Şimdi Ara

NETGSM (ŞİMDİLİK GEÇİŞE KAPALI 🔒) [ANA KONU] (185. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.237
Cevap
224
Favori
453.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 183184185186187
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecece kullanıcısına yanıt
    Hang operatöre ve kaç TL'lik bir tarifeye geçtiniz merak ettim. Fiyatlar o kadar yüksek ki ne sorunlar varmış da netgsmden taşıdınız numaranızı. Ben 6 hat ile geçmeyi düşünüyorum ay sonu. 95 liraya kullandığım tarifeye 380 civarı bir rakam teklif ettiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, İnternet bankacılığına giriş yaparken gönderilen onay-şifre SMS'leri ile ilgili entegrasyon süreci tamamlanan bankalar: Hadi (T.O.M. Bank), TEB, Papara, Kuveyt Türk, Türkiye İş Bankası, Garanti BBVA, Ziraat Bankası, Halkbank, Denizbank, Şekerbank ve Emlak Katılım Bankası. Bunların haricindeki diğer bankalarla entegrasyon sürecimiz devam etmektedir. İnternet bankacılığına girişte kullanılan onay-şifre SMS'lerinin haricinde bankaların gönderdikleri diğer SMS'ler gelmektedir. Entegrasyon süreci tamamlanan bankalar güncel olarak web sayfamızdan duyurulmaktadır.
  • Netgsm kullanıcısına yanıt

    akbank yok entegrasyon tamamlandı yazdınız

  • derya78 kullanıcısına yanıt
    Akbankta resmi süreç devam etmektedir. Bu süreç de tamamlandığında onay şifre smsleri gelebilecektir.
  • achfighter kullanıcısına yanıt
    Simge rengini biraz daha açık yaptılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Netgsm kullanıcısına yanıt

    Yapı Kredi Bankasını bekliyorum. Olursa 4 tane numara taşıyacağım. Ne zaman olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-286E8E76A -- 11 Temmuz 2024; 15:56:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, Yapı Kredi bankası ile entegrasyon çalışmaları devam ediyor. Hem banka hem Netgsm tarafından yürütülen çalışmalar olduğu için ne yazık ki net süre belirtemiyoruz. En kısa zamanda tamamlanması için konunun takipçisi olmaya devam ediyoruz.
  • Sanırsam bu netgsm teknik ekipte 4-5 kişi çalışan var herhalde çünkü aylardır çalışmalar devam ediyor gibi standart bot mesajları atıp durmuşlar daha kullanıcı paneline girmek için bile OTP Sms zorunlu tutuluyor ben mail ile almak istiyorum yurtdışındayım arayüze girip faturamı ödeyemiyorum bana sürekli anlaşmalı bankalar bilmem ne ya kardeşim ben arayüze girip kontrol etmek istiyorum hattımı yurtdışı sms gelmiyor tamamda kullanıcı paneline girmemi sağla ordan göreyim bari gelen smsleri.

  • 4S14N_HUNT3R kullanıcısına yanıt

    İyi güzel de OTP doğrulama Türkiye'deki bütün GSM şirketlerinde zorunlu. Sanki bunun sadece NETGSM'nin yokuş yapması gibi muamele yapmak doğru mu?

  • Birden fazla simkart siparişini tek kargoyla alabiliyor muyuz? Sitede tek sipariş gözüküyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • iitsutae kullanıcısına yanıt
    Sadece sim kart ucreti odersiniz tek kargo ucreti odersiniz 1 de alsaniz 5 de alsaniz kargo ucreti tek olur sadece sim kart ucreti olan 59 tl den baska bir kargo ucreti yansimaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 4S14N_HUNT3R kullanıcısına yanıt

    web sitesinde e vezne var. maile gelen fatura no yu ve abone noyu girince borç gözükür, veya mail atıp ödeme linki isteyebilirsiniz

  • 5 aydır sorunsuz kullanıyordum dün köye geldim mobil hat gitti kendi kendine diğer Vodafone filan ötekiler de sorun yok çalışıyor. Müşteri hizmetlerini aradım Apn ayarları filan yaptırdı ama nafile gelmedi internet böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netgsm ne zaman sms sorunlarini halleder, limitsiz tarifeler çıkarır, sebeke problemlerini çözer o zaman geçilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    Sebeke problemi turkcell ait malesef kendi baz istasyonu yok netgsm

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Jack! kullanıcısına yanıt

    Telefonu kapatıp açın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iitsutae kullanıcısına yanıt
    Alıniyor ben 7 tane sim kartı tek kargoda aldım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4S14N_HUNT3R kullanıcısına yanıt

    Kullanıcı panelinden kastınız NetGSM in kendi uygulamasına giriş yapmak mı? Bunu kast ediyorsanız ben ilk girişte SMS doğrulaması yaptım uygulamayı açtığımda direkt hesabım açılıyor. Yani tekrar SMS girişi vs istemiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk hat açıldığı zaman benim de internette kesilme oldu 2-3 kez uçak moduna alıp tekrar açınca düzeliyordu. Uzun zamandır da hiç böyle bir sorun olmadı olmuyor nazar değmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4S14N_HUNT3R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,ödeme işlemlerinizi
    www.netgsm.com.tr
    Banka Hesap Bilgileri - Netgsm
    https://www.netgsm.com.tr/banka-hesap-bilgileri
    adresinde yer alan hesap numaralarımıza havale ile ya da
    https://evezne.netgsm.com.tr/ adresi ile e-vezne üzerinden yapabilirsiniz. Portal erişim işlemleriniz için 0510 222 0 222 veya 0850 303 0 303 Çağrı Merkezi numaralarımızdan müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Netgsm -- 12 Temmuz 2024; 9:25:0 >




  • 
Sayfa: önceki 183184185186187
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.