmak istiyorsanız. Gördüğüm kadarıyla en çok gayret eden sizsiniz yardımcı olmak için.

    Zaten uygulamadan giriliyorsa ve silinmediyse yada eşleştirilen cihaz iptal edilmediyse başka operatöre hattını taşısan da banka uygulamasına girilir,işlem yapılır. Uygulamalarda cihaz eşleşmesi işe yarar bir yere kadar.

    Firmanın,çözüm sağladığı bankaları firma yazmış ve sorunca da söylüyor. Bu bankaların dışında banka sms sorunu yaşanmıyot demek yanıltıcı. Daha önceden cihszın eşleştirildiği banka uygulamalarından giriş yapılması sorun yok anlamına gelmez.Uygulamadan girerken cihaz önceden eşleştirildiği için simkarrtı değil cihazı tanır geçer.

    Uygulamayı sil yükle giriş yap,bu sefer güvenlik için bankadan gelen kodu ister,o kodu içeren SMS geliyorsa sıkıntı yoktur o banka ile. Yada webden internet bankacılığına giriş yapılır,şifreden sonra onay kodu gelir 2 adımlı giriş aktif ise. Kod geliyorsa sıkıntı yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    Evet az önce kuveyttürk web sitesinden (Mobil uygulamadan değil) hesabıma giriş yaptım sorunsuz girdi.

    İkna oldunuz mu :)

    Yok şöyle olursa girmez şöyle olduğu için giriyoru bilmem düz mantık benim kullandığım iki bankaya sorunsuz giriyor mu giriyor.
    Farklı kullanım senaryolarını bilmem.
    O senaryoları kullanarak giren veya giremeyen varsa yazar konuya.

    İsim vermediğiniz zaman banka sms geliyor diyen bütün kullanıcıları firmanın adamı olmakla zan altında bırakıyorsunuz bu doğru değil o zaman biriside çıkar tersini yazanları rakip firmanın adamı olmakla suçlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kara duman kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isikayhan kullanıcısına yanıt

    Doğru hocam gözden kaçırmışım teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapıkredi ile sorun yaşayan var mı? Annemi netgsm geçirmeyi düşünüyorum ancak banka olayı sıkıntı gibi duruyor kısa vadede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • colaker kullanıcısına yanıt

    NETGSM'den mesaj geldi: ''537 ile başlayan numaranız 13:40'ta NETGSM'ye taşınacaktır'' diye. Bu bütün işlemler tamamlandı, başka yapacağım bir şey yok demek mi?


    Bir de şu anki operatörüm Türkcell mesa atmış: Telsiz kullanım ücretinden kalan borcum NETGSM'ye aktarılacakmış, yani bu parayı seve seveödeyeceğiz galiba.

  • darksaal1903 kullanıcısına yanıt

    bildiğim kadarıyla yok hocam, 537li annemin de numarasını 2-3 gün önce taşıdık bi problem olmadı

  • Otomatik fatura ödeme talimatı sadece Akbank, Halkbank, Ziraat Bankası, Aktif Bank, Albarakatürk ve Kuveyt Türk ile çalışıyormuş şaka gibi

  • S@N@Ne!!! kullanıcısına yanıt
    Uygulamasindan her banka icin otamatik odeme veriliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Neden bu problemleri çözüp, hizmet vermeye başlamadılar, BTK denen kurumun bu sorunlardan haberi varmı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekst79 T kullanıcısına yanıt

    Netgsm yeni değil ki neredeyse 20 yıldır sektörde ayrıca defalarca "Türkiye'nin 4. operatörü geliyor" diye haber yaptılar işte ancak çıkıyorlar piyasaya.

  • darksaal1903 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
    Denilen tarih ve saatte hattı takın.
    Açıldıktan sonra bir ayar yapılması lazım.
    Sim kartın paketinde yazıyor onu yaparsınız.

    Sonra deneyimlerinizi yazarsınız.
    Hep aynı kişiler konuya yazınca bazı arkadaşlar firmanın adamı olmakla suçluyor sonra

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lütfen erişim noktası adını ayarlayın yazısı çıkıyor

    Bugün yeni taşıdım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12volt kullanıcısına yanıt

    Netgsm GSM olarak yeni, bende biliyorum toplu sms vb. İşleri 20 yıldır yaptıgını.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enigma98 kullanıcısına yanıt
    NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU]

    Bunu yaptım oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.